Oja echt, ik vind die kleine Unox worstjes ook lekker, daar heb ik meestal wel een handje vol van in huis liggenquote:
Oeh, de..ehh....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja echt, ik vind die kleine Unox worstjes ook lekker, daar heb ik meestal wel een handje vol van in huis liggentoevallig nu net niet, morgen maar weer is naar de AH
''knak''worstjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, de..ehh....
damn hoe heten die ook alweer
Hema worsten doen het prima in de vriezer hoor.. Ik koop er meestal gelijk een stuk of 6 !!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, de..ehh....
Ik heb wel es per ongluk die gekocht met kaas ofzo erin.. Fuck man wat goorquote:
Die kleintjes die maar een minuutje in de magnetron moetenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, de..ehh....
volgens mij vreet jij alles als er maar kaas op/in zitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es per ongluk die gekocht met kaas ofzo erin.. Fuck man wat goor
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit aan gedacht maar ik kan dan ook makkelijk even naar de Hema wandelenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hema worsten doen het prima in de vriezer hoor.. Ik koop er meestal gelijk een stuk of 6 !!!
Toen ze nog leefdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die naamHeb er nog nooit een een "knak"-geluid horen maken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die naamHeb er nog nooit een een "knak"-geluid horen maken.
Fipoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
fipo, tijdens 't kijken van Gran Torino.
Ik vind knakworstjes sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es per ongluk die gekocht met kaas ofzo erin.. Fuck man wat goor
Nou als een knakworst klaarkomt in mijn mond en je verwacht het niet is dat toch best wel lulligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij vreet jij alles als er maar kaas op/in zit
Vreet er zo een blik van leeg, met mayonaise,curry en mosterdquote:
dat klink écht goorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als een knakworst klaarkomt in mijn mond en je verwacht het niet is dat toch best wel lullig
Was het ookquote:
Kan je shit daar niet kopen dan.. Uhh ik zie een gat in de marktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef hondjes het volgende:
Vorige keer nam ik 10 grote Unox worsten mee naar Spanje,
Het is zo raar, steeds neem ik van die gore oer-hollandse dingen mee.
En Zaanse mayonaise, ook 10 van die tubes.
Zo raak ik natuurlijk nooit ingeburgerd, ook al van die Knorr sauzen. in een pakje.
Het soort worsten dat ergens in klaarkomt is geen "knak"-worst.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als een knakworst klaarkomt in mijn mond en je verwacht het niet is dat toch best wel lullig
Als het van Nederland beter smaakt waarom dan andere kopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef hondjes het volgende:
Zo raak ik natuurlijk nooit ingeburgerd, ook al van die Knorr sauzen. in een pakje.
Wel in Salou, maar niet in mijn dorp.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je shit daar niet kopen dan.. Uhh ik zie een gat in de markt
Ik heber toen een aantal zonder te bijten naar binnen laten glijden.quote:
dat doen héél veel mensen die in het buitenland wonen, toen mijn broer in singapore woonde had iequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef hondjes het volgende:
aech niequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het zelfde vlees als in een knakworst, alleen in een grotere worst
gatverdamme...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heber toen een aantal zonder te bijten naar binnen laten glijden.
De volgende ochtend lagen ze geknakt voor mijn tent
Had vast ook iets met die fles whisky te maken
ow... ik had weer een heel ander verhaal erbij verzonnen meteen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heber toen een aantal zonder te bijten naar binnen laten glijden.
De volgende ochtend lagen ze geknakt voor mijn tent
Had vast ook iets met die fles whisky te maken
Zou ze het willen bestellen vannuit Spanje !! Drop, pindakaas enz.. Ben vast niet de eerste maar wel interresantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wel in Salou, maar niet in mijn dorp.
Daar kan je ook gewoon frikandellen en kroketten halen, doet mijn dochter altijd
Zo een grote doos en dan de diepvries in.
Jeeehh gelukkig !!! Vies he ???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken ze, met van die kleine kaasontploffinkjes
Kan je die ''knakker'' van je dan niet een beetje ''opvoeden''quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken ze, met van die kleine kaasontploffinkjes
Vertelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik had weer een heel ander verhaal erbij verzonnen meteen in mijn hoofd
Ja ik ben gek op kaas, ook gesmolten kaas, maar niet verweven door een knakworstje.quote:
[nadiamodus/aan] Die smaakt naar framboosjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je die ''knakker'' van je dan niet een beetje ''opvoeden''
In Salou kan je gewoon alles krijgen, er is zelfs een winkel met allemaal Hollandse artikelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ze het willen bestellen vannuit Spanje !! Drop, pindakaas enz.. Ben vast niet de eerste maar wel interresant
18 to goquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben gek op kaas, ook gesmolten kaas, maar niet verweven door een knakworstje.
Hoe is het me de tosties?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[nadiamodus/aan] Die smaakt naar framboosjes.[nadiamodus/uit]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
18 to goMaar ik kom er wel voor de houdsbaar datum ding !!!
Was even van plan om ze bij de kringloop af te leveren..
Ja en dat is weer leuk voor ons !! Die lekkere toko's en turk/ marrokaanse dingen daar geniet ik dan ook weer van ..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Salou kan je gewoon alles krijgen, er is zelfs een winkel met allemaal Hollandse artikelen.
Maar omdat ik altijd toch met de auto ga, doe ik gelijk de boodschappen voor Spanje, en kom
dan met ladingen Hollandse spullen aan.
Maar ik begrijp nu wel dat de buitenlanders hier in Nederland ook hun eigen Toko hebben,
25 !! En de doos is weg dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
18 van de hoeveel? En tot wanneer zijn de houdbaar?
Griekse dingen zijn weer veel moeilijker, maar er zijn ook maar zo'n 3000 Grieken in Nederlandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat is weer leuk voor ons !! Die lekkere toko's en turk/ marrokaanse dingen daar geniet ik dan ook weer van ..
7 tosties gegeten dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
25 !! En de doos is weg dus ik weet het niet.
Ik heb een Rusische supermarkt om de hoek.. Best grappig allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse dingen zijn weer veel moeilijker, maar er zijn ook maar zo'n 3000 Grieken in Nederland
en ééntje is van mij
Zodra je gaat braken, zou ik ze weggooienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
verkeerde quote![]()
hier bedoel ik de tosti's
Denk dat ze eerder het (verbrandigsoven) licht gaan zien !!! Plaats maken voor perenijsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
7 tosties gegeten dus
Ojee, naja ze krijgen vanzelf groene puntjes, dan weet je zeker dat ze niet goed meer zijn
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder het (verbrandigsoven) licht gaan zien !!! Plaats maken voor perenijs
Dan zou ik nooit aan tosties denken wel waar ik het mee wegspoelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Zodra je gaat braken, zou ik ze weggooien
Huh???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ahja festini
Mis je je rolator al op het balkon?
Ja dat wordt inderdaad een beetje moeilijk inschattenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit aan tosties denken wel waar ik het mee wegspoel
Conclusie !! Die handel gaat de bak in vandaag of morgen.. Foutje kan gebeurenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat wordt inderdaad een beetje moeilijk inschatten
ik vond ze er sowieso niet écht lekker uitzienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Conclusie !! Die handel gaat de bak in vandaag of morgen.. Foutje kan gebeuren
Je bent nog steeds aan het schrijven?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja vies verhaal hé
ik ben écht wel een goorlap hoor....
Eetze Fan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond ze er sowieso niet écht lekker uitzien![]()
echt van die fabrieks dingen......
maar nu ga ik eens eerst wat eten.......
see you later
Ja zeg...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
see you later
Ik ook, ik trek even een blikje knakworstjes openquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
see you later
Ik vind dat so raaarquote:
Nou eh schiet es op. Fok is ook al traagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ga je merken wanneer je me de vraag stelt
Jij dekt je inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ga je merken wanneer je me de vraag stelt
sja...hij heeft nog heel de avondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou eh schiet es op. Fok is ook al traag
die had ik je niet beloofd ...zo iets zou ik nooooooooooooooit doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen ook hoor
Maar nu wacht ik nog op een vies verhaal
Dan wacht ik nog wel ffquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
die had ik je niet beloofd ...zo iets zou ik nooooooooooooooit doen
Zeg, IK ben hier degene die bijdehand hoort te zijn hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
-jij.........- wachten........- ik denk zittend op je stoel......-geen idee...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, IK ben hier degene die bijdehand hoort te zijn he
Tis godverdomme niet normaal, ben blij dat ik er niet voor betaalquote:
Heb je mijn PM niet gekregen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen ook hoor
Maar nu wacht ik nog op een vies verhaal
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je mijn PM niet gekregen?
waren drie A4tjes vol..... dan heb ik hem naar fluitertje gestuurd denk ik![]()
sorry Fluitertje
whehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry Fluitertje
Is niet erg, ik ben er effe zoet mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
sorry Fluitertje
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik heb te lang in de zon gezeten en nu heb ik hoofdpijn
Mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is niet erg, ik ben er effe zoet mee.
[ afbeelding ]
Heb je geen Para-cetanol?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik heb te lang in de zon gezeten en nu heb ik hoofdpijn
Alweer voor elf uur?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hellupt nie...zo maar naar bed....tot morgen en slaap lekker jullie
jah met spijlenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer voor elf uur?
Je hebt het wel leuk in bed, of niet?
Ik wil met jou naar de regenboogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor m'n favoriete liedje op de radio![]()
Sterkte en morgen hopelijk over de hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hellupt nie...zo maar naar bed....tot morgen en slaap lekker jullie
neeeee ,Van Morrisson"Have i told you lately that i love you.Ach iedereen mag het wetenquote:
Da's nog best een mooi nummer. Niet iets om je voor te schamen ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
neeeee ,van Morrisson"Have i told you lately that i love you.Ach iedereen mag het weten
MOL. paracetamol mooiiiii , Waarom heb jij een 'mannetje' bij je ava staan. Dan ben je niet "bijna oma"maar iets andersquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met 'spijlen' dan, en daarna lekker slapen he
Ja ,is mooi he? Ten eerste voor mijn biologische zoon en later mijn wettelijke adoptiezoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nog best een mooi nummer. Niet iets om je voor te schamen ofzo
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef FANN het volgende:
als Fluitertje er klaar mee is stuurt ie het wel door
Dan lees ik die morgen welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.
[ afbeelding ]
owkee !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knipoog terugquote:
Dat is een prima instellingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Knipoog terug.Hoewel ik [i]haastniemand vertrouw .[/i] en dat bevalt me goed
Ik baal dat m'n schuine lettertjes niet gelukt zijn,quote:
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef mooiiiiii het volgende:
MOL. paracetamol mooiiiii , Waarom heb jij een 'mannetje' bij je ava staan. Dan ben je niet "bijna oma"maar iets anders(omo?
)
[/quote Nol was
Die ouwe sjaggie vent past bij jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik baal dat m'n schuine lettertjes niet gelukt zijn,![]()
Jeetje ik hoor alweer Van Morrisson:.Have a little faith in me![]()
Het was Jonn Hiatt BTW,die het 2 de nummer zongquote:
Excuus is eeen zonnesteekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.
Kan ik me voorstellen de zon was fel.quote:
Niks bewust gedaan,mooi .tochquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen de zon was fel.
Maar wanneer je een haakje ] of [ erbij zet is de quote helemaal mooiiiiiii.
Nee dat doe je ook niet bewust.quote:
Bedankt hoor.meestal lukt het me wel,vanavond eff niet.:Nostalgische gevoelensquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat doe je ook niet bewust.
Ik wil je alleen helpen voor wanneer de quote niet helemaal lukt
je er een haakje ] [ bij kan zetten en dan is de quote mooier.
Oke Mooiiiiii . Fijne nacht nog.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Bedankt hoor.meestal lukt het me wel,vanavond eff niet
Nostalgische gevoelens![]()
Slapen lukt vast wel,het leven is mooi,dankzij @tuinfluiter For the momentquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke Mooiiiiii . Fijne nacht nog.
[ afbeelding ]
Ik ook door alle emotie op verscheidene topics,trustehhquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
nog ff en ik ben compleet de weg kwijt hiero!
Goedemorgen,quote:
Ik zeg: doe de auto's weg en koop een tandemquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Terugbrengen die krengen.
Moet zo met mijn man mee, naar de garage, de auto heeft een beurt nodig, en
anders staat hij daar de hele dag, dus of ik even mee rijdt, om hem weer terug te brengen.
En dan moet mijn auto ook weer naar de garage, shit, voor een beurt.
Maar daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Neh, ben blijkbaar niet uniek Storing T-Mobile?quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Terugbrengen die krengen.
Moet zo met mijn man mee, naar de garage, de auto heeft een beurt nodig, en
anders staat hij daar de hele dag, dus of ik even mee rijdt, om hem weer terug te brengen.
En dan moet mijn auto ook weer naar de garage, shit, voor een beurt.
Maar daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Dat gedoe met T-Mobile is toch al een paar dagen aan de gang?quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neh, ben blijkbaar niet uniek Storing T-Mobile?
Maar jullie hebben dan toch continu tenminste 1 auto?
lees eens doorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, heb van het weekend niet gebeld volgens mij en gisteren moest ik wat weten en kreeg ik heel de dag 'netwerk bezet'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gedoe met T-Mobile is toch al een paar dagen aan de gang?
Dat je iemand belt en een ander aan de telefoon krijgt ?
Wel een leuke manier om nieuwe sociale contacten op te doen
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb van het weekend niet gebeld volgens mij en gisteren moest ik wat weten en kreeg ik heel de dag 'netwerk bezet'.
Paar uur maakt me niet zoveel uit, maar 24 uur vind ik toch redelijk lang om helemaal niet te kunnen bellen
Zal wel regioafhankelijk zijn. Vanuit Arnhem kon gister ook gewoon gebeld worden, maar in Nijmegen deed dat ding niks meer.....quote:
Ik zit dichter bij Nijmegen dan bij Arnhemquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel regioafhankelijk zijn. Vanuit Arnhem kon gister ook gewoon gebeld worden, maar in Nijmegen deed dat ding niks meer.....
Ik weet het ook niet, heb er geen verstand van. Moet nu alleen bellen en dat kan nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit dichter bij Nijmegen dan bij Arnhem
en een hele koude wind, en weer terug van garagequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Zon, maar ook grote donkere wolken.
Ah balen Manu, waar zijn de goede oude telefooncellen als je ze nodig hebt he?
Hij is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
en er moet vandaag een nieuwe hr ketel geplaatst worden en ze konden al vanaf 8 uur komen en ik wil een powernap
Voor de rest ben ik heel vrolijk vandaag
Nostalgiequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ah balen Manu, waar zijn de goede oude telefooncellen als je ze nodig hebt he?
Dat was hem..nu weet ik het weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef Wijnneus het volgende:
A.J.Kwak.............Herman van Veen dus.
Toch gek dat ik jou als laatste poster zie met deze TT.quote:
Oh no, daar zijn ze bij mij een hele dag mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
en er moet vandaag een nieuwe hr ketel geplaatst worden en ze konden al vanaf 8 uur komen en ik wil een powernap
Voor de rest ben ik heel vrolijk vandaag
Snapte de TT ook al niet, maar wel grappigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch gek dat ik jou als laatste poster zie met deze TT.
Je zou bijna kunnen spreken van een naamtopic
En die honden zijn er nog steeds niet nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh no, daar zijn ze bij mij een hele dag mee bezig geweest.
Sukses ermee, ik weet dat dat soort wachten niet leuk is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die honden zijn er nog steeds niet nu
Maar m'n telefoon doet het wel weer![]()
![]()
Maar Hondjes wel, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die honden zijn er nog steeds niet nu
Maar m'n telefoon doet het wel weer![]()
![]()
i.p.v. hondje, neem ik mijn kat maar weer eens, als ik tenminste nog de code weet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Manu82 het volgende:
Nee, was het maar hondeweer
Heb vanmorgen heel de voorraad kast leeg moeten halen en dan komen die lui zeker morgen op de enige dag dat er uitgeslapen kan worden
En welke kloon ga je gebruiken?
ja, de shops zijn ongeveer 1.5 km verderop.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Dat is dus echt een boodschappenwagentje
Je rijdt dan gemiddeld zo'n 25/30 km per week
Waarom zou je 1,5 km gaan lopen in Nederland?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja, de shops zijn ongeveer 1.5 km verderop.
Het enige verre dat ik rijdt, is naar Houten , 2 keer per jaar, om de poes van zoonlief eten te geven
i.v.m. vakantie.
Anders had ik nu 4000km in drie jaar gelopen, wat wel weer goed voor de lijn was geweest.
Jullie hoeven daar geen APKquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
i.p.v. hondje, neem ik mijn kat maar weer eens, als ik tenminste nog de code weet.
en mijn auto hoeft niet naar de garage, heb hem nu drie jaar en 4000km gereden![]()
de garage zegt, dat het minstens nog 10.000 km kan, dus dit is over 7 jaar.
Nee, daar heb je de ITV (Inspección técnica de vehículos)quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie hoeven daar geen APK
Dat is toch ook zoiets. of niet.?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, daar heb je de ITV (Inspección técnica de vehículos)
powernappen kan de hele dag doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef Manu82 het volgende:
En gvd dus heel die kast leeggeruimd en duurt het nu nog een paar weken omdat die idioten vergeten zijn om de complexbeheerder in te lichten
Daar krijg ik mijn powernap niet mee terug
one of my favourites,quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef Wijnneus het volgende:
A.J.Kwak.............Herman van Veen dus.
Heej Huub, hoe is het met Claire?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
one of my favourites,
vooral dolf de kraai, lag ik helemaal dubbel om, zo dubbelzinnig
Aww tof! En wanneer is ze uitgerekend? (sorry hoor, dat weet vast iedereen, maar dat soort dingen houd ik niet zo goed bijquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Very good! vanmiddag hebben we laatste echo gehad, alles was prima.
over iets minder dan vier wekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww tof! En wanneer is ze uitgerekend? (sorry hoor, dat weet vast iedereen, maar dat soort dingen houd ik niet zo goed bij)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef irma45 het volgende:
hey huub
leuk je hier weer ff tezien ,hoe is het met jullie
Ja, nu heb je hem weggejaagd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef irma45 het volgende:
hey huub
leuk je hier weer ff tezien ,hoe is het met jullie
Hij is alweer weg Manuquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaat Claire koken vanavond?
Of ga je een keer voor Claire koken?
tuurlijk komt die terug,huub is de enige van de dgk tijd die nog aandacht aan zijn fans besteed en z,n liefje claire natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Het was een grapje, en hij komt idd vast wel weer een keer terug
Moet nog, ben anders bang dat het weer tot 12 uur vanavond duurtquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is alweer weg ManuEn dat is Irma's schuld
Hoe was je powernap, of moet je nog?
haha ja ik heb hem weggejaagtquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is alweer weg ManuEn dat is Irma's schuld
Hoe was je powernap, of moet je nog?
Irma heeft niets gedaan, ik klier een beetjequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet nog, ben anders bang dat het weer tot 12 uur vanavond duurt
Als ik chagrijnig ben kan ik trouwens ook niet slapen![]()
En wat heeft Irma gedaan?
Natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef irma45 het volgende:
[..]
tuurlijk komt die terug,huub is de enige van de dgk tijd die nog aandacht aan zijn fans besteed en z,n liefje claire natuurlijk.
huub blijft leuk haha
babykamer is idd helemaal klaar!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spannend! En is alles al helemaal klaar? Babykamer enzo?
we hebben afwisselende perioden,quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaat Claire koken vanavond?
Of ga je een keer voor Claire koken?
Er zijn wat foto;s van te vinden in de party. Ze hadden daar een interview in weggeven. Daarin was de kinderkamer te zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je leert het maar niet af hè? Ik pleur hier een pizza in de oven, geen zin vandaag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
Hier was het rijst met rundergehakt door bruine bonen, bloemkool en sperziebonen en jawel, wat spaghettisaus erover om het af te maken
Are you kidding me?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
Hier was het rijst met rundergehakt door bruine bonen, bloemkool en sperziebonen en jawel, wat spaghettisaus erover om het af te maken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef Dottey het volgende:
Er zijn wat foto's van te vinden in de party. Ze hadden daar een interview in weggeven.
Daarin was de kinderkamer te zien![]()
Ik lees zelf die bladen nooit, maar hij liet het me zien. Echt schattig kamertje!
Heb je Huub ontmoet? Wat een bofkont ben je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef ditisHuub het volgende:
babykamer is idd helemaal klaar!
www.huubenjaap.nl kun je zulk soort dingen altijd lezen en Claire houdt ook veel bij via haar hyves
ja een paar weken geleden ten tijde van de bunkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je Huub ontmoet? Wat een bofkont ben je.
Vraag even of je haar mag aanraken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je Huub ontmoet? Wat een bofkont ben je.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Dottey het volgende:
ja een paar weken geleden ten tijde van de bunker
quote:
Lijkt me een onvergetelijke ervaring dat sfeertje achter de schermen van The Bunker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
-edit-
5. Is er behoefte aan tweedimensionale reclame? (flyers, posters e.d.)
dan bied ik mij hiervoor kosteloos bij deze aan.
Dot kan hier trouwens ook prachtig werk in doen.
-edit- Let wel, het gaat hierbij om de vormgeving hiervan, maar misschien valt er ook nog wel
een drukkerij te vinden die het geheel wil sponsoren onder vermelding van hun naam.
Ik weet nog niet watquote:
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Lijkt me een onvergetelijke ervaring dat sfeertje achter de schermen van The Bunker.
Ben je van plan om mee te helpen aan Bunker 2? Zie post van MeraViglioSa.
Mooi vak!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedhihi.. maar ik ben idd het plan is er wel
![]()
Mera is een vriendinnetje van mij.
Beide grafisch vormgeefsters
Europeese kortstaart op lijst 8quote:
Als je niet stemt moet/mag je niet zeiken dus haal je post maar wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef Wijnneus het volgende:
Nee, ik stem niet, 1 Europa ???? Gaat het niet worden. Zolang de belastingstelsels in diverse landen nog te veel verschillen, heeft dat geen nut imo. Als je dichtbij de grens woont kies je toch waar de benzine (of andere zaken) goedkoper zijn.
Maar voor de stemmers: Veel plezier morgen !
Zeiken doe ik wel anders, ik haal niets weg,quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet stemt moet/mag je niet zeiken dus haal je post maar weg![]()
Ik vind het best haha maar lijkt me cool als ze ook een beetje macht krijgen in de EU.quote:
Nou ik verdiep me er morgen maar ff in.. Maar ik ben ook tegen de EU eigenlijk.. Dus ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vind het best haha maar lijkt me cool als ze ook een beetje macht krijgen in de EU.
Tja, ik ben anti EU eigenlijk maar het is er dus ik stem, voor de dieren dan dus!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedhihi.. maar idd het plan is er wel
![]()
Mera is een vriendinnetje van mij.
Beide grafisch vormgeefsters
Tja, zijn wel meer partijen tegen de EU, je kan op wilders stemmen pfffffff maar ik stem liever voor iets waar ik achter sta en verder zou ik ook niet weten momenteel op wie ik anders zou moeten stemmen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik verdiep me er morgen maar ff in.. Maar ik ben ook tegen de EU eigenlijk.. Dus ben benieuwd
Partij voor de dieren!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck is dat morgen?
ik ben er nog niet uit eigenlijk
ik hoop het niet, ik vind je rete irritant. Zo. En dat zeg ik niet snel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zeiken doe ik wel anders, ik haal niets weg,
ja, ja en ja.... maar wat zijn hun andere plannen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Partij voor de dieren!
Hoppa, anti nertsfokcampagne, helemaal goed
inderdaad, is dat morgen? Ik moet me er nog in verdiepenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck is dat morgen?
ik ben er nog niet uit eigenlijk
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon door
je strot geduwd !! Je hebt blijkbaar wel een mening ! Maak er dan ook gebruik van
Klopt, maar deze keer laat ik het aan mij voorbijgaan. Niets meer of minder. Sans Rancune.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon door
je strot geduwd !! Je hebt blijkbaar wel een mening ! Maak er dan ook gebruik van
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad, is dat morgen? Ik moet me er nog in verdiepen
-edit- Iemand een samenvatting?
Ik lees de streamverslagen van Disana wel. Het stokje overdragen aan Mera tijdens een streamverslag deed voor mij de deur dicht. Aandachtshoer ben je volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
![]()
thanks, ga ik ff doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/
Yep, die probeer ik dus net aan te kliken maar lijkt aardig overbelast.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzerhttp://www.stemwijzer.nl/
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Wijnneus het volgende:
Stemmen is een verworven recht, zodra het een plicht is, zal ik morgen alsnog gaan.
En wees blij dat we het hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallen
Dat ik morgen niet stem, zal dat recht echt niet veranderen, ik belet ook niemand he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallen
Peter6000 dat is mooi nieuws.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuw kunstwerk op post 301.
Einde bericht.
Mwahh ik heb ook redelijke rare uitkomsten gehad eerder verkiezingen .. Maar tis wel handig om de standpunten te bekijken en daar je mening uit te halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, die probeer ik dus net aan te kliken maar lijkt aardig overbelast.
Ik kwam uit op: d66, pvv (ja hellup) en dierenpartij.
Denk dat wijsneus nog geen 18 is dus mag nog niet met een vuist op tafel slaanquote:
Als je 18 omdraait, kom je eerder in de buurt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat wijsneus nog geen 18 is dus mag nog niet met een vuist op tafel slaan
quote:
Dan hebben we het stemrecht min of meer aan je te dankenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Als je 18 omdraait, kom je eerder in de buurt.
Yep, mee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh ik heb ook redelijke rare uitkomsten gehad eerder verkiezingen .. Maar tis wel handig om de standpunten te bekijken en daar je mening uit te halen
Je zal de de kost moeten geven Peter.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een naar iets eigenlijk: oud en eenzaam zijn.
Primaquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, mee eens.
Enneh: wie niet wil stemmen is ook best, ieder zn keuze!
Ja morgen overdag maar es proberenquote:
Doet me denken aan een gedicht van Jules Deelder:quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik open eigenlijk zelden een topic als ik de LAPO heb.
Ik hou er meer van onverwachts een topic te openen, en daarmee mensen te irriteren.
Mijn kunstwerk gaat over een eenzame bejaarde man, die klaarzit voor zijn bezoek (die grijze, niet zo zichtbare vlek is dan dus de bejaarde).
En de kleurige streepjes vormen een tafeltje.
Dat hij naar het kleine keukentje kan gaan, voor koffie en koekjes.
En dat dan op het tafeltje zet.
Wat mooi en treffend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gedicht van Jules Deelder:
Bezoeking
Wie kent de wilde vreugde niet
bij het verlaten van het ziekenhuis
als het bezoekuur is verstreken.
Haast dansend gaat men over straat
om alvorens men de hoek omslaat
nog éénmaal achterom te zwaaien
naar het raam op de tiende etage
waarachter wie men heeft verraden
wanhopig een hand opsteekt.
*mooiquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
Doet me denken aan een gedicht van Jules Deelder:
Bezoeking
Wie kent de wilde vreugde niet
bij het verlaten van het ziekenhuis
als het bezoekuur is verstreken.
Haast dansend gaat men over straat
om alvorens men de hoek omslaat
nog éénmaal achterom te zwaaien
naar het raam op de tiende etage
waarachter wie men heeft verraden
wanhopig een hand opsteekt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik open eigenlijk zelden een topic als ik de LAPO heb.
Ik hou er meer van onverwachts een topic te openen, en daarmee mensen te irriteren.
Mijn kunstwerk gaat over een eenzame bejaarde man, die klaarzit voor zijn bezoek (die grijze, niet zo zichtbare vlek is dan dus de bejaarde).
En de kleurige streepjes vormen een tafeltje.
Dat hij naar het kleine keukentje kan gaan, voor koffie en koekjes.
En dat dan op het tafeltje zet.
Wat is er zo mooi aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mooi en treffend.![]()
Ik dacht altijd dat het een aanstelligere drugsgebruikende aansteller was.
Maar dit is heel erg mooi.
Toch ben ik benieuwd wat eruit komt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Daar heb je wat aan, zo'n stemwijzer
*gaat bedenken of ie iets me de uitslag doet
wtf, hoezo kom jij er wel doorheen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef D. het volgende:
mooi om de woordkeus, het ritme en dat je er meteen een beeld bij krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aanKomt op mij neer als Zucht gelukkig ben ik het niet
Alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aanKomt op mij neer als Zucht gelukkig ben ik het niet
Dus dat en herkenbaar. Je bent uiteindelijk allemaal blij dat je niet in dat ziekenhuisbed ligt. Hypocriet, dat dan weer wel. Maar zo werkt een mens nu eenmaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
mooi om de woordkeus, het ritme en dat je er meteen een beeld bij krijgt.
Nou vertel, wat is jouw uitslag!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dansend het ziekhuis uit ben gelopen ??quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en herkenbaar. Je bent uiteindelijk allemaal blij dat je niet in dat ziekenhuisbed ligt. Hypocriet, dat dan weer wel. Maar zo werkt een mens nu eenmaal.
Dat dansend staat (volgens mij) voor: Hèhè, we hebben onze sociale verplichting weer gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dansend het ziekhuis uit ben gelopen ??
Dichterlijke vrijheid en een metafoor. Muis, je snapt best wat ik bedoel , toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
Doos, das een beeldspraakquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en ik begrijp dat dichterlijke toch nooit dus laat maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat dansend staat (volgens mij) voor: Hèhè, we hebben onze sociale verplichting weer gehad.
Maar je begrijpt het best.
Ik bedoelde dat jij het moest doen om achter jouw uitslag te komenquote:
Jij dus ook niet Deis? Ach, eigenlijk maakt het voor mij niet uit, weet toch wat ik ga stemmen. Wilde het alleen even bevestigd zien.quote:
Ik ook niet, echt stom en prutswerk !!!quote:
Jemig die heb ik allang haha!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jij het moest doen om achter jouw uitslag te komen
Die van mij heb ik al natuurlijk
eng ben je iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees de streamverslagen van Disana wel. Het stokje overdragen aan Mera tijdens een streamverslag deed voor mij de deur dicht. Aandachtshoer ben je volgens mij.
Long live foes.
Oh, ik stem Wilders. Eng hè?![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
eng ben je idd![]()
maar daar waren wij voor ingeroosterdAls je dat anders wilde opvatten.. ach ik lig er niet wakker van. Lees je het toch allemaal niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:23 schreef Disana het volgende:
Ja de stream. Die steeds liep in een hoek van mijn ruim bemeten beeldscherm.
En het regelmatig checken van de polls, en als er dan een nieuwe kwam, mopperen op de vaagheid of de oneerlijkheid ervan.
Een levendig subforum. De meningsverschillen (Marielin is een zeurkous en Jeroen is leuk/Marielin is een bikkel en Jeroen is een creep). De eensgezindheid (je punani wassen in eetgerei dóe je gewoon niet en oh, wat is dat weer oneerlijk, en oh, wat is het weer saai). Een uurtje of wat gaan zitten voor het schrijven van streamverslagen. 's Ochtends het forum bijlezen.
Ditte dus !!! BQ is de Fok lover van Disana wat dit betreft !! Disana heeft geen genoeg credits gekregen voor haar bestede uurtjes qua streamverslagen .. Of ligt er een rekening op de TBO mat ondertussenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn hebben wij natuurlijk ook wel een indruk gekregen van sommigen daar... ik zou best willen weten of mijn indruk spoort met die van de collega's daarZo weet ik bijvoorbeeld dat één iemand als irritant werd ervaren, en ik vind die persoon hier óók irritant. Wat ik dus ook zou willen weten is of iedereen terug mag komen
Zit ie echt zo moddervast? Tjemigquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ik het lijsttrekkersdebat zo maar even ga 'volgen', bij gebrek aan stemwijzer.
Vreemd. ik start 'm zo weer opnieuw opquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik blijf maar een grijze pagina houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |