Ik weet het niet, heb van het weekend niet gebeld volgens mij en gisteren moest ik wat weten en kreeg ik heel de dag 'netwerk bezet'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gedoe met T-Mobile is toch al een paar dagen aan de gang?
Dat je iemand belt en een ander aan de telefoon krijgt ?
Wel een leuke manier om nieuwe sociale contacten op te doen
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb van het weekend niet gebeld volgens mij en gisteren moest ik wat weten en kreeg ik heel de dag 'netwerk bezet'.
Paar uur maakt me niet zoveel uit, maar 24 uur vind ik toch redelijk lang om helemaal niet te kunnen bellen
Zal wel regioafhankelijk zijn. Vanuit Arnhem kon gister ook gewoon gebeld worden, maar in Nijmegen deed dat ding niks meer.....quote:
Ik zit dichter bij Nijmegen dan bij Arnhemquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel regioafhankelijk zijn. Vanuit Arnhem kon gister ook gewoon gebeld worden, maar in Nijmegen deed dat ding niks meer.....
Ik weet het ook niet, heb er geen verstand van. Moet nu alleen bellen en dat kan nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit dichter bij Nijmegen dan bij Arnhem
en een hele koude wind, en weer terug van garagequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Zon, maar ook grote donkere wolken.
Ah balen Manu, waar zijn de goede oude telefooncellen als je ze nodig hebt he?
Hij is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
en er moet vandaag een nieuwe hr ketel geplaatst worden en ze konden al vanaf 8 uur komen en ik wil een powernap
Voor de rest ben ik heel vrolijk vandaag
Nostalgiequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ah balen Manu, waar zijn de goede oude telefooncellen als je ze nodig hebt he?
Dat was hem..nu weet ik het weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef Wijnneus het volgende:
A.J.Kwak.............Herman van Veen dus.
Toch gek dat ik jou als laatste poster zie met deze TT.quote:
Oh no, daar zijn ze bij mij een hele dag mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
en er moet vandaag een nieuwe hr ketel geplaatst worden en ze konden al vanaf 8 uur komen en ik wil een powernap
Voor de rest ben ik heel vrolijk vandaag
Snapte de TT ook al niet, maar wel grappigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch gek dat ik jou als laatste poster zie met deze TT.
Je zou bijna kunnen spreken van een naamtopic
En die honden zijn er nog steeds niet nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh no, daar zijn ze bij mij een hele dag mee bezig geweest.
Sukses ermee, ik weet dat dat soort wachten niet leuk is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die honden zijn er nog steeds niet nu
Maar m'n telefoon doet het wel weer![]()
![]()
Maar Hondjes wel, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die honden zijn er nog steeds niet nu
Maar m'n telefoon doet het wel weer![]()
![]()
i.p.v. hondje, neem ik mijn kat maar weer eens, als ik tenminste nog de code weet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Manu82 het volgende:
Nee, was het maar hondeweer
Heb vanmorgen heel de voorraad kast leeg moeten halen en dan komen die lui zeker morgen op de enige dag dat er uitgeslapen kan worden
En welke kloon ga je gebruiken?
ja, de shops zijn ongeveer 1.5 km verderop.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Dat is dus echt een boodschappenwagentje
Je rijdt dan gemiddeld zo'n 25/30 km per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |