Nou ik verdiep me er morgen maar ff in.. Maar ik ben ook tegen de EU eigenlijk.. Dus ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vind het best haha maar lijkt me cool als ze ook een beetje macht krijgen in de EU.
Tja, ik ben anti EU eigenlijk maar het is er dus ik stem, voor de dieren dan dus!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedhihi.. maar idd het plan is er wel
![]()
Mera is een vriendinnetje van mij.
Beide grafisch vormgeefsters
Tja, zijn wel meer partijen tegen de EU, je kan op wilders stemmen pfffffff maar ik stem liever voor iets waar ik achter sta en verder zou ik ook niet weten momenteel op wie ik anders zou moeten stemmen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik verdiep me er morgen maar ff in.. Maar ik ben ook tegen de EU eigenlijk.. Dus ben benieuwd
Partij voor de dieren!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck is dat morgen?
ik ben er nog niet uit eigenlijk
ik hoop het niet, ik vind je rete irritant. Zo. En dat zeg ik niet snel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zeiken doe ik wel anders, ik haal niets weg,
ja, ja en ja.... maar wat zijn hun andere plannen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Partij voor de dieren!
Hoppa, anti nertsfokcampagne, helemaal goed
inderdaad, is dat morgen? Ik moet me er nog in verdiepenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck is dat morgen?
ik ben er nog niet uit eigenlijk
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon door
je strot geduwd !! Je hebt blijkbaar wel een mening ! Maak er dan ook gebruik van
Klopt, maar deze keer laat ik het aan mij voorbijgaan. Niets meer of minder. Sans Rancune.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon door
je strot geduwd !! Je hebt blijkbaar wel een mening ! Maak er dan ook gebruik van
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad, is dat morgen? Ik moet me er nog in verdiepen
-edit- Iemand een samenvatting?
Ik lees de streamverslagen van Disana wel. Het stokje overdragen aan Mera tijdens een streamverslag deed voor mij de deur dicht. Aandachtshoer ben je volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
![]()
thanks, ga ik ff doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/
Yep, die probeer ik dus net aan te kliken maar lijkt aardig overbelast.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzerhttp://www.stemwijzer.nl/
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Wijnneus het volgende:
Stemmen is een verworven recht, zodra het een plicht is, zal ik morgen alsnog gaan.
En wees blij dat we het hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallen
Dat ik morgen niet stem, zal dat recht echt niet veranderen, ik belet ook niemand he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallen
Peter6000 dat is mooi nieuws.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuw kunstwerk op post 301.
Einde bericht.
Mwahh ik heb ook redelijke rare uitkomsten gehad eerder verkiezingen .. Maar tis wel handig om de standpunten te bekijken en daar je mening uit te halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, die probeer ik dus net aan te kliken maar lijkt aardig overbelast.
Ik kwam uit op: d66, pvv (ja hellup) en dierenpartij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |