Natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef irma45 het volgende:
[..]
tuurlijk komt die terug,huub is de enige van de dgk tijd die nog aandacht aan zijn fans besteed en z,n liefje claire natuurlijk.
huub blijft leuk haha
babykamer is idd helemaal klaar!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spannend! En is alles al helemaal klaar? Babykamer enzo?
we hebben afwisselende perioden,quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaat Claire koken vanavond?
Of ga je een keer voor Claire koken?
Er zijn wat foto;s van te vinden in de party. Ze hadden daar een interview in weggeven. Daarin was de kinderkamer te zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je leert het maar niet af hè? Ik pleur hier een pizza in de oven, geen zin vandaag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
Hier was het rijst met rundergehakt door bruine bonen, bloemkool en sperziebonen en jawel, wat spaghettisaus erover om het af te maken
Are you kidding me?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
Hier was het rijst met rundergehakt door bruine bonen, bloemkool en sperziebonen en jawel, wat spaghettisaus erover om het af te maken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef Dottey het volgende:
Er zijn wat foto's van te vinden in de party. Ze hadden daar een interview in weggeven.
Daarin was de kinderkamer te zien![]()
Ik lees zelf die bladen nooit, maar hij liet het me zien. Echt schattig kamertje!
Heb je Huub ontmoet? Wat een bofkont ben je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef ditisHuub het volgende:
babykamer is idd helemaal klaar!
www.huubenjaap.nl kun je zulk soort dingen altijd lezen en Claire houdt ook veel bij via haar hyves
ja een paar weken geleden ten tijde van de bunkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je Huub ontmoet? Wat een bofkont ben je.
Vraag even of je haar mag aanraken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je Huub ontmoet? Wat een bofkont ben je.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Dottey het volgende:
ja een paar weken geleden ten tijde van de bunker
quote:
Lijkt me een onvergetelijke ervaring dat sfeertje achter de schermen van The Bunker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
-edit-
5. Is er behoefte aan tweedimensionale reclame? (flyers, posters e.d.)
dan bied ik mij hiervoor kosteloos bij deze aan.
Dot kan hier trouwens ook prachtig werk in doen.
-edit- Let wel, het gaat hierbij om de vormgeving hiervan, maar misschien valt er ook nog wel
een drukkerij te vinden die het geheel wil sponsoren onder vermelding van hun naam.
Ik weet nog niet watquote:
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Lijkt me een onvergetelijke ervaring dat sfeertje achter de schermen van The Bunker.
Ben je van plan om mee te helpen aan Bunker 2? Zie post van MeraViglioSa.
Mooi vak!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedhihi.. maar ik ben idd het plan is er wel
![]()
Mera is een vriendinnetje van mij.
Beide grafisch vormgeefsters
Europeese kortstaart op lijst 8quote:
Als je niet stemt moet/mag je niet zeiken dus haal je post maar wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef Wijnneus het volgende:
Nee, ik stem niet, 1 Europa ???? Gaat het niet worden. Zolang de belastingstelsels in diverse landen nog te veel verschillen, heeft dat geen nut imo. Als je dichtbij de grens woont kies je toch waar de benzine (of andere zaken) goedkoper zijn.
Maar voor de stemmers: Veel plezier morgen !
Zeiken doe ik wel anders, ik haal niets weg,quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet stemt moet/mag je niet zeiken dus haal je post maar weg![]()
Ik vind het best haha maar lijkt me cool als ze ook een beetje macht krijgen in de EU.quote:
Nou ik verdiep me er morgen maar ff in.. Maar ik ben ook tegen de EU eigenlijk.. Dus ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vind het best haha maar lijkt me cool als ze ook een beetje macht krijgen in de EU.
Tja, ik ben anti EU eigenlijk maar het is er dus ik stem, voor de dieren dan dus!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
grappig dat Mera mijn diensten aanbiedhihi.. maar idd het plan is er wel
![]()
Mera is een vriendinnetje van mij.
Beide grafisch vormgeefsters
Tja, zijn wel meer partijen tegen de EU, je kan op wilders stemmen pfffffff maar ik stem liever voor iets waar ik achter sta en verder zou ik ook niet weten momenteel op wie ik anders zou moeten stemmen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik verdiep me er morgen maar ff in.. Maar ik ben ook tegen de EU eigenlijk.. Dus ben benieuwd
Partij voor de dieren!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck is dat morgen?
ik ben er nog niet uit eigenlijk
ik hoop het niet, ik vind je rete irritant. Zo. En dat zeg ik niet snel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zeiken doe ik wel anders, ik haal niets weg,
ja, ja en ja.... maar wat zijn hun andere plannen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Partij voor de dieren!
Hoppa, anti nertsfokcampagne, helemaal goed
inderdaad, is dat morgen? Ik moet me er nog in verdiepenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck is dat morgen?
ik ben er nog niet uit eigenlijk
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon door
je strot geduwd !! Je hebt blijkbaar wel een mening ! Maak er dan ook gebruik van
Klopt, maar deze keer laat ik het aan mij voorbijgaan. Niets meer of minder. Sans Rancune.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt kunnen we een democratie ook wel aan de kant zetten. Dan word het gewoon door
je strot geduwd !! Je hebt blijkbaar wel een mening ! Maak er dan ook gebruik van
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad, is dat morgen? Ik moet me er nog in verdiepen
-edit- Iemand een samenvatting?
Ik lees de streamverslagen van Disana wel. Het stokje overdragen aan Mera tijdens een streamverslag deed voor mij de deur dicht. Aandachtshoer ben je volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Dottey het volgende:
![]()
thanks, ga ik ff doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/
Yep, die probeer ik dus net aan te kliken maar lijkt aardig overbelast.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzerhttp://www.stemwijzer.nl/
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang leven de stemwijzer http://www.stemwijzer.nl/
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Wijnneus het volgende:
Stemmen is een verworven recht, zodra het een plicht is, zal ik morgen alsnog gaan.
En wees blij dat we het hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallen
Dat ik morgen niet stem, zal dat recht echt niet veranderen, ik belet ook niemand he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat verworven recht kwam echt niet zomaar uit de lucht vallen
Peter6000 dat is mooi nieuws.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuw kunstwerk op post 301.
Einde bericht.
Mwahh ik heb ook redelijke rare uitkomsten gehad eerder verkiezingen .. Maar tis wel handig om de standpunten te bekijken en daar je mening uit te halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, die probeer ik dus net aan te kliken maar lijkt aardig overbelast.
Ik kwam uit op: d66, pvv (ja hellup) en dierenpartij.
Denk dat wijsneus nog geen 18 is dus mag nog niet met een vuist op tafel slaanquote:
Als je 18 omdraait, kom je eerder in de buurt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat wijsneus nog geen 18 is dus mag nog niet met een vuist op tafel slaan
quote:
Dan hebben we het stemrecht min of meer aan je te dankenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Als je 18 omdraait, kom je eerder in de buurt.
Yep, mee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh ik heb ook redelijke rare uitkomsten gehad eerder verkiezingen .. Maar tis wel handig om de standpunten te bekijken en daar je mening uit te halen
Je zal de de kost moeten geven Peter.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een naar iets eigenlijk: oud en eenzaam zijn.
Primaquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, mee eens.
Enneh: wie niet wil stemmen is ook best, ieder zn keuze!
Ja morgen overdag maar es proberenquote:
Doet me denken aan een gedicht van Jules Deelder:quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik open eigenlijk zelden een topic als ik de LAPO heb.
Ik hou er meer van onverwachts een topic te openen, en daarmee mensen te irriteren.
Mijn kunstwerk gaat over een eenzame bejaarde man, die klaarzit voor zijn bezoek (die grijze, niet zo zichtbare vlek is dan dus de bejaarde).
En de kleurige streepjes vormen een tafeltje.
Dat hij naar het kleine keukentje kan gaan, voor koffie en koekjes.
En dat dan op het tafeltje zet.
Wat mooi en treffend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gedicht van Jules Deelder:
Bezoeking
Wie kent de wilde vreugde niet
bij het verlaten van het ziekenhuis
als het bezoekuur is verstreken.
Haast dansend gaat men over straat
om alvorens men de hoek omslaat
nog éénmaal achterom te zwaaien
naar het raam op de tiende etage
waarachter wie men heeft verraden
wanhopig een hand opsteekt.
*mooiquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
Doet me denken aan een gedicht van Jules Deelder:
Bezoeking
Wie kent de wilde vreugde niet
bij het verlaten van het ziekenhuis
als het bezoekuur is verstreken.
Haast dansend gaat men over straat
om alvorens men de hoek omslaat
nog éénmaal achterom te zwaaien
naar het raam op de tiende etage
waarachter wie men heeft verraden
wanhopig een hand opsteekt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik open eigenlijk zelden een topic als ik de LAPO heb.
Ik hou er meer van onverwachts een topic te openen, en daarmee mensen te irriteren.
Mijn kunstwerk gaat over een eenzame bejaarde man, die klaarzit voor zijn bezoek (die grijze, niet zo zichtbare vlek is dan dus de bejaarde).
En de kleurige streepjes vormen een tafeltje.
Dat hij naar het kleine keukentje kan gaan, voor koffie en koekjes.
En dat dan op het tafeltje zet.
Wat is er zo mooi aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mooi en treffend.![]()
Ik dacht altijd dat het een aanstelligere drugsgebruikende aansteller was.
Maar dit is heel erg mooi.
Toch ben ik benieuwd wat eruit komt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Daar heb je wat aan, zo'n stemwijzer
*gaat bedenken of ie iets me de uitslag doet
wtf, hoezo kom jij er wel doorheen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef D. het volgende:
mooi om de woordkeus, het ritme en dat je er meteen een beeld bij krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aanKomt op mij neer als Zucht gelukkig ben ik het niet
Alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aanKomt op mij neer als Zucht gelukkig ben ik het niet
Dus dat en herkenbaar. Je bent uiteindelijk allemaal blij dat je niet in dat ziekenhuisbed ligt. Hypocriet, dat dan weer wel. Maar zo werkt een mens nu eenmaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
mooi om de woordkeus, het ritme en dat je er meteen een beeld bij krijgt.
Nou vertel, wat is jouw uitslag!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dansend het ziekhuis uit ben gelopen ??quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en herkenbaar. Je bent uiteindelijk allemaal blij dat je niet in dat ziekenhuisbed ligt. Hypocriet, dat dan weer wel. Maar zo werkt een mens nu eenmaal.
Dat dansend staat (volgens mij) voor: Hèhè, we hebben onze sociale verplichting weer gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dansend het ziekhuis uit ben gelopen ??
Dichterlijke vrijheid en een metafoor. Muis, je snapt best wat ik bedoel , toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
Doos, das een beeldspraakquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en ik begrijp dat dichterlijke toch nooit dus laat maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat dansend staat (volgens mij) voor: Hèhè, we hebben onze sociale verplichting weer gehad.
Maar je begrijpt het best.
Ik bedoelde dat jij het moest doen om achter jouw uitslag te komenquote:
Jij dus ook niet Deis? Ach, eigenlijk maakt het voor mij niet uit, weet toch wat ik ga stemmen. Wilde het alleen even bevestigd zien.quote:
Ik ook niet, echt stom en prutswerk !!!quote:
Jemig die heb ik allang haha!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jij het moest doen om achter jouw uitslag te komen
Die van mij heb ik al natuurlijk
eng ben je iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees de streamverslagen van Disana wel. Het stokje overdragen aan Mera tijdens een streamverslag deed voor mij de deur dicht. Aandachtshoer ben je volgens mij.
Long live foes.
Oh, ik stem Wilders. Eng hè?![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
eng ben je idd![]()
maar daar waren wij voor ingeroosterdAls je dat anders wilde opvatten.. ach ik lig er niet wakker van. Lees je het toch allemaal niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:23 schreef Disana het volgende:
Ja de stream. Die steeds liep in een hoek van mijn ruim bemeten beeldscherm.
En het regelmatig checken van de polls, en als er dan een nieuwe kwam, mopperen op de vaagheid of de oneerlijkheid ervan.
Een levendig subforum. De meningsverschillen (Marielin is een zeurkous en Jeroen is leuk/Marielin is een bikkel en Jeroen is een creep). De eensgezindheid (je punani wassen in eetgerei dóe je gewoon niet en oh, wat is dat weer oneerlijk, en oh, wat is het weer saai). Een uurtje of wat gaan zitten voor het schrijven van streamverslagen. 's Ochtends het forum bijlezen.
Ditte dus !!! BQ is de Fok lover van Disana wat dit betreft !! Disana heeft geen genoeg credits gekregen voor haar bestede uurtjes qua streamverslagen .. Of ligt er een rekening op de TBO mat ondertussenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn hebben wij natuurlijk ook wel een indruk gekregen van sommigen daar... ik zou best willen weten of mijn indruk spoort met die van de collega's daarZo weet ik bijvoorbeeld dat één iemand als irritant werd ervaren, en ik vind die persoon hier óók irritant. Wat ik dus ook zou willen weten is of iedereen terug mag komen
Zit ie echt zo moddervast? Tjemigquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ik het lijsttrekkersdebat zo maar even ga 'volgen', bij gebrek aan stemwijzer.
Vreemd. ik start 'm zo weer opnieuw opquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik blijf maar een grijze pagina houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |