Heb je gisteravond ook een feestje gehad?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:37 schreef Stefan het volgende:
Ik mis de feestjes. Dat was leuk. Behalve dat het 12 uur stopte. Maar verder was de feestjes dat ik leuk vond
Ik word nooit uitgenodigd en als ik er een geef komt alleen de buurman. Die is alcoholist.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gisteravond ook een feestje gehad?
Dat, gewoon het gekabbel op de achtergrond.quote:
hij jou nietquote:
ik merk het.. hij kwam ook al geen appeltaart brengen.... lijerquote:
Sjeesus. Dan is ie echt ver heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:07 schreef Jumparound het volgende:
ik merk het.. hij kwam ook al geen appeltaart brengen.... lijer
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef Vadim het volgende:
........met nog meer lekkere wijven en nog meer Vodka
Wie niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef Vadim het volgende:
Ik mis alles daar ,ondanks dat ik er maar twee keer een hele dag geweest ben ,ik vond het een hele leuke groep enthousiaste
mensen met een super gemotiveerde instelling ( nou ja bijna iedereen ) alles stond er klaar eten en drinken zelfs sigaretten
werden er in het rond gegooid ,Bram heeft zijn uiterste best gedaan om het iedereen naar zijn zin te maken ,en ook de mensen
die de technische kant verzorgden hebben een prima prestatie geleverd ,,kijk er kan altijd iets zijn wat een ander vergeet of gewoon niet weet ,,maar ja het is een locatie en geen Mediapark studio ,dus petje af voor iedereen die daar merendeel gratis en uit motivatie
aan heeft meegewerkt ,vergeet niet dat het ook zat heeft gekost voor er maar een euro terug is,dus heb ik er erg veel vertrouwen in
dat het de tweede keer nog veel beter en gezelliger gaat worden met nog meer lekkere wijven en nog meer Vodka
De volgende gate staat klaar voor take-off .quote:
Vanaf de zijlijn hebben wij natuurlijk ook wel een indruk gekregen van sommigen daar... ik zou best willen weten of mijn indruk spoort met die van de collega's daarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De volgende gate staat klaar voor take-off .
* popcorn pakt *quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De volgende gate staat klaar voor take-off .
je maakt me wel nieuwsgierig over wie je het hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanaf de zijlijn hebben wij natuurlijk ook wel een indruk gekregen van sommigen daar... ik zou best willen weten of mijn indruk spoort met die van de collega's daarZo weet ik bijvoorbeeld dat één iemand als irritant werd ervaren, en ik vind die persoon hier óók irritant. Wat ik dus ook zou willen weten is of iedereen terug mag komen
Voel je niet aangesprokenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
je maakt me wel nieuwsgierig over wie je het hebt![]()
okee, maar dan nog ben ik nieuwsgierigquote:
Ik heb het maar van horen zeggen... jullie weten meer dan wijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
okee, maar dan nog ben ik nieuwsgierighaha sorry
een nwe rel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het maar van horen zeggen... jullie weten meer dan wij
Ik weet van niks!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het maar van horen zeggen... jullie weten meer dan wij
Hmmmmmmm bedenkelijke opmerking. Moest de crew nou tevreden worden gehouden of de streamers?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef Vadim het volgende:
Ik mis alles daar ,ondanks dat ik er maar twee keer een hele dag geweest ben ,ik vond het een hele leuke groep enthousiaste
mensen met een super gemotiveerde instelling ( nou ja bijna iedereen ) alles stond er klaar eten en drinken zelfs sigaretten
werden er in het rond gegooid ,Bram heeft zijn uiterste best gedaan om het iedereen naar zijn zin te maken ,en ook de mensen
die de technische kant verzorgden hebben een prima prestatie geleverd ,,kijk er kan altijd iets zijn wat een ander vergeet of gewoon niet weet ,,maar ja het is een locatie en geen Mediapark studio ,dus petje af voor iedereen die daar merendeel gratis en uit motivatie
aan heeft meegewerkt ,vergeet niet dat het ook zat heeft gekost voor er maar een euro terug is,dus heb ik er erg veel vertrouwen in
dat het de tweede keer nog veel beter en gezelliger gaat worden met nog meer lekkere wijven en nog meer Vodka
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |