Ja, dat heb ik dus ook, kreeg vanmorgen om 4 uur sms'jes die gister rond 1300 uur zijn verstuurd en mijn sms'jes willen uberhaupt niet verzenden....quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:57 schreef kastanova het volgende:
Ik krijg m'n smsjes een halve dag later en kan de helft van de tijd niet verzenden.
vriendin van me had dit ook, maar die heeft toen gewoon een vast netwerk ingesteld ofzo (geen idee hoe dat precies zat) en nu heeft e er geen last meer vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:28 schreef TheClown1 het volgende:
Mijn abbo 2 jaar geleden bij orange afgesloten en toen het overgenomen is door t-mobile heb ik problemen gehad. sms die niet aankomen of smsjes die pas uren later aankomen of netwerk die zomaar wegvalt in grote steden als groningen, den haag of amsterdam. erg apart maar t-mobile geeft aan omdat sim-kaart in de war is welk mast te gebruiken.
ben blij dat ik binnenkort mag afsluiten.
Werd mij ook aangeraden en dat heb ik toen ook gedaan maar desondanks komen er dagen voor dat het gewoon niet goed werkt. Dan schakelt hij vanzelf tussen masten van t-mobile en de oude van orange.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
vriendin van me had dit ook, maar die heeft toen gewoon een vast netwerk ingesteld ofzo (geen idee hoe dat precies zat) en nu heeft e er geen last meer van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |