abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 06:30:45 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69655397
Sinds gisteren krijg ik rond Nijmegen geen verbinding als ik bel via T-Mobile. Ik heb wel gewoon bereik, maar krijg de hele tijd ' Netwerk bezet'. Hebben meer mensen hier last van en zo ja, heeft iemand een idee of er iets aan gedaan kan worden of dat je gewoon moet afwachten?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69655595
Jep. ook geen bereik.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_69655710
Ik krijg m'n smsjes een halve dag later en kan de helft van de tijd niet verzenden .
I was an atheist until I realized I was God
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 08:09:06 #4
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69655800
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 07:57 schreef kastanova het volgende:
Ik krijg m'n smsjes een halve dag later en kan de helft van de tijd niet verzenden .
Ja, dat heb ik dus ook, kreeg vanmorgen om 4 uur sms'jes die gister rond 1300 uur zijn verstuurd en mijn sms'jes willen uberhaupt niet verzenden....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69656806
Mijn abbo 2 jaar geleden bij orange afgesloten en toen het overgenomen is door t-mobile heb ik problemen gehad. sms die niet aankomen of smsjes die pas uren later aankomen of netwerk die zomaar wegvalt in grote steden als groningen, den haag of amsterdam. erg apart maar t-mobile geeft aan omdat sim-kaart in de war is welk mast te gebruiken.

ben blij dat ik binnenkort mag afsluiten.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69657546
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:28 schreef TheClown1 het volgende:
Mijn abbo 2 jaar geleden bij orange afgesloten en toen het overgenomen is door t-mobile heb ik problemen gehad. sms die niet aankomen of smsjes die pas uren later aankomen of netwerk die zomaar wegvalt in grote steden als groningen, den haag of amsterdam. erg apart maar t-mobile geeft aan omdat sim-kaart in de war is welk mast te gebruiken.

ben blij dat ik binnenkort mag afsluiten.
vriendin van me had dit ook, maar die heeft toen gewoon een vast netwerk ingesteld ofzo (geen idee hoe dat precies zat) en nu heeft e er geen last meer van
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_69658950
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef sbientje het volgende:

[..]

vriendin van me had dit ook, maar die heeft toen gewoon een vast netwerk ingesteld ofzo (geen idee hoe dat precies zat) en nu heeft e er geen last meer van
Werd mij ook aangeraden en dat heb ik toen ook gedaan maar desondanks komen er dagen voor dat het gewoon niet goed werkt. Dan schakelt hij vanzelf tussen masten van t-mobile en de oude van orange.

Bij t-mobile hebben ze een oplossing. Nieuw simkaartje =bijbetaling van 10euro + abbo verlenging van 1jaar. Dat wil ik niet. Abbo loopt in juli af. Dan ben ik van hun gezeik af.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')