owkee !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.
[ afbeelding ]
Knipoog terugquote:
Dat is een prima instellingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Knipoog terug.Hoewel ik [i]haastniemand vertrouw .[/i] en dat bevalt me goed
Ik baal dat m'n schuine lettertjes niet gelukt zijn,quote:
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef mooiiiiii het volgende:
MOL. paracetamol mooiiiii , Waarom heb jij een 'mannetje' bij je ava staan. Dan ben je niet "bijna oma"maar iets anders(omo?
)
[/quote Nol was
Die ouwe sjaggie vent past bij jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik baal dat m'n schuine lettertjes niet gelukt zijn,![]()
Jeetje ik hoor alweer Van Morrisson:.Have a little faith in me![]()
Het was Jonn Hiatt BTW,die het 2 de nummer zongquote:
Excuus is eeen zonnesteekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.
Kan ik me voorstellen de zon was fel.quote:
Niks bewust gedaan,mooi .tochquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen de zon was fel.
Maar wanneer je een haakje ] of [ erbij zet is de quote helemaal mooiiiiiii.
Nee dat doe je ook niet bewust.quote:
Bedankt hoor.meestal lukt het me wel,vanavond eff niet.:Nostalgische gevoelensquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat doe je ook niet bewust.
Ik wil je alleen helpen voor wanneer de quote niet helemaal lukt
je er een haakje ] [ bij kan zetten en dan is de quote mooier.
Oke Mooiiiiii . Fijne nacht nog.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Bedankt hoor.meestal lukt het me wel,vanavond eff niet
Nostalgische gevoelens![]()
Slapen lukt vast wel,het leven is mooi,dankzij @tuinfluiter For the momentquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke Mooiiiiii . Fijne nacht nog.
[ afbeelding ]
Ik ook door alle emotie op verscheidene topics,trustehhquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
nog ff en ik ben compleet de weg kwijt hiero!
Goedemorgen,quote:
Ik zeg: doe de auto's weg en koop een tandemquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Terugbrengen die krengen.
Moet zo met mijn man mee, naar de garage, de auto heeft een beurt nodig, en
anders staat hij daar de hele dag, dus of ik even mee rijdt, om hem weer terug te brengen.
En dan moet mijn auto ook weer naar de garage, shit, voor een beurt.
Maar daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Neh, ben blijkbaar niet uniek Storing T-Mobile?quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Terugbrengen die krengen.
Moet zo met mijn man mee, naar de garage, de auto heeft een beurt nodig, en
anders staat hij daar de hele dag, dus of ik even mee rijdt, om hem weer terug te brengen.
En dan moet mijn auto ook weer naar de garage, shit, voor een beurt.
Maar daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Dat gedoe met T-Mobile is toch al een paar dagen aan de gang?quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neh, ben blijkbaar niet uniek Storing T-Mobile?
Maar jullie hebben dan toch continu tenminste 1 auto?
lees eens doorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |