Is niet erg, ik ben er effe zoet mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
Heb je mijn PM niet gekregen?
waren drie A4tjes vol..... dan heb ik hem naar fluitertje gestuurd denk ik![]()
sorry Fluitertje
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik heb te lang in de zon gezeten en nu heb ik hoofdpijn
Mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is niet erg, ik ben er effe zoet mee.
[ afbeelding ]
Heb je geen Para-cetanol?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik heb te lang in de zon gezeten en nu heb ik hoofdpijn
Alweer voor elf uur?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hellupt nie...zo maar naar bed....tot morgen en slaap lekker jullie
jah met spijlenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer voor elf uur?
Je hebt het wel leuk in bed, of niet?
Ik wil met jou naar de regenboogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor m'n favoriete liedje op de radio![]()
Sterkte en morgen hopelijk over de hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hellupt nie...zo maar naar bed....tot morgen en slaap lekker jullie
neeeee ,Van Morrisson"Have i told you lately that i love you.Ach iedereen mag het wetenquote:
Da's nog best een mooi nummer. Niet iets om je voor te schamen ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
neeeee ,van Morrisson"Have i told you lately that i love you.Ach iedereen mag het weten
MOL. paracetamol mooiiiii , Waarom heb jij een 'mannetje' bij je ava staan. Dan ben je niet "bijna oma"maar iets andersquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met 'spijlen' dan, en daarna lekker slapen he
Ja ,is mooi he? Ten eerste voor mijn biologische zoon en later mijn wettelijke adoptiezoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nog best een mooi nummer. Niet iets om je voor te schamen ofzo
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef FANN het volgende:
als Fluitertje er klaar mee is stuurt ie het wel door
Dan lees ik die morgen welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |