Is niet erg, ik ben er effe zoet mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
Heb je mijn PM niet gekregen?
waren drie A4tjes vol..... dan heb ik hem naar fluitertje gestuurd denk ik![]()
sorry Fluitertje
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik heb te lang in de zon gezeten en nu heb ik hoofdpijn
Mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is niet erg, ik ben er effe zoet mee.
[ afbeelding ]
Heb je geen Para-cetanol?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik heb te lang in de zon gezeten en nu heb ik hoofdpijn
Alweer voor elf uur?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hellupt nie...zo maar naar bed....tot morgen en slaap lekker jullie
jah met spijlenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer voor elf uur?
Je hebt het wel leuk in bed, of niet?
Ik wil met jou naar de regenboogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor m'n favoriete liedje op de radio![]()
Sterkte en morgen hopelijk over de hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hellupt nie...zo maar naar bed....tot morgen en slaap lekker jullie
neeeee ,Van Morrisson"Have i told you lately that i love you.Ach iedereen mag het wetenquote:
Da's nog best een mooi nummer. Niet iets om je voor te schamen ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
neeeee ,van Morrisson"Have i told you lately that i love you.Ach iedereen mag het weten
MOL. paracetamol mooiiiii , Waarom heb jij een 'mannetje' bij je ava staan. Dan ben je niet "bijna oma"maar iets andersquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met 'spijlen' dan, en daarna lekker slapen he
Ja ,is mooi he? Ten eerste voor mijn biologische zoon en later mijn wettelijke adoptiezoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nog best een mooi nummer. Niet iets om je voor te schamen ofzo
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef FANN het volgende:
als Fluitertje er klaar mee is stuurt ie het wel door
Dan lees ik die morgen welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drie A4's , ben bijna klaar, gaat zo richting D.
[ afbeelding ]
owkee !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knipoog terugquote:
Dat is een prima instellingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Knipoog terug.Hoewel ik [i]haastniemand vertrouw .[/i] en dat bevalt me goed
Ik baal dat m'n schuine lettertjes niet gelukt zijn,quote:
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef mooiiiiii het volgende:
MOL. paracetamol mooiiiii , Waarom heb jij een 'mannetje' bij je ava staan. Dan ben je niet "bijna oma"maar iets anders(omo?
)
[/quote Nol was
Die ouwe sjaggie vent past bij jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik baal dat m'n schuine lettertjes niet gelukt zijn,![]()
Jeetje ik hoor alweer Van Morrisson:.Have a little faith in me![]()
Het was Jonn Hiatt BTW,die het 2 de nummer zongquote:
Excuus is eeen zonnesteekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Mooiiiiii wanneer je een ] zet achter de quote, ]voor de Nol was, is het beter te lezen.
Kan ik me voorstellen de zon was fel.quote:
Niks bewust gedaan,mooi .tochquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen de zon was fel.
Maar wanneer je een haakje ] of [ erbij zet is de quote helemaal mooiiiiiii.
Nee dat doe je ook niet bewust.quote:
Bedankt hoor.meestal lukt het me wel,vanavond eff niet.:Nostalgische gevoelensquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat doe je ook niet bewust.
Ik wil je alleen helpen voor wanneer de quote niet helemaal lukt
je er een haakje ] [ bij kan zetten en dan is de quote mooier.
Oke Mooiiiiii . Fijne nacht nog.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Bedankt hoor.meestal lukt het me wel,vanavond eff niet
Nostalgische gevoelens![]()
Slapen lukt vast wel,het leven is mooi,dankzij @tuinfluiter For the momentquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke Mooiiiiii . Fijne nacht nog.
[ afbeelding ]
Ik ook door alle emotie op verscheidene topics,trustehhquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
nog ff en ik ben compleet de weg kwijt hiero!
Goedemorgen,quote:
Ik zeg: doe de auto's weg en koop een tandemquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Terugbrengen die krengen.
Moet zo met mijn man mee, naar de garage, de auto heeft een beurt nodig, en
anders staat hij daar de hele dag, dus of ik even mee rijdt, om hem weer terug te brengen.
En dan moet mijn auto ook weer naar de garage, shit, voor een beurt.
Maar daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Neh, ben blijkbaar niet uniek Storing T-Mobile?quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Terugbrengen die krengen.
Moet zo met mijn man mee, naar de garage, de auto heeft een beurt nodig, en
anders staat hij daar de hele dag, dus of ik even mee rijdt, om hem weer terug te brengen.
En dan moet mijn auto ook weer naar de garage, shit, voor een beurt.
Maar daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Dat gedoe met T-Mobile is toch al een paar dagen aan de gang?quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neh, ben blijkbaar niet uniek Storing T-Mobile?
Maar jullie hebben dan toch continu tenminste 1 auto?
lees eens doorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, heb van het weekend niet gebeld volgens mij en gisteren moest ik wat weten en kreeg ik heel de dag 'netwerk bezet'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gedoe met T-Mobile is toch al een paar dagen aan de gang?
Dat je iemand belt en een ander aan de telefoon krijgt ?
Wel een leuke manier om nieuwe sociale contacten op te doen
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb van het weekend niet gebeld volgens mij en gisteren moest ik wat weten en kreeg ik heel de dag 'netwerk bezet'.
Paar uur maakt me niet zoveel uit, maar 24 uur vind ik toch redelijk lang om helemaal niet te kunnen bellen
Zal wel regioafhankelijk zijn. Vanuit Arnhem kon gister ook gewoon gebeld worden, maar in Nijmegen deed dat ding niks meer.....quote:
Ik zit dichter bij Nijmegen dan bij Arnhemquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel regioafhankelijk zijn. Vanuit Arnhem kon gister ook gewoon gebeld worden, maar in Nijmegen deed dat ding niks meer.....
Ik weet het ook niet, heb er geen verstand van. Moet nu alleen bellen en dat kan nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit dichter bij Nijmegen dan bij Arnhem
en een hele koude wind, en weer terug van garagequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Zon, maar ook grote donkere wolken.
Ah balen Manu, waar zijn de goede oude telefooncellen als je ze nodig hebt he?
Hij is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
en er moet vandaag een nieuwe hr ketel geplaatst worden en ze konden al vanaf 8 uur komen en ik wil een powernap
Voor de rest ben ik heel vrolijk vandaag
Nostalgiequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ah balen Manu, waar zijn de goede oude telefooncellen als je ze nodig hebt he?
Dat was hem..nu weet ik het weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef Wijnneus het volgende:
A.J.Kwak.............Herman van Veen dus.
Toch gek dat ik jou als laatste poster zie met deze TT.quote:
Oh no, daar zijn ze bij mij een hele dag mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
en er moet vandaag een nieuwe hr ketel geplaatst worden en ze konden al vanaf 8 uur komen en ik wil een powernap
Voor de rest ben ik heel vrolijk vandaag
Snapte de TT ook al niet, maar wel grappigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch gek dat ik jou als laatste poster zie met deze TT.
Je zou bijna kunnen spreken van een naamtopic
En die honden zijn er nog steeds niet nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh no, daar zijn ze bij mij een hele dag mee bezig geweest.
Sukses ermee, ik weet dat dat soort wachten niet leuk is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die honden zijn er nog steeds niet nu
Maar m'n telefoon doet het wel weer![]()
![]()
Maar Hondjes wel, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die honden zijn er nog steeds niet nu
Maar m'n telefoon doet het wel weer![]()
![]()
i.p.v. hondje, neem ik mijn kat maar weer eens, als ik tenminste nog de code weet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Manu82 het volgende:
Nee, was het maar hondeweer
Heb vanmorgen heel de voorraad kast leeg moeten halen en dan komen die lui zeker morgen op de enige dag dat er uitgeslapen kan worden
En welke kloon ga je gebruiken?
ja, de shops zijn ongeveer 1.5 km verderop.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Dat is dus echt een boodschappenwagentje
Je rijdt dan gemiddeld zo'n 25/30 km per week
Waarom zou je 1,5 km gaan lopen in Nederland?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja, de shops zijn ongeveer 1.5 km verderop.
Het enige verre dat ik rijdt, is naar Houten , 2 keer per jaar, om de poes van zoonlief eten te geven
i.v.m. vakantie.
Anders had ik nu 4000km in drie jaar gelopen, wat wel weer goed voor de lijn was geweest.
Jullie hoeven daar geen APKquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
i.p.v. hondje, neem ik mijn kat maar weer eens, als ik tenminste nog de code weet.
en mijn auto hoeft niet naar de garage, heb hem nu drie jaar en 4000km gereden![]()
de garage zegt, dat het minstens nog 10.000 km kan, dus dit is over 7 jaar.
Nee, daar heb je de ITV (Inspección técnica de vehículos)quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie hoeven daar geen APK
Dat is toch ook zoiets. of niet.?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, daar heb je de ITV (Inspección técnica de vehículos)
powernappen kan de hele dag doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef Manu82 het volgende:
En gvd dus heel die kast leeggeruimd en duurt het nu nog een paar weken omdat die idioten vergeten zijn om de complexbeheerder in te lichten
Daar krijg ik mijn powernap niet mee terug
one of my favourites,quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef Wijnneus het volgende:
A.J.Kwak.............Herman van Veen dus.
Heej Huub, hoe is het met Claire?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
one of my favourites,
vooral dolf de kraai, lag ik helemaal dubbel om, zo dubbelzinnig
Aww tof! En wanneer is ze uitgerekend? (sorry hoor, dat weet vast iedereen, maar dat soort dingen houd ik niet zo goed bijquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Very good! vanmiddag hebben we laatste echo gehad, alles was prima.
over iets minder dan vier wekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww tof! En wanneer is ze uitgerekend? (sorry hoor, dat weet vast iedereen, maar dat soort dingen houd ik niet zo goed bij)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef irma45 het volgende:
hey huub
leuk je hier weer ff tezien ,hoe is het met jullie
Ja, nu heb je hem weggejaagd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef irma45 het volgende:
hey huub
leuk je hier weer ff tezien ,hoe is het met jullie
Hij is alweer weg Manuquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaat Claire koken vanavond?
Of ga je een keer voor Claire koken?
tuurlijk komt die terug,huub is de enige van de dgk tijd die nog aandacht aan zijn fans besteed en z,n liefje claire natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Het was een grapje, en hij komt idd vast wel weer een keer terug
Moet nog, ben anders bang dat het weer tot 12 uur vanavond duurtquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is alweer weg ManuEn dat is Irma's schuld
Hoe was je powernap, of moet je nog?
haha ja ik heb hem weggejaagtquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is alweer weg ManuEn dat is Irma's schuld
Hoe was je powernap, of moet je nog?
Irma heeft niets gedaan, ik klier een beetjequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet nog, ben anders bang dat het weer tot 12 uur vanavond duurt
Als ik chagrijnig ben kan ik trouwens ook niet slapen![]()
En wat heeft Irma gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |