quote:Hoogtepunten
van het festival van zaterdag en zondag, i.s.m. 3VOOR12 en 3FM.
De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In deze uitzending wordt een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run).
Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen-fan van het eerste uur Leon Verdonschot.
Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan.
Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoogtepunt is trouwens dat ze/we over 6 minuten definitief van Krezip verlost zijn.
Hun optreden in Ahoy was vermakelijk. Bedshaped blijft een klassieker die zich kan meten tussen de grootste nummers van deze decennia.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:09 schreef Darkestrah het volgende:
Keane, tijden niet meer gehoord maar heb goeie herinneringen aan die band.
Wacht maar tot er weer een keer iets wegvalt bij pinkpopquote:Op zondag 31 mei 2009 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoogtepunt is trouwens dat ze/we over 6 minuten definitief van Krezip verlost zijn.
Reünieconcert!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wacht maar tot er weer een keer iets wegvalt bij pinkpop
Somewhere only we know, en the Frog Prince, dat vond ik toch wel enorm mooie nummers. En, eeuhh.. iets met Toy. Broken Toy ofzoiets.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hun optreden in Ahoy was vermakelijk. Bedshaped blijft een klassieker die zich kan meten tussen de grootste nummers van deze decennia.
Die weet duiken ze straks ook bij Lowlands op als Arctic Monkeys uitvalt.quote:
Troll.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Walgelijk dit.
* Sack_Blabbath klikt livestream weg
Inderdaad zegquote:Op zondag 31 mei 2009 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dan, bij het aanslaan van de eerste noot, dan bedenkt je je: er zijn toch dingen die veel erger zijn dan Krezip.
Hoe durf je Keane in één zin te vergelijken met Krezip?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dan, bij het aanslaan van de eerste noot, dan bedenkt je je: er zijn toch dingen die veel erger zijn dan Krezip.
Ja, met gitaar op het podiumquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe durf je Keane in één zin te vergelijken met Krezip?
Keane heeft tenminste 1 album van wereldformaat afgeleverd dat over 40 jaar nog genoemd tussen de beste platen van de jaren '00.
Ik vrees voor je dat dat nog wel eens tegen kon vallen. Zoveel eeuwigheidswaarde heeft Keane niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Keane heeft tenminste 1 album van wereldformaat afgeleverd dat over 40 jaar nog genoemd tussen de beste platen van de jaren '00.
1. Coldplay - A Rush of Blood to the Headquote:
En vooral een enge stem...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:26 schreef Toad het volgende:
Hier was ik een beetje bang voor. Ze laten veel ouwe meuk horen.
Coldplay op 1 en 2quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wel volgens MusicMeter. (Gesorteerd op beste albums van de jaren 00.)
De Musicmeter top 15quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
1. Coldplay - A Rush of Blood to the Head
2. Coldplay - Parachutes
3. Interpol - Turn on the Bright Lights
4. Muse - Origin of Symmetry
5. Tool - Lateralus
6. Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
7. Arcade Fire - Funeral
8. Opgezwolle - Eigen Wereld
9. Sigur Ros - ()
10. Queens Of The Stone Age - Songs for the Deaf
11. Muse - Absolution
12. Damien Rice - O
13. Sufjan Stevens - Illinois
14. Keane - Hopes and Fears
15. Bloc Party - Silent Alarm
Nou, als dat het beste van de jaren '00 is dan kun je wel stellen dat het een zwak decenium is geweest voor de popmuziek. Zowat allemaal voortborduurseltjes op wat er al afgezaagd was in de 80's en 90's.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2. Coldplay - Parachutes
5. Tool - Lateralus
7. Arcade Fire - Funeral
9. Sigur Ros - ()
11. Muse - Absolution
12. Damien Rice - O
Op metacritic komt hij niet eens bij de beste 30 van 2004quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2. Coldplay - Parachutes
5. Tool - Lateralus
7. Arcade Fire - Funeral
9. Sigur Ros - ()
11. Muse - Absolution
12. Damien Rice - O
quote:#809 for 2004
Als we van Metacritic uit moesten gaan, dan zouden platen van Loretta Lynn, Outkast, Ali Farka Toure en de Japandroids klassiekers moeten zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Op metacritic komt hij niet eens bij de beste 30 van 2004![]()
Niet dat daar perfecte lijstjes staan maar dat zegt toch iets meer dan musicmeter
Wat een kutlijst zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2. Coldplay - Parachutes
5. Tool - Lateralus
7. Arcade Fire - Funeral
9. Sigur Ros - ()
11. Muse - Absolution
12. Damien Rice - O
Sowieso niet, het is ook ondoenlljk om over alle genres heen de beste albums te benoemen, bijna iedere lijst die je tegenkomt gaat uit van een voorkeursstijl (voorbeeld: Coldplay met de 2 beste beste albums is echt niet realistisch te noemen als je weet hoeveel Cd's er in een decennium uitkomen). Nog los van de discussie of je het uberhaupt ook objectief vast kunt stellen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef Aisumasen het volgende:
Dan zijn we het er wel over eens dat internet-lijstjes in een diversiteit van meningen en cijfertjes sowieso geen graadmeter zijn voor een representatieve lijst van klassiekers.
En toch één van de blikvangers van Pinkpop.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een kutlijst zeg.
En Keane is helemaal niets natuurlijk.![]()
Meer over de gemiddelde smaakquote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En toch één van de blikvangers van Pinkpop.
Dat zegt dan meer over Pinkpop dan over Keane, niet waar?
Nou ja ik weet niet wat het over Pinkpop moet zeggen volgens jouquote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En toch één van de blikvangers van Pinkpop.
Dat zegt dan meer over Pinkpop dan over Keane, niet waar?
Er staat een lijstje in de OP maar wat ervan op de stream komt weet ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:48 schreef Liefste. het volgende:
Wat komt hierna, ik heb geen zin om het op te zoeken.
Vind je? Laatste jaren 3FM-programmering wat de klok slaat.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wat het over Pinkpop moet zeggen volgens jou... Pinkpop is vele jaren erg ruim geweest met z'n line-up. Van Alter Bridge tot De Jeugd van Tegenwoordig...
Dit jaar zeker (op enkele acts na)quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vind je? Laatste jaren 3FM-programmering wat de klok slaat.
Nog geen Bedshaped, waarschijnlijk de afsluiter.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:59 schreef Christiaan het volgende:
Keane is een beetje matig. Bedshaped al geweest?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42041672&type=-1
De azijnpissers van 3voor12 zijn weer bezig. Dat optreden was alleraardigst.
Het optreden was alleraardigst, als je het geluid op mute deed en naar haar geile gezichtje keek.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:59 schreef Christiaan het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42041672&type=-1
De Straat?quote:
Welk optreden heb jij gezien? Met de Staat zelf was niks mis, maar het was totaal niet aantrekkelijk om naar te kijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Straat?Daar is toch niets mis mee?
Hm.. De reden dat ik niet meer naar Pinkpop ga is doordat de line-up tegenwoordig pure middelmaat is. (Ja ok, en de belabberde faciliteiten, het nazi-beleid bij de ingang, de massaliteit, etc.). Er is dit jaar niet één act die ik (nog eens) zou willen zien. De 'nieuwe' bands kon je al een lange tijd in alle intimiteit in het club-circuit zien (ook al heeft 3FM ze pas 3 maanden ontdekt) en alle grote acts hebben al 10 keer HMH/Ahoy'/festivals aangedaan in de afgelopen jaren. Maar goed, ik zeg niet dat ze het commercieel gezien slecht hebben gedaan, gezien de wederom uitverkochte bak.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit jaar zeker (op enkele acts na)
Maar vorig jaar bijvoorbeeld absoluut niet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben terug van BBQ bij de ouders. We hebben even wat meegepikt van de Krezip-stream. M'n moeder: "Dat kind van d'r heeft aan het einde van de dag zure melk."
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:07 schreef Felixa het volgende:
Wie had het net ook al weer over Freddie Mercury?
Deze knappe knul.quote:
De verkeerde mensen reviewen de verkeerde artiesten. Da's hetzelfde als mij en concert van Alain C., RHCP of Milow laten reviewenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:59 schreef Christiaan het volgende:
Ja dat vond ik dus ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Welk optreden heb jij gezien? Met de Staat zelf was niks mis, maar het was totaal niet aantrekkelijk om naar te kijken.
Dit doet mij ergens aan denken...quote:
Ten eerste: lucky bastardquote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit doet mij ergens aan denken...Ik was begin april in New York bij een benefietconcert waar onder andere Paul McCartney en Ringo Starr optraden. Anyway, eerder in het programma deed Eddie Vedder met Ben Harper een cover van "Under Pressure". Een groepje mensen voor me hoorde het intro, en riep op z'n Amerikaans: "Oh my god, ICE ICE BABY!!!"...
![]()
.
Voor mij klinkt het als een middelbare school bandje.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Keane wordt nou niet bepaald weggeboe-d, zo slecht zijn ze dus niet.
Als een middelbare school bandje zo goed zou klinken, zouden ze in het voorprogramma van U2 kunnen staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het als een middelbare school bandje.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ten eerste: lucky bastard
ten tweede: lucky fucking bastard
ten derde: als dat mij zou overkomen moet je scherpe voorwerpen bij me uit de buurt houden.
Haal je hoofd nou uit je anus en geef toe dat je het persoonlijk niets vind maar dat ze wel een kwalitatief goed band zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het als een middelbare school bandje.
En hij is altijd zo gewoon gebleven..quote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
Heerlijk om dat knulleke zo enthousiast te zien. Is Tom toch mooi uit dat diepe dal gekropen. Een en al postiviteit.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
Nou ja... Dan zijn er ook nog mensen die besluiten om een plaspauze te houden wanneer Paul McCartney samen met Ringo Starr "With A Little Help From My Friends" speelt.. Ik lieg niet, die mensen waren er echt
![]()
.
Ik vind ze kwalitatief uitermate teleurstellend, sorry.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haal je hoofd nou uit je anus en geef toe dat je het persoonlijk niets vind maar dat ze wel een kwalitatief goed band zijn.
Tip: Als je in het publiek staat, kijk eens achterom.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind Pinkpop er nu zo sfeervol uitzien, maar de keren dat ik er zelf was vond ik het nou niet echt uitblinken qua levendigheid en enthousiast publiek
Prima, maar ga je mening niet als waarheid verkondigen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind ze kwalitatief uitermate teleurstellend, sorry.
Dan sta je naar 50% van de fucking Beatles te kijken, als je dan wil plassen, godverdomme Pampers om en volzeiken die handel.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
Nou ja... Da's nog niet zo erg als de mensen die besluiten om een plaspauze te houden wanneer Paul McCartney samen met Ringo Starr "With A Little Help From My Friends" speelt.. Ik lieg niet, die mensen waren er echt
.
Dat had ik ook toen ik er was! Behalve dan bij de Foo Fighters. Maar toen stond ik er ook middenin. Maar je bent op dat moment dan ook te veel met de muziek en je eigen uithoudingsvermogen en die kerel van 3 meter 84 die voor je staat bezig om het hele plaatje te zien (de grote meedeinende, springende menigte dus).quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind Pinkpop er nu zo sfeervol uitzien, maar de keren dat ik er zelf was vond ik het nou niet echt uitblinken qua levendigheid en enthousiast publiek
Limburg, dichter bij de Poolcirkel.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
Is het daar nou veel donkerder dan hier?
Ik snap ook niet wat die mensen daar deden, zeker niet als je ziet hoe onmogelijk het was om daar bij aanwezig te zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan sta je naar 50% van de fucking Beatles te kijken, als je dan wil plassen, godverdomme Pampers om en volzeiken die handel.
Nee, ik bedoel de Poolcirkel. Maar ik weet dat ik geografisch, geologisch, meteorisch/nomisch totaal niet correct ben. Fuck it.quote:
Hij is echt scary die drummer.... brrrquote:Op zondag 31 mei 2009 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
De drummer ziet er eigenlijk ook wel een beetje fucking retardous uit.
Vorig jaar was een dijk van een line-up, 3 dagen lang. De beste in jaren en waarschijnlijk in de komende jaren . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
Dit jaar zeker (op enkele acts na)
Maar vorig jaar bijvoorbeeld absoluut niet.
Maar hij is wel oud geworden. De laatste keer dat ik 'm zag, was 'ie nog een piepjong ventje . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef pascalheister het volgende:
Klinkt best goed de nieuwe nummers van Placebo![]()
Ik zou eigenlijk in Londen moeten zitten voor het concert van Depeche Mode gisteren in the O2 maar da's ook afgelast natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zit je er eigenlijk niet? Je bent over een aantal bands toch wel enthousiast.
quote:De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In deze uitzending wordt een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run).
Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen-fan van het eerste uur Leon Verdonschot.
Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan.
Graag!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef twentemeisje het volgende:hopelijk volgen er snel wat concerten in NL/Dld!
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben aan het opnemen, zal het morgen op FTD knallen.
Dat lijkt niet zo, het is zoquote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef knox_ het volgende:
Nieuwe drummer drumt een stuk ruiger lijkt het
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Tegen het eind vh jaar gaan ze weer een indoor-tour doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef twentemeisje het volgende:hopelijk volgen er snel wat concerten in NL/Dld!
Ze hebben wel het beste uitgezocht zegquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
3 nummers van Bruce. Krezip, Madness en nu Chris Cornell.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey, Brian van de Gouden Kooi verkleedt als Chris Cornell op Nederland 3.
Ik kijk tot 23:00 uur, neem de rest op en zap dan naar campingradio. Ff twee dingen tegelijk volgenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kijk later, zodat ik door alle prietpraat kan heen zappen. Ben benieuwd naar de beelden van Bruce. Het zag er op YouTube al imposant uit.
Geef toe, de gelijkenissen zijn treffend.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geef toe, de gelijkenissen zijn treffend.![]()
[ afbeelding ]
Chris Cornell
[ afbeelding ]
Brian (Gouden Kooi)
Ze hebben 8 ton over voor boetesquote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef Christiaan het volgende:
Ik dacht dat de vergunning tot 2230 was?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:
Bruce kan me gestolen worden, niet mijn ding
Oh ja, dat is ook nog een optiequote:Op zondag 31 mei 2009 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk tot 23:00 uur, neem de rest op en zap dan naar campingradio. Ff twee dingen tegelijk volgen.
Nou, daar zit een ander verhaal achter. Technisch hadden ze bij de laatste uitzending veel problemen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook nog een optie. Gelukkig is dat er gewoon weer. Dat was een (paar?) jaar ook al wegbezuinigd...
Ik heb het echt over jaren terug, maar begrijp ik hier uit dat het er voor het eerst weer is? Ik geloof dat de wandelmicrofoon niet verder dan camping A reikte?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou, daar zit een ander verhaal achter. Technisch hadden ze bij de laatste uitzending veel problemen.
Sorryquote:
Dat kan hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Sorrymaar ik heb niks met zijn muziek.
Dat mag.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Mag ik nog één keer zeggen dat ik Bruce in 85 in de Kuip zag en het als alternatieve rockfan toch het mooiste optreden vind waar ik ooit bij was ?
Miste ik ook al, maar voor de rest klonk het verdomd goed. Heb alleen niet naar het beeld gekeken . . .quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Toad het volgende:
Ziet 'ie nou allemaal matties van hem staan in het publiek? Omdat 'ie allemaal zit te wijzen.
Ik heb ze een paar weken geleden in Londen gezien en toen speelden ze het ook niet.quote:
Je ziet toch dat God daar staatquote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef Christiaan het volgende:
Ik snap niet wat hier nou zo goed aan is na ieders enthousiasme?
Oh echt? Ik weet dat de organisatie het in de 2005-editie verboden had, en dat de andere jaren 3FM na 23:00 geen straalverbinding meer had wegens bezuinigingen. Maar ik dacht dat het allang weer traditie was. Vind het op Lowlands alleen altijd een beetje lame. Het hele terrein is nog vol als Giel om 23:00 over de campings struint.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef Toad het volgende:
@Aisu: Bij de laatste uitzending die ik heb gehoord, jaar of 2 terug, hadden ze voortdurend storing in het signaal idd. Sindsdien hebben ze het niet meer uitgezonden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier in het topic waar we samen tv kijken?
Mag ik even zeggen dat ik niks met Springsteen heb maar dat ik dit een kippenvelgaafoptreden vind?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier in het topic waar we samen tv kijken?
Mag ik even zeggen dat ik niks met Springsteen heb maar dat ik dit een kippenvelgaafoptreden vind?
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.quote:
Vergeet Iggy nietquote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
Als performers heb je Bruce en Freddie mercury.
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.
Ah, je had het over Bruce Springsteen? Ik dacht over Placebo.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.
Hah, zeker nog nooit naar een Prince concert geweest Tongetje?quote:
Zou je het ook op een torrentje willen zetten ??quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Van Lowlands durf ik het wat minder te zeggen. Dat volgde ik toen nog niet zo goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh echt? Ik weet dat de organisatie het in de 2005-editie verboden had, en dat de andere jaren 3FM na 23:00 geen straalverbinding meer had wegens bezuinigingen. Maar ik dacht dat het allang weer traditie was. Vind het op Lowlands alleen altijd een beetje lame. Het hele terrein is nog vol als Giel om 23:00 over de campings struint.
In 1973 zei de toonaangevende journalist van de Rolling Stone, het grootste muziekblad van de wereld :quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.
Ik ook, daarom zit ik thuis nu tv te kijkenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, je had het over Bruce Springsteen? Ik dacht over Placebo.
Ik heb overigens niks met Springsteen, toen ik zijn naam hoorde had ik al zoiets dat ik niet naar Pinkpop wilde dit jaar.
Jawel hoor in Utrecht. En hij gooide hem in het mandjequote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hah, zeker nog nooit naar een Prince concert geweest Tongetje?
Sorry, ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar je provider heeft vast een gratis nieuwsserver, dus de retentie maakt niet uit. Ga het vannacht uploaden, ben het nu aan het knippen als dat lukt. Anders maar een stukje Keane eraan vastquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou je het ook op een torrentje willen zetten ??
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor in Utrecht. En hij gooide hem in het mandje
Tja, ik vind de muziek vaak belangrijker dan de show. Dit doet 'm niet voor me.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.
Badlandsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thealexfiles het volgende:
Had gister een dagkaart, geniaal optreden van the Boss. Was m'n 4e keer en het blijft keer op keer verrassend. Hulde.
Welke nummers worden van hem uitgezonden?
Nou dit ( born to run ) en die vorige twee ( Badlands en iets met Dream)quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thealexfiles het volgende:
Had gister een dagkaart, geniaal optreden van the Boss. Was m'n 4e keer en het blijft keer op keer verrassend. Hulde.
Welke nummers worden van hem uitgezonden?
Drie nummers, dus vrees van niet. Had graag Trappedquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik mag hopen dat ze Thunder Road gaan uitzenden.
Ik heb helemaal geen idee hoe die nieuwsgroepen werken.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar je provider heeft vast een gratis nieuwsserver, dus de retentie maakt niet uit. Ga het vannacht uploaden, ben het nu aan het knippen als dat lukt. Anders maar een stukje Keane eraan vast.
Nee !!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef Christiaan het volgende:
Jongens, het spijt me. Ik heb geen idee waarom, maar de opname is mislukt.
Ben je toondoof?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Christiaan het volgende:
Ik vind al die nummers hetzelfde klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |