Maar hij is wel oud geworden. De laatste keer dat ik 'm zag, was 'ie nog een piepjong ventje . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef pascalheister het volgende:
Klinkt best goed de nieuwe nummers van Placebo![]()
Ik zou eigenlijk in Londen moeten zitten voor het concert van Depeche Mode gisteren in the O2 maar da's ook afgelast natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zit je er eigenlijk niet? Je bent over een aantal bands toch wel enthousiast.
quote:De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In deze uitzending wordt een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run).
Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen-fan van het eerste uur Leon Verdonschot.
Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan.
Graag!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef twentemeisje het volgende:hopelijk volgen er snel wat concerten in NL/Dld!
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben aan het opnemen, zal het morgen op FTD knallen.
Dat lijkt niet zo, het is zoquote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef knox_ het volgende:
Nieuwe drummer drumt een stuk ruiger lijkt het
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben aan het opnemen, zal het morgen op FTD knallen.
Tegen het eind vh jaar gaan ze weer een indoor-tour doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef twentemeisje het volgende:hopelijk volgen er snel wat concerten in NL/Dld!
Ze hebben wel het beste uitgezocht zegquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
3 nummers van Bruce. Krezip, Madness en nu Chris Cornell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |