Ten eerste: lucky bastardquote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit doet mij ergens aan denken...Ik was begin april in New York bij een benefietconcert waar onder andere Paul McCartney en Ringo Starr optraden. Anyway, eerder in het programma deed Eddie Vedder met Ben Harper een cover van "Under Pressure". Een groepje mensen voor me hoorde het intro, en riep op z'n Amerikaans: "Oh my god, ICE ICE BABY!!!"...
![]()
.
Voor mij klinkt het als een middelbare school bandje.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Keane wordt nou niet bepaald weggeboe-d, zo slecht zijn ze dus niet.
Als een middelbare school bandje zo goed zou klinken, zouden ze in het voorprogramma van U2 kunnen staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het als een middelbare school bandje.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ten eerste: lucky bastard
ten tweede: lucky fucking bastard
ten derde: als dat mij zou overkomen moet je scherpe voorwerpen bij me uit de buurt houden.
Haal je hoofd nou uit je anus en geef toe dat je het persoonlijk niets vind maar dat ze wel een kwalitatief goed band zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het als een middelbare school bandje.
En hij is altijd zo gewoon gebleven..quote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
Heerlijk om dat knulleke zo enthousiast te zien. Is Tom toch mooi uit dat diepe dal gekropen. Een en al postiviteit.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
Nou ja... Dan zijn er ook nog mensen die besluiten om een plaspauze te houden wanneer Paul McCartney samen met Ringo Starr "With A Little Help From My Friends" speelt.. Ik lieg niet, die mensen waren er echt
![]()
.
Ik vind ze kwalitatief uitermate teleurstellend, sorry.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haal je hoofd nou uit je anus en geef toe dat je het persoonlijk niets vind maar dat ze wel een kwalitatief goed band zijn.
Tip: Als je in het publiek staat, kijk eens achterom.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind Pinkpop er nu zo sfeervol uitzien, maar de keren dat ik er zelf was vond ik het nou niet echt uitblinken qua levendigheid en enthousiast publiek
Prima, maar ga je mening niet als waarheid verkondigen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind ze kwalitatief uitermate teleurstellend, sorry.
Dan sta je naar 50% van de fucking Beatles te kijken, als je dan wil plassen, godverdomme Pampers om en volzeiken die handel.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
Nou ja... Da's nog niet zo erg als de mensen die besluiten om een plaspauze te houden wanneer Paul McCartney samen met Ringo Starr "With A Little Help From My Friends" speelt.. Ik lieg niet, die mensen waren er echt
.
Dat had ik ook toen ik er was! Behalve dan bij de Foo Fighters. Maar toen stond ik er ook middenin. Maar je bent op dat moment dan ook te veel met de muziek en je eigen uithoudingsvermogen en die kerel van 3 meter 84 die voor je staat bezig om het hele plaatje te zien (de grote meedeinende, springende menigte dus).quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Liefste. het volgende:
Ik vind Pinkpop er nu zo sfeervol uitzien, maar de keren dat ik er zelf was vond ik het nou niet echt uitblinken qua levendigheid en enthousiast publiek
Limburg, dichter bij de Poolcirkel.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
Is het daar nou veel donkerder dan hier?
Ik snap ook niet wat die mensen daar deden, zeker niet als je ziet hoe onmogelijk het was om daar bij aanwezig te zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan sta je naar 50% van de fucking Beatles te kijken, als je dan wil plassen, godverdomme Pampers om en volzeiken die handel.
Nee, ik bedoel de Poolcirkel. Maar ik weet dat ik geografisch, geologisch, meteorisch/nomisch totaal niet correct ben. Fuck it.quote:
Hij is echt scary die drummer.... brrrquote:Op zondag 31 mei 2009 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
De drummer ziet er eigenlijk ook wel een beetje fucking retardous uit.
Vorig jaar was een dijk van een line-up, 3 dagen lang. De beste in jaren en waarschijnlijk in de komende jaren . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
Dit jaar zeker (op enkele acts na)
Maar vorig jaar bijvoorbeeld absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |