quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier in het topic waar we samen tv kijken?
Mag ik even zeggen dat ik niks met Springsteen heb maar dat ik dit een kippenvelgaafoptreden vind?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier in het topic waar we samen tv kijken?
Mag ik even zeggen dat ik niks met Springsteen heb maar dat ik dit een kippenvelgaafoptreden vind?
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.quote:
Vergeet Iggy nietquote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
Als performers heb je Bruce en Freddie mercury.
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.
Ah, je had het over Bruce Springsteen? Ik dacht over Placebo.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.
Hah, zeker nog nooit naar een Prince concert geweest Tongetje?quote:
Zou je het ook op een torrentje willen zetten ??quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben aan het opnemen, zal het morgen op FTD knallen.
Van Lowlands durf ik het wat minder te zeggen. Dat volgde ik toen nog niet zo goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh echt? Ik weet dat de organisatie het in de 2005-editie verboden had, en dat de andere jaren 3FM na 23:00 geen straalverbinding meer had wegens bezuinigingen. Maar ik dacht dat het allang weer traditie was. Vind het op Lowlands alleen altijd een beetje lame. Het hele terrein is nog vol als Giel om 23:00 over de campings struint.
In 1973 zei de toonaangevende journalist van de Rolling Stone, het grootste muziekblad van de wereld :quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.
Ik ook, daarom zit ik thuis nu tv te kijkenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, je had het over Bruce Springsteen? Ik dacht over Placebo.
Ik heb overigens niks met Springsteen, toen ik zijn naam hoorde had ik al zoiets dat ik niet naar Pinkpop wilde dit jaar.
Jawel hoor in Utrecht. En hij gooide hem in het mandjequote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hah, zeker nog nooit naar een Prince concert geweest Tongetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |