quote:Op zondag 31 mei 2009 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey, Brian van de Gouden Kooi verkleedt als Chris Cornell op Nederland 3.
Ik kijk tot 23:00 uur, neem de rest op en zap dan naar campingradio. Ff twee dingen tegelijk volgenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kijk later, zodat ik door alle prietpraat kan heen zappen. Ben benieuwd naar de beelden van Bruce. Het zag er op YouTube al imposant uit.
Geef toe, de gelijkenissen zijn treffend.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geef toe, de gelijkenissen zijn treffend.![]()
[ afbeelding ]
Chris Cornell
[ afbeelding ]
Brian (Gouden Kooi)
Ze hebben 8 ton over voor boetesquote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef Christiaan het volgende:
Ik dacht dat de vergunning tot 2230 was?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:
Bruce kan me gestolen worden, niet mijn ding
Oh ja, dat is ook nog een optiequote:Op zondag 31 mei 2009 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk tot 23:00 uur, neem de rest op en zap dan naar campingradio. Ff twee dingen tegelijk volgen.
Nou, daar zit een ander verhaal achter. Technisch hadden ze bij de laatste uitzending veel problemen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook nog een optie. Gelukkig is dat er gewoon weer. Dat was een (paar?) jaar ook al wegbezuinigd...
Ik heb het echt over jaren terug, maar begrijp ik hier uit dat het er voor het eerst weer is? Ik geloof dat de wandelmicrofoon niet verder dan camping A reikte?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou, daar zit een ander verhaal achter. Technisch hadden ze bij de laatste uitzending veel problemen.
Sorryquote:
Dat kan hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Sorrymaar ik heb niks met zijn muziek.
Dat mag.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Mag ik nog één keer zeggen dat ik Bruce in 85 in de Kuip zag en het als alternatieve rockfan toch het mooiste optreden vind waar ik ooit bij was ?
Miste ik ook al, maar voor de rest klonk het verdomd goed. Heb alleen niet naar het beeld gekeken . . .quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Toad het volgende:
Ziet 'ie nou allemaal matties van hem staan in het publiek? Omdat 'ie allemaal zit te wijzen.
Ik heb ze een paar weken geleden in Londen gezien en toen speelden ze het ook niet.quote:
Je ziet toch dat God daar staatquote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef Christiaan het volgende:
Ik snap niet wat hier nou zo goed aan is na ieders enthousiasme?
Oh echt? Ik weet dat de organisatie het in de 2005-editie verboden had, en dat de andere jaren 3FM na 23:00 geen straalverbinding meer had wegens bezuinigingen. Maar ik dacht dat het allang weer traditie was. Vind het op Lowlands alleen altijd een beetje lame. Het hele terrein is nog vol als Giel om 23:00 over de campings struint.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef Toad het volgende:
@Aisu: Bij de laatste uitzending die ik heb gehoord, jaar of 2 terug, hadden ze voortdurend storing in het signaal idd. Sindsdien hebben ze het niet meer uitgezonden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier in het topic waar we samen tv kijken?
Mag ik even zeggen dat ik niks met Springsteen heb maar dat ik dit een kippenvelgaafoptreden vind?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier in het topic waar we samen tv kijken?
Mag ik even zeggen dat ik niks met Springsteen heb maar dat ik dit een kippenvelgaafoptreden vind?
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.quote:
Vergeet Iggy nietquote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
Als performers heb je Bruce en Freddie mercury.
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.
Ah, je had het over Bruce Springsteen? Ik dacht over Placebo.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een bijzonder enthousiaste zestiger die behoorlijk zijn enthousiasme over weet te brengen. Maar ik snap de hele buzz niet.
Hah, zeker nog nooit naar een Prince concert geweest Tongetje?quote:
Zou je het ook op een torrentje willen zetten ??quote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben aan het opnemen, zal het morgen op FTD knallen.
Van Lowlands durf ik het wat minder te zeggen. Dat volgde ik toen nog niet zo goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh echt? Ik weet dat de organisatie het in de 2005-editie verboden had, en dat de andere jaren 3FM na 23:00 geen straalverbinding meer had wegens bezuinigingen. Maar ik dacht dat het allang weer traditie was. Vind het op Lowlands alleen altijd een beetje lame. Het hele terrein is nog vol als Giel om 23:00 over de campings struint.
In 1973 zei de toonaangevende journalist van de Rolling Stone, het grootste muziekblad van de wereld :quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.
Ik ook, daarom zit ik thuis nu tv te kijkenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, je had het over Bruce Springsteen? Ik dacht over Placebo.
Ik heb overigens niks met Springsteen, toen ik zijn naam hoorde had ik al zoiets dat ik niet naar Pinkpop wilde dit jaar.
Jawel hoor in Utrecht. En hij gooide hem in het mandjequote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hah, zeker nog nooit naar een Prince concert geweest Tongetje?
Sorry, ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar je provider heeft vast een gratis nieuwsserver, dus de retentie maakt niet uit. Ga het vannacht uploaden, ben het nu aan het knippen als dat lukt. Anders maar een stukje Keane eraan vastquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou je het ook op een torrentje willen zetten ??
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor in Utrecht. En hij gooide hem in het mandje
Tja, ik vind de muziek vaak belangrijker dan de show. Dit doet 'm niet voor me.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.
Badlandsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thealexfiles het volgende:
Had gister een dagkaart, geniaal optreden van the Boss. Was m'n 4e keer en het blijft keer op keer verrassend. Hulde.
Welke nummers worden van hem uitgezonden?
Nou dit ( born to run ) en die vorige twee ( Badlands en iets met Dream)quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thealexfiles het volgende:
Had gister een dagkaart, geniaal optreden van the Boss. Was m'n 4e keer en het blijft keer op keer verrassend. Hulde.
Welke nummers worden van hem uitgezonden?
Drie nummers, dus vrees van niet. Had graag Trappedquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik mag hopen dat ze Thunder Road gaan uitzenden.
Ik heb helemaal geen idee hoe die nieuwsgroepen werken.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar je provider heeft vast een gratis nieuwsserver, dus de retentie maakt niet uit. Ga het vannacht uploaden, ben het nu aan het knippen als dat lukt. Anders maar een stukje Keane eraan vast.
Nee !!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef Christiaan het volgende:
Jongens, het spijt me. Ik heb geen idee waarom, maar de opname is mislukt.
Ben je toondoof?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Christiaan het volgende:
Ik vind al die nummers hetzelfde klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |