Sorry, ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar je provider heeft vast een gratis nieuwsserver, dus de retentie maakt niet uit. Ga het vannacht uploaden, ben het nu aan het knippen als dat lukt. Anders maar een stukje Keane eraan vastquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou je het ook op een torrentje willen zetten ??
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor in Utrecht. En hij gooide hem in het mandje
Tja, ik vind de muziek vaak belangrijker dan de show. Dit doet 'm niet voor me.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste dus. En dat in combinatie met het schijnbaar onuitputtelijke oeuvre van de beste man.
Badlandsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thealexfiles het volgende:
Had gister een dagkaart, geniaal optreden van the Boss. Was m'n 4e keer en het blijft keer op keer verrassend. Hulde.
Welke nummers worden van hem uitgezonden?
Nou dit ( born to run ) en die vorige twee ( Badlands en iets met Dream)quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Thealexfiles het volgende:
Had gister een dagkaart, geniaal optreden van the Boss. Was m'n 4e keer en het blijft keer op keer verrassend. Hulde.
Welke nummers worden van hem uitgezonden?
Drie nummers, dus vrees van niet. Had graag Trappedquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik mag hopen dat ze Thunder Road gaan uitzenden.
Ik heb helemaal geen idee hoe die nieuwsgroepen werken.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar je provider heeft vast een gratis nieuwsserver, dus de retentie maakt niet uit. Ga het vannacht uploaden, ben het nu aan het knippen als dat lukt. Anders maar een stukje Keane eraan vast.
Nee !!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef Christiaan het volgende:
Jongens, het spijt me. Ik heb geen idee waarom, maar de opname is mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |