wordt een mooie titel !quote:Op zondag 31 mei 2009 19:05 schreef Szura het volgende:
Kan een mod even de D toevoegen in deTT
zat aan het maximum aantal letters ofzo
Kirilenkoquote:
Hij speelt Davydenko's spelletje (nog best aardig eigenlijk), maar het blijft wel Davydenko's spelletje. Hoog tempo, dicht op de baseline. Davydenko is in vorm dus maakt daarbij weinig fouten. Verdasco kan dat gewoon iets minder.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
drie onbenutte breakpoint voor nando
maar hij speelt nu wel iets beter (of davy slechter) dan de eerste 2 sets
Dat zie je verkeerd, want federer haalde vorig jaar de finale.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef tennisboy het volgende:
Nadal verliest nu 1820 punten, als Fedje het toernooi wint krijgt hij 2000 punten erbij. Per saldo dus 3820, dan is er nog maar een verschil op de ranglijst van 1175 punten. ( Nadal staat nu 4490 punten voor)
Of zie ik dit verkeert?
oke, wel een rare regel dat je niet gewoon die 2000 punten krijgt, als je je prestatie van vorig jaar hebt verdedigt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:07 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, want federer haalde vorig jaar de finale.Als hij wint, met de nadruk op als want ik denk dat het nog erg lastig gaat worden, krijgt hij 600 punten erbij.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, wel een rare regel dat je niet gewoon die 2000 punten krijgt, als je je prestatie van vorig jaar hebt verdedigt.
Ze heeft toch nog gewonnen ..mijn dag is goedquote:Op zondag 31 mei 2009 20:25 schreef Szura het volgende:
GSM voor Maria![]()
Typische vrouwenwedstrijd weer
oke, ze kunnen toch beter de regel toepassen als je je punten verdedigt hebt, om dan geen punten af te trekken.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je krijgt wel gewoon 2000 punten voor het winnen van het toernooi hoor. Je punten voor de finale halen vorig jaar gaan vanzelfsprekend weer weg. Dus per saldo win je 600 punten.
quote:Court Philippe Chatrier
11:00 Start
1 Women's Singles - 4th Rnd.
Aleksandra Wozniak (CAN)[24] v. Serena Williams (USA)[2]
followed by
2 Men's Singles - 4th Rnd.
Tommy Haas (GER) v. Roger Federer (SUI)[2]
3 Men's Singles - 4th Rnd.
Juan Martin Del Potro (ARG)[5] v. Jo-Wilfried Tsonga (FRA)[9]
4 Women's Singles - 4th Rnd.
Virginie Razzano (FRA) v. Samantha Stosur (AUS)[30]
Court Suzanne Lenglen
11:00 Start
1 Women's Singles - 4th Rnd.
Svetlana Kuznetsova (RUS)[7] v. Agnieszka Radwanska (POL)[12]
followed by
Tommy Robredo (ESP)[16] v. Philipp Kohlschreiber (GER)[29]
3 Women's Singles - 4th Rnd.
Jelena Jankovic (SRB)[5] v. Sorana Cirstea (ROU)
4 Men's Singles - 4th Rnd.
Andy Roddick (USA)[6] v. Gael Monfils (FRA)[11]
Federers einde?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef tennisboy het volgende:
Het schema voor morgen:
-knip-
Tommy Haas (GER)
v. Roger Federer (SUI)[2]
okquote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef TheArt het volgende:
Mooi, Wozniak gaat Serena morgen vloeren.
Serieus vraagje, wat maakt uit of je op Philippe Chatrier of op Lenglen speelt ?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef TheArt het volgende:
Mooi, Wozniak gaat Serena morgen vloeren.
Zonde dat Jankovic-Cirstea niet op Philippe Chatrier komt, maar wel wéér Razzano en Stosur
In wezen niet zoveel, maar de NOS zendt alleen maar Philippe Chatrier uit en Cirstea-Jankovic staat in principe tegenover Tsonga-Del Pony geprogrammeerd en dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat Eurosport voor die wedstrijd kiest.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serieus vraagje, wat maakt uit of je op Philippe Chatrier of op Lenglen speelt ?
OK merciquote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
In wezen niet zoveel, maar de NOS zendt alleen maar Philippe Chatrier uit en Cirstea-Jankovic staat in principe tegenover Tsonga-Del Pony geprogrammeerd en dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat Eurosport voor die wedstrijd kiest.
En ik wil dat het overgrote deel van het Nederlandse publiek kennis maakt met Sorana. Dat klinkt misschien wat sad, maar ik vind het altijd leuker als de voor het grote publiek nog wat onbekende spelers en speelsters op tv komen dan degene die je altijd al ziet
Mooi tochquote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Dejannn het volgende:
Nou. Nu is het zeker dat Federer gaat winnen.
Wat is van Kohli zag was op momenten echt beter/mooier dan wat ik op momenten van Federer zie/zag. Als hij zijn niveau vast weet te houden...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef tennisboy het volgende:
wel spannender, maar niet mooier, omdat ze niet zo goed tennissen als Federer
oke, hier ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is van Kohli zag was op momenten echt beter/mooier dan wat ik op momenten van Federer zie/zag. Als hij zijn niveau vast weet te houden...
Voorspelbare matches zijn soms wat minder.
Je zal Sampras bedoelen, aangezien Federer al 13 heeft en Bjorg 11.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:
Het record van Borg word niet gebroken (dit jaar) ..is wel mooi
Denk dat ie Borg's record van 6(?) opeenvolgende Wimbledon titels bedoeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je zal Sampras bedoelen, aangezien Federer al 13 heeft en Bjorg 11.
Het record van Sampras zal hij eventueel wel kunnen halen. ( nu Roland Garros, en dan nog zijn Wimbledon en US open)
Dit record:quote:Op zondag 31 mei 2009 21:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je zal Sampras bedoelen, aangezien Federer al 13 heeft en Bjorg 11.
Het record van Sampras zal hij eventueel wel kunnen halen. ( nu Roland Garros, en dan nog zijn Wimbledon en US open)
ohja dat recordquote:Op zondag 31 mei 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit record:
* NADAL VS. BORG - Nadal is trying to become the first man to win the Roland Garros title five consecutive years. He and Bjorn Borg (1978-81) are the only players to capture the title four straight years.
Voorlopig zit Borg weer goed
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:54 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ohja dat record. Zeker leuk dat Nadal dat niet gelukt is, voorlopig zal dat niet gebeuren nee, dan moet hij het eerst nog maar eens 4 jaar achter elkaar te zien winnen
.
Wel grappig dat precies een Zweed Nadal naar huis toestuurt
quote:Who’s the nicest guy on tour?
They’re all really nice: Federer, Nadal. All of the guys in the top 100 are cool. But if you asked me which one was the best looking I'd say Feliciano Lopez. Everyone thinks he’s gorgeous, with his blue eyes and curly hair.
Kortom, een leuk Zweeds combiquote:Op zondag 31 mei 2009 21:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
.. en Mats Wilander mocht het nabeschouwen
Denk dat ik je wel begrijp hoor, Federer kan prachtig spelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:44 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, hier ben ik het niet mee eensmaarja iedereen zijn eigen mening
.
Dacht het niet, makkelijk is het zeker nietquote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Dejannn het volgende:
Nou. Nu is het zeker dat Federer gaat winnen.
Het is inderdaad een heldenrecordquote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef TheGeneral het volgende:
Nu waardeer ik het record van 19 GS halve finales en 14/15 laatste GS finales nog meer. Het is eigenlijk een ongekend record.
quote:Nadal: "Dit is geen tragedie"
"Als je slecht speelt, is het niet meer dan normaal dat je verliest. Dit is moeilijk om te verteren, zeker omdat dit het toernooi is waarin ik de meeste winstkansen heb. Maar een tragedie is dit niet, vroeg of laat moest dit gebeuren. Het seizoen is nog niet voorbij, ik blijf in mezelf geloven."
Het Parijse publiek stond achter Söderling. "Jammer dat ik hier -waar ik grote momenten beleefde - niet meer steun krijg, maar ik wil het niet als excuus inroepen voor mijn nederlaag."
quote:Söderling: "Denk dat Borg me zal sms'en"
De Zweed Robin Söderling dwong Rafael Nadal als eerste op de knieën in Parijs, maar nam het filosofisch op.
"Ik zei bij mezelf dat het maar een wedstrijd als een andere was. Ik probeerde voortdurend te spelen als was het een trainingsessie. Pas bij 4-1 in de tiebreak begon ik in mijn winstkansen te geloven."
"Ik denk dat Björn Borg me een sms zal sturen om me te danken dat Nadal zijn record niet zal breken. Dit is de grootste zege uit mijn carrière, een onvergetelijk moment. Mijn service liep uitstekend. Nu gaat het tornooi verder. In een slechte dag kan ik wel van iedereen verliezen", zei Söderling.
ach, met jou waarschijnlijk 95% van de deelnemers dus zoveel lijdt je er niet onderquote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
R. Garros: 102 pts - 650th out of 17241.
*fapfap*
Jammer dat ik na lang twijfelen uiteindelijk tóch voor Nadal als winnaar ben gegaan.
63.5%, valt nog wel mee dusquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Szura het volgende:
[..]
ach, met jou waarschijnlijk 95% van de deelnemers dus zoveel lijdt je er niet onder
inderdaad, hoe ze voor elk punt blijft gaan (en risico's blijft nemen ook)quote:Former world No.1 Maria Sharapova, now ranked 102nd, for the fourth time in a row at the 2009 French Open showed her well-known characteristics that brought her loads of fans, her ever-present fighting spirit combined with powerful tennis. Sharapova beat Li Na 6-4 0-6 6-4 to reach the quarterfinals, even though it wasn’t expected as Sharapova played her first singles match in nine months only two weeks ago.
Dat is inderdaad best knap. Gun het haar wel, als ze zo terugkomt na een blessure.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef qonmann het volgende:
Wel een aardig verslag over Maria, van een andere site:
[..]
inderdaad, hoe ze voor elk punt blijft gaan (en risico's blijft nemen ook)
Hoeveel punten krijg je voor een kwartfinale?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best knap. Gun het haar wel, als ze zo terugkomt na een blessure.![]()
Met een goede Wimbledon draw is ze zo weer wat hoger op die ranglijst.
Mannen: 360quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijg je voor een kwartfinale?
Ja, er is een beetje geschiedenis tussen die twee:quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kohli-Robredo lijkt me op papier juist spannender dan Haas-Federer.
Ik vond het ook al een verrassende keuze.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
Jammer dat ik na lang twijfelen uiteindelijk tóch voor Nadal als winnaar ben gegaan.
Als die duister dat punt als nog had gemaakt zat je niet te zeuren.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, er is een beetje geschiedenis tussen die twee:
Robredo.
Ben ik aan het zeuren? Ik zeg dat er een beetje geschiedenis is tussen die twee en ik laat merken dat ik een hekel heb aan Robredo.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Als die duister dat punt als nog had gemaakt zat je niet te zeuren.
Je zeurt over een punt, terwijl je niet aan kan voelen hoe die personen zich op dat moment voelen. Ja ik voel mee met die Duister. Ja ik kan me een beetje verplaatsen in Robredo omdat die bal eerst wordt goed gekeurd, zodat je standvastig kunt blijven. Uiteindelijk wordt het een nieuw gespeeld punt, wanneer Kschreiber daarna gewoon had gebroken, was het niet zo'n issue geweest.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik aan het zeuren? Ik zeg dat er een beetje geschiedenis is tussen die twee en dat ik een hekel heb aan Robredo.
Wat vind jij er eigenlijk van dat Nadal normaal gesproken zo dominerend wint?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
De H2H van Federer tegen Haas is 8-2. De laatste twee ontmoetingen gingen niet door en werden walkovers voor Federer (die dus nergens voor meetellen, behalve voor de walkoverstatistieken.![]()
) De laatste keer dat ze tegen elkaar speelden was meer dan twee jaar geleden maar ze hebben wel wat spannende wedstrijden gehad. Hoop dat het geen Nadal-Hewitt-achtige wedstrijd wordt.
In zijn post over Kohlschreiber - Robredo gaat het 0,0 over Federer, dus dat heeft er niets mee te maken. Daarnaast zegt hij dat Kohly/Robredo een geschiedenis hebben en dat hij Robredo niet zo mag. Nergens 'zeurt hij over een punt'. Dus waar heb je het eigenlijk over?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:19 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Je zeurt over een punt, terwijl je niet aan kan voelen hoe die personen zich op dat moment voelen. Ja ik voel mee met die Duister. Ja ik kan me een beetje verplaatsen in Robredo omdat die bal eerst wordt goed gekeurd, zodat je standvastig kunt blijven. Uiteindelijk wordt het een nieuw gespeeld punt, wanneer Kschreiber daarna gewoon had gebroken, was het niet zo'n issue geweest.
Federer fans zijn nu overmatig aanwezig hier. Zien hun man nu wel winnen.
Ik vraag om onpartijdigheid, zolang je daar van afwijkt ben je onoorspronkelijk bezig en zeur je mijns inziens
Van de officiële Rafael Nadal site.quote:RAFA NADAL: "I must accept my defeats with the same level of calm that I accept my victories"
May 31, 2009
“It wasn’t a great day” for Rafa and his fans around the world…Sadly, things didn’t quite work out for our champ today, and as he said it himself a few days ago, “you can’t always win [everything].”
Robin Soderling was a man on a mission today, as he defeated Rafa in 4 sets, 6-2, 6-7, 6-4 y 7-6, after more than 3 hours of play.
"I have to accept with the same calm when I win than when I lose. After four years, I lose here, and the season continues," a gracious Rafa told a news conference.
"Sure, he did well. He did very well but I didn't play my best tennis. I didn't play my tennis, and for that reason I lost. That's it," he said.
"I was not calm enough to face the important points, so I had to fight. But sometimes fighting is not enough. You have to play a good level of tennis.”
"Sometimes people think I win because I'm physically fit, but, no. When I win, it's because I play well, and that wasn't the case today."
Aside from the match itself, one of his biggest disappointments for Rafa was to see the lack of support from the Roland Garros crowd, who sadly, have never been too kind to the champion, “It’s a pity to see that in a tournament as especial as [Roland Garros] is to me, the crowd has never had a nice gesture towards me."
Moving on to the start of the grass season and his preparation for it, Rafa joked that the only preparation he will be worrying about any time soon, will be, “[the time he will spend] at the pool of his house.”
Before leaving to Mallorca, where he will be spending his birthday in the company of friends and family for the first time in many years, Rafa told the press that he would like to see Roger Federer win the title because, “It would be great [to see him win it], so that he can complete the Grand Slam. If anybody deserves it, it’s him,” concluded Rafa.
Vamos Rafa!
jaja, zo vaak gebeurt dat niet en dan mis je het ..quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef Susi het volgende:
Ik lees net pas dat Nadal is uitgeschakeld, wat heb ik gemist zeg!
Hij mag hem niet door bijv. dat punt,quote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
In zijn post over Kohlschreiber - Robredo gaat het 0,0 over Federer, dus dat heeft er niets mee te maken. Daarnaast zegt hij dat Kohly/Robredo een geschiedenis hebben en dat hij Robredo niet zo mag. Nergens 'zeurt hij over een punt'. Dus waar heb je het eigenlijk over?
Vooral een prachtige wedstrijdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef Susi het volgende:
Ik lees net pas dat Nadal is uitgeschakeld, wat heb ik gemist zeg!
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral een prachtige wedstrijd
Wat is de verwachting qua starttijd voor Federer? Court open om 11:00, kwartiertje warmspelen, Venus door in 45 minuten dus om 12:15 Federer op de baan?
95% in de wereld was voor Robin.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef MikeLowrey het volgende:
Respect voor Nadal. Haat aan de Fransen. Dit zijn geen manieren om een viervoudig kampioen te behandelen.
Kutquote:
Ja, tuurlijk. Ik had er in principe ook geen problemen mee, alleen valt op zijn minst wel raar te noemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
95% in de wereld was voor Robin.
Tuurlijk zien de Fransen het zonnig in wanneer die Spanjaard verliest die altijd hun toernooitje wint.
Nadal is genoeg gesupport de laatste jaren, gister was een andere dag.
Eens, altijd leuk als iemand die altijd wint eens verliest, daar hoef je geen Fransman voor te zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
95% in de wereld was voor Robin.
Tuurlijk zien de Fransen het zonnig in wanneer die Spanjaard verliest die altijd hun toernooitje wint.
Nadal is genoeg gesupport de laatste jaren, gister was een andere dag.
Laten we hopen dat het zo snel gaat, ik ben toch bang dat dit weer een lange wedstrijd gaat wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral een prachtige wedstrijd
Wat is de verwachting qua starttijd voor Federer? Court open om 11:00, kwartiertje warmspelen, Venus door in 45 minuten dus om 12:15 Federer op de baan?
en de dames beginnen ook op Eurosport.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef senswal het volgende:
Hulde voor de NOS, die stream doet het gewoon een keer precies om 11 uur inclusief geluid!
Hup Aleksandraquote:Op maandag 1 juni 2009 11:21 schreef senswal het volgende:
Hehe nu begint Aleksandra al een beetje meer haar eigen spel te spelen.
Tuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef senswal het volgende:
Het hele publiek is zowat voor Aleksandra.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt het slechtste tennis dat ik Aleksandra de laatste tijd nog heb zien spelen. Echt dramatisch.
Eerste set in 23minuten dus we liggen nog steeds op koersquote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
Court open om 11:00, kwartiertje warmspelen, Serena door in 45 minuten dus om 12:15 Federer op de baan?
In dit geval niet hoor..quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Serena erg goed speelt
Klopt ze speelt ook goed, maar dan nog. Het verschil hoort met een goede Wozniak nooit zo groot te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Serena erg goed speelt
Serena zal wel stijgen, al vrees ik dat Safina wel zal winnenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Wie staat er bij de bookmakers nu als favo?
quote:
bij de mannen natuurlijk, interesseren mij die dozen nouquote:Op maandag 1 juni 2009 11:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serena zal wel stijgen, al vrees ik dat Safina wel zal winnen
Zie het als een voorprogramma, net als bij een concert. Om ons op te warmenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Nalbandian het volgende:
Man, man....wat een wedstrijd zeg!
Gaat echt helemaal nergens over dat vrouwen-tennis!
ahum, laten we wel even de vrouwen onder ons, in hun waarde?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Zie het als een voorprogramma, net als bij een concert. Om ons op te warmen
Wozniak vs Williamsquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Nalbandian het volgende:
Man, man....wat een "wedstrijd" zeg!
Gaat echt helemaal nergens over dat vrouwen-tennis!
Nou nou, je kan ook overdrijven hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef qonmann het volgende:
Serena ..wat een machtsvertoon![]()
6-1, 6-2
Chapeau
Ik ben ook vrouw. Ik vind alleen vrouwentennis totaal niet mooi of interessant om te zien, zeker niet in de eerste rondes van een toernooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef senswal het volgende:
[..]
ahum, laten we wel even de vrouwen onder ons, in hun waarde?
Maar zou dat ook niet een beetje komen omdat ze geen enkele kans kreeg ?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, je kan ook overdrijven hoor
Aleksandra speelde dramatisch.
Rogerquote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef tennisboy het volgende:
Serena afgelopen, Nu Roger Federer
WTF gaat het jou aan wat ik in m'n prive leven doe?quote:
Nee niet echt. Woznicki slaat DF. Haar service kwam af en toe net boven de 100 kmh. Die zachte klapjes in de rally zijn ook niet echt gevaarlijk. Dit lag voornamelijk aan de tegenstandster.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar zou dat ook niet een beetje komen omdat ze geen enkele kans kreeg ?
Normaal maakt Serena altijd wat fouten nu bijna niet, voor zover ik dat kon zien.
Afijn we gaan zien hoe ver ze komt.
Deels natuurlijk, maar niet helemaal. Aleksandra raakte de ballen absoluut niet zuiver, dat kon je gewoon horen. Zelfs de makkelijke ballen midden in het veld sloeg ze nog vaak fout en dat lag niet aan Serena.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar zou dat ook niet een beetje komen omdat ze geen enkele kans kreeg ?
Normaal maakt Serena altijd wat fouten nu bijna niet, voor zover ik dat kon zien.
Afijn we gaan zien hoe ver ze komt.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouw. Ik vind alleen vrouwentennis totaal niet mooi of interessant om te zien, zeker niet in de eerste rondes van een toernooi.
Ik geloof dat je het punt helemaal mistquote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
WTF gaat het jou aan wat ik in m'n prive leven doe?![]()
Daarnaast bevestigen de reacties op m'n "Vamos Roger" weer dat enkele hier de ballen weten van hoe ik over de Fed & Rafa concurrentie denk, aangezien ik Fed altijd heel vet heb gevonden, hem altijd graag in de finale tegen Rafa zie en als hij dan wint daar vaak geen moeite mee heb. Dit allen is terug te lezen in de tennisposts van de afgelopen 2 jaar.
Hup Radwanskaquote:
Volgens mij mis jij het punt. Door die opmerking te maken lijkt het alsof je aangeeft dat ik hier altijd bij Rafa's wedstrijden dingen roep. Dat slaat nergens op, aangezien ik normaal bij klanten werk waar ik geen internet heb, en dus geen idee heb van wat Rafa aan het doen is, en ik vaak genoeg andere dingen doe wanneer Rafa moet tennissen. Een voorbeeld is laatste 3 dagen van Madrid, toen ik geen toegang had tot een computer, en Rafa 1 geweldige pot speelde tegen Djoko en 1 pot verloor tegen Fed. Dan had ik, in jou ogen, na de pot tegen Djoko "Rafa dit en Rafa dat" geroepen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het punt helemaal mist
Normaal loop je het hier uit te schreeuwen als Nadal een wedstrijd wint, Rafa dit Rafa dat en nu verloor hij en je was hier helemaal niet te zien. Zwak hoor.
Tuurlijk doe je het niet elke keer, maar wel heel regelmatig. Ik had gewoon een reactie had verwacht naar aanleiding van die discussie eerder deze week. Dat jij beweerde dat Nadal het allemaal wel weer op zijn sloffen zou winnen (you know, Federer 2 games in de finale), terwijl een aantal mensen (waaronder ik) daar tegen in gingen dat het er dit jaar toch wel wat anders uit zag. Kortom, ik vind dit nogal zwak van je.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt. Door die opmerking te maken lijkt het alsof je aangeeft dat ik hier altijd bij Rafa's wedstrijden dingen roep. Dat slaat nergens op, aangezien ik normaal bij klanten werk waar ik geen internet heb, en dus geen idee heb van wat Rafa aan het doen is, en ik vaak genoeg andere dingen doe wanneer Rafa moet tennissen. Een voorbeeld is laatste 3 dagen van Madrid, toen ik geen toegang had tot een computer, en Rafa 1 geweldige pot speelde tegen Djoko en 1 pot verloor tegen Fed. Dan had ik, in jou ogen, na de pot tegen Djoko "Rafa dit en Rafa dat" geroepen.
Daarnaast heb ik gisteravond laat in het Rafa topic wel gereageerd, dus klopt het feit dat ik er niks over zeg ook niet.
Ik ben benieuwd wat je nu weer te vertellen hebt.
Volgens mij is het een lijnrechter, maar damnquote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een ballenmeisje (?) bij Federer vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is Haas mak zeg... Compleet kansloos, op deze manier.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
4-3* Federer. Federer 4 love games voorlopig
Vanwege het feit dat er nog geen break isquote:Op maandag 1 juni 2009 13:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Deze wedstrijd herinnert me aan alles waarom ik geen fan van Federer ben...
Toedelsquote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef qonmann het volgende:
Dames tennis afgelopen.. tijd om wat anders te doen ..geniet ze nog
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef qonmann het volgende:
Dames tennis afgelopen.. tijd om wat anders te doen ..geniet ze nog
Geef die glazen bol eensquote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef Eppie_NL het volgende:
Haas gaat zijn eerste punt op de service van Federer in de TB pakken.
Haas pakt de TB straks.
-Omdat het 6-5 en ongelofelijk saai is.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:02 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat er nog geen break is?
Kan ze niet in de OPquote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
ik zet haar gewoon ook op deze pagina![]()
[ afbeelding ]
Hup Haasquote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke speler, maar dit keer moet Fedje echt winnen!
Ja!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou Haas het record voor minste aantal punten op de service van je tegenstander en toch de set pakken gaan halen?
Stuk leuker als de wedstrijd tot nu toequote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Big upset!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:19 schreef TheArt het volgende:
Yeah, Richel Hogenkamp wint in de eerste ronde van het meisjestoernooi met 6-4, 6-3 van de als vijfde geplaatste Thaise Noppawan Lertcheewakarn. En Lesley Kerkhove staat met 7-5, 3-1 voor tegen de als tweede geplaatste Roemeense Ana Bogdan.
Kan een mooie dag voor de Nederlandse youngsters worden. Eigenlijk moet vooral Richel hierna gewoon seniorentoernooien gaan spelen, zeker als je ziet dat Lertcheewakarn ook al een seniorenranking heeft van 396.
Dat is denk ik zelfs Karlovic niet gelukt... Die ramt nog wel een keer een makkelijke bal uit of zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Zes lovegames op rij!
Alsnog de set verliezen. Karlovicpraktijken
.
Jij zit toch ook in de sportredactie ?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Big upset!
Lesley Kerkhove wint in het meisjestoernooi met 7-5, 6-7(3), 6-1 van de als tweede geplaatste Roemeense Ana Bogdan. Klasse resultaat!
Speelt zij nu Roland garros?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Big upset!
Lesley Kerkhove wint in het meisjestoernooi met 7-5, 6-7(3), 6-1 van de als tweede geplaatste Roemeense Ana Bogdan. Klasse resultaat!
Ik dacht al van:quote:Op maandag 1 juni 2009 13:23 schreef FJD het volgende:
Federer moet z'n 1st service percentage omhoog krijgen om zo meer druk op Haas te krijgenHoe doe je dat met 7 love games op eigen service
Nadal.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Welke koning is onttroond?Heb 2 dagen niet kunnen kijken
Hernandez.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Welke koning is onttroond?Heb 2 dagen niet kunnen kijken
Roger Federer
Nou dat valt ook wel mee. Lesley speelt al een paar jaar de juniorentoernooien en dus ook de Slams. Ze dubbelde ook regelmatig met Aran de laatste jaren.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Speelt zij nu Roland garros?Wow, die is dan ook echt met giga stappen vooruit gegaan.
Zijn eersteservicepercentage kon wel omhoog. Het is alleen de vraag wat het nut ervan zou zijn geweest, want meer punten op zijn service kon hij niet winnen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:23 schreef FJD het volgende:
Federer moet z'n 1st service percentage omhoog krijgen om zo meer druk op Haas te krijgenHoe doe je dat met 7 love games op eigen service
Wat is er vals aan de bescheidenheid van Federer?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, die valse bescheidenheid van Federer verdient het om afgestraft te worden.
Gewoon dat bescheiden doen maar aan de andere kant wel met zo'n belachelijk met gouden stiksels colbertje de baan opstappen en op al je kledingstukken de letters RF laten zetten. Dan ben je gewoon een narcist.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is er vals aan de bescheidenheid van Federer?
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gewoon dat bescheiden doen maar aan de andere kant wel met zo'n belachelijk met gouden stiksels colbertje de baan opstappen en op al je kledingstukken de letters RF laten zetten. Dan ben je gewoon een narcist.
Ballen eerst na 7 games en daarna na elke 9 games.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Per hoeveel games slepen ze de baan en komen er nieuwe ballen eigenlijk?
Nieuwe ballen per 9 games. Na 7 games in het begin, omdat het ook met die ballen is ingeslagen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Per hoeveel games slepen ze de baan en komen er nieuwe ballen eigenlijk?
Knuffelt het Generaaltjequote:
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:58 schreef Smaharba het volgende:
Speciale uitzending voor vliegtuig verdwijning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |