Geef die glazen bol eensquote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef Eppie_NL het volgende:
Haas gaat zijn eerste punt op de service van Federer in de TB pakken.
Haas pakt de TB straks.
-Omdat het 6-5 en ongelofelijk saai is.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:02 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat er nog geen break is?
Kan ze niet in de OPquote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
ik zet haar gewoon ook op deze pagina![]()
[ afbeelding ]
Hup Haasquote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke speler, maar dit keer moet Fedje echt winnen!
Ja!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou Haas het record voor minste aantal punten op de service van je tegenstander en toch de set pakken gaan halen?
Stuk leuker als de wedstrijd tot nu toequote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Big upset!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:19 schreef TheArt het volgende:
Yeah, Richel Hogenkamp wint in de eerste ronde van het meisjestoernooi met 6-4, 6-3 van de als vijfde geplaatste Thaise Noppawan Lertcheewakarn. En Lesley Kerkhove staat met 7-5, 3-1 voor tegen de als tweede geplaatste Roemeense Ana Bogdan.
Kan een mooie dag voor de Nederlandse youngsters worden. Eigenlijk moet vooral Richel hierna gewoon seniorentoernooien gaan spelen, zeker als je ziet dat Lertcheewakarn ook al een seniorenranking heeft van 396.
Dat is denk ik zelfs Karlovic niet gelukt... Die ramt nog wel een keer een makkelijke bal uit of zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Zes lovegames op rij!
Alsnog de set verliezen. Karlovicpraktijken
.
Jij zit toch ook in de sportredactie ?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Big upset!
Lesley Kerkhove wint in het meisjestoernooi met 7-5, 6-7(3), 6-1 van de als tweede geplaatste Roemeense Ana Bogdan. Klasse resultaat!
Speelt zij nu Roland garros?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Big upset!
Lesley Kerkhove wint in het meisjestoernooi met 7-5, 6-7(3), 6-1 van de als tweede geplaatste Roemeense Ana Bogdan. Klasse resultaat!
Ik dacht al van:quote:Op maandag 1 juni 2009 13:23 schreef FJD het volgende:
Federer moet z'n 1st service percentage omhoog krijgen om zo meer druk op Haas te krijgenHoe doe je dat met 7 love games op eigen service
Nadal.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Welke koning is onttroond?Heb 2 dagen niet kunnen kijken
Hernandez.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Welke koning is onttroond?Heb 2 dagen niet kunnen kijken
Roger Federer
Nou dat valt ook wel mee. Lesley speelt al een paar jaar de juniorentoernooien en dus ook de Slams. Ze dubbelde ook regelmatig met Aran de laatste jaren.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Speelt zij nu Roland garros?Wow, die is dan ook echt met giga stappen vooruit gegaan.
Zijn eersteservicepercentage kon wel omhoog. Het is alleen de vraag wat het nut ervan zou zijn geweest, want meer punten op zijn service kon hij niet winnen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:23 schreef FJD het volgende:
Federer moet z'n 1st service percentage omhoog krijgen om zo meer druk op Haas te krijgenHoe doe je dat met 7 love games op eigen service
Wat is er vals aan de bescheidenheid van Federer?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, die valse bescheidenheid van Federer verdient het om afgestraft te worden.
Gewoon dat bescheiden doen maar aan de andere kant wel met zo'n belachelijk met gouden stiksels colbertje de baan opstappen en op al je kledingstukken de letters RF laten zetten. Dan ben je gewoon een narcist.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is er vals aan de bescheidenheid van Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |