quote:
bij de mannen natuurlijk, interesseren mij die dozen nouquote:Op maandag 1 juni 2009 11:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serena zal wel stijgen, al vrees ik dat Safina wel zal winnen
Zie het als een voorprogramma, net als bij een concert. Om ons op te warmenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Nalbandian het volgende:
Man, man....wat een wedstrijd zeg!
Gaat echt helemaal nergens over dat vrouwen-tennis!
ahum, laten we wel even de vrouwen onder ons, in hun waarde?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Zie het als een voorprogramma, net als bij een concert. Om ons op te warmen
Wozniak vs Williamsquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Nalbandian het volgende:
Man, man....wat een "wedstrijd" zeg!
Gaat echt helemaal nergens over dat vrouwen-tennis!
Nou nou, je kan ook overdrijven hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef qonmann het volgende:
Serena ..wat een machtsvertoon![]()
6-1, 6-2
Chapeau
Ik ben ook vrouw. Ik vind alleen vrouwentennis totaal niet mooi of interessant om te zien, zeker niet in de eerste rondes van een toernooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef senswal het volgende:
[..]
ahum, laten we wel even de vrouwen onder ons, in hun waarde?
Maar zou dat ook niet een beetje komen omdat ze geen enkele kans kreeg ?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, je kan ook overdrijven hoor
Aleksandra speelde dramatisch.
Rogerquote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef tennisboy het volgende:
Serena afgelopen, Nu Roger Federer
WTF gaat het jou aan wat ik in m'n prive leven doe?quote:
Nee niet echt. Woznicki slaat DF. Haar service kwam af en toe net boven de 100 kmh. Die zachte klapjes in de rally zijn ook niet echt gevaarlijk. Dit lag voornamelijk aan de tegenstandster.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar zou dat ook niet een beetje komen omdat ze geen enkele kans kreeg ?
Normaal maakt Serena altijd wat fouten nu bijna niet, voor zover ik dat kon zien.
Afijn we gaan zien hoe ver ze komt.
Deels natuurlijk, maar niet helemaal. Aleksandra raakte de ballen absoluut niet zuiver, dat kon je gewoon horen. Zelfs de makkelijke ballen midden in het veld sloeg ze nog vaak fout en dat lag niet aan Serena.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar zou dat ook niet een beetje komen omdat ze geen enkele kans kreeg ?
Normaal maakt Serena altijd wat fouten nu bijna niet, voor zover ik dat kon zien.
Afijn we gaan zien hoe ver ze komt.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouw. Ik vind alleen vrouwentennis totaal niet mooi of interessant om te zien, zeker niet in de eerste rondes van een toernooi.
Ik geloof dat je het punt helemaal mistquote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
WTF gaat het jou aan wat ik in m'n prive leven doe?![]()
Daarnaast bevestigen de reacties op m'n "Vamos Roger" weer dat enkele hier de ballen weten van hoe ik over de Fed & Rafa concurrentie denk, aangezien ik Fed altijd heel vet heb gevonden, hem altijd graag in de finale tegen Rafa zie en als hij dan wint daar vaak geen moeite mee heb. Dit allen is terug te lezen in de tennisposts van de afgelopen 2 jaar.
Hup Radwanskaquote:
Volgens mij mis jij het punt. Door die opmerking te maken lijkt het alsof je aangeeft dat ik hier altijd bij Rafa's wedstrijden dingen roep. Dat slaat nergens op, aangezien ik normaal bij klanten werk waar ik geen internet heb, en dus geen idee heb van wat Rafa aan het doen is, en ik vaak genoeg andere dingen doe wanneer Rafa moet tennissen. Een voorbeeld is laatste 3 dagen van Madrid, toen ik geen toegang had tot een computer, en Rafa 1 geweldige pot speelde tegen Djoko en 1 pot verloor tegen Fed. Dan had ik, in jou ogen, na de pot tegen Djoko "Rafa dit en Rafa dat" geroepen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het punt helemaal mist
Normaal loop je het hier uit te schreeuwen als Nadal een wedstrijd wint, Rafa dit Rafa dat en nu verloor hij en je was hier helemaal niet te zien. Zwak hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |