jaja, zo vaak gebeurt dat niet en dan mis je het ..quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef Susi het volgende:
Ik lees net pas dat Nadal is uitgeschakeld, wat heb ik gemist zeg!
Hij mag hem niet door bijv. dat punt,quote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
In zijn post over Kohlschreiber - Robredo gaat het 0,0 over Federer, dus dat heeft er niets mee te maken. Daarnaast zegt hij dat Kohly/Robredo een geschiedenis hebben en dat hij Robredo niet zo mag. Nergens 'zeurt hij over een punt'. Dus waar heb je het eigenlijk over?
Vooral een prachtige wedstrijdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef Susi het volgende:
Ik lees net pas dat Nadal is uitgeschakeld, wat heb ik gemist zeg!
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral een prachtige wedstrijd
Wat is de verwachting qua starttijd voor Federer? Court open om 11:00, kwartiertje warmspelen, Venus door in 45 minuten dus om 12:15 Federer op de baan?
95% in de wereld was voor Robin.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef MikeLowrey het volgende:
Respect voor Nadal. Haat aan de Fransen. Dit zijn geen manieren om een viervoudig kampioen te behandelen.
Kutquote:
Ja, tuurlijk. Ik had er in principe ook geen problemen mee, alleen valt op zijn minst wel raar te noemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
95% in de wereld was voor Robin.
Tuurlijk zien de Fransen het zonnig in wanneer die Spanjaard verliest die altijd hun toernooitje wint.
Nadal is genoeg gesupport de laatste jaren, gister was een andere dag.
Eens, altijd leuk als iemand die altijd wint eens verliest, daar hoef je geen Fransman voor te zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
95% in de wereld was voor Robin.
Tuurlijk zien de Fransen het zonnig in wanneer die Spanjaard verliest die altijd hun toernooitje wint.
Nadal is genoeg gesupport de laatste jaren, gister was een andere dag.
Laten we hopen dat het zo snel gaat, ik ben toch bang dat dit weer een lange wedstrijd gaat wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral een prachtige wedstrijd
Wat is de verwachting qua starttijd voor Federer? Court open om 11:00, kwartiertje warmspelen, Venus door in 45 minuten dus om 12:15 Federer op de baan?
en de dames beginnen ook op Eurosport.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef senswal het volgende:
Hulde voor de NOS, die stream doet het gewoon een keer precies om 11 uur inclusief geluid!
Hup Aleksandraquote:Op maandag 1 juni 2009 11:21 schreef senswal het volgende:
Hehe nu begint Aleksandra al een beetje meer haar eigen spel te spelen.
Tuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef senswal het volgende:
Het hele publiek is zowat voor Aleksandra.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt het slechtste tennis dat ik Aleksandra de laatste tijd nog heb zien spelen. Echt dramatisch.
Eerste set in 23minuten dus we liggen nog steeds op koersquote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
Court open om 11:00, kwartiertje warmspelen, Serena door in 45 minuten dus om 12:15 Federer op de baan?
In dit geval niet hoor..quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Serena erg goed speelt
Klopt ze speelt ook goed, maar dan nog. Het verschil hoort met een goede Wozniak nooit zo groot te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Serena erg goed speelt
Serena zal wel stijgen, al vrees ik dat Safina wel zal winnenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Wie staat er bij de bookmakers nu als favo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |