Mooi tochquote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Dejannn het volgende:
Nou. Nu is het zeker dat Federer gaat winnen.
Wat is van Kohli zag was op momenten echt beter/mooier dan wat ik op momenten van Federer zie/zag. Als hij zijn niveau vast weet te houden...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef tennisboy het volgende:
wel spannender, maar niet mooier, omdat ze niet zo goed tennissen als Federer
oke, hier ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is van Kohli zag was op momenten echt beter/mooier dan wat ik op momenten van Federer zie/zag. Als hij zijn niveau vast weet te houden...
Voorspelbare matches zijn soms wat minder.
Je zal Sampras bedoelen, aangezien Federer al 13 heeft en Bjorg 11.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:
Het record van Borg word niet gebroken (dit jaar) ..is wel mooi
Denk dat ie Borg's record van 6(?) opeenvolgende Wimbledon titels bedoeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je zal Sampras bedoelen, aangezien Federer al 13 heeft en Bjorg 11.
Het record van Sampras zal hij eventueel wel kunnen halen. ( nu Roland Garros, en dan nog zijn Wimbledon en US open)
Dit record:quote:Op zondag 31 mei 2009 21:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je zal Sampras bedoelen, aangezien Federer al 13 heeft en Bjorg 11.
Het record van Sampras zal hij eventueel wel kunnen halen. ( nu Roland Garros, en dan nog zijn Wimbledon en US open)
ohja dat recordquote:Op zondag 31 mei 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit record:
* NADAL VS. BORG - Nadal is trying to become the first man to win the Roland Garros title five consecutive years. He and Bjorn Borg (1978-81) are the only players to capture the title four straight years.
Voorlopig zit Borg weer goed
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:54 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ohja dat record. Zeker leuk dat Nadal dat niet gelukt is, voorlopig zal dat niet gebeuren nee, dan moet hij het eerst nog maar eens 4 jaar achter elkaar te zien winnen
.
Wel grappig dat precies een Zweed Nadal naar huis toestuurt
quote:Who’s the nicest guy on tour?
They’re all really nice: Federer, Nadal. All of the guys in the top 100 are cool. But if you asked me which one was the best looking I'd say Feliciano Lopez. Everyone thinks he’s gorgeous, with his blue eyes and curly hair.
Kortom, een leuk Zweeds combiquote:Op zondag 31 mei 2009 21:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
.. en Mats Wilander mocht het nabeschouwen
Denk dat ik je wel begrijp hoor, Federer kan prachtig spelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:44 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, hier ben ik het niet mee eensmaarja iedereen zijn eigen mening
.
Dacht het niet, makkelijk is het zeker nietquote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Dejannn het volgende:
Nou. Nu is het zeker dat Federer gaat winnen.
Het is inderdaad een heldenrecordquote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef TheGeneral het volgende:
Nu waardeer ik het record van 19 GS halve finales en 14/15 laatste GS finales nog meer. Het is eigenlijk een ongekend record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |