wordt een mooie titel !quote:Op zondag 31 mei 2009 19:05 schreef Szura het volgende:
Kan een mod even de D toevoegen in deTT
zat aan het maximum aantal letters ofzo
Kirilenkoquote:
Hij speelt Davydenko's spelletje (nog best aardig eigenlijk), maar het blijft wel Davydenko's spelletje. Hoog tempo, dicht op de baseline. Davydenko is in vorm dus maakt daarbij weinig fouten. Verdasco kan dat gewoon iets minder.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
drie onbenutte breakpoint voor nando
maar hij speelt nu wel iets beter (of davy slechter) dan de eerste 2 sets
Dat zie je verkeerd, want federer haalde vorig jaar de finale.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef tennisboy het volgende:
Nadal verliest nu 1820 punten, als Fedje het toernooi wint krijgt hij 2000 punten erbij. Per saldo dus 3820, dan is er nog maar een verschil op de ranglijst van 1175 punten. ( Nadal staat nu 4490 punten voor)
Of zie ik dit verkeert?
oke, wel een rare regel dat je niet gewoon die 2000 punten krijgt, als je je prestatie van vorig jaar hebt verdedigt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:07 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, want federer haalde vorig jaar de finale.Als hij wint, met de nadruk op als want ik denk dat het nog erg lastig gaat worden, krijgt hij 600 punten erbij.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, wel een rare regel dat je niet gewoon die 2000 punten krijgt, als je je prestatie van vorig jaar hebt verdedigt.
Ze heeft toch nog gewonnen ..mijn dag is goedquote:Op zondag 31 mei 2009 20:25 schreef Szura het volgende:
GSM voor Maria![]()
Typische vrouwenwedstrijd weer
oke, ze kunnen toch beter de regel toepassen als je je punten verdedigt hebt, om dan geen punten af te trekken.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je krijgt wel gewoon 2000 punten voor het winnen van het toernooi hoor. Je punten voor de finale halen vorig jaar gaan vanzelfsprekend weer weg. Dus per saldo win je 600 punten.
quote:Court Philippe Chatrier
11:00 Start
1 Women's Singles - 4th Rnd.
Aleksandra Wozniak (CAN)[24] v. Serena Williams (USA)[2]
followed by
2 Men's Singles - 4th Rnd.
Tommy Haas (GER) v. Roger Federer (SUI)[2]
3 Men's Singles - 4th Rnd.
Juan Martin Del Potro (ARG)[5] v. Jo-Wilfried Tsonga (FRA)[9]
4 Women's Singles - 4th Rnd.
Virginie Razzano (FRA) v. Samantha Stosur (AUS)[30]
Court Suzanne Lenglen
11:00 Start
1 Women's Singles - 4th Rnd.
Svetlana Kuznetsova (RUS)[7] v. Agnieszka Radwanska (POL)[12]
followed by
Tommy Robredo (ESP)[16] v. Philipp Kohlschreiber (GER)[29]
3 Women's Singles - 4th Rnd.
Jelena Jankovic (SRB)[5] v. Sorana Cirstea (ROU)
4 Men's Singles - 4th Rnd.
Andy Roddick (USA)[6] v. Gael Monfils (FRA)[11]
Federers einde?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef tennisboy het volgende:
Het schema voor morgen:
-knip-
Tommy Haas (GER)
v. Roger Federer (SUI)[2]
okquote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef TheArt het volgende:
Mooi, Wozniak gaat Serena morgen vloeren.
Serieus vraagje, wat maakt uit of je op Philippe Chatrier of op Lenglen speelt ?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef TheArt het volgende:
Mooi, Wozniak gaat Serena morgen vloeren.
Zonde dat Jankovic-Cirstea niet op Philippe Chatrier komt, maar wel wéér Razzano en Stosur
In wezen niet zoveel, maar de NOS zendt alleen maar Philippe Chatrier uit en Cirstea-Jankovic staat in principe tegenover Tsonga-Del Pony geprogrammeerd en dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat Eurosport voor die wedstrijd kiest.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serieus vraagje, wat maakt uit of je op Philippe Chatrier of op Lenglen speelt ?
OK merciquote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
In wezen niet zoveel, maar de NOS zendt alleen maar Philippe Chatrier uit en Cirstea-Jankovic staat in principe tegenover Tsonga-Del Pony geprogrammeerd en dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat Eurosport voor die wedstrijd kiest.
En ik wil dat het overgrote deel van het Nederlandse publiek kennis maakt met Sorana. Dat klinkt misschien wat sad, maar ik vind het altijd leuker als de voor het grote publiek nog wat onbekende spelers en speelsters op tv komen dan degene die je altijd al ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |