abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:55:50 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69783951
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:53 schreef Fukjoeman het volgende:
Ja dat is het droomscenario. Nederland wil ook wereldkampioen worden tegen Duitsland, en het liefst ook nog in de blessuretijd.

Het gaat om de finale, en die te winnen.
Nou, dit is wel iets realistischer. Federer heeft namelijk al de laatste drie keer in de finale van RG tegen Nadal gestaan; Federer speelde in elk geval in Madrid en tot nu toe op RG het soort tennis dat effectief lijkt tegen Nadal. Weet niet wanneer Nederland voor het laatste in een WK-finale stond, maar dat lijkt me geen reële vergelijking..
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_69784016
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, dit is wel iets realistischer. Federer heeft namelijk al de laatste drie keer in de finale van RG tegen Nadal gestaan; Federer speelde in elk geval in Madrid en tot nu toe op RG het soort tennis dat effectief lijkt tegen Nadal. Weet niet wanneer Nederland voor het laatste in een WK-finale stond, maar dat lijkt me geen reële vergelijking..
Ietwat gechargeerd natuurlijk. Je moet toch ook wel toegeven dat we in Rome niet de Nadal zagen die we gewend zijn. En hier in Parijs ook niet.

Hoe dan ook denk ik wel dat veel mensen zullen zeggen dat deze titel minder waard is, omdat Fed niet wint van Nadal. Ik ben het daar echter niet mee eens.
pi_69784114
quote:
He's come exactly this close in the past, losing each of the past three French Open finals to Rafael Nadal, along with a semifinal four years ago. But this time, Nadal is not around to torment him, having been stunned by Soderling in the fourth round.

"Obviously," Federer said, "it's nice to see someone else for a change."
  zondag 7 juni 2009 @ 00:07:19 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69784199
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:03 schreef stefan92 het volgende:

[..]

Ja, maar goed, hij zou dus het liefst winnen van Nadal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 7 juni 2009 @ 00:10:12 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69784263
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:58 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Ietwat gechargeerd natuurlijk. Je moet toch ook wel toegeven dat we in Rome niet de Nadal zagen die we gewend zijn. En hier in Parijs ook niet.
Je bedoelt in Madrid? Nee, inderdaad, want hij had veel last van de hoogte en de daardoor grotere snelheid van de ballen/het spel.
quote:
Hoe dan ook denk ik wel dat veel mensen zullen zeggen dat deze titel minder waard is, omdat Fed niet wint van Nadal. Ik ben het daar echter niet mee eens.
Dat vind ik ook niet maar ergens ook weer wel. Niet, omdat het gewoon een geweldige prestatie zou zijn. Wel, omdat het de titel extra glans zou geven als hij degene verslaat die hem al in drie finales op rij op RG heeft verslagen en die hem zijn twee misschien wel pijnlijkste nederlagen ooit heeft toegebracht (finale Wimbledon 2008, finale AO 2009).
  zondag 7 juni 2009 @ 03:52:08 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69786666
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je bedoelt in Madrid? Nee, inderdaad, want hij had veel last van de hoogte en de daardoor grotere snelheid van de ballen/het spel.
[..]

Dat vind ik ook niet maar ergens ook weer wel. Niet, omdat het gewoon een geweldige prestatie zou zijn. Wel, omdat het de titel extra glans zou geven als hij degene verslaat die hem al in drie finales op rij op RG heeft verslagen en die hem zijn twee misschien wel pijnlijkste nederlagen ooit heeft toegebracht (finale Wimbledon 2008, finale AO 2009).
Ervanuit gaande dat Federer vanmiddag wint.
Hoe kun je de meest grootse prestatie die je idool op dat moment levert, naar beneden gaan halen door het feit dat ie niet van zijn aartsrivaal wint

Agassi won in 1999 Roland Garros. Won hij toen in de finale van Sampras, met wie hij al jarenlang strijd had geleverd? nee, hij won van een Oekraïner die 1 GS-finale heeft gespeeld. Wie boeit het nog van wie Agassi won? Iedereen weet dat Agassi die Career Slam voltooid heeft en op wat voor manier dat gebeurd is zal weinig mensen deren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 7 juni 2009 @ 08:15:58 #107
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69787363
quote:
Op zondag 7 juni 2009 03:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Ervanuit gaande dat Federer vanmiddag wint.
Hoe kun je de meest grootse prestatie die je idool op dat moment levert, naar beneden gaan halen door het feit dat ie niet van zijn aartsrivaal wint
Als je dat naar beneden halen noemt. Federer geeft dat zelf aan. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat een eventuele overwinning *nog* meer glans zou hebben als die tegen Nadal zou zijn?
quote:
Agassi won in 1999 Roland Garros. Won hij toen in de finale van Sampras, met wie hij al jarenlang strijd had geleverd? nee, hij won van een Oekraïner die 1 GS-finale heeft gespeeld. Wie boeit het nog van wie Agassi won? Iedereen weet dat Agassi die Career Slam voltooid heeft en op wat voor manier dat gebeurd is zal weinig mensen deren.
Dat is wat anders. Qua records doet het er niet toe. Maar voor deze wedstrijd en dit toernooi wel. Zoals ik al een aantal keer heb aangegeven heeft Federer de laatste vier jaar van Nadal verloren op RG. Wat is er dan mooier dan als hij Nadal in de finale verslaat in het jaar waarin hij zijn eerste titel wint. En nogmaals: hij zegt dat ook zelf.

En natuurlijk is het een fantastische prestatie als hij wint. En natuurlijk is hij ook geweldig blij als hij van Soderling wint. Dat lijkt me duidelijk.
pi_69787835
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als Nadal zo had gespeeld als tegen Soderling dan had Federer echt wel van hem gewonnen. Dit was geloof ik de eerste keer dat ik Nadal ooit vrij zwak heb zien spelen (al dacht ik tijdens de wedstrijd meer dat het aan Soderling lag).

Maarja, als Nadal niet zo had gespeeld dan was het waarschijnlijk een kansloze finale. Feit is dat Nadal eruit is en je nooit zou weten hoe die gespeeld zou hebben in een finale. En als Nadal de finale had gehaald, had ie gewoon beter gespeeld.
  zondag 7 juni 2009 @ 09:47:30 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69787863
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:43 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Maarja, als Nadal niet zo had gespeeld dan was het waarschijnlijk een kansloze finale. Feit is dat Nadal eruit is en je nooit zou weten hoe die gespeeld zou hebben in een finale. En als Nadal de finale had gehaald, had ie gewoon beter gespeeld.
Leuk, die smileys erachter.
pi_69787889
Ben je weer beledigd?
  zondag 7 juni 2009 @ 10:01:59 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69787971
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:51 schreef MikeLowrey het volgende:
Ben je weer beledigd?
Nee, maar elke keer valt me die hatelijke toon op in je reacties op mijn posts.
pi_69788634
FF je bent echt op zoek naar dingen om het resultaat van Federer naar beneden te halen. Dit is niet meer opties bekijken of het zo is, dit is gericht zoeken om de prestatie minder te laten lijken... Je bent verloren als FF.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:20:11 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69790160
Overigens vind ik het feit dat ie zich in 3 partijen echt knap heeft teruggevochten wel opweegt tegen het feit dat ie Nadal niet tegenkomt. Er valt niks op af te dingen als ie wint
  zondag 7 juni 2009 @ 13:28:47 #114
258575 leonnoel
Pomtiedom
pi_69792078
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je denkt niet dat het wat meer voor hem zou betekenen als hij in de finale van RG eindelijk van Nadal wint? Dat heeft Federer zelf aangegeven; hij zei eerder dat hij had gehoopt dat Nadal de finale zou halen.

Dat laat natuurlijk onverlet dat hij enorm blij is als hij wint. Maar een overwinning op Nadal zou natuurlijk meer betekenen, omdat het ook revanche zou betekenen voor de vier verloren partijen op RG van de afgelopen vier jaar.
Ik pak maar even een willekeurige uitspraak, want ze hebben allemaal dezelfde negatieve ondertoon...
Pfft, over je naam geen eer aan doen gesproken zeg... Jij hebt echt bepaalde issues hoor als het op Federer aankomt geloof ik . Hoe kun je nu ook maar 1 seconde IETS afdoen aan de prestatie van Federer als die vandaag weet te winnen. ALS Nadal niet mee had gedaan, had ik tot op zekere hoogte mee kunnen gaan met je redeneringen, maar nu zat Nadal (net als alle andere mondiale topspelers) gewoon in de draw en heeft Federer dus bewezen dat ie hier beter is dan iedereen en het zal dan ook NIETS afdoen aan de grote betekenis die dit voor hem zal hebben.
Ach, eigenlijk is het misschien wel het grootste compliment wat Federer kan krijgen wanneer mensen op momenten als deze nog kritiek en op-of aanmerkingen blijven hebben.....het bewijst hoe onmenselijk hoog hij de verwachtingen heeft geschept de afgelopen jaren.
pi_69792624
Federer-fan heeft gewoon gelijk, het zou Federer (nóg) meer plezier doen als hij in de finale van Nadal zou winnen.

Doet niets af aan zijn huidige (eventuele) prestatie en de enorme voldoening die hij daaruit zou halen. Dan is hij gewoon wereldkampioen gravel 2009(, beter dan Nadal).
  zondag 7 juni 2009 @ 13:54:06 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69792839
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:59 schreef TheGeneral het volgende:
FF je bent echt op zoek naar dingen om het resultaat van Federer naar beneden te halen. Dit is niet meer opties bekijken of het zo is, dit is gericht zoeken om de prestatie minder te laten lijken... Je bent verloren als FF.
Nee, dat is niet zo, maar laat maar. Ik geloof dat ik het nu wel genoeg heb uitgelegd.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:55:45 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69792883
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:28 schreef leonnoel het volgende:

[..]

Ik pak maar even een willekeurige uitspraak, want ze hebben allemaal dezelfde negatieve ondertoon...
Pfft, over je naam geen eer aan doen gesproken zeg... Jij hebt echt bepaalde issues hoor als het op Federer aankomt geloof ik . Hoe kun je nu ook maar 1 seconde IETS afdoen aan de prestatie van Federer als die vandaag weet te winnen. ALS Nadal niet mee had gedaan, had ik tot op zekere hoogte mee kunnen gaan met je redeneringen, maar nu zat Nadal (net als alle andere mondiale topspelers) gewoon in de draw en heeft Federer dus bewezen dat ie hier beter is dan iedereen en het zal dan ook NIETS afdoen aan de grote betekenis die dit voor hem zal hebben.
Ach, eigenlijk is het misschien wel het grootste compliment wat Federer kan krijgen wanneer mensen op momenten als deze nog kritiek en op-of aanmerkingen blijven hebben.....het bewijst hoe onmenselijk hoog hij de verwachtingen heeft geschept de afgelopen jaren.
Hij heeft geen negatieve ondertoon. Ik noem iets wat Federer zelf heeft gezegd. Samengevat: als Federer vandaag wint, is het een geweldige prestatie. Als hij van Nadal zou hebben gewonnen zou dat het nog meer glans hebben gegeven. Zo zie ik het. Ik ga er verder niet meer op in, want het is nu hopelijk duidelijk hoe ik erover denk.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:56:25 #118
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69792910
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer-fan heeft gewoon gelijk, het zou Federer (nóg) meer plezier doen als hij in de finale van Nadal zou winnen.

Doet niets af aan zijn huidige (eventuele) prestatie en de enorme voldoening die hij daaruit zou halen. Dan is hij gewoon wereldkampioen gravel 2009(, beter dan Nadal).
Precies, dat bedoel ik inderdaad.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:59:27 #119
258575 leonnoel
Pomtiedom
pi_69793017
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij heeft geen negatieve ondertoon. Ik noem iets wat Federer zelf heeft gezegd. Samengevat: als Federer vandaag wint, is het een geweldige prestatie. Als hij van Nadal zou hebben gewonnen zou dat het nog meer glans hebben gegeven. Zo zie ik het. Ik ga er verder niet meer op in, want het is nu hopelijk duidelijk hoe ik erover denk.
Roger that

Iedereen z'n eigen gedachten uiteraard, maar vandaag is (hopelijk) een dag om nooit te vergeten voor Federer-fans
pi_69793107
Daarbij, laat iedereen even fan zijn op zijn/haar eigen manier
  zondag 7 juni 2009 @ 14:08:28 #121
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69793312
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daarbij, laat iedereen even fan zijn op zijn/haar eigen manier

Ik hoop gewoon op een hele mooie spannende partij waarbij Federer en Soderling op hun best spelen en waarbij Federer wint.
pi_69793476
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Tuurlijk zou het hem meer plezier doen dan spelen tegen Soderling. Sowieso is het onmogelijke bereiken leuker. Maar aan het eind zou Federer alleen maar blij zijn dat ie tegen Soderling speelde en niet weer tegen een kansloze nederlaag opliep en zijn Career Slam naar de knoppen zag gaan.
pi_69793505
Hmmm, wat veel Roger in dit forum.

Trouwens, als Nadal inderdaad Wimbledon niet speelt, dan gaat het wel heel slecht voor Nadal, plotseling. Fantastisch begin met AO, finale Rotterdam en winst in MC, Barca en Rome en een finale in Madrid, maar als hij hier 2450 punten in een klap verliest, en ook nog ritme kwijtraakt terwijl hij Montreal en een halve finale Cinci, raakt hij inderdaad waarschijnlijk die nummer 1 ranking kwijt, en misschien wel meer...
pi_69793605
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Trouwens, als Nadal inderdaad Wimbledon niet speelt, dan gaat het wel heel slecht voor Nadal, plotseling. Fantastisch begin met AO, finale Rotterdam en winst in MC, Barca en Rome en een finale in Madrid, maar als hij hier 2450 punten in een klap verliest, en ook nog ritme kwijtraakt terwijl hij Montreal en een halve finale Cinci, raakt hij inderdaad waarschijnlijk die nummer 1 ranking kwijt, en misschien wel meer...
Ongelooflijk slechte timing van zijn knie-problemen, aan de andere kant was het te verwachten dat Nadal dit soort problemen zou krijgen en in de toekomst nog zal krijgen.

Het is nog te vroeg om te zeggen dat hij nu de rest van z'n carrière zal blijven sukkelen, maar ik vrees er wel voor.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:20:26 #125
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69793659
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Tja als je zoveel toernooien achter elkaar blijft spelen ga je dat krijgen natuurlijk.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:45:13 #126
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69794329
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ongelooflijk slechte timing van zijn knie-problemen, aan de andere kant was het te verwachten dat Nadal dit soort problemen zou krijgen en in de toekomst nog zal krijgen.
Maar waarom dan? In de meeste partijen die Nadal speelt, slaat hij zijn tegenstander van de baan
quote:
Het is nog te vroeg om te zeggen dat hij nu de rest van z'n carrière zal blijven sukkelen, maar ik vrees er wel voor.
Het zou wel heel erg zijn. Die rivaliteit tussen hem en Federer is echt fantastisch vind ik.
pi_69794359
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar waarom dan? In de meeste partijen die Nadal speelt, slaat hij zijn tegenstander van de baan
[..]

Het zou wel heel erg zijn. Die rivaliteit tussen hem en Federer is echt fantastisch vind ik.
Omdat zijn manier van spelen heelveel fysieke inspanning vereist?
  zondag 7 juni 2009 @ 14:46:42 #128
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69794364
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Tja als je zoveel toernooien achter elkaar blijft spelen ga je dat krijgen natuurlijk.
Welk toernooi had hij over kunnen slaan dan? En andere tennissers spelen ook zoveel toernooien, aangezien de spelers verplicht zijn aan 95% van de toernooien mee te doen waaraan Rafa meedoet, dus die opmerking van je snap ik niet helemaal, omdat iedereen dat dan "zou moeten krijgen".
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 7 juni 2009 @ 14:47:30 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69794388
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Tuurlijk zou het hem meer plezier doen dan spelen tegen Soderling. Sowieso is het onmogelijke bereiken leuker. Maar aan het eind zou Federer alleen maar blij zijn dat ie tegen Soderling speelde en niet weer tegen een kansloze nederlaag opliep en zijn Career Slam naar de knoppen zag gaan.
Wel een interessante vraag. Ik vraag me af wat Federer diep in zijn hart liever zou willen, tegen Nadal spelen of tegen Soderling. Ik denk dat hij heel blij mag zijn dat het Soderling is geworden. Want als hij dit jaar wint, heeft hij volgend jaar vast meer vertrouwen als hij dan weer tegen Nadal moet in de finale.
pi_69794396
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Welk toernooi had hij over kunnen slaan dan?
Welke niet dan?
  zondag 7 juni 2009 @ 14:48:13 #131
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69794414
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Omdat zijn manier van spelen heelveel fysieke inspanning vereist?
Ja, maar hij heeft zelden lange partijen. Meestal zijn het meer een soort trainingspotjes.
pi_69794521
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Heel veel wedstrijden spelen, met een speltype dat vooral op kracht gebaseerd is i.p.v. techniek.

Dat hij jaar in jaar uit een beetje op is aan het eind van het jaar, is een veeg teken. En als hij dan vrijwel niets verandert aan zijn jaarplanning en speltype, krijg je dit.
(Al moet ik nog zien hoe ernstig dit nou werkelijk is. Maar in de toekomst komen er steeds meer problemen.)
  zondag 7 juni 2009 @ 15:01:20 #133
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69794827
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Welke niet dan?
Lekker inhoudelijk weer, luchtbalon!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69853080
quote:
Nadal beslist vandaag over Wimbledon

LONDEN - Rafael Nadal maakt vandaag bekend of hij fysiek in staat is om zijn Wimbledontitel te verdedigen. In Barcelona ondergaat hij vandaag testen aan zijn knieën. .

Rafael Nadal moet mogelijk Wimbledon missen door een knieblessure.

Rond half één vanmiddag meldt de nummer één van de wereld de resultaten en conclusies op zijn persoonlijke website.

Nadal moest zich deze week door knieproblemen al terugtrekken voor het grastoernooi van Queens.
pi_69854409
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

ja hopelijk dat Nadal hiervan leert en nooit meer Madrid zal spelen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:00:38 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69854847
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Spannend. Hoop dat hij gewoon mee kan doen. Wimbledon zonder Nadal is als een RG-finale zonder Jimmy Jump.
pi_69855363
Ik hoop ook dat hij meedoet. Het is wel al de 2de keer dat hij knieproblemen heeft dit jaar, in de Finale van Rotterdam en de weken erna had hij er ook last van. Nu weer. Al vond ik dat niet af te lezen aan zijn spel. Dat baart me zorgen in die zin dat ik me afvraag of hij de grenzen van zijn eigen lichaam wel kent.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_69859835
Geen Wimbledon voor Nadal kennelijk volgens de markt op Betfair .
pi_69861424
14.30 komt Nadal met een persconferentie over zijn deelname van Wimbledon. Zij gaan ervan uit dat wanneer je met een persconferentie komt, dat het nieuws waarschijnlijk niet goed is (op de BBC dus). Afwachten dus.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:43:07 #140
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69862409
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef ruudbackus het volgende:
Ik hoop ook dat hij meedoet. Het is wel al de 2de keer dat hij knieproblemen heeft dit jaar, in de Finale van Rotterdam en de weken erna had hij er ook last van. Nu weer. Al vond ik dat niet af te lezen aan zijn spel. Dat baart me zorgen in die zin dat ik me afvraag of hij de grenzen van zijn eigen lichaam wel kent.
Tuurlijk kent hij daar de grenzen niet van. Het mag duidelijk zijn dat Rafa al jarenlang roofbouw op zijn lichaam heeft gepleegd. Zo enorm krachttennis, dat kan niet goed blijven gaan.
Mede daarom vind ik Federer ook groter dan Nadal. Roger speelt al jaren achtereen, zonder noemenswaardige blessures, terwijl dat bij Nadal niet uit kan blijven (en het is niet de eerste keer).

Vroeger heb je het ook gehad met een type als Jim Courier. Die gast heeft zich helemaal letterlijk kapotgetennist. Met een type krachttennis waarmee hij nummer 1 van de wereld werd, zich in korte tijd levenslang financieel onafhankelijk tenniste en vervolgens wel met pensioen moest ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_69899794
quote:
Rolstoeltennisster Esther Vergeer (foto) won op 5 juni voor de negende keer de titel op het tennistoernooi van Roland Garros. Tijdens het jaarlijkse Gala in Parijs, waar de Woerdense voor de zoveelste keer werd gehuldigd als de nummer één van de wereld, ontbrak Rafael Nadal. 'Ik vond dat een respectloze actie van hem,' zegt Vergeer in haar column in De Telegraaf.

'Nadal maakte zich er met met korte videoboodschap vanaf. Respectloos naar de Internationale Tennis Federatie (ITF). Roger Federer kwam altijd, ook al zat hij midden in een toernooi of moest hij de volgende dag spelen. Dat is pas een gentleman,' aldus Vergeer. (JB)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:27:43 #142
52034 U
bevindt zich hier
pi_69899934
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
14.30 komt Nadal met een persconferentie over zijn deelname van Wimbledon. Zij gaan ervan uit dat wanneer je met een persconferentie komt, dat het nieuws waarschijnlijk niet goed is (op de BBC dus). Afwachten dus.
Hoe was de persconferentie?
Wat zegt U?
pi_69899999
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

weinig inlevingsvermogen van Vergeer
pi_69900119
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef U het volgende:

[..]

Hoe was de persconferentie?
Hij gaat naar Wimbledon, maar besluit pas op het laatste moment of hij fit genoeg is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69900130
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef sven2345 het volgende:

[..]

Zekers !
Echt te triest !

Damn !
Als er iemand weet hoe het is om niet fit te zijn, topsport te beoefenen en keuzes te maken !
Zo'n tegenvaller !
Laat Nadal eens eerlijk zijn , voor z'n eigen toekomst vrezen en meeleven met anderen , zonder zichzelf te kort te doen !
WTF !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:46:58 #146
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69900527
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Zekers !
Echt te triest !

Damn !
Als er iemand weet hoe het is om niet fit te zijn, topsport te beoefenen en keuzes te maken !
Zo'n tegenvaller !
Laat Nadal eens eerlijk zijn , voor z'n eigen toekomst vrezen en meeleven met anderen , zonder zichzelf te kort te doen !
WTF !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nounou ... er is wel iets bij voor te stellen heur .. maar goed, verblind door Nadal-fandom zie je sommige dingen niet 100 % en reageer je daarom enorm overtrokken, dat ken he
pi_69901632
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef sven2345 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Vergeer (ik heb totaal niks met rolstoeltennis op de GS btw) heeft gewoon gelijk in dit geval. Nadal heeft tijd zat om te gaan jetskiën, maar niet om even hiervoor op te komen draven?
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:01:50 #148
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69903474
Dat Fed komt betekend toch niet dat Rafa moet komen. Waar slaat dat op. Alsof alle andere tennissers daar wel opdraven. Die noemt ze toch ook niet.
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:10:01 #149
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69903738
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef jojomen4 het volgende:
Dat Fed komt betekend toch niet dat Rafa moet komen. Waar slaat dat op. Alsof alle andere tennissers daar wel opdraven. Die noemt ze toch ook niet.
Niet alle andere tennissers staan nummer 1 van de wereld en hebben daarmee in elk geval een morele verplichting
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:17:14 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69903992
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Niet alle andere tennissers staan nummer 1 van de wereld en hebben daarmee in elk geval een morele verplichting
Dus jij gelooft dat zij zelf wel altijd aanwezig is op de laatste dag van een toernooi waaraan ze mee heeft gedaan?

Het is jammer dat ze zo vaak wint, want daardoor zal het misschien wel zo zijn dat ze altijd aanwezig is. Maar toch geloof ik het niet. Ze heeft gewoon aandacht nodig en zeikt lekker graag. Als Rafa zoiets te horen krijgt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:40:30 #151
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69904679
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat zij zelf wel altijd aanwezig is op de laatste dag van een toernooi waaraan ze mee heeft gedaan?

Het is jammer dat ze zo vaak wint, want daardoor zal het misschien wel zo zijn dat ze altijd aanwezig is. Maar toch geloof ik het niet. Ze heeft gewoon aandacht nodig en zeikt lekker graag. Als Rafa zoiets te horen krijgt.
Je snapt het niet echt he? Na elk GS is er een groot gala, met alle winnaars van het toernooi in elke categorie die even in het zonnetje gezet worden, en de who's who in de tenniswereld zijn er allemaal. Ik vind het niet meer dan logisch dat die 4 keer per jaar de nummer 1 van de wereld bij zo'n gelegenheid aanwezig is.

Maar ik zal het wel verkeerd zien en Vergeer heeft aandacht nodig en zeikt graag (wist niet dat je dr zo goed kende)
pi_69904890
Nogmaals, het is dus kennelijk gewoonte op daar op te komen draven. Als Nadal nou constant aan z'n knieën behandeld werd ofzo in die dagen was het volkomen begrijpelijk geweest, maar hij was gewoon vakantie aan het houden en lekker aan het jetskiën.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:16:48 #153
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69905802
Ik ken haar idd niet Boezelaar, maar gewoon snel een conclusie trekken lijkt me in deze voldoende. Goed om te zien trouwens dat wimderon bijhoud wat Rafa allemaal doet tijdens z'n vakantie.

Ik zie 2 duidelijke punten in het artikeltje:

A; Rafa stuurt een videoboodschap wat erg attentvol is.
B; Dat wat ze brult over Roger slaat echt helemaal nergens op. Ik kan me niet herrineren dat Fed bij een GS uitgeschakeld was en hij gelijk (terwijl de GS nog bezig was) alweer aan een ander toernooi participeerde. En hij staat bijna altijd in de finale van de GS, dus krijgt 1 dag rust voordat hij het volgende toernooi mag opdraven. De dag erna hoefde hij dus helemaal niet te spelen.

Haar collumn zal waarschijnlijk te weinig mensen trekken, dus zet ze graag "Rafa" in de titel. Iedereen wil namelijk alles over deze nieuwe god weten. Slim van der.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:28:41 #154
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69906205
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ken haar idd niet Boezelaar, maar gewoon snel een conclusie trekken lijkt me in deze voldoende. Goed om te zien trouwens dat wimderon bijhoud wat Rafa allemaal doet tijdens z'n vakantie.

Ik zie 2 duidelijke punten in het artikeltje:

A; Rafa stuurt een videoboodschap wat erg attentvol is.
B; Dat wat ze brult over Roger slaat echt helemaal nergens op. Ik kan me niet herrineren dat Fed bij een GS uitgeschakeld was en hij gelijk (terwijl de GS nog bezig was) alweer aan een ander toernooi participeerde. En hij staat bijna altijd in de finale van de GS, dus krijgt 1 dag rust voordat hij het volgende toernooi mag opdraven. De dag erna hoefde hij dus helemaal niet te spelen.

Haar collumn zal waarschijnlijk te weinig mensen trekken, dus zet ze graag "Rafa" in de titel. Iedereen wil namelijk alles over deze nieuwe god weten. Slim van der.
Je snapt nog steeds het punt niet helemaal, maar goed

Sowieso participeert Roger nooit tijdens een GS bij een ander toernooi, omdat die nooit tijdens de GS gehouden worden (wel challengers, maar dat is onder het topniveau van deze helden natuurlijk), dus das een non-argument. En zelfs als hij de dag erna niet hoeft te spelen geeft het te denken dat hij er altijd was, terwijl hij ook naar Duitsland kan vertrekken om daar te gaan trainen op het gras van Halle.

Het punt wat wim en ik proberen te maken is dat het een gala is waar alle winnaars van RG uit alle categorieen in het zonnetje gezet worden, in aanwezigheid van bobo's en de who's who uit de tenniswereld. Dat de nummer 1 van de wereld vakantie viert en dan een videoboodschapje stuurt (waarbij ik betwijfel of dat zijn eigen idee is geweest, maar soit) vind ik eerlijk gezegd nogal schraal, zeker als je ziet dat Roger als ambassadeur van tennis er blijkbaar wel elke keer is (geweest).

Enfin, meer wil ik er niet over kwijt, vond alleen de aanval op Vergeer totaal overtrokken en ongepast. Dat Rafa, Esther en Roger nog maar vaak mogen spelen en winnen!
pi_69906829
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef jojomen4 het volgende:
Goed om te zien trouwens dat wimderon bijhoud wat Rafa allemaal doet tijdens z'n vakantie.

Als je het tennisnieuws normaal volgt zou je dit zonder meer tegengekomen zijn. Je mag dus eerder zeggen dat jij het slecht bijhoudt.
pi_69907051
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef TheGeneral het volgende:

[..]
wat een onzin, hij kan gewoon niet overal bij zijn. In Malawi is morgen het wereldkampioenschap tennis voor lepra patienten. Zijn roger en rafa ook niet.

Knap dat je in je rolstoel zo goed kant tennissen, maar ik ben niet geintereseerd.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:15:48 #157
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69907905
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je het tennisnieuws normaal volgt zou je dit zonder meer tegengekomen zijn. Je mag dus eerder zeggen dat jij het slecht bijhoudt.
Hij zegt heel vaak idd dat hij lekker wil duiken en op z'n waterbrommer wil zitten. Dit keer heb ik het niet gelezen. Ik heb hem alleen horen zeggen dat hij wat dagen rust zou nemen nadat hij uitgeschakeld was.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:18:58 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69908041
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Je snapt nog steeds het punt niet helemaal, maar goed

Sowieso participeert Roger nooit tijdens een GS bij een ander toernooi, omdat die nooit tijdens de GS gehouden worden (wel challengers, maar dat is onder het topniveau van deze helden natuurlijk), dus das een non-argument. En zelfs als hij de dag erna niet hoeft te spelen geeft het te denken dat hij er altijd was, terwijl hij ook naar Duitsland kan vertrekken om daar te gaan trainen op het gras van Halle.

Het punt wat wim en ik proberen te maken is dat het een gala is waar alle winnaars van RG uit alle categorieen in het zonnetje gezet worden, in aanwezigheid van bobo's en de who's who uit de tenniswereld. Dat de nummer 1 van de wereld vakantie viert en dan een videoboodschapje stuurt (waarbij ik betwijfel of dat zijn eigen idee is geweest, maar soit) vind ik eerlijk gezegd nogal schraal, zeker als je ziet dat Roger als ambassadeur van tennis er blijkbaar wel elke keer is (geweest).

Enfin, meer wil ik er niet over kwijt, vond alleen de aanval op Vergeer totaal overtrokken en ongepast. Dat Rafa, Esther en Roger nog maar vaak mogen spelen en winnen!
Tuurlijk snap ik het punt wel, en ik ben het ook wel met jullie eens, maar dat ga ik niet zeggen. Daarnaast geef jij al aan dat die argumenten BS zijn, dus waarom ze dat roept begrijp ik niet. Ze kan er ook niks over zeggen en dan hoort niemand er wat over, maar zo te zien vind ze het erg belangrijk en nodig om zoiets te roepen. Ik geloof niet dat alle grote jongens altijd bij dit soort dingen aanwezig zijn, dus vind het flauw. Helemaal als je Rafa z'n normale gedrag volgt en ziet dat hij altijd veel respect toont voor wie dan ook. Als hij dan 1x faalt hoeft dat niet gelijk gezegd te worden, vind ik.
pi_69908108
Is het niet gewoon een jaarlijks gala van de ITF, en niet het gala na afloop van Roland Garros? Althans, zo lees ik dat berichtje over Vergeer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:55:43 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69909523
Aardig tegen elkaar zijn allemaal.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:19:06 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69913239
Het verbaast me niks, het respect tonen richting anderen van Nadal gaat meestal net zover als dat het hem uitkomt. Dat is het verschil met Federer, en dat is het hetgeen waardoor men hem in Parijs heeft uitgejouwd. Nadal is gewoon veel meer met zichzelf bezig. Hopelijk is het de leeftijd en leert 'ie het nog eens een keertje.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:26:20 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69913584
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:19 schreef twi het volgende:
Het verbaast me niks, het respect tonen richting anderen van Nadal gaat meestal net zover als dat het hem uitkomt. Dat is het verschil met Federer, en dat is het hetgeen waardoor men hem in Parijs heeft uitgejouwd. Nadal is gewoon veel meer met zichzelf bezig. Hopelijk is het de leeftijd en leert 'ie het nog eens een keertje.
Ik vind Nadal heel respectvol en sportief.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:31:26 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69913829
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Dat kan, ik vind hem totaal niet respectvol en in veel gevallen zelfs onsportief. Hij zegt ook regelmatig dingen heel anders in de Spaanse media dan in de buitenlandse media, samen met zijn ome Toni. Zeer ergerlijk. Het verbaast me dan ook weinig dat Nadal geen aandacht aan dit soort zaken schenkt.

Maar ik ben de gentleman Federer gewend. Veel betere ambassadeur voor de sport.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:34:46 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69913970
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef twi het volgende:

[..]

Dat kan, ik vind hem totaal niet respectvol en in veel gevallen zelfs onsportief. Hij zegt ook regelmatig dingen heel anders in de Spaanse media dan in de buitenlandse media, samen met zijn ome Toni. Zeer ergerlijk.
Oké, dat heb ik nog nooit gezien maar da's wel vreemd. Les jij dan Spaanse sites?
quote:
Maar ik ben de gentleman Federer gewend.
Federer is voorbeeldig inderdaad. Maar tijdens wedstrijden vind ik het allemaal niet zo indrukwekkend en daarom begrijp ik niet dat hij zo populair is onder zijn collega's. Ik zie hem nooit applaudisseren voor een mooie bal van zijn tegenstander, nooit een bal ingeven voor de tegenstander als de call verkeerd is en ook niet een warme felicitatie geven als hij verliest; Nadal zie ik dat trouwens ook nooit doen. En het zijn alledrie dingen die Djokovic wel doet.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:43:41 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69914367
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, dat heb ik nog nooit gezien maar da's wel vreemd. Les jij dan Spaanse sites?
Er sijpelen regelmatig dingen uit de Spaanse media door, nu bijvoorbeeld weer de opmerkingen over het publiek van Roland Garros. Dat moet je gewoon niet doen. En zeker z'n ome Toni is een zeer slechte invloed op zijn imago. Nu moet je natuurlijk de Spaanse media met een korreltje zout nemen, maar er komt regelmatig wel een zeer rare opmerking uit die hoek, als je het nieuws nauwlettend volgt. Datzelfde geldt trouwens voor Djokovic.

Daarnaast ben ik van mening dat Nadal gewoon regelmatig onder verwachtingen en verantwoordelijkheden uit wil komen. Excuses voert voor teleurstellende resultaten en voor eventuele toekomstige teleurstellingen. Het is mijn algehele indruk dat, ondanks dat hij de nummer 1 van de wereld is, hij veel minder de verantwoordelijkheid van deze positie naar zich toe trekt dan Federer. Wel de lusten, niet de lasten so to say. Nogmaals, dat kan best de leeftijd zijn, Nadal heeft op zijn leeftijd natuurlijk al veel meer gewonnen dan Federer en gaat daar wellicht door zijn leeftijd net wat minder volwassen mee om.
quote:
Federer is voorbeeldig inderdaad. Maar tijdens wedstrijden vind ik het allemaal niet zo indrukwekkend en daarom begrijp ik niet dat hij zo populair is onder zijn collega's. Ik zie hem nooit applaudisseren voor een mooie bal van zijn tegenstander, nooit een bal ingeven voor de tegenstander als de call verkeerd is en ook niet een warme felicitatie geven als hij verliest; Nadal zie ik dat trouwens ook nooit doen. En het zijn alledrie dingen die Djokovic wel doet.
Djokovic volg ik op de baan niet. Ik weet dat ik me aan de meeste van die jonge gasten wel groen en geel erger. Veel mensen vinden al die vuistjes, gilletjes en andere emoties die jongens als Murray, Nadal en Djokovic tonen geweldig. Ik ben toch meer van het ingetogene.

Ik kan me nog altijd herinneren dat het met Nadal een beetje tegenzat en dat hij het daarna presteerde om de wedstrijd een kwartier te rekken, doordat een stukje banaan vast zat in z'n keel. Veelvoorkomend kwaaltje bij veell spelers als het tegenzit, een blessurebehandelingetje aanvragen en daarna de pannen van het dak spelen. Komt opmerkelijk vaak voor bij Nadal.

Velen zeggen dan dat het de leeftijd is, maar als je dan naar bijvoorbeeld Del Potro kijkt, dan is dat gewoon een evenwichtige verademing.
pi_69914880
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Djokovic heeft dan weer een nare uitstraling vind ik, zal wel door z'n kop komen
Want eigenlijk betrap ik hem ook niet zo snel op onsportief gedrag.
pi_69917430
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, lekker sportief, na elk punt meer tijd nemen dan is toegestaan

Of ballen uitcallen in je voordeel, terwijl hawkeye laat zien dat ze in zijn
pi_69922267
Of je constant laten wachten bij de toss..
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:00:42 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69923283
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, lekker sportief, na elk punt meer tijd nemen dan is toegestaan

Of ballen uitcallen in je voordeel, terwijl hawkeye laat zien dat ze in zijn
Volgens mij hadden we het over het gedrag buiten de baan (interviews etc.)
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:29:06 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69931313
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over het gedrag buiten de baan (interviews etc.)
Niet echt, sportiviteit en respect is zowel op als buiten de baan. Dat ik m'n argumenten vooral op buiten de baan richt, is omdat men in de vorige discussie die ik erover aanging begon te "nietussen".
pi_69934798
Ach joh, wie wordt er nou boos als een jongen van 22 die keihard werkt, wellicht enige blessureproblemen heeft en teleurgesteld is over RG niet naar een of ander suf gala gaat. Hij had onverwacht en onverhoopt een weekje vrij, laat hem dat lekker gebruiken om te gaan jetskien.

Ik ben geen Nadal-fan maar kom op zeg.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:09:37 #172
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69935100
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ach joh, wie wordt er nou boos als een jongen van 22 die keihard werkt, wellicht enige blessureproblemen heeft en teleurgesteld is over RG niet naar een of ander suf gala gaat. Hij had onverwacht en onverhoopt een weekje vrij, laat hem dat lekker gebruiken om te gaan jetskien.

Heerlijk, mijn favoriete quote mag ik van stal halen

Tromroffel ......

Niet boos, wel een beetje teleurgesteld ......

Tadaaaa
pi_69935329
quote:

Helemaal mee eens...
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:18:45 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69935436
quote:

Het niet gaan naar een gala is slechts een van de lijst aan zaken met een onsportief luchtje aan Nadal.
pi_69935611
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Tromroffel ......

Tadaaaa
Dat's juist zoveel erger!
pi_69935640
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

wat een onzin, hij kan gewoon niet overal bij zijn. In Malawi is morgen het wereldkampioenschap tennis voor lepra patienten. Zijn roger en rafa ook niet.

Knap dat je in je rolstoel zo goed kant tennissen, maar ik ben niet geintereseerd.
ben het in deze volledig met je eens...dat is niet discriminerend bedoelt ofzow..maar het rolstoeltennisniveau is gewoon laag doordat er zeer weinig concurrentie inzit....vergeer wint alles..ja goh!
Nadal heeft wel andere dingen aan zijn hoofd
pi_69935652
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef twi het volgende:

[..]

Het niet gaan naar een gala is slechts een van de lijst aan zaken met een onsportief luchtje aan Nadal.
Tja, die kan echt van je lijstje vind ik. De rest zal wel iets in zitten, maar daar gaat het niet over.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:32:49 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69935948
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Tromroffel ......

Tadaaaa
Wow...
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:43:47 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69936379
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef sven2345 het volgende:

[..]

ben het in deze volledig met je eens...dat is niet discriminerend bedoelt ofzow..maar het rolstoeltennisniveau is gewoon laag doordat er zeer weinig concurrentie inzit....vergeer wint alles..ja goh!
Het draaide bij dat gala niet om Vergeer of rolstoeltennis, maar om tennis in het algemeen. Lezen is ook een vak, niet?
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:35:32 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69938166
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef sven2345 het volgende:

[..]

pi_69940055
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het is geen eer als Sven2345 het met je eens is hoor

Dan is de kans vele malen groter dat je ernaast zit..
pi_69940617
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Het draaide bij dat gala niet om Vergeer of rolstoeltennis, maar om tennis in het algemeen. Lezen is ook een vak, niet?
Dat dus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:56:15 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69941694
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nee, ik moest lachen omdat sven2345 het verkeerd begreep en dat vond ik wel aandoenlijk. Vandaar de
pi_69942133
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

nee jij bent lekker objectief wou je zeggen
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:03:50 #185
67205 Colplay
How you doin??
pi_69944397
Toch mooi dat alles wat Federer of Nadal doet hier gelijk uitloopt in een discussie, ja maar de ander zou dat niet gedaan hebben... En wat betreft dat gala, dat hij er een keer niet bij is moet toch niet zo heel erg zijn. Het draait om zijn fysieke gesteldheid en over twee weken is Wimbledon. Hij geeft aan niet fit te zijn en wil daar van herstellen. Lijkt mij belangrijker dan een avondje met de incrowd van het tennis een beetje champagne drinken omdat er weer een paar mensen een GS gewonnen hebben. Als dit vaker voorkomt is het misschien een issue, maar wat maakt iedereen er nu weer een hoop ophef om.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_69945263
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:03 schreef Colplay het volgende:
Het draait om zijn fysieke gesteldheid en over twee weken is Wimbledon. Hij geeft aan niet fit te zijn en wil daar van herstellen. Lijkt mij belangrijker dan een avondje met de incrowd van het tennis een beetje champagne drinken omdat er weer een paar mensen een GS gewonnen hebben.
Inderdaad volkomen begrijpelijk. Met dien verstande dat hij niet aan het herstellen was, maar aan het jetskiën was.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:47:00 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69945862
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Inderdaad volkomen begrijpelijk. Met dien verstande dat hij niet aan het herstellen was, maar aan het jetskiën was.
Jetskiën schijnt een uitstekende therapie te zijn als je last hebt van je knieën.
pi_69946111
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef sven2345 het volgende:

[..]

nee jij bent lekker objectief wou je zeggen
Gaat me niet om objectiviteit, het gaat er gewoon om dat jij zo vaak domme dingen zegt. Niet alleen over Federer of Nadal.
pi_69946145
quote:

[..]

En wij maken er bij deze geen Federer - Nadal van, dat deed Vergeer.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:20:23 #190
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69947125
quote:

[..]

Wim, als je het niet heel erg vind ben ik wel benieuwd naar je bron. Dat hij vaak gaat jetskieen als hij vrij is snap ik ook. Maar dat je nu telkens herhaald dat het weer het geval was vind ik niet passen, aangezien hij normaal gesproken niet geblesseerd is.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:37:58 #191
67205 Colplay
How you doin??
pi_69947900
quote:

[..]

Moet hij dan 24 uur per dag alleen maar behandelingen ondergaan? Had gelezen dat hij 36 uur onderzocht was naar zijn knieen en allerlei tests in het ziekenhuis had laten uitvoeren. Dat hij zijn vrije tijd gebruikt heeft om eventueel te gaan jetskieen is dan toch niet zo'n big deal..
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_69948149
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wim, als je het niet heel erg vind ben ik wel benieuwd naar je bron. Dat hij vaak gaat jetskieen als hij vrij is snap ik ook. Maar dat je nu telkens herhaald dat het weer het geval was vind ik niet passen, aangezien hij normaal gesproken niet geblesseerd is.
http://www.dailymail.co.u(...)nd-spin-jet-ski.html
pi_69948261
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef Colplay het volgende:

[..]

Moet hij dan 24 uur per dag alleen maar behandelingen ondergaan? Had gelezen dat hij 36 uur onderzocht was naar zijn knieen en allerlei tests in het ziekenhuis had laten uitvoeren. Dat hij zijn vrije tijd gebruikt heeft om eventueel te gaan jetskieen is dan toch niet zo'n big deal..
Het is meer OMDAT hij juist geen 24 uur per dag behandelingen hoeft te ondergaan dat hij wel langs zou kunnen komen.
pi_69948297
Tvp
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:50:55 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69948561
quote:
Blijft een leuk moppie, die vriendin van Nadal.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:52:50 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_69948653
quote:
Plus nog een hele stapel tabloids.
jojo leest waarschijnlijk slechts kwaliteitskranten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:56:14 #197
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69948809
Goede bron.

Jezus wat een vette waterscooter.

Die 2 gasten die erbij zitten zijn volgens mij uit z'n "team". Dat die daar dan in z'n vrijetijd mee omgaat. ALsof die ze niet vaak genoeg ziet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:58:25 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69948895
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef APK het volgende:

[..]

Plus nog een hele stapel tabloids.
jojo leest waarschijnlijk slechts kwaliteitskranten.
In Spanje hebben de journalisten respect voor het prive leven van een sporter. Dit soort rommel komt er dan iid niet in.
pi_69960559
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het is meer OMDAT hij juist geen 24 uur per dag behandelingen hoeft te ondergaan dat hij wel langs zou kunnen komen.

Zeg je wanneer je net die link heb gepost. Welke (hetero) jongen gaat nou niet liever zijn nieuwe waterscooter met zijn leuke (iig mooie) vriendin uitproberen dan naar een suf gala om o.a. Vergeer en dergelijke een onderscheidinkje te zien krijgen.

Ik zou het persoonlijk wel weten.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:38:30 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69962795
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Zeg je wanneer je net die link heb gepost. Welke (hetero) jongen gaat nou niet liever zijn nieuwe waterscooter met zijn leuke (iig mooie) vriendin uitproberen dan naar een suf gala om o.a. Vergeer en dergelijke een onderscheidinkje te zien krijgen.

Ik zou het persoonlijk wel weten.
Als Nadal nou gewoon naar dat gala was gegaan had ik met Xisca kunnen gaan waterskiën.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')