ben het in deze volledig met je eens...dat is niet discriminerend bedoelt ofzow..maar het rolstoeltennisniveau is gewoon laag doordat er zeer weinig concurrentie inzit....vergeer wint alles..ja goh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wat een onzin, hij kan gewoon niet overal bij zijn. In Malawi is morgen het wereldkampioenschap tennis voor lepra patienten. Zijn roger en rafa ook niet.
Knap dat je in je rolstoel zo goed kant tennissen, maar ik ben niet geintereseerd.
Tja, die kan echt van je lijstje vind ik. De rest zal wel iets in zitten, maar daar gaat het niet over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Het niet gaan naar een gala is slechts een van de lijst aan zaken met een onsportief luchtje aan Nadal.
Wow...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heerlijk, mijn favoriete quote mag ik van stal halen
Tromroffel ......
Niet boos, wel een beetje teleurgesteld ......
Tadaaaa
Het draaide bij dat gala niet om Vergeer of rolstoeltennis, maar om tennis in het algemeen. Lezen is ook een vak, niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ben het in deze volledig met je eens...dat is niet discriminerend bedoelt ofzow..maar het rolstoeltennisniveau is gewoon laag doordat er zeer weinig concurrentie inzit....vergeer wint alles..ja goh!
Nadal heeft wel andere dingen aan zijn hoofd
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ben het in deze volledig met je eens...dat is niet discriminerend bedoelt ofzow..maar het rolstoeltennisniveau is gewoon laag doordat er zeer weinig concurrentie inzit....vergeer wint alles..ja goh!
Nadal heeft wel andere dingen aan zijn hoofd
Het is geen eer als Sven2345 het met je eens is hoorquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het draaide bij dat gala niet om Vergeer of rolstoeltennis, maar om tennis in het algemeen. Lezen is ook een vak, niet?
Nee, ik moest lachen omdat sven2345 het verkeerd begreep en dat vond ik wel aandoenlijk. Vandaar dequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is geen eer als Sven2345 het met je eens is hoor![]()
Dan is de kans vele malen groter dat je ernaast zit..
nee jij bent lekker objectief wou je zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is geen eer als Sven2345 het met je eens is hoor![]()
Dan is de kans vele malen groter dat je ernaast zit..
Inderdaad volkomen begrijpelijk. Met dien verstande dat hij niet aan het herstellen was, maar aan het jetskiën was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:03 schreef Colplay het volgende:
Het draait om zijn fysieke gesteldheid en over twee weken is Wimbledon. Hij geeft aan niet fit te zijn en wil daar van herstellen. Lijkt mij belangrijker dan een avondje met de incrowd van het tennis een beetje champagne drinken omdat er weer een paar mensen een GS gewonnen hebben.
Jetskiën schijnt een uitstekende therapie te zijn als je last hebt van je knieën.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad volkomen begrijpelijk. Met dien verstande dat hij niet aan het herstellen was, maar aan het jetskiën was.
Gaat me niet om objectiviteit, het gaat er gewoon om dat jij zo vaak domme dingen zegt. Niet alleen over Federer of Nadal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
nee jij bent lekker objectief wou je zeggen![]()
En wij maken er bij deze geen Federer - Nadal van, dat deed Vergeer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad volkomen begrijpelijk. Met dien verstande dat hij niet aan het herstellen was, maar aan het jetskiën was.
Wim, als je het niet heel erg vind ben ik wel benieuwd naar je bron. Dat hij vaak gaat jetskieen als hij vrij is snap ik ook. Maar dat je nu telkens herhaald dat het weer het geval was vind ik niet passen, aangezien hij normaal gesproken niet geblesseerd is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet hij dan 24 uur per dag alleen maar behandelingen ondergaan? Had gelezen dat hij 36 uur onderzocht was naar zijn knieen en allerlei tests in het ziekenhuis had laten uitvoeren. Dat hij zijn vrije tijd gebruikt heeft om eventueel te gaan jetskieen is dan toch niet zo'n big deal..quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)nd-spin-jet-ski.htmlquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wim, als je het niet heel erg vind ben ik wel benieuwd naar je bron. Dat hij vaak gaat jetskieen als hij vrij is snap ik ook. Maar dat je nu telkens herhaald dat het weer het geval was vind ik niet passen, aangezien hij normaal gesproken niet geblesseerd is.
Het is meer OMDAT hij juist geen 24 uur per dag behandelingen hoeft te ondergaan dat hij wel langs zou kunnen komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
Moet hij dan 24 uur per dag alleen maar behandelingen ondergaan? Had gelezen dat hij 36 uur onderzocht was naar zijn knieen en allerlei tests in het ziekenhuis had laten uitvoeren. Dat hij zijn vrije tijd gebruikt heeft om eventueel te gaan jetskieen is dan toch niet zo'n big deal..
Blijft een leuk moppie, die vriendin van Nadal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)nd-spin-jet-ski.html
Plus nog een hele stapel tabloids.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)nd-spin-jet-ski.html
In Spanje hebben de journalisten respect voor het prive leven van een sporter. Dit soort rommel komt er dan iid niet in.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Plus nog een hele stapel tabloids.
jojo leest waarschijnlijk slechts kwaliteitskranten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is meer OMDAT hij juist geen 24 uur per dag behandelingen hoeft te ondergaan dat hij wel langs zou kunnen komen.
Als Nadal nou gewoon naar dat gala was gegaan had ik met Xisca kunnen gaan waterskiën.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Zeg je wanneer je net die link heb gepost. Welke (hetero) jongen gaat nou niet liever zijn nieuwe waterscooter met zijn leuke (iig mooie) vriendin uitproberen dan naar een suf gala om o.a. Vergeer en dergelijke een onderscheidinkje te zien krijgen.
Ik zou het persoonlijk wel weten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |