Maar waarom dan? In de meeste partijen die Nadal speelt, slaat hij zijn tegenstander van de baanquote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongelooflijk slechte timing van zijn knie-problemen, aan de andere kant was het te verwachten dat Nadal dit soort problemen zou krijgen en in de toekomst nog zal krijgen.
Het zou wel heel erg zijn. Die rivaliteit tussen hem en Federer is echt fantastisch vind ik.quote:Het is nog te vroeg om te zeggen dat hij nu de rest van z'n carrière zal blijven sukkelen, maar ik vrees er wel voor.
Omdat zijn manier van spelen heelveel fysieke inspanning vereist?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom dan? In de meeste partijen die Nadal speelt, slaat hij zijn tegenstander van de baan
[..]
Het zou wel heel erg zijn. Die rivaliteit tussen hem en Federer is echt fantastisch vind ik.
Welk toernooi had hij over kunnen slaan dan? En andere tennissers spelen ook zoveel toernooien, aangezien de spelers verplicht zijn aan 95% van de toernooien mee te doen waaraan Rafa meedoet, dus die opmerking van je snap ik niet helemaal, omdat iedereen dat dan "zou moeten krijgen".quote:Op zondag 7 juni 2009 14:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Tja als je zoveel toernooien achter elkaar blijft spelen ga je dat krijgen natuurlijk.
Wel een interessante vraag. Ik vraag me af wat Federer diep in zijn hart liever zou willen, tegen Nadal spelen of tegen Soderling. Ik denk dat hij heel blij mag zijn dat het Soderling is geworden. Want als hij dit jaar wint, heeft hij volgend jaar vast meer vertrouwen als hij dan weer tegen Nadal moet in de finale.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het hem meer plezier doen dan spelen tegen Soderling. Sowieso is het onmogelijke bereiken leuker. Maar aan het eind zou Federer alleen maar blij zijn dat ie tegen Soderling speelde en niet weer tegen een kansloze nederlaag opliep en zijn Career Slam naar de knoppen zag gaan.
Welke niet dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Welk toernooi had hij over kunnen slaan dan?
Ja, maar hij heeft zelden lange partijen. Meestal zijn het meer een soort trainingspotjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Omdat zijn manier van spelen heelveel fysieke inspanning vereist?
Heel veel wedstrijden spelen, met een speltype dat vooral op kracht gebaseerd is i.p.v. techniek.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom dan? In de meeste partijen die Nadal speelt, slaat hij zijn tegenstander van de baan
Lekker inhoudelijk weer, luchtbalon!quote:
quote:Nadal beslist vandaag over Wimbledon
LONDEN - Rafael Nadal maakt vandaag bekend of hij fysiek in staat is om zijn Wimbledontitel te verdedigen. In Barcelona ondergaat hij vandaag testen aan zijn knieën. .
Rafael Nadal moet mogelijk Wimbledon missen door een knieblessure.
Rond half één vanmiddag meldt de nummer één van de wereld de resultaten en conclusies op zijn persoonlijke website.
Nadal moest zich deze week door knieproblemen al terugtrekken voor het grastoernooi van Queens.
Spannend. Hoop dat hij gewoon mee kan doen. Wimbledon zonder Nadal is als een RG-finale zonder Jimmy Jump.quote:
Tuurlijk kent hij daar de grenzen niet van. Het mag duidelijk zijn dat Rafa al jarenlang roofbouw op zijn lichaam heeft gepleegd. Zo enorm krachttennis, dat kan niet goed blijven gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef ruudbackus het volgende:
Ik hoop ook dat hij meedoet. Het is wel al de 2de keer dat hij knieproblemen heeft dit jaar, in de Finale van Rotterdam en de weken erna had hij er ook last van. Nu weer. Al vond ik dat niet af te lezen aan zijn spel. Dat baart me zorgen in die zin dat ik me afvraag of hij de grenzen van zijn eigen lichaam wel kent.
quote:Rolstoeltennisster Esther Vergeer (foto) won op 5 juni voor de negende keer de titel op het tennistoernooi van Roland Garros. Tijdens het jaarlijkse Gala in Parijs, waar de Woerdense voor de zoveelste keer werd gehuldigd als de nummer één van de wereld, ontbrak Rafael Nadal. 'Ik vond dat een respectloze actie van hem,' zegt Vergeer in haar column in De Telegraaf.
'Nadal maakte zich er met met korte videoboodschap vanaf. Respectloos naar de Internationale Tennis Federatie (ITF). Roger Federer kwam altijd, ook al zat hij midden in een toernooi of moest hij de volgende dag spelen. Dat is pas een gentleman,' aldus Vergeer. (JB)
Hoe was de persconferentie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
14.30 komt Nadal met een persconferentie over zijn deelname van Wimbledon. Zij gaan ervan uit dat wanneer je met een persconferentie komt, dat het nieuws waarschijnlijk niet goed is (op de BBC dus). Afwachten dus.
Hij gaat naar Wimbledon, maar besluit pas op het laatste moment of hij fit genoeg is.quote:
Zekers !quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef sven2345 het volgende:
[..]
weinig inlevingsvermogen van Vergeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zekers !
Echt te triest !![]()
Damn !
Als er iemand weet hoe het is om niet fit te zijn, topsport te beoefenen en keuzes te maken !
Zo'n tegenvaller !
Laat Nadal eens eerlijk zijn , voor z'n eigen toekomst vrezen en meeleven met anderen , zonder zichzelf te kort te doen !
WTF !Nounou ... er is wel iets bij voor te stellen heur .. maar goed, verblind door Nadal-fandom zie je sommige dingen niet 100 % en reageer je daarom enorm overtrokken, dat ken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Wat een onzin. Vergeer (ik heb totaal niks met rolstoeltennis op de GS btw) heeft gewoon gelijk in dit geval. Nadal heeft tijd zat om te gaan jetskiën, maar niet om even hiervoor op te komen draven?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef sven2345 het volgende:
[..]
weinig inlevingsvermogen van Vergeer
Niet alle andere tennissers staan nummer 1 van de wereld en hebben daarmee in elk geval een morele verplichtingquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef jojomen4 het volgende:
Dat Fed komt betekend toch niet dat Rafa moet komen. Waar slaat dat op. Alsof alle andere tennissers daar wel opdraven. Die noemt ze toch ook niet.
Dus jij gelooft dat zij zelf wel altijd aanwezig is op de laatste dag van een toernooi waaraan ze mee heeft gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet alle andere tennissers staan nummer 1 van de wereld en hebben daarmee in elk geval een morele verplichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |