Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet naquote:
nou en..quote:
klopt.quote:[..]
Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet na
Hmmm.. ik heb ooit 5x8 uur overdag gewerkt (stage) + 2x 3 uur 's avonds en 8 uur zaterdag en 4 uur zondag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wou de LAPO
[..]
Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet na
ik begin veel vroeger dan de restquote:
zie linkje in de OPquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou en..
[..]
klopt.
Waar staat die nieuwe oude OP eigenlijk?
die wijzigt om de zoveel tijd of zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is niet dat oude stage ding toch?
Op de vrachtwagen weleens 60 uur gemaakt hoor in 6 dagen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb ooit 5x8 uur overdag gewerkt (stage) + 2x 3 uur 's avonds en 8 uur zaterdag en 4 uur zondag.
That makes 58.
Ik ben gewoon op zoek naar de oude glorie van de stage SC ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
Moeilijk hè, zo'n OP.
Ik weet wel wie er nooit meer een topic mag openen.
Oja, bootje ook niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen weleens 60 uur gemaakt hoor in 6 dagen.
Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Beetje lam in je stoel zitten, vetspieren kweken zekerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was vast een L.no-TT gewordenquote:Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Stage SC #992 Daph_quote:
Dat is maar 10 uur per dagquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje lam in je stoel zitten, vetspieren kweken zeker.
[..]
Was vast een L.no-TT geworden.
Oh noes!! de wereld vergaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd, wat 'n prutserquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is maar 10 uur per dagis 2 uur per dag te weinig
Doe ik ook niet, maar ik mag het toch wel melden.? No fuzz..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh noes!! de wereld vergaat.
Maar goed, dit gaat toch ook over datzelfde onderwerp?
Als jij echt heeeeel graag een topic wil openen, dan moet je dat maar aangeven. Dan zal ik waarschijnlijk ook proberen om hem weg te kapen voor je, maar maak je alsjeblieft niet zo druk
Neuh dan had ik 'm vakkundig gejatquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh noes!! de wereld vergaat.
Maar goed, dit gaat toch ook over datzelfde onderwerp?
Als jij echt heeeeel graag een topic wil openen, dan moet je dat maar aangeven. Dan zal ik waarschijnlijk ook proberen om hem weg te kapen voor je, maar maak je alsjeblieft niet zo druk
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppenquote:
wat jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik mag het toch wel melden.? No fuzz..
LOLquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppen
ik wilde er eerst "zuur slootje84" van maken
![]()
Jij denkt dat ik in eenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijden
reedt Daph_ niet in een Cuore?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijden
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in eencuore
rijd?
Deed iedereen dat maar, cuores de vernieling in rijden. Dat zijn het soort auto's die mijn bochten verneuken.
Net zoals:
Panda's,
Ka's,
Corsa's,
Matizzen,
Kalizzen,
Swifts,
Micra's,
Twingo's,
Picanto's
Aygo's,
Yarissen,
etc,
etc.![]()
.
Originele spellingquote:
Had je ook een petje en een pauperesque muziekinstallatiequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn laatste auto was een Opel Kadett en daarvoor had ik een Opel Calibra
shit.. dat was een geenstijl-spellingsfoutjequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Originele spelling. Geen idee, maar mensen die in een cuore rijden verdienen het gewoon om te sterven
. Net zoals de mensen die rijden in auto's uit dat lijstje.
Corsa's uitgezonderd dan, daar rijd ik regelmatig in.
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Originele spelling. Geen idee, maar mensen die in een cuore rijden verdienen het gewoon om te sterven
. Net zoals de mensen die rijden in auto's uit dat lijstje.
Corsa's uitgezonderd dan, daar rijd ik regelmatig in.
pauperesque mijn reet, allemaal goed spul, en ja en toen was ik een stuk jonger dan ik nu ben. Een 2.6 liter sport motor was niet echt slim als 19 jarig jochiequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je ook een petje en een pauperesque muziekinstallatie?
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. dat was een geenstijl-spellingsfoutje
Oja, yaris even toevoegen aan dat lijstje. Die mensen mogen ook dood.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus
Volgende week móet ik even in een Aygo, omdat mijn Yaris een spuitbeurt krijgt.. Nu kan ik heel goed spuiten, alleen geen verf
En een van mn beste vrienden rijdt in een Cuore
Deze Yaris rijdt eerder 165 dan 65quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, yaris even toevoegen aan dat lijstje. Die mensen mogen ook dood.
Komt echt té vaak voor dat het een yaris is die 65 rijdt waar je 80 mag. Niet dat ik er dan niet voorbij ga, maar 't gaat om het principe.
Tuurlijk wel, zal er vast veel plezier van gehad hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pauperesque mijn reet, allemaal goed spul, en ja en toen was ik een stuk jonger dan ik nu ben. Een 2.6 liter sport motor was niet echt slim als 19 jarig jochie
Nico bedoel je..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zal er vast veel plezier van gehad hebben.
Oh, bootje.. ik heb per ongeluk jouw post geëdit toen ik m'n lijstje wilde aanpassen![]()
.
165quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Deze Yaris rijdt eerder 165 dan 65
Autootje rijdt heerlijk. Lekker pittig, ligt goed in de bochten en ziet er flitsend uit. De mijne iig
Oja, idd..quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in eencuore
rijd?
Deed iedereen dat maar, cuores de vernieling in rijden. Dat zijn het soort auto's die mijn bochten verneuken.
Net zoals:
Panda's,
Ka's,
Corsa's,
Matizzen,
Kalizzen,
Swifts,
Micra's,
Twingo's,
Picanto's
Aygos,
Yarissen,
etc,
etc.![]()
.
Als die onder "etc etc" valt wel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]mijn auto staat er niet tussen
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppen
ik wilde er eerst "zuur slootje84" van maken
![]()
Scootmobiel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]mijn auto staat er niet tussen
![]()
Jij hebt een R6.. Zo kan ik er ook wat van... Als ik op de BMW K1200S gaat zitten rij ik je waarschijnlijk ook stront...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
165, dan heb ik nog 4.5 versnellingen over
.
Maar een yaris die pittig is en er flitsend uitziet? Dat spreekt zichzelf nogal tegen.
ik ken hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, idd..![]()
Ben nog niet helemaal wakker enzo. Te goed weekend + te weinig slaap doordeweeks = kapot op 't eind van de week.
Misschien op lange rechte stukken, in be bocht moet ik zo'n lomp ding wel kunnen hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scootmobiel?
[..]
Jij hebt een R6.. Zo kan ik er ook wat van... Als ik op de BMW K1200S gaat zitten rij ik je waarschijnlijk ook stront...
R1 dan. Of de Y2kbikequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien op lange rechte stukken, in be bocht moet ik zo'n lomp ding wel kunnen hebben.
quote:
1.8i sportquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als die onder "etc etc" valt wel hoor. Wat is 't voor ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
R1 of R6 in de bocht, R6 wintquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
1.8i sportVectra's hoeven niet dood. Lucky youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1.8i sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je ook een petje en een pauperesque muziekinstallatie?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vectra's hoeven niet dood. Lucky you.
Denk dat jij met je vectra weinig in de melk te brokkelen hebt tegen die 'brommers'quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
Jullie hebben het nou over brommers?
ik heb de vectra hier, maar wel de sport-versie hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat jij met je vectra weinig in de melk te brokkelen hebt tegen die 'brommers'.
Wel schattig als ze toch denken dat ze kans maken... heeft wel iets aandoenlijks altijd.
edit: oh wacht, jij had geen vectra. See, ik ben niet wakker.
Ja dat realiseerde ik me wat laatquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb de vectra hier, maar wel de sport-versie he![]()
Oneindig meer fun op 2 wielen dan in zo'n koekblik. Dat kan jij niet zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn calibra sport was belachelijk zwaar, had een heerlijke top en ik zat er veilig in. Kun jij met je veredelde brommer niet zeggen
Ja ach iedereen zijn eigen methode van overcompensatie he? Brommerrijdersquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oneindig meer fun op 2 wielen dan in zo'n koekblik. Dat kan jij niet zeggen.
Als ik extreem veilig, droog en comfortabel van A naar B wil neem ik wel de auto. Als ik met een big smile van A naar B wil (of meestal zonder specifieke bestemming) pak ik de motor.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach iedereen zijn eigen methode van overcompensatie he? Brommerrijders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgunst.
Snap alleen niet hoe dat iets met compenseren te maken zou hebben...
Huilen dan.
Hola!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Nou de manier waarop je heir verkondigd hoe schattig je het vindt dat autorijders menen dat hun auto sneller is dan een brommertje. Zo van, ' kijk mij anders ff veel sneller zijn dan de normale mensen in hun alledaagse kutauto's'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgunst.
Snap alleen niet hoe dat iets met compenseren te maken zou hebben...
Die attitude van brommermensen begrijp ik dan weer niet, maarja, zoals ik al zei, ieder zijn eigen pleziertjes
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nouja 't is opvallend dat als je gewoon wegrijdt bij een stoplicht men vaak alle mogelijke moeite doet om je bij te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou de manier waarop je heir verkondigd hoe schattig je het vindt dat autorijders menen dat hun auto sneller is dan een brommertje. Zo van, ' kijk mij anders ff veel sneller zijn dan de normale mensen in hun alledaagse kutauto's'.
Die attitude van brommermensen begrijp ik dan weer niet, maarja, zoals ik al zei, ieder zijn eigen pleziertjes
Join the club..quote:
ONZ is een deur verderquote:
Vrijdag 17.00 uur is al goedquote:
Maak daar maar 16.00 vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ONZ is een deur verder
[..]
Vrijdag 17.00 uur is al goed
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ban dr..quote:
Wat een stomme klokquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, wat zegt mijn klok nou?
volgens mij zegtie:
' weeeeeeekeeeeeeeeeeend '
maar ik werk nog wel even een kwartiertje door, speciaal voor jullie
zonde voor zo'n mooie autoquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!
Niet busje komt zo, maar zo, das een bushokje![]()
[ afbeelding ]
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
Pwn. Wat een kneus ben je dan om zo'n auto te crashen. Nekschotquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!
Niet busje komt zo, maar zo, das een bushokje![]()
[ afbeelding ]
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
ik ga het komende uur nog even een lekker dutje doen in de busquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga het komende uur echt niets meer doen
dat kan ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga het komende uur nog even een lekker dutje doen in de bus
Ik ga nu naar huis
Ik ben lekker in 10 minuten thuis.. niet óver 10 minuten, maar ín 10 minutenquote:
8.1km hier.. in de spits:quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben lekker in 10 minuten thuis.. niet óver 10 minuten, maar ín 10 minuten
3.6 Km hier. Scooter 10 min, auto 10-15 min... Fiets. Heb ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
8.1km hier.. in de spits:
- motor ~10 minuten
- fiets: 18 minuten
- auto: ~25 minuten
Me 3.quote:
Fine, thank you. And you?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hi happy-frits.. How are you doing today?
ik was in 5 minuten thuisquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben lekker in 10 minuten thuis.. niet óver 10 minuten, maar ín 10 minuten
If you correct something, do it right.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
If you correct something, do it right.It already was correct.
Mijn wens is nog haalbaar. Die van jou nietquote:
patat met een frikandelquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten Paula![]()
en wat heb je op nico?
Mwah, als ik zou willen he..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn wens is nog haalbaar. Die van jou niet
Frites/patatquote:
je lijkt m'n vriendin welquote:
zo af en toe vind ik het heeerlijk. Maar niet te vaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Frites/patatIk vind patat/frites niet zo lekker, eet ook nooit patat/frites.
één keer per week is het wel lekker hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Frites/patatIk vind patat/frites niet zo lekker, eet ook nooit patat/frites.
niet directquote:
dat is niet veel toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één keer per week is het wel lekker hoor.
chillquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef eer-ik het volgende:
Nou jezus, dat is ook wat...
Belt iemand me op omdat ie een kamer over heeft, vraag ik wat het moet kosten, hoe groot het is en de locatie, is het de buurman
Kamer is aan de achterkant van het huis dus geen last van de hoeren, morgen effe kijken
quote:Everybody, stop. I didn’t go to the Lakers game because they were playing the fucking Bobcats… And I came here today because I thought this was a session on how my wife could learn to communicate, how to answer a question without a question, basic Humanity 101, which I thought, given your wall of fucking diplomas, you could easily fix, or if you couldn’t, you could give her a pill that would either fix it or make her a mute. But now, to turn around and gang up on me? I have work to do. I have hundreds of clients to deal with, and just so we’re clear, I don’t care about ANY OF THEM. They’re ALL just a number, like Wife #1 and Therapist #7… GOOD DAY!
Kookgeniequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Hier was het krieltjes (alwéér) met kipfilet (met pesto en pijnboompitten, die van de AH) en een halve bak sla
Ik kan heerlijk koken jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Californium het volgende:
Krieltjes zijn altijd goedhoed
en dan wil ik nog wel eens weten wat JIJ dat wel niet kookt bootgevalOf doet mama dat altijd
?
Wie zegt dat krieltjesquote:
Ik kan heel goed water kokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie zegt dat krieltjesniet heerlijk zijn
en wat houd dat heerlijk koken dan in? dat wil ik wel eens wetenwat maak je zoal?
Ik vind trouwens bootgeval wel grappig...misschien dat ik je vaker zo moet noemen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed water koken![]()
Afgelopen zondag was het Babi pangang. Ik bak ook heerlijke eitjes en ook standaard dingen als bloemkool enzo...
Kant en klaar van de AH....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
_! maar wel krieltjes durven afkraken
Of nouja... Daph_'s lekkere doch simpele recept afkraken![]()
de sla jahquote:
De sla en de kip waren allebei kant en klaar van Appiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
de sla jahProbeer jij maar eens krieltjes goed te bakken
![]()
Dat ze lekker zacht van binnen zijn maar wel bruin / goudkleuring van buitenmet een Klein beetje mayo
Waren op weg naar de supermarkt en hadden op de parkeerplaats de auto geparkeerd. Naast ons lege plek.. ik wil uitstappen. Gooit een mongool zijn auto in dat lege vak.. rijd tegen de deur aan. En toen zat mijn been er dus tussenquote:
Aauuuquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Waren op weg naar de supermarkt en hadden op de parkeerplaats de auto geparkeerd. Naast ons lege plek.. ik wil uitstappen. Gooit een mongool zijn auto in dat lege vak.. rijd tegen de deur aan. En toen zat mijn been er dus tussen
kipquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De sla en de kip waren allebei kant en klaar van Appie
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
scheenbeen en kuit gekneusd. Beetje blauw, niet kapot en niet gebroken.
auquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
samen met mijn chinees en jouw supervisor vermoort hopelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?
Gegevens genoteerd, schade formulier ingevuld enzo. Hij verontschuldigde zichzelf wel 100x. Bood ook aan om een ambulance te bellen zelfsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?
M'n moeder is nogal eh, van gemakkelijk kokenquote:
auw....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hoop ik ook. Zou eigenlijk donderdag een voetbal toernooi hebben, maar dat heb ik maar alvast afgezegdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
au
Wat een mafkees joh. Hopelijk herstelt het snel!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
auw....
Nou euhm het schijnt dus te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
samen met mijn chinees en jouw supervisor vermoort hopelijk
je woont nog niet op jezelf? Ik dacht van welquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n moeder is nogal eh, van gemakkelijk koken
In juli mag ik drie weken zelf koken enzBen benieuwd, kan ik uitproberen hoe het is om op mezelf te wonen
Dan kom je er nog goed van afquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
scheenbeen is een been.... een bot dus.... vast een spier die er omheen ligtquote:
Nou ja dat is beter dan iemand die het niks kan schelen toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Gegevens genoteerd, schade formulier ingevuld enzo. Hij verontschuldigde zichzelf wel 100x. Bood ook aan om een ambulance te bellen zelfs
dat gaat m niet worden nee. Maar ook voetballen kan vervelende blessures opleverenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zou eigenlijk donderdag een voetbal toernooi hebben, maar dat heb ik maar alvast afgezegd
Nóg niet nee, hopelijk zit ik voor 2011 op mijn eigen stekkiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
je woont nog niet op jezelf? Ik dacht van wel![]()
ah! Hoe oud ben je eigenlijk? denk dat ik dat dacht omdat je een vriend hebt enzo...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nóg niet nee, hopelijk zit ik voor 2011 op mijn eigen stekkie
Ik ben 21.. Ja mijn vriend.. Ik weet niet wanneer hij het huis uit wil dus ik kijk voor m'n eigen stekkiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
ah! Hoe oud ben je eigenlijk? denk dat ik dat dacht omdat je een vriend hebt enzo...weet je al waar je wilt gaan wonen
Ik weet niet precies. Fact is wel dat dat de pijnlijkste plek isquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
scheenbeen is een been.... een bot dus.... vast een spier die er omheen ligt
Ik weet het, maar ik train er nu al 3,5 maand voor dus ik baal best welquote:Op [b]Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat gaat m niet worden nee. Maar ook voetballen kan vervelende blessures opleveren
Mjah daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja dat is beter dan iemand die het niks kan schelen toch?
Nu rust houden? Hoe lang heb je krukken?
No shit... Dubbele scheenbreuk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat gaat m niet worden nee. Maar ook voetballen kan vervelende blessures opleveren
Nou laten we hopen dat je voor die 14 dagen al van de krukken af bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Fact is wel dat dat de pijnlijkste plek is![]()
[..]
Ik weet het, maar ik train er nu al 3,5 maand voor dus ik baal best wel![]()
[..]
Mjah daar heb je helemaal gelijk in.
Euhm alles doen wat ik kan doen en wat niet te pijnlijk is. Elke dag een uurtje oefenen zonder krukken en kleine afstanden ook zonder krukken proberen. Zo langzaam maar zeker weer proberen zo snel mogelijk weer te lopen. Mocht max. 14 dagen die krukken gebruiken eigenlijk.
Haha... jah iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben 21.. Ja mijn vriend.. Ik weet niet wanneer hij het huis uit wil dus ik kijk voor m'n eigen stekkieHet is niet dat hij niet met mij wil wonen, maar hij zit nog wel prima thuis
(begrijp ik ook wel, maar ik had het leuker gevonden als we samen een stekkie zouden zoeken.. Zou het ook makkelijker maken)
Ik ben op zoek naar een huisje in de omgeving Aalsmeer/Hoofddorp
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
No shit... Dubbele scheenbreuk..![]()
Maar veel sporten kan vervelende blessures opleveren..
zo.. ik was eerst de r vergeten, maar dit slaat helemaal nergens op. Maar goed, laten we het erop houden dat ik me nogal brak voel en zo met een paar paracetamolletjes het bed induikquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je probeert je ENORME fout te negeren?
Dat is zeker wel mijn doel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat je voor die 14 dagen al van de krukken af bent
Ja ben blij voor hem dat het thuis allemaal goed zit enzo, kannie ook goed sparen voor ons huisje samenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha... jah iddzou het zeker makkelijker maken.... ben je altijd samen en dat maakt het leven wat goedkopen he
maar als hij nog lekker thuis zit
Leuken je gaat zeker eerst afwachten waar je gaat werken voordat je wat gaat zoeken....logisch
Had in november tot eind februari last van vocht in mijn knie. Blij dat ik nu weer hard kan lopen.. maar toch voel ik het soms nog steeds..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijk
Hihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijk
[..]
zo.. ik was eerst de r vergeten, maar dit slaat helemaal nergens op. Maar goed, laten we het erop houden dat ik me nogal brak voel en zo met een paar paracetamolletjes het bed induik
Wel rustig aan doen he, anders maak je het alleen maar ergerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zeker wel mijn doel ja![]()
Stiekem hoop ik na maandag al, want dan hoef ik tenminste niet met OV naar school
whehe....idd, zeker duur! ... of je moet een kamer nemen met meerder huisgenoten.... Maar dat moet je ook bevallen.... Ik vind het heerlijk... mensen om me heen en niet die stiltequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ben blij voor hem dat het thuis allemaal goed zit enzo, kannie ook goed sparen voor ons huisje samen![]()
Ik ben wel aan het kijken nu, maar aangezien ik nu geen contract heb (en dus niet weet wat ik ga verdienen) vanaf 1 juli kan ik moeilijk inschatten wat ik kan betalen.
Er is weinig dat te betalen is en geen bouwval of bejaardenflatje isIk wilde reageren op zo'n 'serviceflatappartement', want het zag er supermooi uit.. Minimumleeftijd 50 jaar
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel rustig aan doen he, anders maak je het alleen maar erger
he bahquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had in november tot eind februari last van vocht in mijn knie. Blij dat ik nu weer hard kan lopen.. maar toch voel ik het soms nog steeds..
tja.. lijkt me dat daar ook gewoon nog iets van angst bij zit of niet? dat heb ik wel, want ik loop nog erg krampachtig ook om niet nog eens er doorheen te zakken ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had in november tot eind februari last van vocht in mijn knie. Blij dat ik nu weer hard kan lopen.. maar toch voel ik het soms nog steeds..
gelukkig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi
Nou het is al laat, zullen we maar zeggen. Het is je vergeven
Waarom ben je zo brak dan?
Nou het liefst wil ik een appartementje/studiootje met twee kamertjes. Hoeft niet groot te zijn ofzo, als het er maar een beetje knap uitziet. Maar of ik dat kan betalen..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe....idd, zeker duur! ... of je moet een kamer nemen met meerder huisgenoten.... Maar dat moet je ook bevallen.... Ik vind het heerlijk... mensen om me heen en niet die stilteEn als je je best doet kun je misschien voor 50 door
![]()
![]()
Het is dat wij elkaar nooit ontmoet hebben maar anders zou ik denken dat ik je heb aangestokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. lijkt me dat daar ook gewoon nog iets van angst bij zit of niet? dat heb ik wel, want ik loop nog erg krampachtig ook om niet nog eens er doorheen te zakken ofzo.
[..]
gelukkig.
Maar ik ben ontzettend verkouden. last van mijn keel, neus enzo.. En dus ontzettend moet, dus ik ga er zo maar induiken.
Ik zie jullie morgen weer
Wacht maar tot je 'm scheurt, probeer dan maar eens te slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Groot hoeft ook niet nee... en bijgehouden is goed.. gezellig maken doe je het toch zelf...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het liefst wil ik een appartementje/studiootje met twee kamertjes. Hoeft niet groot te zijn ofzo, als het er maar een beetje knap uitziet. Maar of ik dat kan betalen..
Wat is er mis met gewoon een flatje huren? Is toch goed te doen voor een paar jaar met z'n tweeën?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ben blij voor hem dat het thuis allemaal goed zit enzo, kannie ook goed sparen voor ons huisje samen![]()
Ik ben wel aan het kijken nu, maar aangezien ik nu geen contract heb (en dus niet weet wat ik ga verdienen) vanaf 1 juli kan ik moeilijk inschatten wat ik kan betalen.
Er is weinig dat te betalen is en geen bouwval of bejaardenflatje isIk wilde reageren op zo'n 'serviceflatappartement', want het zag er supermooi uit.. Minimumleeftijd 50 jaar
![]()
![]()
De meest rampzalige nacht geslapen: Ik had me niet ingesmeerd en was per ongeluk in de zon in slaap gevallen voor 2,5-3 uur... Alles aan de voorkant behalve bikinilijnen waren kreeftrood.... Dus geen deken s'nachts en zodra je 1 keer beweegt voel je het weer ....quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm scheurt, probeer dan maar eens te slapen![]()
.
@ paula, tja domme lompe actie van die gast, maar ik kan me wel voorstellen hoe zoiets gebeurt. Pech, maar als je been tussen de deur zat had 't ook een stuk erger gekund.
Kan je vertellen dat je van krukken schouderspieren krijgt, moet je alleen niet te vaak (totaal 6 maanden mee gelopen ofzo) doen zoals ik want dan verneuk je weer andere dingen.
En krieltjes![]()
.
Heb er al een keertje 2,5 maand mee gelopen. Weet dus helaas wat me te wachten staatquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm scheurt, probeer dan maar eens te slapen![]()
.
@ paula, tja domme lompe actie van die gast, maar ik kan me wel voorstellen hoe zoiets gebeurt. Pech, maar als je been tussen de deur zat had 't ook een stuk erger gekund.
Kan je vertellen dat je van krukken schouderspieren krijgt, moet je alleen niet te vaak (totaal 6 maanden mee gelopen ofzo) doen zoals ik want dan verneuk je weer andere dingen.
En krieltjes![]()
.
sommige mensen blijven liever thuis wonen zodat ze daar gratis kunnen wonen en kunnen blijven sparen voor laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een flatje huren? Is toch goed te doen voor een paar jaar met z'n tweeën?
Dat eerste doe ik nu..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige mensen blijven liever thuis wonen zodat ze daar gratis kunnen wonen en kunnen blijven sparen voor latermet z'n 2-en op een flatje werkt wel..... Maar sparen zit er daarnaast niet meer bij
Ja daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Groot hoeft ook niet nee... en bijgehouden is goed.. gezellig maken doe je het toch zelf...Helaas is alles tegenwoordig zo duur
Hij wil nog niet uit huis, dus kunnen we niet samen op een flatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een flatje huren? Is toch goed te doen voor een paar jaar met z'n tweeën?
nee.... zeker niet als enkele starter...dan is kopen toch al van de baanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom
Alles is inderdaad erg duur dus het wordt goed zoeken.. Ik denk dat het huren wordt, kopen zal ik toch niet kunnen..
Dat is niet zijn insteek hoor.. Hij vindt het leuk thuis, en makkelijk bovendien. Mijn vriend is een jaar jonger dan ik, misschien telt dat ook meequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige mensen blijven liever thuis wonen zodat ze daar gratis kunnen wonen en kunnen blijven sparen voor latermet z'n 2-en op een flatje werkt wel..... Maar sparen zit er daarnaast niet meer bij
Mwah, thuis wonen is goedkoper maar sparen niet meer te doen? Heul welquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die in hun eentje kopen, die zijn ook starter.. Maar ik wil ook geen torenhoge maandlasten dus dat komt wel. Primaire doel is om hier uit huis te gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... zeker niet als enkele starter...dan is kopen toch al van de baan
Eerste 2 dagen heb je er last van, dan niet meer.. uiteindelijk was ik met normaal krukken-tempo sneller dan mensen zonder krukkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb er al een keertje 2,5 maand mee gelopen. Weet dus helaas wat me te wachten staat![]()
Morgen of ergens dit weekend vast gigantische pijn in mijn schouders
hij vind het leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is niet zijn insteek hoor.. Hij vindt het leuk thuis, en makkelijk bovendien. Mijn vriend is een jaar jonger dan ik, misschien telt dat ook mee
Ik heb nog een jaar/anderhalf jaar om te sparen voor een huisje, hopelijk is in die tijd mijn verwachte salaris vanaf juli ook wat gestegen en kan ik toch wat sparen..
True. Zodra ik een vaste baan heb, laat ik iedere maand vlak na mijn salaris gestort is een bedrag overmaken naar een spaarrekening. Nu maak ik dat zelf over omdat ik een variabel salaris heb per maand, maar automatisch is toch makkelijkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, thuis wonen is goedkoper maar sparen niet meer te doen? Heul wel.
* Isdatzo niks mag zeggen though.
* californium weet ondanks dat ze al 3 en een half jaar op zichzelf woont toch nog elke maand een beetje te sparenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, thuis wonen is goedkoper maar sparen niet meer te doen? Heul wel.
* Isdatzo niks mag zeggen though.
Ook leuk met douchenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
De meest rampzalige nacht geslapen: Ik had me niet ingesmeerd en was per ongeluk in de zon in slaap gevallen voor 2,5-3 uur... Alles aan de voorkant behalve bikinilijnen waren kreeftrood.... Dus geen deken s'nachts en zodra je 1 keer beweegt voel je het weer ....
/nutteloze info
Valt niet op dat ik me verveel![]()
Haha ja zijn thuissituatie is gewoon goed. Leuke ouders en zus en tussen hen loopt het allemaal goed. Zijn werk zit ongeveer een kwartiertje met de auto van zijn huis vandaan dus om die reden hoeft hij ook niet te verhuizenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
hij vind het leukdie reden heb ik nog nooit gehoord
![]()
maar zal vast wel goed komen...met een leuk starter salaris en je woont nog thuis... kan je vast wel wat sparen om een leuke huisje / kamertje / flatje in te richten
Ik ben altijd redelijk goed geweest in veel werken en ook sparen, maar dan moet je geen motor kopen, dan blijft er weinig te sparen over. Slechtste investering ever.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
* californium weet ondanks dat ze al 3 en een half jaar op zichzelf woont toch nog elke maand een beetje te sparen![]()
grote kans dat ik waarschijnlijk MINDER zou kunnen sparen als ik nog thuis zou wonen....
idd.... duurde weken voordat ik weer normaal kon slapen.... bleek namelijk in mijn boezemquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook leuk met douchen. Gelukkig verbrand ik niet zo snel, maar op de Azoren was 't toch binnen een dag gebeurd
.
2e keer dat ik een kruisband afgescheurd had, heb toen maximale dosis pijnstillers geslikt maar slapen was er niet bij de eerste 3 dagen.
quote:
Ja maar 't probleem is dat ik nu amper inkomsten heb (stage = geen bijbaan meer) en die motor toch duurder aan 't worden is dan ik had gehoopt.quote:en zeker goed hoor isdatzo.... beetje genieten mag wel
Ja, nou.. ik vind dat ik al zo weinig tijd overhoud. Heb geen trek om m'n zaterdag nu ook nog op te offeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
whehe....heb trouwens met mijn vorige stage gewoon zaterdag gewerkt
haha....
maar dat is wel veel geld jah! Goed idee om maar weer te gaan werken als je ook op vakantie enzo wil
ik wil later ook een motor
Nohhh, slechte herinneringen aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
badminton, en het ging lekker.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nou.. ik vind dat ik al zo weinig tijd overhoud. Heb geen trek om m'n zaterdag nu ook nog op te offeren.
En motor is geweldig.. maakt niet uit met welk humeur je er op stapt, gegarandeerd dat je met een big smile er weer af stapt (wel zoals 't hoort en niet in een sloot ofzo). Was tijdens 't lessen al zo
.
ook al vaak genoeg gehad, is inderdaad geen pretjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh, slechte herinneringen aan.
Tijdens sport op school kreeg ik een keer zo'n ding vol in m'n oog.. leek net alsof iemand me een klap op m'n oog gegeven had.
Was wel per ongeluk, maar ik was echt boos toen.
Badminton is leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
badminton, en het ging lekker.
Blijf 't nog steeds stom vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe Tja.... niet dat het heel veel uitmaakt dat ik gestopt ben.. nu offer ik mijn laatste dag weekend ook vaak op
_!
quote:maar jah...motor rijden
Zoiets noemen ze motivatie hebbenquote:
Motivatie? Hmm.. als ik iets weinig heb momenteel is 't motivatie wel. Volgend jaar is dat hopelijk anders, maar daar ga ik wel van uit. Utrecht here I comequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze motivatie hebben![]()
Ik hou van wetenschap
en ik wil ene mooi resultaat neerzetten
Ze weet dat er maar één persoon kan zijn die zo onmenselijk vroeg beltquote:
Mandje in het bootjequote:
weer zo'n dag vandaagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
Ze drukt me gewoon weg
En m'n manager is zonder wat te zeggen weer weggegaan dus ik kan gewoon helemaal niks nu
En de feedback van mijn manager kan ik godverdomme nog niet verwerken omdat ik die nog niet gehad hebDus het kan pas dinsdag
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga maar een rooibosje maken met veel suiker. Misschien verzacht dat de keel iets..
Spammer Isdatzo!quote:Top 100 van donderdag 28 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 210 Isdatzo
10. 151 Psychonikeo
20. 124 Bootje84
33. 106 Daph_
59. 086 Luctor.et.Emergo
En haar voicemail inspreken en opnieuw bellen en weer inspreken.quote:
quote:En m'n manager is zonder wat te zeggen weer weggegaan dus ik kan gewoon helemaal niks nu
quote:En de feedback van mijn manager kan ik godverdomme nog niet verwerken omdat ik die nog niet gehad hebDus het kan pas dinsdag
quote:
Ga ik zometeen doen. Ik ga gewoon eerst 100 x bellen en dan inspreken of ze me asjeblieft even terug wil bellen. En ik ga mailen dat ik wil dat ze me terugbelt en dus niet mailt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En haar voicemail inspreken en opnieuw bellen en weer inspreken.
[..]
[..]
hebben hier geen honing, maar ik heb wel rooibos met honingsmaak genomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeRooibos met honing werkt beter tegen keelpijn trouwens
Ik zit hier ook weer lekker te snotteren
Dat kan ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben hier geen honing, maar ik heb wel rooibos met honingsmaak genomen
fijne dagen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
mogguh
Ik ben lekker 2 daagjes op pad..... Met mijn lab.... of ik er zin in heb is een 2e...maar morgen zullen we wel bepalen of het leuk was
![]()
fijn weekend
Viel Spaßquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
mogguh
Ik ben lekker 2 daagjes op pad..... Met mijn lab.... of ik er zin in heb is een 2e...maar morgen zullen we wel bepalen of het leuk was
![]()
fijn weekend
Have fun my dear!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
mogguh
![]()
fijn weekend
Mijn broertje ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Bootje en Isdatzo
Eh en dan alsnog.. Misschien ben ik wel van school en bel ik wel omdat er een of ander spoedgeval is, weet zij veel
Ik ga gewoon zometeen nog een keer bellen
Ze heeft echt een kutvoicemail. "Met *naam*" dus ik begin gelijk mijn verhaal omdat het net is alsof ze opneemt, is dat dus haar voicemail![]()
Ik loop ook in spijkerbroekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik lekker aan het werk, komt de collega binnen op wiens 'plek' ik zit. Of ik even wil moven. Want het is zijn plekHij zou vandaag naar zijn studie zijn. En bovendien werken we met flexplekken en ik zat er al voor achten
Hij komt even binnenwaggelen voor 2 uurtjes en dan moet ik wegwezen
Werkt hier net 3 weken en denkt dat hij kan commanderen
Sukkel![]()
L to tha oser!
En hij is in spijkerbroek, kneus.
Dat zal 'm lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik lekker aan het werk, komt de collega binnen op wiens 'plek' ik zit. Of ik even wil moven. Want het is zijn plekHij zou vandaag naar zijn studie zijn. En bovendien werken we met flexplekken en ik zat er al voor achten
Hij komt even binnenwaggelen voor 2 uurtjes en dan moet ik wegwezen
Werkt hier net 3 weken en denkt dat hij kan commanderen
Sukkel![]()
L to tha oser!
quote:En hij is in spijkerbroek, kneus.
Hier op kantoor is het verboden om in spijkerbroek te verschijnenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik loop ook in spijkerbroek
Tijd voor een nieuwe job dear...
Er waren hier lekker geen loempia's toen dus hij heeft niks gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zal 'm leren. Hij heeft vast ook >1 loempia's gepakt
!
[..]
Ik ook
.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het verboden om in spijkerbroek te verschijnen
geen spijkerbroeken!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het verboden om in spijkerbroek te verschijnen
I know sweetie.. Ik ben aan het afwegen welke baan het gaat worden maar ik neig toch meer naar het kleine kantoor waar ik eerst geweest ben, zeker aangezien ik bij de tweede pas in september kan beginnen
Kom op, het is een accountantskantoor/administratiekantoor waarbij regelmatig klanten over de gang lopenquote:
Hoe bedoel je weggegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen spijkerbroeken!!
Je bent toch niet weggegaan hoop ik he?
Ja und?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kom op, het is een accountantskantoor/administratiekantoor waarbij regelmatig klanten over de gang lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |