R1 of R6 in de bocht, R6 wintquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
1.8i sportVectra's hoeven niet dood. Lucky youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1.8i sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je ook een petje en een pauperesque muziekinstallatie?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vectra's hoeven niet dood. Lucky you.
Denk dat jij met je vectra weinig in de melk te brokkelen hebt tegen die 'brommers'quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
Jullie hebben het nou over brommers?
ik heb de vectra hier, maar wel de sport-versie hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat jij met je vectra weinig in de melk te brokkelen hebt tegen die 'brommers'.
Wel schattig als ze toch denken dat ze kans maken... heeft wel iets aandoenlijks altijd.
edit: oh wacht, jij had geen vectra. See, ik ben niet wakker.
Ja dat realiseerde ik me wat laatquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb de vectra hier, maar wel de sport-versie he![]()
Oneindig meer fun op 2 wielen dan in zo'n koekblik. Dat kan jij niet zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn calibra sport was belachelijk zwaar, had een heerlijke top en ik zat er veilig in. Kun jij met je veredelde brommer niet zeggen
Ja ach iedereen zijn eigen methode van overcompensatie he? Brommerrijdersquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oneindig meer fun op 2 wielen dan in zo'n koekblik. Dat kan jij niet zeggen.
Als ik extreem veilig, droog en comfortabel van A naar B wil neem ik wel de auto. Als ik met een big smile van A naar B wil (of meestal zonder specifieke bestemming) pak ik de motor.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach iedereen zijn eigen methode van overcompensatie he? Brommerrijders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgunst.
Snap alleen niet hoe dat iets met compenseren te maken zou hebben...
Huilen dan.
Hola!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Nou de manier waarop je heir verkondigd hoe schattig je het vindt dat autorijders menen dat hun auto sneller is dan een brommertje. Zo van, ' kijk mij anders ff veel sneller zijn dan de normale mensen in hun alledaagse kutauto's'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgunst.
Snap alleen niet hoe dat iets met compenseren te maken zou hebben...
Die attitude van brommermensen begrijp ik dan weer niet, maarja, zoals ik al zei, ieder zijn eigen pleziertjes
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nouja 't is opvallend dat als je gewoon wegrijdt bij een stoplicht men vaak alle mogelijke moeite doet om je bij te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou de manier waarop je heir verkondigd hoe schattig je het vindt dat autorijders menen dat hun auto sneller is dan een brommertje. Zo van, ' kijk mij anders ff veel sneller zijn dan de normale mensen in hun alledaagse kutauto's'.
Die attitude van brommermensen begrijp ik dan weer niet, maarja, zoals ik al zei, ieder zijn eigen pleziertjes
Join the club..quote:
ONZ is een deur verderquote:
Vrijdag 17.00 uur is al goedquote:
Maak daar maar 16.00 vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ONZ is een deur verder
[..]
Vrijdag 17.00 uur is al goed
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ban dr..quote:
Wat een stomme klokquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, wat zegt mijn klok nou?
volgens mij zegtie:
' weeeeeeekeeeeeeeeeeend '
maar ik werk nog wel even een kwartiertje door, speciaal voor jullie
zonde voor zo'n mooie autoquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!
Niet busje komt zo, maar zo, das een bushokje![]()
[ afbeelding ]
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
Pwn. Wat een kneus ben je dan om zo'n auto te crashen. Nekschotquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!
Niet busje komt zo, maar zo, das een bushokje![]()
[ afbeelding ]
Lamborghini ramt Arnhemse bushalte
ik ga het komende uur nog even een lekker dutje doen in de busquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga het komende uur echt niets meer doen
dat kan ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga het komende uur nog even een lekker dutje doen in de bus
Ik ga nu naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |