Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet naquote:
nou en..quote:
klopt.quote:[..]
Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet na
Hmmm.. ik heb ooit 5x8 uur overdag gewerkt (stage) + 2x 3 uur 's avonds en 8 uur zaterdag en 4 uur zondag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wou de LAPO
[..]
Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet na
ik begin veel vroeger dan de restquote:
zie linkje in de OPquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou en..
[..]
klopt.
Waar staat die nieuwe oude OP eigenlijk?
die wijzigt om de zoveel tijd of zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is niet dat oude stage ding toch?
Op de vrachtwagen weleens 60 uur gemaakt hoor in 6 dagen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb ooit 5x8 uur overdag gewerkt (stage) + 2x 3 uur 's avonds en 8 uur zaterdag en 4 uur zondag.
That makes 58.
Ik ben gewoon op zoek naar de oude glorie van de stage SC ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
Moeilijk hè, zo'n OP.
Ik weet wel wie er nooit meer een topic mag openen.
Oja, bootje ook niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen weleens 60 uur gemaakt hoor in 6 dagen.
Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Beetje lam in je stoel zitten, vetspieren kweken zekerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was vast een L.no-TT gewordenquote:Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Stage SC #992 Daph_quote:
Dat is maar 10 uur per dagquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje lam in je stoel zitten, vetspieren kweken zeker.
[..]
Was vast een L.no-TT geworden.
Oh noes!! de wereld vergaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd, wat 'n prutserquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is maar 10 uur per dagis 2 uur per dag te weinig
Doe ik ook niet, maar ik mag het toch wel melden.? No fuzz..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh noes!! de wereld vergaat.
Maar goed, dit gaat toch ook over datzelfde onderwerp?
Als jij echt heeeeel graag een topic wil openen, dan moet je dat maar aangeven. Dan zal ik waarschijnlijk ook proberen om hem weg te kapen voor je, maar maak je alsjeblieft niet zo druk
Neuh dan had ik 'm vakkundig gejatquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh noes!! de wereld vergaat.
Maar goed, dit gaat toch ook over datzelfde onderwerp?
Als jij echt heeeeel graag een topic wil openen, dan moet je dat maar aangeven. Dan zal ik waarschijnlijk ook proberen om hem weg te kapen voor je, maar maak je alsjeblieft niet zo druk
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppenquote:
wat jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik mag het toch wel melden.? No fuzz..
LOLquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppen
ik wilde er eerst "zuur slootje84" van maken
![]()
Jij denkt dat ik in eenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijden
reedt Daph_ niet in een Cuore?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijden
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in eencuore
rijd?
Deed iedereen dat maar, cuores de vernieling in rijden. Dat zijn het soort auto's die mijn bochten verneuken.
Net zoals:
Panda's,
Ka's,
Corsa's,
Matizzen,
Kalizzen,
Swifts,
Micra's,
Twingo's,
Picanto's
Aygo's,
Yarissen,
etc,
etc.![]()
.
Originele spellingquote:
Had je ook een petje en een pauperesque muziekinstallatiequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn laatste auto was een Opel Kadett en daarvoor had ik een Opel Calibra
shit.. dat was een geenstijl-spellingsfoutjequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Originele spelling. Geen idee, maar mensen die in een cuore rijden verdienen het gewoon om te sterven
. Net zoals de mensen die rijden in auto's uit dat lijstje.
Corsa's uitgezonderd dan, daar rijd ik regelmatig in.
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Originele spelling. Geen idee, maar mensen die in een cuore rijden verdienen het gewoon om te sterven
. Net zoals de mensen die rijden in auto's uit dat lijstje.
Corsa's uitgezonderd dan, daar rijd ik regelmatig in.
pauperesque mijn reet, allemaal goed spul, en ja en toen was ik een stuk jonger dan ik nu ben. Een 2.6 liter sport motor was niet echt slim als 19 jarig jochiequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je ook een petje en een pauperesque muziekinstallatie?
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. dat was een geenstijl-spellingsfoutje
Oja, yaris even toevoegen aan dat lijstje. Die mensen mogen ook dood.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus
Volgende week móet ik even in een Aygo, omdat mijn Yaris een spuitbeurt krijgt.. Nu kan ik heel goed spuiten, alleen geen verf
En een van mn beste vrienden rijdt in een Cuore
Deze Yaris rijdt eerder 165 dan 65quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, yaris even toevoegen aan dat lijstje. Die mensen mogen ook dood.
Komt echt té vaak voor dat het een yaris is die 65 rijdt waar je 80 mag. Niet dat ik er dan niet voorbij ga, maar 't gaat om het principe.
Tuurlijk wel, zal er vast veel plezier van gehad hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pauperesque mijn reet, allemaal goed spul, en ja en toen was ik een stuk jonger dan ik nu ben. Een 2.6 liter sport motor was niet echt slim als 19 jarig jochie
Nico bedoel je..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zal er vast veel plezier van gehad hebben.
Oh, bootje.. ik heb per ongeluk jouw post geëdit toen ik m'n lijstje wilde aanpassen![]()
.
165quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Deze Yaris rijdt eerder 165 dan 65
Autootje rijdt heerlijk. Lekker pittig, ligt goed in de bochten en ziet er flitsend uit. De mijne iig
Oja, idd..quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in eencuore
rijd?
Deed iedereen dat maar, cuores de vernieling in rijden. Dat zijn het soort auto's die mijn bochten verneuken.
Net zoals:
Panda's,
Ka's,
Corsa's,
Matizzen,
Kalizzen,
Swifts,
Micra's,
Twingo's,
Picanto's
Aygos,
Yarissen,
etc,
etc.![]()
.
Als die onder "etc etc" valt wel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]mijn auto staat er niet tussen
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppen
ik wilde er eerst "zuur slootje84" van maken
![]()
Scootmobiel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]mijn auto staat er niet tussen
![]()
Jij hebt een R6.. Zo kan ik er ook wat van... Als ik op de BMW K1200S gaat zitten rij ik je waarschijnlijk ook stront...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
165, dan heb ik nog 4.5 versnellingen over
.
Maar een yaris die pittig is en er flitsend uitziet? Dat spreekt zichzelf nogal tegen.
ik ken hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, idd..![]()
Ben nog niet helemaal wakker enzo. Te goed weekend + te weinig slaap doordeweeks = kapot op 't eind van de week.
Misschien op lange rechte stukken, in be bocht moet ik zo'n lomp ding wel kunnen hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scootmobiel?
[..]
Jij hebt een R6.. Zo kan ik er ook wat van... Als ik op de BMW K1200S gaat zitten rij ik je waarschijnlijk ook stront...
R1 dan. Of de Y2kbikequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien op lange rechte stukken, in be bocht moet ik zo'n lomp ding wel kunnen hebben.
quote:
1.8i sportquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als die onder "etc etc" valt wel hoor. Wat is 't voor ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |