Zijn ze onaardig tegen jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is alleen op vrijdag. Nu is het niet gezellig
Ga maar weer snel naar die kantine van je danquote:.
[..]
aai.gif
[..]
gezellig als nu in de kantine ja
Nee, dat achterlijke gestoorde irrtante rotwijf zit er nu te eten.. vandaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze onaardig tegen je.
aai.gif.
jij wilde geen hintsquote:[..]
Ga maar weer snel naar die kantine van je dan![]()
.
Jullie hebben tenminste een buiten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo maar eens naar buiten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste een buiten!
Hij zit in zo'n ding:quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan jij niet naar buiten dan?
Wiequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, dat achterlijke gestoorde irrtante rotwijf zit er nu te eten.. vandaar
Gek hèquote:[..]
jij wilde geen hints
jIk wilde gewoon afkeurend reagerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan jij niet naar buiten dan?
Dan is er toch ook een buiten?quote:
hehe.. dat had ik liever gehad, die is toch altijd afwezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie.. heb ik iets gemist? Daph_'s begeleidster zit daar
?
dat nietquote:[..]
Gek hè.
loopse teefquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu mijn rondje lopen tot over een halfuurtje in een nieuw topic
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Toon eens wat meer respect voor je moeder.
Het kwam zomaar in me op. Dat achterlijke wijf hier tegenover me maakt dat in me losquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Toon eens wat meer respect voor je moeder.
Ja, what's met haar.. ik wil smeuïge verhalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het kwam zomaar in me op. Dat achterlijke wijf hier tegenover me maakt dat in me los
is een stagaire. Chinees, stom en achterlijk en probeert elke gesprek binnen te vallen door een toevallig woord in een gesprek te gebruiken om een eigen verhaal te vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, what's met haar.. ik wil smeuïge verhalen.
That makes the 3 of us..quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, daar ben ik nu ook benieuwd naar..
Nekschotquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is een stagaire. Chinees, stom en achterlijk en probeert elke gesprek binnen te vallen door een toevallig woord in een gesprek te gebruiken om een eigen verhaal te vertellen.
Dus als je tegen iemand zegt: "Dus tijdens die keiharde partij sex hoorde ik een auto starten en toen blafte ik haar helemaal vol." Begint zij heel vrolijk met: "Mijn moeder heeft ook een auto. Een ford volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. En de moeder van mijn vriend rijdt een blauwe auto. En vanochtend stopte er een auto voor me bij het zebrapad!"
verhaal iets smeuïger gemaakt op verzoek, maar zo is het ongeveer wel
Ik dacht zelf aan heel langzaam en pijnlijk martelen, maar elke manier waarop ze dood gaat is goed..quote:
Even in een spoiler en het verzoek niet te quoten zodat ik 'm later weer weg kan halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste melding dat ze gebeld had kreeg ik pas om 2 uur. Ik heb het concept in haar postvakje gedaan om 3 uur en toen zat ze niet op haar plek, want ik wilde het persoonlijk overhandigen. Ze lult trouewns ook over de les die ze heeft, ze heeft pas les om 14.00 en deze mail is gestuurd om half 10 ofzo
Niet quoten aub!!!!
[ Bericht 18% gewijzigd door Daph_ op 28-05-2009 13:40:40 ]
LOL!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb net wel mijn collega hard-copy gerick roll'd
Hij stond bij de printer en ik print een afbeelding van Rick Ashtley uit
Flauwe grapjes FTW
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wtf.
Die mag éérst een nekschot.. dan pas die chinees.
Of mischien eerst die chinees, mag zij kijken. Dan weet ze wat komen gaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
oeh.. ook lekker sadistischquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of mischien eerst die chinees, mag zij kijken. Dan weet ze wat komen gaat.
aai.gifquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
En mijn begeleider vanaf stage is pas dinsdag om 14.00 weer op kantoor (nu afspraak buiten de deur, morgen de hele dag in Leiden voor verschillende klanten en maandag is het tweede pinksterdag)
Echt wat een kutdag
Thanks.. Ik baal er gewoon van, want ik doe mijn best haar te bereiken met meerdere mails en meerdere telefoontjes, vanochtend gemaild met het verzoek mij te bellen om afspraken te maken en dan stuurt ze mij een mail met de mededeling dat ik dinsdag maar moet komen. Dat is toch geen afspraak?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh.. ook lekker sadistisch
[..]
aai.gif
nee, het is ronduit belachelijk. Ik zou haar sowieso echt aanklagen of ergens op een of andere manier zorgen dat ze ontslagen wordt ofzo. Dit kan toch gewoon niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks.. Ik baal er gewoon van, want ik doe mijn best haar te bereiken met meerdere mails en meerdere telefoontjes, vanochtend gemaild met het verzoek mij te bellen om afspraken te maken en dan stuurt ze mij een mail met de mededeling dat ik dinsdag maar moet komen. Dat is toch geen afspraak?
we zijn nog niet in een nieuw topic.. wegwezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en oh ja.. ik ben dus weer terug van pauze.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks.. Ik baal er gewoon van, want ik doe mijn best haar te bereiken met meerdere mails en meerdere telefoontjes, vanochtend gemaild met het verzoek mij te bellen om afspraken te maken en dan stuurt ze mij een mail met de mededeling dat ik dinsdag maar moet komen. Dat is toch geen afspraak?
inderdaad dat is geen afspraak.quote:RESULTAAT
af·spraak de; v(m) -spraken mondelinge overeenkomst: volgens ~
ik ben een halfuur weggeweest, dus jullie posten niet snel genoegquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, het is ronduit belachelijk. Ik zou haar sowieso echt aanklagen of ergens op een of andere manier zorgen dat ze ontslagen wordt ofzo. Dit kan toch gewoon niet?
[..]
we zijn nog niet in een nieuw topic.. wegwezen
Sue usquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben een halfuur weggeweest, dus jullie posten niet snel genoeg
me too.quote:
Ik nog 3 uur en 10 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
me too.
Nog twee uur en drie kwartier en dan houd ik het voor gezien voor vandaag.
dat was niet afgesproken ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben een halfuur weggeweest, dus jullie posten niet snel genoeg
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
me too.
Nog twee uur en drie kwartier en dan houd ik het voor gezien voor vandaag.
parttimersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |