Zijn ze onaardig tegen jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is alleen op vrijdag. Nu is het niet gezellig
Ga maar weer snel naar die kantine van je danquote:.
[..]
aai.gif
[..]
gezellig als nu in de kantine ja
Nee, dat achterlijke gestoorde irrtante rotwijf zit er nu te eten.. vandaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze onaardig tegen je.
aai.gif.
jij wilde geen hintsquote:[..]
Ga maar weer snel naar die kantine van je dan![]()
.
Jullie hebben tenminste een buiten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo maar eens naar buiten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste een buiten!
Hij zit in zo'n ding:quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan jij niet naar buiten dan?
Wiequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, dat achterlijke gestoorde irrtante rotwijf zit er nu te eten.. vandaar
Gek hèquote:[..]
jij wilde geen hints
jIk wilde gewoon afkeurend reagerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan jij niet naar buiten dan?
Dan is er toch ook een buiten?quote:
hehe.. dat had ik liever gehad, die is toch altijd afwezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie.. heb ik iets gemist? Daph_'s begeleidster zit daar
?
dat nietquote:[..]
Gek hè.
loopse teefquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu mijn rondje lopen tot over een halfuurtje in een nieuw topic
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Toon eens wat meer respect voor je moeder.
Het kwam zomaar in me op. Dat achterlijke wijf hier tegenover me maakt dat in me losquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Toon eens wat meer respect voor je moeder.
Ja, what's met haar.. ik wil smeuïge verhalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het kwam zomaar in me op. Dat achterlijke wijf hier tegenover me maakt dat in me los
is een stagaire. Chinees, stom en achterlijk en probeert elke gesprek binnen te vallen door een toevallig woord in een gesprek te gebruiken om een eigen verhaal te vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, what's met haar.. ik wil smeuïge verhalen.
That makes the 3 of us..quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, daar ben ik nu ook benieuwd naar..
Nekschotquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is een stagaire. Chinees, stom en achterlijk en probeert elke gesprek binnen te vallen door een toevallig woord in een gesprek te gebruiken om een eigen verhaal te vertellen.
Dus als je tegen iemand zegt: "Dus tijdens die keiharde partij sex hoorde ik een auto starten en toen blafte ik haar helemaal vol." Begint zij heel vrolijk met: "Mijn moeder heeft ook een auto. Een ford volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. En de moeder van mijn vriend rijdt een blauwe auto. En vanochtend stopte er een auto voor me bij het zebrapad!"
verhaal iets smeuïger gemaakt op verzoek, maar zo is het ongeveer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |