Ik kan heel goed water kokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie zegt dat krieltjesniet heerlijk zijn
en wat houd dat heerlijk koken dan in? dat wil ik wel eens wetenwat maak je zoal?
Ik vind trouwens bootgeval wel grappig...misschien dat ik je vaker zo moet noemen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed water koken![]()
Afgelopen zondag was het Babi pangang. Ik bak ook heerlijke eitjes en ook standaard dingen als bloemkool enzo...
Kant en klaar van de AH....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
_! maar wel krieltjes durven afkraken
Of nouja... Daph_'s lekkere doch simpele recept afkraken![]()
de sla jahquote:
De sla en de kip waren allebei kant en klaar van Appiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
de sla jahProbeer jij maar eens krieltjes goed te bakken
![]()
Dat ze lekker zacht van binnen zijn maar wel bruin / goudkleuring van buitenmet een Klein beetje mayo
Waren op weg naar de supermarkt en hadden op de parkeerplaats de auto geparkeerd. Naast ons lege plek.. ik wil uitstappen. Gooit een mongool zijn auto in dat lege vak.. rijd tegen de deur aan. En toen zat mijn been er dus tussenquote:
Aauuuquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Waren op weg naar de supermarkt en hadden op de parkeerplaats de auto geparkeerd. Naast ons lege plek.. ik wil uitstappen. Gooit een mongool zijn auto in dat lege vak.. rijd tegen de deur aan. En toen zat mijn been er dus tussen
kipquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De sla en de kip waren allebei kant en klaar van Appie
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
scheenbeen en kuit gekneusd. Beetje blauw, niet kapot en niet gebroken.
auquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
samen met mijn chinees en jouw supervisor vermoort hopelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?
Gegevens genoteerd, schade formulier ingevuld enzo. Hij verontschuldigde zichzelf wel 100x. Bood ook aan om een ambulance te bellen zelfsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?
M'n moeder is nogal eh, van gemakkelijk kokenquote:
auw....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hoop ik ook. Zou eigenlijk donderdag een voetbal toernooi hebben, maar dat heb ik maar alvast afgezegdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
au
Wat een mafkees joh. Hopelijk herstelt het snel!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
auw....
Nou euhm het schijnt dus te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |