Ik kan heel goed water kokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie zegt dat krieltjesniet heerlijk zijn
en wat houd dat heerlijk koken dan in? dat wil ik wel eens wetenwat maak je zoal?
Ik vind trouwens bootgeval wel grappig...misschien dat ik je vaker zo moet noemen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed water koken![]()
Afgelopen zondag was het Babi pangang. Ik bak ook heerlijke eitjes en ook standaard dingen als bloemkool enzo...
Kant en klaar van de AH....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
_! maar wel krieltjes durven afkraken
Of nouja... Daph_'s lekkere doch simpele recept afkraken![]()
de sla jahquote:
De sla en de kip waren allebei kant en klaar van Appiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
de sla jahProbeer jij maar eens krieltjes goed te bakken
![]()
Dat ze lekker zacht van binnen zijn maar wel bruin / goudkleuring van buitenmet een Klein beetje mayo
Waren op weg naar de supermarkt en hadden op de parkeerplaats de auto geparkeerd. Naast ons lege plek.. ik wil uitstappen. Gooit een mongool zijn auto in dat lege vak.. rijd tegen de deur aan. En toen zat mijn been er dus tussenquote:
Aauuuquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Waren op weg naar de supermarkt en hadden op de parkeerplaats de auto geparkeerd. Naast ons lege plek.. ik wil uitstappen. Gooit een mongool zijn auto in dat lege vak.. rijd tegen de deur aan. En toen zat mijn been er dus tussen
kipquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De sla en de kip waren allebei kant en klaar van Appie
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
scheenbeen en kuit gekneusd. Beetje blauw, niet kapot en niet gebroken.
auquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
samen met mijn chinees en jouw supervisor vermoort hopelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?
Gegevens genoteerd, schade formulier ingevuld enzo. Hij verontschuldigde zichzelf wel 100x. Bood ook aan om een ambulance te bellen zelfsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jemig.. En wat hebben jullie met die kneus en zijn auto gedaan?
M'n moeder is nogal eh, van gemakkelijk kokenquote:
auw....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hoop ik ook. Zou eigenlijk donderdag een voetbal toernooi hebben, maar dat heb ik maar alvast afgezegdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
au
Wat een mafkees joh. Hopelijk herstelt het snel!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
auw....
Nou euhm het schijnt dus te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
samen met mijn chinees en jouw supervisor vermoort hopelijk
je woont nog niet op jezelf? Ik dacht van welquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n moeder is nogal eh, van gemakkelijk koken
In juli mag ik drie weken zelf koken enzBen benieuwd, kan ik uitproberen hoe het is om op mezelf te wonen
Dan kom je er nog goed van afquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
scheenbeen is een been.... een bot dus.... vast een spier die er omheen ligtquote:
Nou ja dat is beter dan iemand die het niks kan schelen toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Gegevens genoteerd, schade formulier ingevuld enzo. Hij verontschuldigde zichzelf wel 100x. Bood ook aan om een ambulance te bellen zelfs
dat gaat m niet worden nee. Maar ook voetballen kan vervelende blessures opleverenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zou eigenlijk donderdag een voetbal toernooi hebben, maar dat heb ik maar alvast afgezegd
Nóg niet nee, hopelijk zit ik voor 2011 op mijn eigen stekkiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
je woont nog niet op jezelf? Ik dacht van wel![]()
ah! Hoe oud ben je eigenlijk? denk dat ik dat dacht omdat je een vriend hebt enzo...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nóg niet nee, hopelijk zit ik voor 2011 op mijn eigen stekkie
Ik ben 21.. Ja mijn vriend.. Ik weet niet wanneer hij het huis uit wil dus ik kijk voor m'n eigen stekkiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
ah! Hoe oud ben je eigenlijk? denk dat ik dat dacht omdat je een vriend hebt enzo...weet je al waar je wilt gaan wonen
Ik weet niet precies. Fact is wel dat dat de pijnlijkste plek isquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
scheenbeen is een been.... een bot dus.... vast een spier die er omheen ligt
Ik weet het, maar ik train er nu al 3,5 maand voor dus ik baal best welquote:Op [b]Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat gaat m niet worden nee. Maar ook voetballen kan vervelende blessures opleveren
Mjah daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja dat is beter dan iemand die het niks kan schelen toch?
Nu rust houden? Hoe lang heb je krukken?
No shit... Dubbele scheenbreuk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat gaat m niet worden nee. Maar ook voetballen kan vervelende blessures opleveren
Nou laten we hopen dat je voor die 14 dagen al van de krukken af bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Fact is wel dat dat de pijnlijkste plek is![]()
[..]
Ik weet het, maar ik train er nu al 3,5 maand voor dus ik baal best wel![]()
[..]
Mjah daar heb je helemaal gelijk in.
Euhm alles doen wat ik kan doen en wat niet te pijnlijk is. Elke dag een uurtje oefenen zonder krukken en kleine afstanden ook zonder krukken proberen. Zo langzaam maar zeker weer proberen zo snel mogelijk weer te lopen. Mocht max. 14 dagen die krukken gebruiken eigenlijk.
Haha... jah iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben 21.. Ja mijn vriend.. Ik weet niet wanneer hij het huis uit wil dus ik kijk voor m'n eigen stekkieHet is niet dat hij niet met mij wil wonen, maar hij zit nog wel prima thuis
(begrijp ik ook wel, maar ik had het leuker gevonden als we samen een stekkie zouden zoeken.. Zou het ook makkelijker maken)
Ik ben op zoek naar een huisje in de omgeving Aalsmeer/Hoofddorp
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
No shit... Dubbele scheenbreuk..![]()
Maar veel sporten kan vervelende blessures opleveren..
zo.. ik was eerst de r vergeten, maar dit slaat helemaal nergens op. Maar goed, laten we het erop houden dat ik me nogal brak voel en zo met een paar paracetamolletjes het bed induikquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je probeert je ENORME fout te negeren?
Dat is zeker wel mijn doel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat je voor die 14 dagen al van de krukken af bent
Ja ben blij voor hem dat het thuis allemaal goed zit enzo, kannie ook goed sparen voor ons huisje samenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha... jah iddzou het zeker makkelijker maken.... ben je altijd samen en dat maakt het leven wat goedkopen he
maar als hij nog lekker thuis zit
Leuken je gaat zeker eerst afwachten waar je gaat werken voordat je wat gaat zoeken....logisch
Had in november tot eind februari last van vocht in mijn knie. Blij dat ik nu weer hard kan lopen.. maar toch voel ik het soms nog steeds..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijk
Hihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijk
[..]
zo.. ik was eerst de r vergeten, maar dit slaat helemaal nergens op. Maar goed, laten we het erop houden dat ik me nogal brak voel en zo met een paar paracetamolletjes het bed induik
Wel rustig aan doen he, anders maak je het alleen maar ergerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zeker wel mijn doel ja![]()
Stiekem hoop ik na maandag al, want dan hoef ik tenminste niet met OV naar school
whehe....idd, zeker duur! ... of je moet een kamer nemen met meerder huisgenoten.... Maar dat moet je ook bevallen.... Ik vind het heerlijk... mensen om me heen en niet die stiltequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ben blij voor hem dat het thuis allemaal goed zit enzo, kannie ook goed sparen voor ons huisje samen![]()
Ik ben wel aan het kijken nu, maar aangezien ik nu geen contract heb (en dus niet weet wat ik ga verdienen) vanaf 1 juli kan ik moeilijk inschatten wat ik kan betalen.
Er is weinig dat te betalen is en geen bouwval of bejaardenflatje isIk wilde reageren op zo'n 'serviceflatappartement', want het zag er supermooi uit.. Minimumleeftijd 50 jaar
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel rustig aan doen he, anders maak je het alleen maar erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |