he bahquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had in november tot eind februari last van vocht in mijn knie. Blij dat ik nu weer hard kan lopen.. maar toch voel ik het soms nog steeds..
tja.. lijkt me dat daar ook gewoon nog iets van angst bij zit of niet? dat heb ik wel, want ik loop nog erg krampachtig ook om niet nog eens er doorheen te zakken ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had in november tot eind februari last van vocht in mijn knie. Blij dat ik nu weer hard kan lopen.. maar toch voel ik het soms nog steeds..
gelukkig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi
Nou het is al laat, zullen we maar zeggen. Het is je vergeven
Waarom ben je zo brak dan?
Nou het liefst wil ik een appartementje/studiootje met twee kamertjes. Hoeft niet groot te zijn ofzo, als het er maar een beetje knap uitziet. Maar of ik dat kan betalen..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe....idd, zeker duur! ... of je moet een kamer nemen met meerder huisgenoten.... Maar dat moet je ook bevallen.... Ik vind het heerlijk... mensen om me heen en niet die stilteEn als je je best doet kun je misschien voor 50 door
![]()
![]()
Het is dat wij elkaar nooit ontmoet hebben maar anders zou ik denken dat ik je heb aangestokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. lijkt me dat daar ook gewoon nog iets van angst bij zit of niet? dat heb ik wel, want ik loop nog erg krampachtig ook om niet nog eens er doorheen te zakken ofzo.
[..]
gelukkig.
Maar ik ben ontzettend verkouden. last van mijn keel, neus enzo.. En dus ontzettend moet, dus ik ga er zo maar induiken.
Ik zie jullie morgen weer
Wacht maar tot je 'm scheurt, probeer dan maar eens te slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig hier alleen een verrekt kniebandje, maar dat deed een partij pijn zeg toen dat gebeurde. Nu loopt het alleen moeilijk
Groot hoeft ook niet nee... en bijgehouden is goed.. gezellig maken doe je het toch zelf...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het liefst wil ik een appartementje/studiootje met twee kamertjes. Hoeft niet groot te zijn ofzo, als het er maar een beetje knap uitziet. Maar of ik dat kan betalen..
Wat is er mis met gewoon een flatje huren? Is toch goed te doen voor een paar jaar met z'n tweeën?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ben blij voor hem dat het thuis allemaal goed zit enzo, kannie ook goed sparen voor ons huisje samen![]()
Ik ben wel aan het kijken nu, maar aangezien ik nu geen contract heb (en dus niet weet wat ik ga verdienen) vanaf 1 juli kan ik moeilijk inschatten wat ik kan betalen.
Er is weinig dat te betalen is en geen bouwval of bejaardenflatje isIk wilde reageren op zo'n 'serviceflatappartement', want het zag er supermooi uit.. Minimumleeftijd 50 jaar
![]()
![]()
De meest rampzalige nacht geslapen: Ik had me niet ingesmeerd en was per ongeluk in de zon in slaap gevallen voor 2,5-3 uur... Alles aan de voorkant behalve bikinilijnen waren kreeftrood.... Dus geen deken s'nachts en zodra je 1 keer beweegt voel je het weer ....quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm scheurt, probeer dan maar eens te slapen![]()
.
@ paula, tja domme lompe actie van die gast, maar ik kan me wel voorstellen hoe zoiets gebeurt. Pech, maar als je been tussen de deur zat had 't ook een stuk erger gekund.
Kan je vertellen dat je van krukken schouderspieren krijgt, moet je alleen niet te vaak (totaal 6 maanden mee gelopen ofzo) doen zoals ik want dan verneuk je weer andere dingen.
En krieltjes![]()
.
Heb er al een keertje 2,5 maand mee gelopen. Weet dus helaas wat me te wachten staatquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm scheurt, probeer dan maar eens te slapen![]()
.
@ paula, tja domme lompe actie van die gast, maar ik kan me wel voorstellen hoe zoiets gebeurt. Pech, maar als je been tussen de deur zat had 't ook een stuk erger gekund.
Kan je vertellen dat je van krukken schouderspieren krijgt, moet je alleen niet te vaak (totaal 6 maanden mee gelopen ofzo) doen zoals ik want dan verneuk je weer andere dingen.
En krieltjes![]()
.
sommige mensen blijven liever thuis wonen zodat ze daar gratis kunnen wonen en kunnen blijven sparen voor laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een flatje huren? Is toch goed te doen voor een paar jaar met z'n tweeën?
Dat eerste doe ik nu..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige mensen blijven liever thuis wonen zodat ze daar gratis kunnen wonen en kunnen blijven sparen voor latermet z'n 2-en op een flatje werkt wel..... Maar sparen zit er daarnaast niet meer bij
Ja daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Groot hoeft ook niet nee... en bijgehouden is goed.. gezellig maken doe je het toch zelf...Helaas is alles tegenwoordig zo duur
Hij wil nog niet uit huis, dus kunnen we niet samen op een flatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een flatje huren? Is toch goed te doen voor een paar jaar met z'n tweeën?
nee.... zeker niet als enkele starter...dan is kopen toch al van de baanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom
Alles is inderdaad erg duur dus het wordt goed zoeken.. Ik denk dat het huren wordt, kopen zal ik toch niet kunnen..
Dat is niet zijn insteek hoor.. Hij vindt het leuk thuis, en makkelijk bovendien. Mijn vriend is een jaar jonger dan ik, misschien telt dat ook meequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige mensen blijven liever thuis wonen zodat ze daar gratis kunnen wonen en kunnen blijven sparen voor latermet z'n 2-en op een flatje werkt wel..... Maar sparen zit er daarnaast niet meer bij
Mwah, thuis wonen is goedkoper maar sparen niet meer te doen? Heul welquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die in hun eentje kopen, die zijn ook starter.. Maar ik wil ook geen torenhoge maandlasten dus dat komt wel. Primaire doel is om hier uit huis te gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... zeker niet als enkele starter...dan is kopen toch al van de baan
Eerste 2 dagen heb je er last van, dan niet meer.. uiteindelijk was ik met normaal krukken-tempo sneller dan mensen zonder krukkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb er al een keertje 2,5 maand mee gelopen. Weet dus helaas wat me te wachten staat![]()
Morgen of ergens dit weekend vast gigantische pijn in mijn schouders
hij vind het leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is niet zijn insteek hoor.. Hij vindt het leuk thuis, en makkelijk bovendien. Mijn vriend is een jaar jonger dan ik, misschien telt dat ook mee
Ik heb nog een jaar/anderhalf jaar om te sparen voor een huisje, hopelijk is in die tijd mijn verwachte salaris vanaf juli ook wat gestegen en kan ik toch wat sparen..
True. Zodra ik een vaste baan heb, laat ik iedere maand vlak na mijn salaris gestort is een bedrag overmaken naar een spaarrekening. Nu maak ik dat zelf over omdat ik een variabel salaris heb per maand, maar automatisch is toch makkelijkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, thuis wonen is goedkoper maar sparen niet meer te doen? Heul wel.
* Isdatzo niks mag zeggen though.
* californium weet ondanks dat ze al 3 en een half jaar op zichzelf woont toch nog elke maand een beetje te sparenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, thuis wonen is goedkoper maar sparen niet meer te doen? Heul wel.
* Isdatzo niks mag zeggen though.
Ook leuk met douchenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
De meest rampzalige nacht geslapen: Ik had me niet ingesmeerd en was per ongeluk in de zon in slaap gevallen voor 2,5-3 uur... Alles aan de voorkant behalve bikinilijnen waren kreeftrood.... Dus geen deken s'nachts en zodra je 1 keer beweegt voel je het weer ....
/nutteloze info
Valt niet op dat ik me verveel![]()
Haha ja zijn thuissituatie is gewoon goed. Leuke ouders en zus en tussen hen loopt het allemaal goed. Zijn werk zit ongeveer een kwartiertje met de auto van zijn huis vandaan dus om die reden hoeft hij ook niet te verhuizenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
hij vind het leukdie reden heb ik nog nooit gehoord
![]()
maar zal vast wel goed komen...met een leuk starter salaris en je woont nog thuis... kan je vast wel wat sparen om een leuke huisje / kamertje / flatje in te richten
Ik ben altijd redelijk goed geweest in veel werken en ook sparen, maar dan moet je geen motor kopen, dan blijft er weinig te sparen over. Slechtste investering ever.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
* californium weet ondanks dat ze al 3 en een half jaar op zichzelf woont toch nog elke maand een beetje te sparen![]()
grote kans dat ik waarschijnlijk MINDER zou kunnen sparen als ik nog thuis zou wonen....
idd.... duurde weken voordat ik weer normaal kon slapen.... bleek namelijk in mijn boezemquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook leuk met douchen. Gelukkig verbrand ik niet zo snel, maar op de Azoren was 't toch binnen een dag gebeurd
.
2e keer dat ik een kruisband afgescheurd had, heb toen maximale dosis pijnstillers geslikt maar slapen was er niet bij de eerste 3 dagen.
quote:
Ja maar 't probleem is dat ik nu amper inkomsten heb (stage = geen bijbaan meer) en die motor toch duurder aan 't worden is dan ik had gehoopt.quote:en zeker goed hoor isdatzo.... beetje genieten mag wel
Ja, nou.. ik vind dat ik al zo weinig tijd overhoud. Heb geen trek om m'n zaterdag nu ook nog op te offeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
whehe....heb trouwens met mijn vorige stage gewoon zaterdag gewerkt
haha....
maar dat is wel veel geld jah! Goed idee om maar weer te gaan werken als je ook op vakantie enzo wil
ik wil later ook een motor
Nohhh, slechte herinneringen aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
badminton, en het ging lekker.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nou.. ik vind dat ik al zo weinig tijd overhoud. Heb geen trek om m'n zaterdag nu ook nog op te offeren.
En motor is geweldig.. maakt niet uit met welk humeur je er op stapt, gegarandeerd dat je met een big smile er weer af stapt (wel zoals 't hoort en niet in een sloot ofzo). Was tijdens 't lessen al zo
.
ook al vaak genoeg gehad, is inderdaad geen pretjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh, slechte herinneringen aan.
Tijdens sport op school kreeg ik een keer zo'n ding vol in m'n oog.. leek net alsof iemand me een klap op m'n oog gegeven had.
Was wel per ongeluk, maar ik was echt boos toen.
Badminton is leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
badminton, en het ging lekker.
Blijf 't nog steeds stom vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe Tja.... niet dat het heel veel uitmaakt dat ik gestopt ben.. nu offer ik mijn laatste dag weekend ook vaak op
_!
quote:maar jah...motor rijden
Zoiets noemen ze motivatie hebbenquote:
Motivatie? Hmm.. als ik iets weinig heb momenteel is 't motivatie wel. Volgend jaar is dat hopelijk anders, maar daar ga ik wel van uit. Utrecht here I comequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze motivatie hebben![]()
Ik hou van wetenschap
en ik wil ene mooi resultaat neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |