Ook leuk met douchenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
De meest rampzalige nacht geslapen: Ik had me niet ingesmeerd en was per ongeluk in de zon in slaap gevallen voor 2,5-3 uur... Alles aan de voorkant behalve bikinilijnen waren kreeftrood.... Dus geen deken s'nachts en zodra je 1 keer beweegt voel je het weer ....
/nutteloze info
Valt niet op dat ik me verveel![]()
Haha ja zijn thuissituatie is gewoon goed. Leuke ouders en zus en tussen hen loopt het allemaal goed. Zijn werk zit ongeveer een kwartiertje met de auto van zijn huis vandaan dus om die reden hoeft hij ook niet te verhuizenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
hij vind het leukdie reden heb ik nog nooit gehoord
![]()
maar zal vast wel goed komen...met een leuk starter salaris en je woont nog thuis... kan je vast wel wat sparen om een leuke huisje / kamertje / flatje in te richten
Ik ben altijd redelijk goed geweest in veel werken en ook sparen, maar dan moet je geen motor kopen, dan blijft er weinig te sparen over. Slechtste investering ever.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
* californium weet ondanks dat ze al 3 en een half jaar op zichzelf woont toch nog elke maand een beetje te sparen![]()
grote kans dat ik waarschijnlijk MINDER zou kunnen sparen als ik nog thuis zou wonen....
idd.... duurde weken voordat ik weer normaal kon slapen.... bleek namelijk in mijn boezemquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook leuk met douchen. Gelukkig verbrand ik niet zo snel, maar op de Azoren was 't toch binnen een dag gebeurd
.
2e keer dat ik een kruisband afgescheurd had, heb toen maximale dosis pijnstillers geslikt maar slapen was er niet bij de eerste 3 dagen.
quote:
Ja maar 't probleem is dat ik nu amper inkomsten heb (stage = geen bijbaan meer) en die motor toch duurder aan 't worden is dan ik had gehoopt.quote:en zeker goed hoor isdatzo.... beetje genieten mag wel
Ja, nou.. ik vind dat ik al zo weinig tijd overhoud. Heb geen trek om m'n zaterdag nu ook nog op te offeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
whehe....heb trouwens met mijn vorige stage gewoon zaterdag gewerkt
haha....
maar dat is wel veel geld jah! Goed idee om maar weer te gaan werken als je ook op vakantie enzo wil
ik wil later ook een motor
Nohhh, slechte herinneringen aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
badminton, en het ging lekker.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nou.. ik vind dat ik al zo weinig tijd overhoud. Heb geen trek om m'n zaterdag nu ook nog op te offeren.
En motor is geweldig.. maakt niet uit met welk humeur je er op stapt, gegarandeerd dat je met een big smile er weer af stapt (wel zoals 't hoort en niet in een sloot ofzo). Was tijdens 't lessen al zo
.
ook al vaak genoeg gehad, is inderdaad geen pretjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh, slechte herinneringen aan.
Tijdens sport op school kreeg ik een keer zo'n ding vol in m'n oog.. leek net alsof iemand me een klap op m'n oog gegeven had.
Was wel per ongeluk, maar ik was echt boos toen.
Badminton is leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
badminton, en het ging lekker.
Blijf 't nog steeds stom vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe Tja.... niet dat het heel veel uitmaakt dat ik gestopt ben.. nu offer ik mijn laatste dag weekend ook vaak op
_!
quote:maar jah...motor rijden
Zoiets noemen ze motivatie hebbenquote:
Motivatie? Hmm.. als ik iets weinig heb momenteel is 't motivatie wel. Volgend jaar is dat hopelijk anders, maar daar ga ik wel van uit. Utrecht here I comequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze motivatie hebben![]()
Ik hou van wetenschap
en ik wil ene mooi resultaat neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |