Ze weet dat er maar één persoon kan zijn die zo onmenselijk vroeg beltquote:
Mandje in het bootjequote:
weer zo'n dag vandaagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
Ze drukt me gewoon weg
En m'n manager is zonder wat te zeggen weer weggegaan dus ik kan gewoon helemaal niks nu
En de feedback van mijn manager kan ik godverdomme nog niet verwerken omdat ik die nog niet gehad hebDus het kan pas dinsdag
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga maar een rooibosje maken met veel suiker. Misschien verzacht dat de keel iets..
Spammer Isdatzo!quote:Top 100 van donderdag 28 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 210 Isdatzo
10. 151 Psychonikeo
20. 124 Bootje84
33. 106 Daph_
59. 086 Luctor.et.Emergo
En haar voicemail inspreken en opnieuw bellen en weer inspreken.quote:
quote:En m'n manager is zonder wat te zeggen weer weggegaan dus ik kan gewoon helemaal niks nu
quote:En de feedback van mijn manager kan ik godverdomme nog niet verwerken omdat ik die nog niet gehad hebDus het kan pas dinsdag
quote:
Ga ik zometeen doen. Ik ga gewoon eerst 100 x bellen en dan inspreken of ze me asjeblieft even terug wil bellen. En ik ga mailen dat ik wil dat ze me terugbelt en dus niet mailt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En haar voicemail inspreken en opnieuw bellen en weer inspreken.
[..]
[..]
hebben hier geen honing, maar ik heb wel rooibos met honingsmaak genomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeRooibos met honing werkt beter tegen keelpijn trouwens
Ik zit hier ook weer lekker te snotteren
Dat kan ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben hier geen honing, maar ik heb wel rooibos met honingsmaak genomen
fijne dagen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
mogguh
Ik ben lekker 2 daagjes op pad..... Met mijn lab.... of ik er zin in heb is een 2e...maar morgen zullen we wel bepalen of het leuk was
![]()
fijn weekend
Viel Spaßquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
mogguh
Ik ben lekker 2 daagjes op pad..... Met mijn lab.... of ik er zin in heb is een 2e...maar morgen zullen we wel bepalen of het leuk was
![]()
fijn weekend
Have fun my dear!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
mogguh
![]()
fijn weekend
Mijn broertje ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Bootje en Isdatzo
Eh en dan alsnog.. Misschien ben ik wel van school en bel ik wel omdat er een of ander spoedgeval is, weet zij veel
Ik ga gewoon zometeen nog een keer bellen
Ze heeft echt een kutvoicemail. "Met *naam*" dus ik begin gelijk mijn verhaal omdat het net is alsof ze opneemt, is dat dus haar voicemail![]()
Ik loop ook in spijkerbroekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik lekker aan het werk, komt de collega binnen op wiens 'plek' ik zit. Of ik even wil moven. Want het is zijn plekHij zou vandaag naar zijn studie zijn. En bovendien werken we met flexplekken en ik zat er al voor achten
Hij komt even binnenwaggelen voor 2 uurtjes en dan moet ik wegwezen
Werkt hier net 3 weken en denkt dat hij kan commanderen
Sukkel![]()
L to tha oser!
En hij is in spijkerbroek, kneus.
Dat zal 'm lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik lekker aan het werk, komt de collega binnen op wiens 'plek' ik zit. Of ik even wil moven. Want het is zijn plekHij zou vandaag naar zijn studie zijn. En bovendien werken we met flexplekken en ik zat er al voor achten
Hij komt even binnenwaggelen voor 2 uurtjes en dan moet ik wegwezen
Werkt hier net 3 weken en denkt dat hij kan commanderen
Sukkel![]()
L to tha oser!
quote:En hij is in spijkerbroek, kneus.
Hier op kantoor is het verboden om in spijkerbroek te verschijnenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik loop ook in spijkerbroek
Tijd voor een nieuwe job dear...
Er waren hier lekker geen loempia's toen dus hij heeft niks gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zal 'm leren. Hij heeft vast ook >1 loempia's gepakt
!
[..]
Ik ook
.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het verboden om in spijkerbroek te verschijnen
geen spijkerbroeken!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het verboden om in spijkerbroek te verschijnen
I know sweetie.. Ik ben aan het afwegen welke baan het gaat worden maar ik neig toch meer naar het kleine kantoor waar ik eerst geweest ben, zeker aangezien ik bij de tweede pas in september kan beginnen
Kom op, het is een accountantskantoor/administratiekantoor waarbij regelmatig klanten over de gang lopenquote:
Hoe bedoel je weggegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen spijkerbroeken!!
Je bent toch niet weggegaan hoop ik he?
Ja und?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kom op, het is een accountantskantoor/administratiekantoor waarbij regelmatig klanten over de gang lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |