quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
8 Juni 10:00 lokale tijd is de keynotequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef getl0st het volgende:
Al bekend wanneer er de vernieuwingen doorgevoerd worden?
tevens tvp
Als het goed is welquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef TN-FR het volgende:
ik zit sinds een week met een nokia (leentoestel) en wat mis ik mijn iphone zeg. Hopelijk is hij snel weer gefixt en krijg ik hem weer in handen.
Nog een ontopicvraagje: ik weet niet zeker wat er allemaal gesynct wordt qua reervekopie en zo, maar is het nou zo dat mijn smsje ook weer op mijn iphone komen als ik hem weer sync?
Pfff nog zolang geduld hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
8 Juni 10:00 lokale tijd is de keynote
Beter idd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Doe het dan goed: Zie ginds komt de Keynote.
Maar daar Huppelt Phill Schiller het podium op en neerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Beter idd!
Zie ginds komt de Keynote
Bij Apple vandaan
En daar staat Steve Jobs ook
Ik zie hem al staan
Succes ermee...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Skv het volgende:
Jeuj, mijn vierde iPhone is binnen. Kan ik weer een week of wat.
dacht het wel, met traag internetquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone te nemen icm een Hi abonnement? Klasgenoot wil namelijk een iPhone maar wil niet naar een andere provider.
3.0 is gewoon software/firmware voor de iPhone 3Gquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:34 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb is 't beter te wachten nu als je het idee hebt opgevat een ipone aan te schaffen (UK) omdat er een betere versie aankomt? Of is dat alleen iets softwarematigs en maakt het niet uit?
wat is snel? ik doe er na een nacht lang opladen ongeveer 1 á 2 dagen mee. alles aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Klopt het dat de accu zo snel leeg is?
Vertel eens wat je allemaal doet met de iPhone en wat je aan hebt staan, denk aan: wifi, bluetooth, gps, helderheid van het scherm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Klopt het dat de accu zo snel leeg is?
En bijbetaling ook?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dacht het wel, met traag internet![]()
weet zo uit m'n hoofd niet waar.
Kan bij T-Mobile voor ¤6 per maand excl. diefstal. Incl. diefstal is ¤7 per maand, maar dat werd mij bij T-Mobile afgeraden omdat diefstal vaak lastig te bewijzen is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Gootsteen het volgende:
TVP. Ik overweeg ook de iPhone, dekking valt me mee (heb een test SIMkaartje gekocht). Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik hem kan verzekeren, angezien een telefoon bij mij gemiddeld 2 keer per jaar valt.
Oh het kan ook wel eens 6,95 en 7,95 zijn :pquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:37 schreef Gootsteen het volgende:
Thanks, daar ga ik dan maar eens achteraan.
-edit- Bij iCentre zie ik 7,95¤ p.m. staan
Ja , je moet hier appart ervoor betalen. Als je echt heel graag een iphone moet hebben kun je beter wachten tot medio Juli want dan komt een nieuwe versie uit. Deze versie is hardware matig veel beter maar zal er wel hetzelfde uitzien. Hij wordt dacht ik ook gepresenteerd door steve als die dan nog niet kapot is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef Teezie het volgende:
Ik snap het ff niet meer jongens. Heb je nou gratis internet met een Iphone i.c.m. een T-Mobile abonnement ofniet?
Kosten:
Iphone = ter waarde van EURO 799,00 voor Euro 0,00
inclusief 250 belminuten
maandelijkse kosten Euro 25,00, mobiel internet:Euro 5,45 voor de eerste 6 maanden
Aansluitkosten = gratis - Verzendkosten =gratis
Ik zie nu deze aanbieding alleen ik zie dat je per maand een bedrag moet betalen voor mobiel internet.
Provider is T-Mobile.
Oh, is dat zo jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Ja , je moet hier appart ervoor betalen. Als je echt heel graag een iphone moet hebben kun je beter wachten tot medio Juli want dan komt een nieuwe versie uit. Deze versie is hardware matig veel beter maar zal er wel hetzelfde uitzien. Hij wordt dacht ik ook gepresenteerd door steve als die dan nog niet kapot is.
Bij de i???-abos is internet inbegrepen. Bij een of ander willekeurig T-Mobile abo niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef Teezie het volgende:
Ik snap het ff niet meer jongens. Heb je nou gratis internet met een Iphone i.c.m. een T-Mobile abonnement ofniet?
dealextreme.comquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:26 schreef Gootsteen het volgende:
Heeft iemand een gouden tip waar ik veel accessoires kan vinden tegen leuke prijzen (online) ?
n degelijke pdf reader :dquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Was 'ff bezig met xcode, gaat perfect.![]()
Iemand nog een App idee?
1 dag voordat ik op vakantie ga. Hoop dat ie dan ook direct leverbaar is zodat ik hem nog kan halen voor ik op vakantie gaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
8 Juni 10:00 lokale tijd is de keynote
WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Bij de i???-abos is internet inbegrepen. Bij een of ander willekeurig T-Mobile abo niet.
[..]
dealextreme.com
mobile.brando.com.hk
Wel altijd even voorzichtig mbt iPhone 3G compatibiliteit.
Fake, natuurlijk. Maar het snoertje incl. mic/switch is prima geschikt om zelf een paar goeie dopjes aan te solderen zoals ik zelf hebt gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.
Of zijn het nagemaakte producten? Dan nog fucking goedkoop hehe.
De standaard oordopjes van Apple klinken al kut, dus wat maakt het uit of je vervolgens namaak koopt of nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.
Of zijn het nagemaakte producten? Dan nog fucking goedkoop hehe.
Geloof me, dat maakt heel veel uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
[..]
De standaard oordopjes van Apple klinken al kut, dus wat maakt het uit of je vervolgens namaak koopt of niet
Ik vind die Appledingen wel echt slecht. 't Is maar net hoe kritisch je bent I guess.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Geloof me, dat maakt heel veel uitZo slecht zijn die Apple dingen echt niet, je moet ze alleen niet vergelijken met in-ears. En ze blijven nooit in mijn oren zitten.
Voor meegeleverde niet-in-ears? Ik heb nooit iets beters bij mijn spullen gekregen en ik heb toch aardig wat Walkmans, Discmans en MP3-spul versleten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind die Appledingen wel echt slecht. 't Is maar net hoe kritisch je bent I guess.
Er zijn genoeg meegeleverde oordopjes die nog slechter zijn, maar ik heb na een dag al andere gekocht. Besteed een paar tientjes en je hebt veel beter geluid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:43 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Voor meegeleverde niet-in-ears? Ik heb nooit iets beters bij mijn spullen gekregen en ik heb toch aardig wat Walkmans, Discmans en MP3-spul versleten.
In vergelijking met aftermarket spul, ja duh.
Ah. We zijn het gewoon eensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Er zijn genoeg meegeleverde oordopjes die nog slechter zijn, maar ik heb na een dag al andere gekocht. Besteed een paar tientjes en je hebt veel beter geluid.
Ik meen mij te herinneren dat dit bij 3.0 inzitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het bereik ligt in ieder geval aan waar je woont, in Amsterdam-Centraal zal het beter zijn dan in een plaatsje met 300 inwoners. Voor de rest heb ik geen ervaring met T-Mobile.
Een vraagje: ik dacht dat Simyo mij dubbel liet betalen voor smsjes, maar ik ben er al achter wat het probleem is: mijn iPhone laat niet zien of het smsje 1 of 2 smsje's 'kost'Hoort er dan niet ergens een 2tje te staan? Redelijk irritant dit
.
Ik hoop het, maar ik dacht dat het al standaard erin zat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat dit bij 3.0 inzit
Ja, vind ik ook erg irritant. Aangezien ik los voor smsjes moet betalen. Zal je net zien dat je 1 letter over een smsje heen zit, en dan betaal je meteen dubbel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het bereik ligt in ieder geval aan waar je woont, in Amsterdam-Centraal zal het beter zijn dan in een plaatsje met 300 inwoners. Voor de rest heb ik geen ervaring met T-Mobile.
Een vraagje: ik dacht dat Simyo mij dubbel liet betalen voor smsjes, maar ik ben er al achter wat het probleem is: mijn iPhone laat niet zien of het smsje 1 of 2 smsje's 'kost'Hoort er dan niet ergens een 2tje te staan? Redelijk irritant dit
.
Gewoon software kopen/downloaden. Ik gebruik zelf iRealSMS, ideaal, een berichtteller, de mogelijkheid de previews van inkomende berichten uit te schakelen, timestamps per sms, losse smsjes verwijderen en de mogelijkheid voor sortering op tijdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
.
3.0 software zit dat ook allemaal inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Gewoon software kopen/downloaden. Ik gebruik zelf iRealSMS, ideaal, een berichtteller, de mogelijkheid de previews van inkomende berichten uit te schakelen, timestamps per sms, losse smsjes verwijderen en de mogelijkheid voor sortering op tijd
Wanneer komt die update nou precies? Begin juni?quote:
Werkt prima hier. Daar is trouwens wel het een en ander aan verbeterd zeg (gebruik het bijna nooit)!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef znarch het volgende:
Meer mensen trouwens die op die iphone niet meer hun Gmail op kunnen halen ? :s
Mag geen enkel probleem zijn, tenzij je bv. 2x hetzelfde IP-adres probeert uit te delen of bij MAC-filtering jouw adres hebt vervangen door het hare. Maar in principe maakt het jouw router niet uit of er 2 iPhones, 2 MacBooks of 2 PC's proberen verbinding te maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Durango79 het volgende:
Hallo,
Sinds ik afgelopen zaterdag de iphone van mijn vriendin toegang heb gegeven tot mijn draadloze netwerk (WPA2 sleutel ingevoerd in de iphone), lukt het niet meer om met mijn eigen iphone op mijn draadloos netwerk te komen. Bovenin blijft 3g staan, terwijl bij de instellingen staat dat mijn iphone contact heeft met het draadloze netwerk. Mijn draadloze router is een d-link 635. Ik heb helaas geen andere draadloze netwerken in de buurt waar ik toegang tot heb.
Iemand ervaring met het hebben van 2 iphones op 1 draadloosnetwerk?
Ik zit ook te wachtenquote:
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef sunmoonstar het volgende:
Ligt iPhoneclub er bij jullie ook uit?
Geen id, maar 3.0 is er voorlopig toch nog nietquote:Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef w00h00 het volgende:
Is het te adviseren om 3.0 te installeren op de eerste generatie Iphone?
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Zal op de WWDC (8 juni) wel bekend worden.
JA JUNI!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
Kijk anders even in je agenda welke maand het isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef timbob het volgende:
dat remote werkt echt verbazingwekkend goed.
M'n wifi kaart is zelfs disabeld en het werkt nog, via de router die in de gang staat.
jammer dat ie soms wat snel de verbinding verliest.. maarja, die router is sowieso een beetje brak.
De release van iTunes 8.2 maakt dat ook wel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
Tunin.fm?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessantivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
Er zal spoedig een gehackte versie van 3.0 verschijnen na de release.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef fretclick het volgende:
mijn iPhone is gejailbreaked, is het nou zometeen mogelijk om m'n iPhone te updaten naar 3.0 of is dat niet handig?
http://www.nederland.fm/iphone/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessantivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
Zo erg schiet het niet echt op, de laatste beta is al bijna 3 weken oud, en zelfs al verlopen op sommige toestellen. En er worden ook nog geen applicatie's die 3.0 vereisen toegelaten in de AppStore, maar ze moeten wel al compatible zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
Nop, zat gewoon in mijn tas en een enkele keer eruit gehaald om te bellen. Het waaide natuurlijk wel, dus er kan wel zand tussen zijn gekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:48 schreef TN-FR het volgende:
Beetje afhankelijk wat je er mee op het strand hebt gedaan heh, heb je er mee in zee liggen rollen oid.
Oeh dat is we kut ja. Wel vaag idd dat je knoppen dan traag reageren, aangezien er waarschijnlijk alleen wat zand in je headsetplugje zit en misschien onder bij de aansluiting.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef honderd het volgende:
[..]
Nop, zat gewoon in mijn tas en een enkele keer eruit gehaald om te bellen. Het waaide natuurlijk wel, dus er kan wel zand tussen zijn gekomen.
Ik dacht dat je het had over 'de telefoon opnemen'. Het leek me de meest stupide vraag is deze 32-delige reeks. Maar ontopic: geen idee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
Iemand een idee hoe ik gesprekken kan opnemen met de iPhone.. telefoongesprekken wel te verstaan..
BVD
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over 'de telefoon opnemen'. Het leek me de meest stupide vraag is deze 32-delige reeks. Maar ontopic: geen idee.
1e gen iPhone heeft nog niet de universele aansluitenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Merkie het volgende:
3,5mm kabeltje op de microfooningang van je PC aansluiten, aanvinken dat je geluid van de microfoon door de speakers wil horen, geluidsrecorder openen en vervolgens gewoon in de iPhone praten.
Nee die heb ik nog niet..quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
Heb je geen verloopkabeltje dan? Ik heb er een zwik op eBay besteld voor een habbekrats een jaar geleden.
Precies, die dingen kosten een paar euro of minder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
Heb je geen verloopkabeltje dan? Ik heb er een zwik op eBay besteld voor een habbekrats een jaar geleden.
Hoezo "hoera"? Volgende maand komt de nieuwe iPhone en wellicht kan je een telefoon met barstjes inruilen voor de nieuwe iPhone (onder het mom van na 5 keer nog geen goed functionerende telefoon)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef Skv het volgende:
Hoera, na een week nog steeds geen barstjes!
Dat wordt krassen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo "hoera"? Volgende maand komt de nieuwe iPhone en wellicht kan je een telefoon met barstjes inruilen voor de nieuwe iPhone (onder het mom van na 5 keer nog geen goed functionerende telefoon).
Dat heb ik ook ja (wel met wat minder liedjes), iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef timbob het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat zinlose gesynchronizeer... Ik heb in iTunes of op m'n telefoon niks verandert met m'n muziek, maar toch moet hij bij het inpluggen weer 133 liedjes opnieuw copieeren. En dat zo'n beetje elke keer als ik 'm inplug.
gedoe.
Nope....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
Heb je geen smart playlists die door het afspelen van muziek op je PC gewijzigd zijn en dus kopieslagen veroorzaken naar je iPhone?
Zo simpel? Ik las wel ergens op de QuickPwn website dat je een bepaalde recover versie nodig had?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Merkie het volgende:
Gewoon updaten via iTunes en dan QuickPwn aanslingeren.
Dat kun je toch zelf uitvinken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef timbob het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat zinlose gesynchronizeer... Ik heb in iTunes of op m'n telefoon niks verandert met m'n muziek, maar toch moet hij bij het inpluggen weer 133 liedjes opnieuw copieeren. En dat zo'n beetje elke keer als ik 'm inplug.
gedoe.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf uitvinken.
Niet dat ik niet gek wordt van dat gesynchroniseer en die kutbeveiliging.
Als ik een muziekalbum naar de map Muziek sleep en deze laat synchroniseren, blijft iTunes dat pad dan onthouden waar dat muziekalbum staat? Volgens mij wel he? Dus als ik dat muziekalbum op m'n pc ergens anders neerzet ziet iTunes 'm al niet meer?
Hij heeft als het goed is als enige 'multitouch', is gepatenteerd door Apple.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de iPhone net even uit geprobeerd bij de lokale t-mobile shop: hij typt erg fijnIk heb momenteel een LG KE 850, en die beschikt ook over een touchscreen, de iPhone voelt iets responsiever aan, helemaal als je een dubbele letter wilt typen.
Uhm, hoe check ik dit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
Heb je geen smart playlists die door het afspelen van muziek op je PC gewijzigd zijn en dus kopieslagen veroorzaken naar je iPhone?
likken werkt ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef Merkie het volgende:
Dat is niet de reden waarom scherm zo fijn typt. De meeste touchscreens zijn resistief (drukgevoelig), het scherm van de iPhone is capacitief. In theorie zou je het scherm van de iPhone zelfs kunnen bedienen zonder hem aan te raken.
Anyhow, het typt erg goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef Merkie het volgende:
Dat is niet de reden waarom scherm zo fijn typt. De meeste touchscreens zijn resistief (drukgevoelig), het scherm van de iPhone is capacitief. In theorie zou je het scherm van de iPhone zelfs kunnen bedienen zonder hem aan te raken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Anyhow, het typt erg goedIk heb ook geen typfouten gemaakt, iets waar je veel mensen over hoort (misdrukken en de verkeerde toets indrukken...) Maar dat heeft ook te maken met gewenning, en ik werk al 2j met een touchscreen.
Ik kan trouwens echt niet wachten tot a.s. maandag 19:00
Ah, het was even zoeken wat je bedoelde.. maar nee, geen smart playlist.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:
In iTunes kijken of er een smart playlist staat?
De iPhone 3G werd wereldwijd tegelijk gelanceerd, zal bij de nieuwe iPhone niet veel anders gaan. Zal wel ergens halverwege juli worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef Gootsteen het volgende:
Hoe lang zit er meestal tussen de release van een nieuw model en het moment dat hij op de Europese markt komt ?
Al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:32 schreef Kremers het volgende:
Nieuwe iPhone duikt op in activatiesysteem t-mobile
Ontkennen heeft geen zin meer
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer. Hoop zo dat hij ook met andere providers komt
.Wil niet overstappen, zo'n gedoe is dat altijd.
T-mobile bied Apple gewono het hoogste percentage van de inkomstenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat Apple gekozen heeft voor een exclusieve deal... Nu zit ik zelf bij T-Mobile, dus voor mij is het geen probleem. Maar ik kan mij voortstellen dat niet iedereen gebruik wil maken van T-Mobile. Apple moet dat ding gewoon via elke telco beschikbaar stellen....
Doen. Maandje denk ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:03 schreef Jajong het volgende:
Op wat voor termijn zal 'ie komen dan? Ik heb vorige week een Iphone besteld, en ik twijfel nu of ik de order moet annuleren om hierop te wachten...
Maandje? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat duurt nog zooo langquote:
Maandag weten we het pas zeker (tenminste, als de geruchten van een presentatie op maandag kloppenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maandje? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat duurt nog zooo lang. Zijn er echte WEZELIJKE verbeteringen dan? Als ie alleen een betere camera heeft ofzo heb ik schijt.
Ik zou je order annuleren hoor. Ongeacht de vernieuwingen is het gewoon spijtig dat je iPhone al outdated is voordat je heb hemt. Het is toch veel leuker om de nieuwste iPhone als één van de eersten te hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef Jajong het volgende:
Hatelijk. Morgen om 19:00 is die presentatie?
Annuleren, nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:03 schreef Jajong het volgende:
Op wat voor termijn zal 'ie komen dan? Ik heb vorige week een Iphone besteld, en ik twijfel nu of ik de order moet annuleren om hierop te wachten...
Wel even een vraagje, veel van mijn cydia apps zijn nu verdwenen (valt mee te leven), maar ook de themes die ik gebruikte met winterboard, heb winterboard alweer opnieuw geinstalleerd maar de eerder gedownloade themes zie ik niet verschijnen, enig idee hoe ik die terug krijg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Merkie het volgende:
Gewoon updaten via iTunes en dan QuickPwn aanslingeren.
Kun je dan niet op het blauwe pijltje klikken (aan de rechterzijde) en vervolgens op 'vergeet dit netwerk'? Want daarna zou je je weer opnieuw kunnen aanmelden, met dan het nieuwe WPA-wachtwoord.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef AngryNerd het volgende:
Ik heb zojuist mijn WPA code voor het draadloos netwerk veranderd en kan nu niet meer gebruik van wifi maken met mijn iphone. Hoe kom ik bij het invulschermpje voor WPA? Als ik op mijn netwerk klik onder de tabblad WiFi, krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken, wat dus hoogstwaarschijnlijk komt omdat de WPA is veranderd.
Lijkt me niet nee. Hopen dat je er geen problemen verder mee krijgt (het blijft een telefoonbedrijf).quote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef Jajong het volgende:
Hmmz. Pakketje was al verstuurd, moet 'm dus weigeren aan de deur, dan wordt ie teruggestuurd naar T-Mobile.. Kan daarna 2 week duren voordat ik een nieuwe order kan plaatsen maar zo snel komt de nieuwe iPhone vast niet.
Je kan toch gewoon je iPhone via een normale stekker (+ eventuele adapter) opladen? Er zit namelijk een USB-naar-110V~230V ding in de doos.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef DaMook het volgende:
Gvd bedenk me net dat ik morgen op vakantie ga en daar mijn iphone niet op kan laden. Zullen ze op het vliegveld van die stekkers hebben waar je het usb kabeltje in kan pluggen ?
Bij de 3G zit dat ding er mischien bij, maar bij de 1e generatie zat die er dus geen bij. Nou verkopen ze die stekkers wel op meerdere plaatsen, maar de winkels zijn nu dicht en ik vlieg morgen al vroegquote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je iPhone via een normale stekker (+ eventuele adapter) opladen? Er zit namelijk een USB-naar-110V~230V ding in de doos.
NTB staat voor NeTBook?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef Nashje het volgende:
iPhone 2009 tekens dus gevonden in het T-mobile systeem. Ben echt benieuwd.
[ afbeelding ]
Zorgen dat je naast een internetcafe zit. kan je de hele tijd op usb opladenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 3G zit dat ding er mischien bij, maar bij de 1e generatie zat die er dus geen bij. Nou verkopen ze die stekkers wel op meerdere plaatsen, maar de winkels zijn nu dicht en ik vlieg morgen al vroeg. Nou ja anders in spanje maar ergens een vandaan zien te halen.
Volgens mij krijgt hij dan echt een staande ovatie.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef TNA het volgende:
Zou toch wel tof zijn als Steve Jobs zijn zwarte coltrui kwam showen.
Whehequote:“AT&T will be ready to support MMS later this summer.” Fail. FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL
Klopt ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit lijkt wel het 3.0-event opnieuw...
Ziet er puik uit hoor. Geen half werk.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niiiiiice! Ook enige schatting over wanneer beschikbaar? Met/na 3.0 neem ik aan?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus joh? Die zijn er snel bijquote:Op maandag 8 juni 2009 20:31 schreef nelisb het volgende:
Nice tomtom houder!
Krijg een sms van tmobile dat ik mijn nummer moet invoeren voor mms.
Moet niet, is optioneel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Skv het volgende:
Beetje kut dat je zo'n schrale houder er bij moet kopen voor ontvangst e.d. Zal wel weer onnodig duur zijn.
Geniaal bedacht idd. Nu overigens de tweede softwarefabrikant die zijn presentatie verneuktquote:Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef YazooW het volgende:
Uit 1 of andere App genaamd Zipcar:
[ afbeelding ]
Auto locken en openen en tuuteren met je iPhone
Crap dat is best snel!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
iPhone OS 3.0 komt uit op 17 juni!
En ja hoor, de iPhone 3GS!
That's it?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef TNA het volgende:
3MP autofocus camera, 10 cm macro, video, 7.2 Mbps HSDPA.
Zo te zien lijkt alles hetzelfde, op de CPU etc naquote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef Nashje het volgende:
Wat kun je eigenlijk niet met OS 3.0 op de 3G wat je dan wel met de nieuwe kunt?
Oke. En de camera dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zo te zien lijkt alles hetzelfde, op de CPU etc na
Jailbreak.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb alleen wel het gevoel dat ze bijv. Voice Control en de native videorecorder zo gaan beveiligingen dat je hem niet op de iPhone 3G kan gebruiken.
met aboquote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef YazooW het volgende:
$99 gets you 8GB of storage.
best goedkoop...
Da's de 3G nog hè.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef YazooW het volgende:
$99 gets you 8GB of storage.
best goedkoop...
Dat vroeg ik me ook al af, maar OMT belt nu T-Mobile volgensmij.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef YazooW het volgende:
Waarom zie ik bij die releasedate foto's op Gizmodo geen Nederland staan?
Weten jullie zeker dat het 19 juni gaat worden voor ons?
$9,99 voor de 3.0-upgradequote:
België ontbreekt ook, zouden we genaaid worden?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef YazooW het volgende:
Waarom zie ik bij die releasedate foto's op Gizmodo geen Nederland staan?
Weten jullie zeker dat het 19 juni gaat worden voor ons?
Daar weten ze ook niet zeker wat de NL release date wordt, ze gaan nu de T-Mobile woordvoerder bellen. Best chille stream...quote:
Spellingcontrole voor d's en t's staat standaard aanquote:
quote:iPhoneclubNL: Het is nu definitief dat Nederland bij de landen op 9 juli zit voor de iPhone 3GS #wwdcnl (8 minutes ago from Tweetie)
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
Wat is landscape keyboard. Gewoon horizontaal smsen ofzo?
26 juniquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Kremers het volgende:
Wat een klote afsluitingGewoon geen Nederland in het lijste opgenomen... Apple neemt ons niet serieus
De fik erin
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Skv het volgende:
iPhoneclubNL: Het is nu definitief dat Nederland bij de landen op 9 juli zit voor de iPhone 3GS #wwdcnl (8 minutes ago from Tweetie)
Dat noemt men dus onduidelijkheidquote:
Dubbel geheugen, 3MP autofocus camera, video opneemfunctie, snellere laadtijden... Ik zie wel meer nieuwe goede dingenquote:
Nope... Maar goed:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op de slide voor 9 juli stond Nederland er niet bij?
Volgens mij is alleen de tweede ronde bevestigd en heeft iPhoneclub er zelf bij verzonnen dat dat 9 juli is, terwijl dat in werkelijkheid 26 juni is. Maar goed, als hij met T-Mobile komt heb ik hem sowieso pas over 3 maandenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Nope... Maar goed:
"Nederland zit in de tweede ronde: wij krijgen op 9 juli de nieuwe iPhone 3GS."
Voor die video en foto opties heb ik wel een HD Camera.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Kremers het volgende:
Dubbel geheugen, 3MP autofocus camera, video opneemfunctie, snellere laadtijden... Ik zie wel meer nieuwe goede dingen
Die met de aanschaf van de 3GS de prullenbak in kunnen. One device for allquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor die video en foto opties heb ik wel een HD Camera.
Je hebt gelijk. 3.0 is zat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ik hou gewoon de 3g.
Zo super vind ik de update niet.
Gewoon 3.0 erop pleuren straks.
Mijn idee, telefooncamera's zijn nooit echt goed. Voice control, digitaal kompas, tsja, grappig, meer niet. Echte voordelen: sneller en betere batterij, maar ook dat is nou weer geen enorme verandering. En het design is precies hetzelfde. Samenvatting: weinig boeiende update.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor die video en foto opties heb ik wel een HD Camera.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die met de aanschaf van de 3GS de prullenbak in kunnen. One device for all.
Nee, maar dat zal met jailbreak nog wel komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef bodylotion het volgende:
maar geen video en voice control voor de 3G of?
Je zal er vast leuke filmpjes en foto's mee kunnen nemen, maar de kwaliteit kan natuurlijk niet tippen aan een Canon HG20 bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die met de aanschaf van de 3GS de prullenbak in kunnen. One device for all.
Kan je wel zo'n smiley doen, maar daar staat de iPhone toch voor? Het samenvoegen van allerlei apparaten in één apparaat? Telefoon, "internet communicator" (quote:
Alleen kan je met de Canon HG20 niet bellen, mailen, spelletjes spelen, internetten, etc. Snap je mijn puntquote:Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je zal er vast leuke filmpjes en foto's mee kunnen nemen, maar de kwaliteit kan natuurlijk niet tippen aan een Canon HG20 bijvoorbeeld.
Mijn telefoon is voor leuke foto's tussendoor, niet voor kwalitatieve dingen. 2MP of 3MP, het blijft gewoon kut. Voor goede foto's heb je een goede camera. En ja, fijn als alles in één zou zijn, maar zover is het nog lang niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef Kremers het volgende:
Dat het niet de kwaliteit van een echte camera is dat lijkt mij logischMaar heb jij je camera altijd bij je? Ik niet, maar mijn telfoon wel.
Dat is waar. Maar voor snelle foto's etc voldoet de Iphone 3g ook prima imo.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen kan je met de Canon HG20 niet bellen, mailen, spelletjes spelen, internetten, etc. Snap je mijn punt?
Telefooncamera's zijn nooit echt goed nee, maar wel goed genoeg. Een digitale camera heb je niet altijd bij je, een telefoon wel. Daarnaast is een camera met 3 MP en autofocus prima geschikt voor kiekjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn idee, telefooncamera's zijn nooit echt goed. Voice control, digitaal kompas, tsja, grappig, meer niet. Echte voordelen: sneller en betere batterij, maar ook dat is nou weer geen enorme verandering. En het design is precies hetzelfde. Samenvatting: weinig boeiende update.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef YazooW het volgende:
Als ze nou eens een telefoon zouden bouwen in een digitale camera...
Gat in de markt
Is die nu wel los verkrijgbaar en te vervangen volgens de eisen van de EUquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef YazooW het volgende:
Als ze nou eens een telefoon zouden bouwen in een digitale camera...
Gat in de markt
Voor foto's tussendoor is juist autofocus enorm belangrijk. Zonder autofocus; even een foto maken van een notitie? Is nu wazig. Foto maken van je nieuwe patta's? Wazig. Foto van je nieuwe huisdier? Wazig. Foto van je moeder? Wazig.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn telefoon is voor leuke foto's tussendoor, niet voor kwalitatieve dingen. 2MP of 3MP, het blijft gewoon kut. Voor goede foto's heb je een goede camera. En ja, fijn als alles in één zou zijn, maar zover is het nog lang niet.
Deze ligt wat makkelijker in de hand:quote:
Nooit last van gehad. Camerafoto's zijn camerafoto's en als ik ergens heenga waar ik foto's wil maken neem ik mijn digitale camera mee. Autofocus op de iPhone zal me een spreekwoordelijke Hemaworst zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor foto's tussendoor is juist autofocus enorm belangrijk. Zonder autofocus; even een foto maken van een notitie? Is nu wazig. Foto maken van je nieuwe patta's? Wazig. Foto van je nieuwe huisdier? Wazig. Foto van je moeder? Wazig.
Met autofocus zijn je foto's altijd scherp.
Het is toch echt zo. Wazig in de zin van out-of-focus bedoel ik. Het is niet haarscherp. Met autofocus wel.quote:
Nou ja, dat haarscherpe doet er voor mij dus echt niet toe omdat ik de kwaltieit sowieso ondermaats vind. Maar goed, het is een verbetering die mensen blijkbaar bevalt die hun iPhonecamera meer gebruiken dan ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. Wazig in de zin van out-of-focus bedoel ik. Het is niet haarscherp. Met autofocus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |