dacht het wel, met traag internetquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone te nemen icm een Hi abonnement? Klasgenoot wil namelijk een iPhone maar wil niet naar een andere provider.
3.0 is gewoon software/firmware voor de iPhone 3Gquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:34 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb is 't beter te wachten nu als je het idee hebt opgevat een ipone aan te schaffen (UK) omdat er een betere versie aankomt? Of is dat alleen iets softwarematigs en maakt het niet uit?
wat is snel? ik doe er na een nacht lang opladen ongeveer 1 á 2 dagen mee. alles aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Klopt het dat de accu zo snel leeg is?
Vertel eens wat je allemaal doet met de iPhone en wat je aan hebt staan, denk aan: wifi, bluetooth, gps, helderheid van het scherm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Klopt het dat de accu zo snel leeg is?
En bijbetaling ook?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dacht het wel, met traag internet![]()
weet zo uit m'n hoofd niet waar.
Kan bij T-Mobile voor ¤6 per maand excl. diefstal. Incl. diefstal is ¤7 per maand, maar dat werd mij bij T-Mobile afgeraden omdat diefstal vaak lastig te bewijzen is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Gootsteen het volgende:
TVP. Ik overweeg ook de iPhone, dekking valt me mee (heb een test SIMkaartje gekocht). Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik hem kan verzekeren, angezien een telefoon bij mij gemiddeld 2 keer per jaar valt.
Oh het kan ook wel eens 6,95 en 7,95 zijn :pquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:37 schreef Gootsteen het volgende:
Thanks, daar ga ik dan maar eens achteraan.
-edit- Bij iCentre zie ik 7,95¤ p.m. staan
Ja , je moet hier appart ervoor betalen. Als je echt heel graag een iphone moet hebben kun je beter wachten tot medio Juli want dan komt een nieuwe versie uit. Deze versie is hardware matig veel beter maar zal er wel hetzelfde uitzien. Hij wordt dacht ik ook gepresenteerd door steve als die dan nog niet kapot is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef Teezie het volgende:
Ik snap het ff niet meer jongens. Heb je nou gratis internet met een Iphone i.c.m. een T-Mobile abonnement ofniet?
Kosten:
Iphone = ter waarde van EURO 799,00 voor Euro 0,00
inclusief 250 belminuten
maandelijkse kosten Euro 25,00, mobiel internet:Euro 5,45 voor de eerste 6 maanden
Aansluitkosten = gratis - Verzendkosten =gratis
Ik zie nu deze aanbieding alleen ik zie dat je per maand een bedrag moet betalen voor mobiel internet.
Provider is T-Mobile.
Oh, is dat zo jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Ja , je moet hier appart ervoor betalen. Als je echt heel graag een iphone moet hebben kun je beter wachten tot medio Juli want dan komt een nieuwe versie uit. Deze versie is hardware matig veel beter maar zal er wel hetzelfde uitzien. Hij wordt dacht ik ook gepresenteerd door steve als die dan nog niet kapot is.
Bij de i???-abos is internet inbegrepen. Bij een of ander willekeurig T-Mobile abo niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef Teezie het volgende:
Ik snap het ff niet meer jongens. Heb je nou gratis internet met een Iphone i.c.m. een T-Mobile abonnement ofniet?
dealextreme.comquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:26 schreef Gootsteen het volgende:
Heeft iemand een gouden tip waar ik veel accessoires kan vinden tegen leuke prijzen (online) ?
n degelijke pdf reader :dquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Was 'ff bezig met xcode, gaat perfect.![]()
Iemand nog een App idee?
1 dag voordat ik op vakantie ga. Hoop dat ie dan ook direct leverbaar is zodat ik hem nog kan halen voor ik op vakantie gaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
8 Juni 10:00 lokale tijd is de keynote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |