Dat vroeg ik me ook al af, maar OMT belt nu T-Mobile volgensmij.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef YazooW het volgende:
Waarom zie ik bij die releasedate foto's op Gizmodo geen Nederland staan?
Weten jullie zeker dat het 19 juni gaat worden voor ons?
$9,99 voor de 3.0-upgradequote:
België ontbreekt ook, zouden we genaaid worden?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef YazooW het volgende:
Waarom zie ik bij die releasedate foto's op Gizmodo geen Nederland staan?
Weten jullie zeker dat het 19 juni gaat worden voor ons?
Daar weten ze ook niet zeker wat de NL release date wordt, ze gaan nu de T-Mobile woordvoerder bellen. Best chille stream...quote:
Spellingcontrole voor d's en t's staat standaard aanquote:
quote:iPhoneclubNL: Het is nu definitief dat Nederland bij de landen op 9 juli zit voor de iPhone 3GS #wwdcnl (8 minutes ago from Tweetie)
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
Wat is landscape keyboard. Gewoon horizontaal smsen ofzo?
26 juniquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Kremers het volgende:
Wat een klote afsluitingGewoon geen Nederland in het lijste opgenomen... Apple neemt ons niet serieus
De fik erin
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Skv het volgende:
iPhoneclubNL: Het is nu definitief dat Nederland bij de landen op 9 juli zit voor de iPhone 3GS #wwdcnl (8 minutes ago from Tweetie)
Dat noemt men dus onduidelijkheidquote:
Dubbel geheugen, 3MP autofocus camera, video opneemfunctie, snellere laadtijden... Ik zie wel meer nieuwe goede dingenquote:
Nope... Maar goed:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op de slide voor 9 juli stond Nederland er niet bij?
Volgens mij is alleen de tweede ronde bevestigd en heeft iPhoneclub er zelf bij verzonnen dat dat 9 juli is, terwijl dat in werkelijkheid 26 juni is. Maar goed, als hij met T-Mobile komt heb ik hem sowieso pas over 3 maandenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Nope... Maar goed:
"Nederland zit in de tweede ronde: wij krijgen op 9 juli de nieuwe iPhone 3GS."
Voor die video en foto opties heb ik wel een HD Camera.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Kremers het volgende:
Dubbel geheugen, 3MP autofocus camera, video opneemfunctie, snellere laadtijden... Ik zie wel meer nieuwe goede dingen
Die met de aanschaf van de 3GS de prullenbak in kunnen. One device for allquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor die video en foto opties heb ik wel een HD Camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |