WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Bij de i???-abos is internet inbegrepen. Bij een of ander willekeurig T-Mobile abo niet.
[..]
dealextreme.com
mobile.brando.com.hk
Wel altijd even voorzichtig mbt iPhone 3G compatibiliteit.
Fake, natuurlijk. Maar het snoertje incl. mic/switch is prima geschikt om zelf een paar goeie dopjes aan te solderen zoals ik zelf hebt gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.
Of zijn het nagemaakte producten? Dan nog fucking goedkoop hehe.
De standaard oordopjes van Apple klinken al kut, dus wat maakt het uit of je vervolgens namaak koopt of nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.
Of zijn het nagemaakte producten? Dan nog fucking goedkoop hehe.
Geloof me, dat maakt heel veel uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
[..]
De standaard oordopjes van Apple klinken al kut, dus wat maakt het uit of je vervolgens namaak koopt of niet
Ik vind die Appledingen wel echt slecht. 't Is maar net hoe kritisch je bent I guess.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Geloof me, dat maakt heel veel uitZo slecht zijn die Apple dingen echt niet, je moet ze alleen niet vergelijken met in-ears. En ze blijven nooit in mijn oren zitten.
Voor meegeleverde niet-in-ears? Ik heb nooit iets beters bij mijn spullen gekregen en ik heb toch aardig wat Walkmans, Discmans en MP3-spul versleten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind die Appledingen wel echt slecht. 't Is maar net hoe kritisch je bent I guess.
Er zijn genoeg meegeleverde oordopjes die nog slechter zijn, maar ik heb na een dag al andere gekocht. Besteed een paar tientjes en je hebt veel beter geluid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:43 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Voor meegeleverde niet-in-ears? Ik heb nooit iets beters bij mijn spullen gekregen en ik heb toch aardig wat Walkmans, Discmans en MP3-spul versleten.
In vergelijking met aftermarket spul, ja duh.
Ah. We zijn het gewoon eensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Er zijn genoeg meegeleverde oordopjes die nog slechter zijn, maar ik heb na een dag al andere gekocht. Besteed een paar tientjes en je hebt veel beter geluid.
Ik meen mij te herinneren dat dit bij 3.0 inzitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het bereik ligt in ieder geval aan waar je woont, in Amsterdam-Centraal zal het beter zijn dan in een plaatsje met 300 inwoners. Voor de rest heb ik geen ervaring met T-Mobile.
Een vraagje: ik dacht dat Simyo mij dubbel liet betalen voor smsjes, maar ik ben er al achter wat het probleem is: mijn iPhone laat niet zien of het smsje 1 of 2 smsje's 'kost'Hoort er dan niet ergens een 2tje te staan? Redelijk irritant dit
.
Ik hoop het, maar ik dacht dat het al standaard erin zat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat dit bij 3.0 inzit
Ja, vind ik ook erg irritant. Aangezien ik los voor smsjes moet betalen. Zal je net zien dat je 1 letter over een smsje heen zit, en dan betaal je meteen dubbel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het bereik ligt in ieder geval aan waar je woont, in Amsterdam-Centraal zal het beter zijn dan in een plaatsje met 300 inwoners. Voor de rest heb ik geen ervaring met T-Mobile.
Een vraagje: ik dacht dat Simyo mij dubbel liet betalen voor smsjes, maar ik ben er al achter wat het probleem is: mijn iPhone laat niet zien of het smsje 1 of 2 smsje's 'kost'Hoort er dan niet ergens een 2tje te staan? Redelijk irritant dit
.
Gewoon software kopen/downloaden. Ik gebruik zelf iRealSMS, ideaal, een berichtteller, de mogelijkheid de previews van inkomende berichten uit te schakelen, timestamps per sms, losse smsjes verwijderen en de mogelijkheid voor sortering op tijdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
.
3.0 software zit dat ook allemaal inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Gewoon software kopen/downloaden. Ik gebruik zelf iRealSMS, ideaal, een berichtteller, de mogelijkheid de previews van inkomende berichten uit te schakelen, timestamps per sms, losse smsjes verwijderen en de mogelijkheid voor sortering op tijd
Wanneer komt die update nou precies? Begin juni?quote:
Werkt prima hier. Daar is trouwens wel het een en ander aan verbeterd zeg (gebruik het bijna nooit)!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef znarch het volgende:
Meer mensen trouwens die op die iphone niet meer hun Gmail op kunnen halen ? :s
Mag geen enkel probleem zijn, tenzij je bv. 2x hetzelfde IP-adres probeert uit te delen of bij MAC-filtering jouw adres hebt vervangen door het hare. Maar in principe maakt het jouw router niet uit of er 2 iPhones, 2 MacBooks of 2 PC's proberen verbinding te maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Durango79 het volgende:
Hallo,
Sinds ik afgelopen zaterdag de iphone van mijn vriendin toegang heb gegeven tot mijn draadloze netwerk (WPA2 sleutel ingevoerd in de iphone), lukt het niet meer om met mijn eigen iphone op mijn draadloos netwerk te komen. Bovenin blijft 3g staan, terwijl bij de instellingen staat dat mijn iphone contact heeft met het draadloze netwerk. Mijn draadloze router is een d-link 635. Ik heb helaas geen andere draadloze netwerken in de buurt waar ik toegang tot heb.
Iemand ervaring met het hebben van 2 iphones op 1 draadloosnetwerk?
Ik zit ook te wachtenquote:
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef sunmoonstar het volgende:
Ligt iPhoneclub er bij jullie ook uit?
Geen id, maar 3.0 is er voorlopig toch nog nietquote:Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef w00h00 het volgende:
Is het te adviseren om 3.0 te installeren op de eerste generatie Iphone?
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Zal op de WWDC (8 juni) wel bekend worden.
JA JUNI!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
Kijk anders even in je agenda welke maand het isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef timbob het volgende:
dat remote werkt echt verbazingwekkend goed.
M'n wifi kaart is zelfs disabeld en het werkt nog, via de router die in de gang staat.
jammer dat ie soms wat snel de verbinding verliest.. maarja, die router is sowieso een beetje brak.
De release van iTunes 8.2 maakt dat ook wel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
Tunin.fm?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessantivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
Er zal spoedig een gehackte versie van 3.0 verschijnen na de release.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef fretclick het volgende:
mijn iPhone is gejailbreaked, is het nou zometeen mogelijk om m'n iPhone te updaten naar 3.0 of is dat niet handig?
http://www.nederland.fm/iphone/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessantivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |