abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69462218

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP

WWDC 2009 is van 8 tot 12 Juni.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_69462416
Must.. have.. iPhone!!

Wachten totdat de bank het weer toelaat.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:29:00 #3
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_69462420
Al bekend wanneer er de vernieuwingen doorgevoerd worden?

tevens tvp
I've got more game than Monopoly.
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:29:34 #4
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_69462443
Lang leve 3.0.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_69462470
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef getl0st het volgende:
Al bekend wanneer er de vernieuwingen doorgevoerd worden?

tevens tvp
8 Juni 10:00 lokale tijd is de keynote
pi_69462582
ik zit sinds een week met een nokia (leentoestel) en wat mis ik mijn iphone zeg. Hopelijk is hij snel weer gefixt en krijg ik hem weer in handen.

Nog een ontopicvraagje: ik weet niet zeker wat er allemaal gesynct wordt qua reervekopie en zo, maar is het nou zo dat mijn smsje ook weer op mijn iphone komen als ik hem weer sync?
pi_69462681
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef TN-FR het volgende:
ik zit sinds een week met een nokia (leentoestel) en wat mis ik mijn iphone zeg. Hopelijk is hij snel weer gefixt en krijg ik hem weer in handen.

Nog een ontopicvraagje: ik weet niet zeker wat er allemaal gesynct wordt qua reervekopie en zo, maar is het nou zo dat mijn smsje ook weer op mijn iphone komen als ik hem weer sync?
Als het goed is wel
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:42:07 #8
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_69462853
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Pfff nog zolang geduld hebben
Zit nog op de iPhone 1e gen.. maar wil toch wel de 3G en hopende dat de nieuwe iphones betere batterijen hebben
I've got more game than Monopoly.
pi_69464201
zie ginds komt 3.0
pi_69465268
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef sunmoonstar het volgende:
zie ginds komt 3.0
Doe het dan goed: Zie ginds komt de Keynote.
pi_69465739
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:51 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Doe het dan goed: Zie ginds komt de Keynote.
Beter idd!

Zie ginds komt de Keynote
Bij Apple vandaan
En daar staat Steve Jobs ook
Ik zie hem al staan
pi_69466430
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Beter idd!

Zie ginds komt de Keynote
Bij Apple vandaan
En daar staat Steve Jobs ook
Ik zie hem al staan
Maar daar Huppelt Phill Schiller het podium op en neer
Zien we die beste Steve ooit nog een keer?
pi_69478017
Can't wait till 3.0
Heb het hoesje wat ik om mijn iPhone heb verwijderd. Had de Ice Box Pro van Gear4. Waardeloos ding. Mijn hele achterkant bekrast. Nu een andere die alleen de achterkant beschermt. Deze:

Ben tevreden, alleen komt er nog steeds stof tussendoor. Das wel jammer.
pi_69480080
Dan moet je hem maar vacumeren :p Ik denk dat niet 1 case al het stof tegenhoud.
pi_69480178
3.0 er al?
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:56:38 #16
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_69481639
Pff, ik lees zo ongeveer om de 2 dagen de featurelist aan het lezen. Waar blijft het nou
pi_69483812
Zouden ze trouwens nog meer 3.0 features gaan introduceren?
Dat zou tof zijn
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:10:48 #18
39631 GoeRoe86
pi_69484174
Dat lijkt me niet. Het OS is al een beta dus er zullen geen nieuwe features aan toegevoegd worden. Ik wil navigatie en push notifications
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:24:40 #19
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69492012
Jeuj, mijn vierde iPhone is binnen. Kan ik weer een week of wat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:52:38 #21
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_69492045
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Skv het volgende:
Jeuj, mijn vierde iPhone is binnen. Kan ik weer een week of wat.
Succes ermee...
------------------
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:09:37 #22
39631 GoeRoe86
pi_69492575
Kom er net achter dat ik de eerste paar smsjes die ik ooit met mijn vriendin heb uitgewisseld niet meer op mijn iPhone staan. Kan ik die terugkrijgen?
pi_69500026
gister eindelijk m'n iPhone gejailbreaked, ging makkelijker dan ik dacht

whooptiewhoop
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:27:42 #24
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_69503309
Morgen eindelijk mijn Iphone !
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_69504713
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone te nemen icm een Hi abonnement? Klasgenoot wil namelijk een iPhone maar wil niet naar een andere provider.
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:15:53 #26
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69504913
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone te nemen icm een Hi abonnement? Klasgenoot wil namelijk een iPhone maar wil niet naar een andere provider.
dacht het wel, met traag internet

weet zo uit m'n hoofd niet waar.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_69507837
Dus als ik 't goed heb is 't beter te wachten nu als je het idee hebt opgevat een ipone aan te schaffen (UK) omdat er een betere versie aankomt? Of is dat alleen iets softwarematigs en maakt het niet uit?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:07:39 #28
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69509169
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:34 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb is 't beter te wachten nu als je het idee hebt opgevat een ipone aan te schaffen (UK) omdat er een betere versie aankomt? Of is dat alleen iets softwarematigs en maakt het niet uit?
3.0 is gewoon software/firmware voor de iPhone 3G
pi_69509317
Klopt het dat de accu zo snel leeg is?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:18:07 #30
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69509580
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
wat is snel? ik doe er na een nacht lang opladen ongeveer 1 á 2 dagen mee. alles aan.
pi_69515219
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Vertel eens wat je allemaal doet met de iPhone en wat je aan hebt staan, denk aan: wifi, bluetooth, gps, helderheid van het scherm.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:02 #32
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_69519105
Hoi

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_69519853
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef bodylotion het volgende:

[..]

dacht het wel, met traag internet

weet zo uit m'n hoofd niet waar.
En bijbetaling ook?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:49 #34
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_69524195
TVP. Ik overweeg ook de iPhone, dekking valt me mee (heb een test SIMkaartje gekocht). Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik hem kan verzekeren, angezien een telefoon bij mij gemiddeld 2 keer per jaar valt.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:36:48 #35
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69524667
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Gootsteen het volgende:
TVP. Ik overweeg ook de iPhone, dekking valt me mee (heb een test SIMkaartje gekocht). Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik hem kan verzekeren, angezien een telefoon bij mij gemiddeld 2 keer per jaar valt.
Kan bij T-Mobile voor ¤6 per maand excl. diefstal. Incl. diefstal is ¤7 per maand, maar dat werd mij bij T-Mobile afgeraden omdat diefstal vaak lastig te bewijzen is.

Ik meende dat het bij de Apple store nog iets goedkoper was zelfs.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:37:52 #36
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_69524696
Thanks, daar ga ik dan maar eens achteraan.

-edit- Bij iCentre zie ik 7,95¤ p.m. staan
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:45:15 #37
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69524944
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:37 schreef Gootsteen het volgende:
Thanks, daar ga ik dan maar eens achteraan.

-edit- Bij iCentre zie ik 7,95¤ p.m. staan
Oh het kan ook wel eens 6,95 en 7,95 zijn :p
pi_69529484
Bij het verzenden van smsjes blijft hij hangen. Het balkje laadt tot zo'n 90% en niet verder. Iemand die dit probleem ook heeft gehad en een oplossing weet?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:40:22 #39
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_69530030
Reboot of restore?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_69530872
Ah het werkt weer. Geen idee wat de oorzaak was. In ieder geval bedankt voor je reactie.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:26:13 #41
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_69533182
Heeft iemand een gouden tip waar ik veel accessoires kan vinden tegen leuke prijzen (online) ?
  FOK!fotograaf vrijdag 29 mei 2009 @ 19:32:35 #42
159915 -Menn0-
MNO
pi_69535008
Is de 3G nou wel of niet simlock vrij te maken?

Collega van m'n vader heeft een iPhone 3G maar met simlock, is hier wat aan te doen of heeft hij gewoon een hele dure iPod geregeld?

Heb trouwens wel al deze site gevonden maar heb zelfde een 2G dus kan het niet testen.

http://www.iphonehacks.com/2009/01/unlock-3g-guide.html
,,/
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:13:45 #43
250488 Teezie
niet(machine)
pi_69536177
Ik snap het ff niet meer jongens. Heb je nou gratis internet met een Iphone i.c.m. een T-Mobile abonnement ofniet?

Kosten:
Iphone = ter waarde van EURO 799,00 voor Euro 0,00
inclusief 250 belminuten
maandelijkse kosten Euro 25,00, mobiel internet:Euro 5,45 voor de eerste 6 maanden
Aansluitkosten = gratis - Verzendkosten =gratis

Ik zie nu deze aanbieding alleen ik zie dat je per maand een bedrag moet betalen voor mobiel internet.
Provider is T-Mobile.
Chubun Tomata
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:54:17 #44
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69541423
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef Teezie het volgende:
Ik snap het ff niet meer jongens. Heb je nou gratis internet met een Iphone i.c.m. een T-Mobile abonnement ofniet?

Kosten:
Iphone = ter waarde van EURO 799,00 voor Euro 0,00
inclusief 250 belminuten
maandelijkse kosten Euro 25,00, mobiel internet:Euro 5,45 voor de eerste 6 maanden
Aansluitkosten = gratis - Verzendkosten =gratis

Ik zie nu deze aanbieding alleen ik zie dat je per maand een bedrag moet betalen voor mobiel internet.
Provider is T-Mobile.
Ja , je moet hier appart ervoor betalen. Als je echt heel graag een iphone moet hebben kun je beter wachten tot medio Juli want dan komt een nieuwe versie uit. Deze versie is hardware matig veel beter maar zal er wel hetzelfde uitzien. Hij wordt dacht ik ook gepresenteerd door steve als die dan nog niet kapot is.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:55:44 #45
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_69541476
Was 'ff bezig met xcode, gaat perfect.

Iemand nog een App idee?
pi_69542855
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef Wayoflife_ het volgende:

[..]

Ja , je moet hier appart ervoor betalen. Als je echt heel graag een iphone moet hebben kun je beter wachten tot medio Juli want dan komt een nieuwe versie uit. Deze versie is hardware matig veel beter maar zal er wel hetzelfde uitzien. Hij wordt dacht ik ook gepresenteerd door steve als die dan nog niet kapot is.
Oh, is dat zo ja
pi_69543385
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef Teezie het volgende:
Bij de i???-abos is internet inbegrepen. Bij een of ander willekeurig T-Mobile abo niet.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:26 schreef Gootsteen het volgende:
Heeft iemand een gouden tip waar ik veel accessoires kan vinden tegen leuke prijzen (online) ?
dealextreme.com
mobile.brando.com.hk
Wel altijd even voorzichtig mbt iPhone 3G compatibiliteit.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:15:23 #48
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69544118
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Was 'ff bezig met xcode, gaat perfect.

Iemand nog een App idee?
n degelijke pdf reader :d
  zaterdag 30 mei 2009 @ 03:39:53 #49
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_69546731
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

1 dag voordat ik op vakantie ga. Hoop dat ie dan ook direct leverbaar is zodat ik hem nog kan halen voor ik op vakantie ga . Zal wel niet dus wordt het anderhalve week later dat ik hem kan gaan halen . Wordt wel tijd want mijn 1e generatie iphone begint na bijna 2 jaar toch wel wat gebruikerssporen te vertonen . Ja op voor en achterkant, en ja ik heb mijn sleutels regelmatig in dezelfde zak . Het is en blijft een gebruiksvoorwerp .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_69548092
Er is na 20 dagen nog steeds geen nieuwe beta van iPhone OS 3.0. Op het developer forum van Apple gaat het gerucht dat beta 5 is de laatste omdat er al in juni een RC of zelfs de final versie uit moet komen

Maar aan de andere kant, sommige iPhone's van developers zijn nu tijdelijk 'gebricked' om dat hun beta al verlopen is.
pi_69548893
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Bij de i???-abos is internet inbegrepen. Bij een of ander willekeurig T-Mobile abo niet.
[..]

dealextreme.com
mobile.brando.com.hk
Wel altijd even voorzichtig mbt iPhone 3G compatibiliteit.
WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.
Of zijn het nagemaakte producten? Dan nog fucking goedkoop hehe.
pi_69549120
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

WTF. Hoe kunnen die oordopjes daar 3 dollar zijn? In de winkel hier zijn ze 25 euro.
Fake, natuurlijk. Maar het snoertje incl. mic/switch is prima geschikt om zelf een paar goeie dopjes aan te solderen zoals ik zelf hebt gedaan

Wat verder goed werkt imho:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21446
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20279 (oordopjes wegmikken, kabeltje gebruiken met bv. CX400 werkt erg goed)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4505 plus http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529

De autohouders zoals http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13234 zijn niet meer dan redelijk maar wel goedkoop.

[ Bericht 21% gewijzigd door Zpottr op 30-05-2009 11:38:45 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:30:28 #53
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69549178
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

De standaard oordopjes van Apple klinken al kut, dus wat maakt het uit of je vervolgens namaak koopt of niet
pi_69549289
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef TNA het volgende:

[..]

De standaard oordopjes van Apple klinken al kut, dus wat maakt het uit of je vervolgens namaak koopt of niet
Geloof me, dat maakt heel veel uit Zo slecht zijn die Apple dingen echt niet, je moet ze alleen niet vergelijken met in-ears. En ze blijven nooit in mijn oren zitten.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:38:55 #55
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69549361
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Geloof me, dat maakt heel veel uit Zo slecht zijn die Apple dingen echt niet, je moet ze alleen niet vergelijken met in-ears. En ze blijven nooit in mijn oren zitten.
Ik vind die Appledingen wel echt slecht. 't Is maar net hoe kritisch je bent I guess.
pi_69549467
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik vind die Appledingen wel echt slecht. 't Is maar net hoe kritisch je bent I guess.
Voor meegeleverde niet-in-ears? Ik heb nooit iets beters bij mijn spullen gekregen en ik heb toch aardig wat Walkmans, Discmans en MP3-spul versleten.

In vergelijking met aftermarket spul, ja duh. Ik gebruik zelf ook liever iets anders. Maar het eeuwige gezeik over de Apple dopjes is onterecht en veelal napraterij.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:45:27 #57
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69549500
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:43 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Voor meegeleverde niet-in-ears? Ik heb nooit iets beters bij mijn spullen gekregen en ik heb toch aardig wat Walkmans, Discmans en MP3-spul versleten.

In vergelijking met aftermarket spul, ja duh.
Er zijn genoeg meegeleverde oordopjes die nog slechter zijn, maar ik heb na een dag al andere gekocht. Besteed een paar tientjes en je hebt veel beter geluid.
pi_69549625
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef TNA het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meegeleverde oordopjes die nog slechter zijn, maar ik heb na een dag al andere gekocht. Besteed een paar tientjes en je hebt veel beter geluid.
Ah. We zijn het gewoon eens Pais en vree en zo.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:20:49 #59
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_69554888
Ik overweeg ook om een IPhone aan te schaffen. Ik ben klant bij TMobile en kan dus gewoon het abbonnement met 2 jr verlengen voor 30,- p.m.
Geen slechte deal lijkt me zo op t eerste gezicht.

Zijn er onder jullie die ook een dergelijk abonnement hebben en wat zijn jullie ervaringen? Is het gebruik van internet echt gratis? (je hoort wel eens over extra rekeningen achteraf). Hoe zit dat in het buitenland?
Is het bereik van met TMobile goed? In het binnen en buitenland?
Ik zou het prettig vinden als ik wat hoor wat anderen vinden. Waar moet ik op letten bij een dergelijk abonnement? Voor- en nadelen?
kloep kloep
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:18:44 #60
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:18:47 #61
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69555955
Het bereik ligt in ieder geval aan waar je woont, in Amsterdam-Centraal zal het beter zijn dan in een plaatsje met 300 inwoners. Voor de rest heb ik geen ervaring met T-Mobile.

Een vraagje: ik dacht dat Simyo mij dubbel liet betalen voor smsjes, maar ik ben er al achter wat het probleem is: mijn iPhone laat niet zien of het smsje 1 of 2 smsje's 'kost' Hoort er dan niet ergens een 2tje te staan? Redelijk irritant dit .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:33:17 #62
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_69556235
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het bereik ligt in ieder geval aan waar je woont, in Amsterdam-Centraal zal het beter zijn dan in een plaatsje met 300 inwoners. Voor de rest heb ik geen ervaring met T-Mobile.

Een vraagje: ik dacht dat Simyo mij dubbel liet betalen voor smsjes, maar ik ben er al achter wat het probleem is: mijn iPhone laat niet zien of het smsje 1 of 2 smsje's 'kost' Hoort er dan niet ergens een 2tje te staan? Redelijk irritant dit .
Ik meen mij te herinneren dat dit bij 3.0 inzit
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:35:24 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69556282
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef RHCPeter het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat dit bij 3.0 inzit
Ik hoop het, maar ik dacht dat het al standaard erin zat?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:20:15 #64
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_69557274
quote:

Ja, vind ik ook erg irritant. Aangezien ik los voor smsjes moet betalen. Zal je net zien dat je 1 letter over een smsje heen zit, en dan betaal je meteen dubbel.

Maar ze mogen sowieso het hele sms-gebeuren wel wat opwaarderen.
Je kan dus niet zien hoeveel smsjes het zijn,
Je kan geen losse smsjes weggooien. (heel irritant met die gemiste oproep smsjes)
en je kan geen status bekijken, of het smsje al aangekomen is.

Vind het nogal sumier hoe het erbij staat zo.

▀█▀ █ █▀█▀█
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:55:51 #65
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69558100
quote:
Gewoon software kopen/downloaden. Ik gebruik zelf iRealSMS, ideaal, een berichtteller, de mogelijkheid de previews van inkomende berichten uit te schakelen, timestamps per sms, losse smsjes verwijderen en de mogelijkheid voor sortering op tijd
pi_69568977
fuck, ik wordt net wakker en probeer op mijn iphone te kijken, werkt de fucking thuisknop niet meer
zelfs na 100x er op gedrukt te hebben niet.. zwaar irritant!
We'll never stop, we'll never quit, 'cause we are Metallica!
pi_69569313
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef TNA het volgende:

[..]

Gewoon software kopen/downloaden. Ik gebruik zelf iRealSMS, ideaal, een berichtteller, de mogelijkheid de previews van inkomende berichten uit te schakelen, timestamps per sms, losse smsjes verwijderen en de mogelijkheid voor sortering op tijd
3.0 software zit dat ook allemaal in
  zondag 31 mei 2009 @ 13:25:29 #68
67670 Skv
Cynist.
pi_69573024
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:07 schreef no1uknow het volgende:

[..]

3.0 software zit dat ook allemaal in
Wanneer komt die update nou precies? Begin juni?
  zondag 31 mei 2009 @ 15:25:18 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69575810
Zal op de WWDC (8 juni) wel bekend worden.
2000 light years from home
  zondag 31 mei 2009 @ 15:28:29 #70
148823 znarch
ondertitel
pi_69575884
Meer mensen trouwens die op die iphone niet meer hun Gmail op kunnen halen ? :s
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_69576334
quote:
Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef znarch het volgende:
Meer mensen trouwens die op die iphone niet meer hun Gmail op kunnen halen ? :s
Werkt prima hier. Daar is trouwens wel het een en ander aan verbeterd zeg (gebruik het bijna nooit)!
  zondag 31 mei 2009 @ 15:56:57 #72
67670 Skv
Cynist.
pi_69576501
Ik gebruik die standaard mail app nooit meer; de webversie van Gmail is prima!
pi_69578306
Hallo,

Sinds ik afgelopen zaterdag de iphone van mijn vriendin toegang heb gegeven tot mijn draadloze netwerk (WPA2 sleutel ingevoerd in de iphone), lukt het niet meer om met mijn eigen iphone op mijn draadloos netwerk te komen. Bovenin blijft 3g staan, terwijl bij de instellingen staat dat mijn iphone contact heeft met het draadloze netwerk. Mijn draadloze router is een d-link 635. Ik heb helaas geen andere draadloze netwerken in de buurt waar ik toegang tot heb.

Iemand ervaring met het hebben van 2 iphones op 1 draadloosnetwerk?
So my mind was filled with wonder when the evening headlines read: "Richard Cory went home last night and put a bullet through his head."
  zondag 31 mei 2009 @ 17:18:59 #74
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_69578474
Nee. Ik zit nu wel met 2 pc's en een iPhone op het netwerk. Dus lijkt mij dat twee iPhones wel moet lukken
pi_69578579
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Durango79 het volgende:
Hallo,

Sinds ik afgelopen zaterdag de iphone van mijn vriendin toegang heb gegeven tot mijn draadloze netwerk (WPA2 sleutel ingevoerd in de iphone), lukt het niet meer om met mijn eigen iphone op mijn draadloos netwerk te komen. Bovenin blijft 3g staan, terwijl bij de instellingen staat dat mijn iphone contact heeft met het draadloze netwerk. Mijn draadloze router is een d-link 635. Ik heb helaas geen andere draadloze netwerken in de buurt waar ik toegang tot heb.

Iemand ervaring met het hebben van 2 iphones op 1 draadloosnetwerk?
Mag geen enkel probleem zijn, tenzij je bv. 2x hetzelfde IP-adres probeert uit te delen of bij MAC-filtering jouw adres hebt vervangen door het hare. Maar in principe maakt het jouw router niet uit of er 2 iPhones, 2 MacBooks of 2 PC's proberen verbinding te maken.
pi_69597071
Dank voor de reacties. Uiteindelijk heb ik op mijn iphone mijn netwerk verwijderd en opnieuw ingesteld, en toen deed hij het wel.
So my mind was filled with wonder when the evening headlines read: "Richard Cory went home last night and put a bullet through his head."
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 juni 2009 @ 12:17:24 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69598596
3.0 is er al? Mooi.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 1 juni 2009 @ 12:18:17 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_69598614
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
3.0 is er al? Mooi.
Ik zit ook te wachten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69604472
Ligt iPhoneclub er bij jullie ook uit?
  maandag 1 juni 2009 @ 15:46:15 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69604492
Ja.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:21:13 #81
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69605380
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef sunmoonstar het volgende:
Ligt iPhoneclub er bij jullie ook uit?
Nee.
pi_69605506
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:21 schreef TNA het volgende:

[..]

Nee.
Hij doet het nu weer, idd.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:27:43 #83
18653 crew  D.
pi_69605580
*ff een tvp'tje plaatst zodat ik straks kan kijken of er het laatste half jaar nog leuke apps zijn uitgekomen
  maandag 1 juni 2009 @ 18:25:03 #84
51286 w00h00
Digital man!
pi_69608936
Is het te adviseren om 3.0 te installeren op de eerste generatie Iphone?
pi_69609809
is het mogelijk om nummers te blokkeren voor de sms?

ik probeerde vanmiddag mijn account te activeren bij digID, maar nu krijg ik sinds half één elke halve minuut een smsje met een code (steeds dezelfde) vet vervelend
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:55:38 #86
148823 znarch
ondertitel
pi_69629916
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef w00h00 het volgende:
Is het te adviseren om 3.0 te installeren op de eerste generatie Iphone?
Geen id, maar 3.0 is er voorlopig toch nog niet
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_69630286
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessant ivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:13 #88
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_69631712
dat remote werkt echt verbazingwekkend goed.
M'n wifi kaart is zelfs disabeld en het werkt nog, via de router die in de gang staat.

jammer dat ie soms wat snel de verbinding verliest.. maarja, die router is sowieso een beetje brak.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_69633464
Ik kan in juli mijn abo bij t-mobile verlengen. Ik zou eerst gaan voor de Blackberry, totdat ik er achter kwam dat de support voor Mac OS onder BlackBerry compleet shit is...

Maar goed, mijn probleem met de iPhone is dat deze niet in staat is om office en pdf documenten op te slaan. Nu zag ik op de site van dataviz dat er binnenkort een iPhone versie van Documents to Go gelanceerd zal worden: betekend dit dat OS 3.0 dit wel gaat ondersteunen? Zonder de mogelijkheid op documenten op te slaan heb je namelijk niet zo heel veel aan doc's to go.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:50:26 #90
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_69636037
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
pi_69642439
quote:
Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Zal op de WWDC (8 juni) wel bekend worden.
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2009 @ 19:12:26 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69642489
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
JA JUNI!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_69642541
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
Kijk anders even in je agenda welke maand het is
pi_69642583
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef timbob het volgende:
dat remote werkt echt verbazingwekkend goed.
M'n wifi kaart is zelfs disabeld en het werkt nog, via de router die in de gang staat.

jammer dat ie soms wat snel de verbinding verliest.. maarja, die router is sowieso een beetje brak.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:31:36 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69643095
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
De release van iTunes 8.2 maakt dat ook wel geloofwaardig.
pi_69644448
mijn iPhone is gejailbreaked, is het nou zometeen mogelijk om m'n iPhone te updaten naar 3.0 of is dat niet handig?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:22:24 #97
67670 Skv
Cynist.
pi_69644918
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessant ivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
Tunin.fm?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:23:00 #98
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69644941
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef fretclick het volgende:
mijn iPhone is gejailbreaked, is het nou zometeen mogelijk om m'n iPhone te updaten naar 3.0 of is dat niet handig?
Er zal spoedig een gehackte versie van 3.0 verschijnen na de release.
pi_69645133
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
http://www.nederland.fm/iphone/
pi_69645260
Kan ik Itunes gewoon update? Las ergens volgens mij dat je ipod anders straks niet meer gejailbreakt kan worden ofzo. Soort van jailbreak blokkade
AJAX AMSTERDAM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')