Zo erg schiet het niet echt op, de laatste beta is al bijna 3 weken oud, en zelfs al verlopen op sommige toestellen. En er worden ook nog geen applicatie's die 3.0 vereisen toegelaten in de AppStore, maar ze moeten wel al compatible zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
Nop, zat gewoon in mijn tas en een enkele keer eruit gehaald om te bellen. Het waaide natuurlijk wel, dus er kan wel zand tussen zijn gekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:48 schreef TN-FR het volgende:
Beetje afhankelijk wat je er mee op het strand hebt gedaan heh, heb je er mee in zee liggen rollen oid.
Oeh dat is we kut ja. Wel vaag idd dat je knoppen dan traag reageren, aangezien er waarschijnlijk alleen wat zand in je headsetplugje zit en misschien onder bij de aansluiting.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef honderd het volgende:
[..]
Nop, zat gewoon in mijn tas en een enkele keer eruit gehaald om te bellen. Het waaide natuurlijk wel, dus er kan wel zand tussen zijn gekomen.
Ik dacht dat je het had over 'de telefoon opnemen'. Het leek me de meest stupide vraag is deze 32-delige reeks. Maar ontopic: geen idee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
Iemand een idee hoe ik gesprekken kan opnemen met de iPhone.. telefoongesprekken wel te verstaan..
BVD
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over 'de telefoon opnemen'. Het leek me de meest stupide vraag is deze 32-delige reeks. Maar ontopic: geen idee.
1e gen iPhone heeft nog niet de universele aansluitenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Merkie het volgende:
3,5mm kabeltje op de microfooningang van je PC aansluiten, aanvinken dat je geluid van de microfoon door de speakers wil horen, geluidsrecorder openen en vervolgens gewoon in de iPhone praten.
Nee die heb ik nog niet..quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
Heb je geen verloopkabeltje dan? Ik heb er een zwik op eBay besteld voor een habbekrats een jaar geleden.
Precies, die dingen kosten een paar euro of minder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Merkie het volgende:
Heb je geen verloopkabeltje dan? Ik heb er een zwik op eBay besteld voor een habbekrats een jaar geleden.
Hoezo "hoera"? Volgende maand komt de nieuwe iPhone en wellicht kan je een telefoon met barstjes inruilen voor de nieuwe iPhone (onder het mom van na 5 keer nog geen goed functionerende telefoon)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef Skv het volgende:
Hoera, na een week nog steeds geen barstjes!
Dat wordt krassen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo "hoera"? Volgende maand komt de nieuwe iPhone en wellicht kan je een telefoon met barstjes inruilen voor de nieuwe iPhone (onder het mom van na 5 keer nog geen goed functionerende telefoon).
Dat heb ik ook ja (wel met wat minder liedjes), iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef timbob het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat zinlose gesynchronizeer... Ik heb in iTunes of op m'n telefoon niks verandert met m'n muziek, maar toch moet hij bij het inpluggen weer 133 liedjes opnieuw copieeren. En dat zo'n beetje elke keer als ik 'm inplug.
gedoe.
Nope....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
Heb je geen smart playlists die door het afspelen van muziek op je PC gewijzigd zijn en dus kopieslagen veroorzaken naar je iPhone?
Zo simpel? Ik las wel ergens op de QuickPwn website dat je een bepaalde recover versie nodig had?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Merkie het volgende:
Gewoon updaten via iTunes en dan QuickPwn aanslingeren.
Dat kun je toch zelf uitvinken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef timbob het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat zinlose gesynchronizeer... Ik heb in iTunes of op m'n telefoon niks verandert met m'n muziek, maar toch moet hij bij het inpluggen weer 133 liedjes opnieuw copieeren. En dat zo'n beetje elke keer als ik 'm inplug.
gedoe.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf uitvinken.
Niet dat ik niet gek wordt van dat gesynchroniseer en die kutbeveiliging.
Als ik een muziekalbum naar de map Muziek sleep en deze laat synchroniseren, blijft iTunes dat pad dan onthouden waar dat muziekalbum staat? Volgens mij wel he? Dus als ik dat muziekalbum op m'n pc ergens anders neerzet ziet iTunes 'm al niet meer?
Hij heeft als het goed is als enige 'multitouch', is gepatenteerd door Apple.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de iPhone net even uit geprobeerd bij de lokale t-mobile shop: hij typt erg fijnIk heb momenteel een LG KE 850, en die beschikt ook over een touchscreen, de iPhone voelt iets responsiever aan, helemaal als je een dubbele letter wilt typen.
Uhm, hoe check ik dit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
Heb je geen smart playlists die door het afspelen van muziek op je PC gewijzigd zijn en dus kopieslagen veroorzaken naar je iPhone?
likken werkt ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef Merkie het volgende:
Dat is niet de reden waarom scherm zo fijn typt. De meeste touchscreens zijn resistief (drukgevoelig), het scherm van de iPhone is capacitief. In theorie zou je het scherm van de iPhone zelfs kunnen bedienen zonder hem aan te raken.
Anyhow, het typt erg goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef Merkie het volgende:
Dat is niet de reden waarom scherm zo fijn typt. De meeste touchscreens zijn resistief (drukgevoelig), het scherm van de iPhone is capacitief. In theorie zou je het scherm van de iPhone zelfs kunnen bedienen zonder hem aan te raken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Anyhow, het typt erg goedIk heb ook geen typfouten gemaakt, iets waar je veel mensen over hoort (misdrukken en de verkeerde toets indrukken...) Maar dat heeft ook te maken met gewenning, en ik werk al 2j met een touchscreen.
Ik kan trouwens echt niet wachten tot a.s. maandag 19:00
Ah, het was even zoeken wat je bedoelde.. maar nee, geen smart playlist.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:
In iTunes kijken of er een smart playlist staat?
De iPhone 3G werd wereldwijd tegelijk gelanceerd, zal bij de nieuwe iPhone niet veel anders gaan. Zal wel ergens halverwege juli worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef Gootsteen het volgende:
Hoe lang zit er meestal tussen de release van een nieuw model en het moment dat hij op de Europese markt komt ?
Al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:32 schreef Kremers het volgende:
Nieuwe iPhone duikt op in activatiesysteem t-mobile
Ontkennen heeft geen zin meer
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer. Hoop zo dat hij ook met andere providers komt
.Wil niet overstappen, zo'n gedoe is dat altijd.
T-mobile bied Apple gewono het hoogste percentage van de inkomstenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat Apple gekozen heeft voor een exclusieve deal... Nu zit ik zelf bij T-Mobile, dus voor mij is het geen probleem. Maar ik kan mij voortstellen dat niet iedereen gebruik wil maken van T-Mobile. Apple moet dat ding gewoon via elke telco beschikbaar stellen....
Doen. Maandje denk ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:03 schreef Jajong het volgende:
Op wat voor termijn zal 'ie komen dan? Ik heb vorige week een Iphone besteld, en ik twijfel nu of ik de order moet annuleren om hierop te wachten...
Maandje? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat duurt nog zooo langquote:
Maandag weten we het pas zeker (tenminste, als de geruchten van een presentatie op maandag kloppenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maandje? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat duurt nog zooo lang. Zijn er echte WEZELIJKE verbeteringen dan? Als ie alleen een betere camera heeft ofzo heb ik schijt.
Ik zou je order annuleren hoor. Ongeacht de vernieuwingen is het gewoon spijtig dat je iPhone al outdated is voordat je heb hemt. Het is toch veel leuker om de nieuwste iPhone als één van de eersten te hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef Jajong het volgende:
Hatelijk. Morgen om 19:00 is die presentatie?
Annuleren, nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:03 schreef Jajong het volgende:
Op wat voor termijn zal 'ie komen dan? Ik heb vorige week een Iphone besteld, en ik twijfel nu of ik de order moet annuleren om hierop te wachten...
Wel even een vraagje, veel van mijn cydia apps zijn nu verdwenen (valt mee te leven), maar ook de themes die ik gebruikte met winterboard, heb winterboard alweer opnieuw geinstalleerd maar de eerder gedownloade themes zie ik niet verschijnen, enig idee hoe ik die terug krijg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Merkie het volgende:
Gewoon updaten via iTunes en dan QuickPwn aanslingeren.
Kun je dan niet op het blauwe pijltje klikken (aan de rechterzijde) en vervolgens op 'vergeet dit netwerk'? Want daarna zou je je weer opnieuw kunnen aanmelden, met dan het nieuwe WPA-wachtwoord.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef AngryNerd het volgende:
Ik heb zojuist mijn WPA code voor het draadloos netwerk veranderd en kan nu niet meer gebruik van wifi maken met mijn iphone. Hoe kom ik bij het invulschermpje voor WPA? Als ik op mijn netwerk klik onder de tabblad WiFi, krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken, wat dus hoogstwaarschijnlijk komt omdat de WPA is veranderd.
Lijkt me niet nee. Hopen dat je er geen problemen verder mee krijgt (het blijft een telefoonbedrijf).quote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef Jajong het volgende:
Hmmz. Pakketje was al verstuurd, moet 'm dus weigeren aan de deur, dan wordt ie teruggestuurd naar T-Mobile.. Kan daarna 2 week duren voordat ik een nieuwe order kan plaatsen maar zo snel komt de nieuwe iPhone vast niet.
Je kan toch gewoon je iPhone via een normale stekker (+ eventuele adapter) opladen? Er zit namelijk een USB-naar-110V~230V ding in de doos.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef DaMook het volgende:
Gvd bedenk me net dat ik morgen op vakantie ga en daar mijn iphone niet op kan laden. Zullen ze op het vliegveld van die stekkers hebben waar je het usb kabeltje in kan pluggen ?
Bij de 3G zit dat ding er mischien bij, maar bij de 1e generatie zat die er dus geen bij. Nou verkopen ze die stekkers wel op meerdere plaatsen, maar de winkels zijn nu dicht en ik vlieg morgen al vroegquote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je iPhone via een normale stekker (+ eventuele adapter) opladen? Er zit namelijk een USB-naar-110V~230V ding in de doos.
NTB staat voor NeTBook?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef Nashje het volgende:
iPhone 2009 tekens dus gevonden in het T-mobile systeem. Ben echt benieuwd.
[ afbeelding ]
Zorgen dat je naast een internetcafe zit. kan je de hele tijd op usb opladenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 3G zit dat ding er mischien bij, maar bij de 1e generatie zat die er dus geen bij. Nou verkopen ze die stekkers wel op meerdere plaatsen, maar de winkels zijn nu dicht en ik vlieg morgen al vroeg. Nou ja anders in spanje maar ergens een vandaan zien te halen.
Volgens mij krijgt hij dan echt een staande ovatie.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef TNA het volgende:
Zou toch wel tof zijn als Steve Jobs zijn zwarte coltrui kwam showen.
Whehequote:“AT&T will be ready to support MMS later this summer.” Fail. FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL
Klopt ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit lijkt wel het 3.0-event opnieuw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |