Doen. Maandje denk ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:03 schreef Jajong het volgende:
Op wat voor termijn zal 'ie komen dan? Ik heb vorige week een Iphone besteld, en ik twijfel nu of ik de order moet annuleren om hierop te wachten...
Maandje? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat duurt nog zooo langquote:
Maandag weten we het pas zeker (tenminste, als de geruchten van een presentatie op maandag kloppenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maandje? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat duurt nog zooo lang. Zijn er echte WEZELIJKE verbeteringen dan? Als ie alleen een betere camera heeft ofzo heb ik schijt.
Ik zou je order annuleren hoor. Ongeacht de vernieuwingen is het gewoon spijtig dat je iPhone al outdated is voordat je heb hemt. Het is toch veel leuker om de nieuwste iPhone als één van de eersten te hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef Jajong het volgende:
Hatelijk. Morgen om 19:00 is die presentatie?
Annuleren, nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:03 schreef Jajong het volgende:
Op wat voor termijn zal 'ie komen dan? Ik heb vorige week een Iphone besteld, en ik twijfel nu of ik de order moet annuleren om hierop te wachten...
Wel even een vraagje, veel van mijn cydia apps zijn nu verdwenen (valt mee te leven), maar ook de themes die ik gebruikte met winterboard, heb winterboard alweer opnieuw geinstalleerd maar de eerder gedownloade themes zie ik niet verschijnen, enig idee hoe ik die terug krijg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Merkie het volgende:
Gewoon updaten via iTunes en dan QuickPwn aanslingeren.
Kun je dan niet op het blauwe pijltje klikken (aan de rechterzijde) en vervolgens op 'vergeet dit netwerk'? Want daarna zou je je weer opnieuw kunnen aanmelden, met dan het nieuwe WPA-wachtwoord.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef AngryNerd het volgende:
Ik heb zojuist mijn WPA code voor het draadloos netwerk veranderd en kan nu niet meer gebruik van wifi maken met mijn iphone. Hoe kom ik bij het invulschermpje voor WPA? Als ik op mijn netwerk klik onder de tabblad WiFi, krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken, wat dus hoogstwaarschijnlijk komt omdat de WPA is veranderd.
Lijkt me niet nee. Hopen dat je er geen problemen verder mee krijgt (het blijft een telefoonbedrijf).quote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef Jajong het volgende:
Hmmz. Pakketje was al verstuurd, moet 'm dus weigeren aan de deur, dan wordt ie teruggestuurd naar T-Mobile.. Kan daarna 2 week duren voordat ik een nieuwe order kan plaatsen maar zo snel komt de nieuwe iPhone vast niet.
Je kan toch gewoon je iPhone via een normale stekker (+ eventuele adapter) opladen? Er zit namelijk een USB-naar-110V~230V ding in de doos.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef DaMook het volgende:
Gvd bedenk me net dat ik morgen op vakantie ga en daar mijn iphone niet op kan laden. Zullen ze op het vliegveld van die stekkers hebben waar je het usb kabeltje in kan pluggen ?
Bij de 3G zit dat ding er mischien bij, maar bij de 1e generatie zat die er dus geen bij. Nou verkopen ze die stekkers wel op meerdere plaatsen, maar de winkels zijn nu dicht en ik vlieg morgen al vroegquote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je iPhone via een normale stekker (+ eventuele adapter) opladen? Er zit namelijk een USB-naar-110V~230V ding in de doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |