Je hebt gelijk. 3.0 is zat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ik hou gewoon de 3g.
Zo super vind ik de update niet.
Gewoon 3.0 erop pleuren straks.
Mijn idee, telefooncamera's zijn nooit echt goed. Voice control, digitaal kompas, tsja, grappig, meer niet. Echte voordelen: sneller en betere batterij, maar ook dat is nou weer geen enorme verandering. En het design is precies hetzelfde. Samenvatting: weinig boeiende update.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor die video en foto opties heb ik wel een HD Camera.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die met de aanschaf van de 3GS de prullenbak in kunnen. One device for all.
Nee, maar dat zal met jailbreak nog wel komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef bodylotion het volgende:
maar geen video en voice control voor de 3G of?
Je zal er vast leuke filmpjes en foto's mee kunnen nemen, maar de kwaliteit kan natuurlijk niet tippen aan een Canon HG20 bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 21:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die met de aanschaf van de 3GS de prullenbak in kunnen. One device for all.
Kan je wel zo'n smiley doen, maar daar staat de iPhone toch voor? Het samenvoegen van allerlei apparaten in één apparaat? Telefoon, "internet communicator" (quote:
Alleen kan je met de Canon HG20 niet bellen, mailen, spelletjes spelen, internetten, etc. Snap je mijn puntquote:Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je zal er vast leuke filmpjes en foto's mee kunnen nemen, maar de kwaliteit kan natuurlijk niet tippen aan een Canon HG20 bijvoorbeeld.
Mijn telefoon is voor leuke foto's tussendoor, niet voor kwalitatieve dingen. 2MP of 3MP, het blijft gewoon kut. Voor goede foto's heb je een goede camera. En ja, fijn als alles in één zou zijn, maar zover is het nog lang niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef Kremers het volgende:
Dat het niet de kwaliteit van een echte camera is dat lijkt mij logischMaar heb jij je camera altijd bij je? Ik niet, maar mijn telfoon wel.
Dat is waar. Maar voor snelle foto's etc voldoet de Iphone 3g ook prima imo.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen kan je met de Canon HG20 niet bellen, mailen, spelletjes spelen, internetten, etc. Snap je mijn punt?
Telefooncamera's zijn nooit echt goed nee, maar wel goed genoeg. Een digitale camera heb je niet altijd bij je, een telefoon wel. Daarnaast is een camera met 3 MP en autofocus prima geschikt voor kiekjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn idee, telefooncamera's zijn nooit echt goed. Voice control, digitaal kompas, tsja, grappig, meer niet. Echte voordelen: sneller en betere batterij, maar ook dat is nou weer geen enorme verandering. En het design is precies hetzelfde. Samenvatting: weinig boeiende update.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef YazooW het volgende:
Als ze nou eens een telefoon zouden bouwen in een digitale camera...
Gat in de markt
Is die nu wel los verkrijgbaar en te vervangen volgens de eisen van de EUquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef YazooW het volgende:
Als ze nou eens een telefoon zouden bouwen in een digitale camera...
Gat in de markt
Voor foto's tussendoor is juist autofocus enorm belangrijk. Zonder autofocus; even een foto maken van een notitie? Is nu wazig. Foto maken van je nieuwe patta's? Wazig. Foto van je nieuwe huisdier? Wazig. Foto van je moeder? Wazig.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn telefoon is voor leuke foto's tussendoor, niet voor kwalitatieve dingen. 2MP of 3MP, het blijft gewoon kut. Voor goede foto's heb je een goede camera. En ja, fijn als alles in één zou zijn, maar zover is het nog lang niet.
Deze ligt wat makkelijker in de hand:quote:
Nooit last van gehad. Camerafoto's zijn camerafoto's en als ik ergens heenga waar ik foto's wil maken neem ik mijn digitale camera mee. Autofocus op de iPhone zal me een spreekwoordelijke Hemaworst zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor foto's tussendoor is juist autofocus enorm belangrijk. Zonder autofocus; even een foto maken van een notitie? Is nu wazig. Foto maken van je nieuwe patta's? Wazig. Foto van je nieuwe huisdier? Wazig. Foto van je moeder? Wazig.
Met autofocus zijn je foto's altijd scherp.
Het is toch echt zo. Wazig in de zin van out-of-focus bedoel ik. Het is niet haarscherp. Met autofocus wel.quote:
Nou ja, dat haarscherpe doet er voor mij dus echt niet toe omdat ik de kwaltieit sowieso ondermaats vind. Maar goed, het is een verbetering die mensen blijkbaar bevalt die hun iPhonecamera meer gebruiken dan ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. Wazig in de zin van out-of-focus bedoel ik. Het is niet haarscherp. Met autofocus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |