lijst maar inquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
Een echte Muckpost!
Ah, dat hoort samen met Eindhoven, Heerlen en nog een rijtje steden zo thuis in de Randstadquote:
helemaal goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, dat hoort samen met Eindhoven, Heerlen en nog een rijtje steden zo thuis in de Randstad.
Vanuit Saturnus gezien wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, dat hoort samen met Eindhoven, Heerlen en nog een rijtje steden zo thuis in de Randstad.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik moet barbeknoeienquote:
Tuurlijk mag jij een ijsje, als die hongerlap van een Mart niet alles op heeft gevreten.quote:
mart voorop? Ik durf te wedden dat je er zelf al minstens 3 achter je kiezen hebt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
* MPG smijt ijsjes op tafel voor die hongerwolven, Mart voorop
Is goedquote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
* MPG smijt ijsjes op tafel voor die hongerwolven, Mart voorop
Maar mart zat te zaniken dat ie ijsjes wou.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
mart voorop? Ik durf te wedden dat je er zelf al minstens 3 achter je kiezen hebt!
Ja hallo, jij bent degene die dwangmatig naar de vriezer loopt als hij ola ziet staan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik moet barbeknoeien![]()
.
[..]
Tuurlijk mag jij een ijsje, als die hongerlap van een Mart niet alles op heeft gevreten.
Weet ik nog nietquote:
pech! Geen trio voor jou vanavondquote:
1 woord:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent degene die dwangmatig naar de vriezer loopt als hij ola ziet staan!
KOFFIE-IJSquote:
quote:
daar vraag ik niet om, ik dwing hem gewoonquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'Gaan we morgen seksen?'-vraag?
Ik noem Venlo toch niet?quote:
M&M seksen volgens een dienstregeling of zo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'Gaan we morgen seksen?'-vraag?
Ja, je had graag Muck gedeeld met Mart?quote:
Ik ben blij dat ik alleen op de kamer zit vandaag... anders moest ik gaan uitleggen waarom ik ineens begon te lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
daar vraag ik niet om, ik dwing hem gewoon
Jij niet dan?quote:
don't you love it?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
Nou nou wat een verwijten/jaloezie/soap-tafarelen hier
*popcorn pakt*
Volgens mij had ik Heerlen dan toch zeker niet moeten noemen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen beschaafde gebieden langskomen in jouw post.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen beschaafde gebieden langskomen in jouw post.
Dan nogquote:
Nee. Ik houd m'n vriendin altijd voor mezelf. Zou ik met Muck dus ook doen als ik jou was!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij had ik Heerlen dan toch zeker niet moeten noemen...![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik alleen op de kamer zit vandaag... anders moest ik gaan uitleggen waarom ik ineens begon te lachen.
Maar... maar... ze deelt jou wel met Feejxquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Ik houd m'n vriendin altijd voor mezelf. Zou ik met Muck dus ook doen als ik jou was!
Dat is juist de grap.... die MPG niet doorzag:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
heeGlen bedoel je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het zo opvat, ben ik ook van de partij. Een avondje vierendelen sla ik nooit af!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ben als geheel veel leuker hoor.
Als je OAdin meeneemt, komt dat goed uit, zijn we met zijn vieren om Mart te delenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het zo opvat, ben ik ook van de partij. Een avondje vierendelen sla ik nooit af!
ik wist niet dat jij zo kinky wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het zo opvat, ben ik ook van de partij. Een avondje vierendelen sla ik nooit af!
Maar dat is alleen digitaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... maar... ze deelt jou wel met Feejx!
Kan die jongen Sjeng ook niet helpen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is juist de grap.... die MPG niet doorzag:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Mja, mijn levendige fantasie schotelde mij een alleraardigste scene voor jaquote:
sielugquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je OAdin meeneemt, komt dat goed uit, zijn we met zijn vieren om Mart te delen.
Toch maar eens toegang aanvragen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij zo kinky was
KEL niets voor je?
Wat snap je niet aan e-daten?quote:
Ssssttttquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, mijn levendige fantasie schotelde mij een alleraardigste scene voor ja.
Muck: MPG, seks!.
MPG: Maar ik heb mijn koffie nog niet op.
Muck: Jammer, seks!.
MPG: Maar, maar...
Muck:. Ik zeg: Seks! Dus hup, aan de slag!
MPG: Mag ik nog even de koffiepot leegmaken?
Muck: Nee. En als die broek niet onmiddellijk uitgaat, krijg je de rest van het jaar geen koffie meer van me!
MPG:. Oke, ik kom al!
Ik ook, maar eerst even een uur pauzeren!quote:
Veel plezier met buitenspelenquote:
ik heb er 43 jaar gewoond het enigste wat veranderd is de rondwegquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Normaal he, heb er 25 jaar gewoond, en er is in de laatste 2.5 jaar vrijwel niets veranderd, dus ik kan zaterdag veilig weer terug
die is niet veranderd, daarom is het nog erger geworden...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er 43 jaar gewoond het enigste wat veranderd is de rondweg![]()
nog erger geworden
Geldkisten op karretjes zetten die daar niet voor bedoeld zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat hebben ze gedaan ?
whehe... en het waren muntjes van 5 cent?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geldkisten op karretjes zetten die daar niet voor bedoeld zijn
Breekt ze eerst bijna haar arm omdat ze dat ding dus vangen moest
En daarna kon ze alsnog gaan rapen
Oud nieuwsquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)le-man-van-brug.html
welke orgie?quote:
quote:
Nou Nijns, grijp je kansquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke orgie?
morgenavond is hier een orgie
ooh, niets gemist dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke orgie?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geldkisten op karretjes zetten die daar niet voor bedoeld zijn
Breekt ze eerst bijna haar arm omdat ze dat ding dus vangen moest
En daarna kon ze alsnog gaan rapen
Hoe laat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke orgie?
*grijpt*quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe laat?
[..]
*grijpt*
en? en? en? heb ik beet?
Een parasol past in een schuur en mensen in een flat hebben geen tuin zoals op de fotoquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alleen een schuur hebben of in een flat wonen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]paul is een gelukkig mens morgen als dat echt gebeurt
Ik gok Goldfinger.quote:
om 19.00quote:
wie is paulquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]paul is een gelukkig mens morgen als dat echt gebeurt
foutquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok Goldfinger.
Anders kun je nog kiezen uit Golfer, Crossover of Paul (voorheen Paultjuhhh)
whehehe daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fout
Paul is een van de mannen die morgenavond in de club is
Hoe heet jij dan in het eeeeecht??quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok Goldfinger.
Anders kun je nog kiezen uit Golfer, Crossover of Paul (voorheen Paultjuhhh)
Welk clubje is daaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fout
Paul is een van de mannen die morgenavond in de club is
mimi.. jeweetzquote:
Doe maar eens zoeken. Is niet moeilijk te vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan in het eeeeecht??
[..]
Welk clubje is daaat?
- mag ie zelf antwoord op gevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan in het eeeeecht??
[..]
Welk clubje is daaat?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
er komen genoeg mannen in de club waar het vrouwtje niets van weet![]()
Ik noem toch geen namen?quote:
Ik vind het maar asociaal van die vreemdgaande mannenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik noem toch geen namen?
het is ook algemeen bekend dat er getrouwde mannen naar de hoeren gaan, dat getrouwde mannen bij homo´s hun sexuele genoegen halen, dat getrouwde mannen gewoon lekker vreemd gaan..
niets geheims aan hoor
Nee, dan vrouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
het is ook algemeen bekend dat er getrouwde mannen naar de hoeren gaan, dat getrouwde mannen bij homo´s hun sexuele genoegen halen, dat getrouwde mannen gewoon lekker vreemd gaan..
Ik denk niet dat veel vrouwen succesvol zullen zijn om bij homo's hun seksuele genoegens te halenquote:
Niet voor Paulquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar denk je dat die P in MPG voor staat?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel vrouwen succesvol zullen zijn om bij homo's hun seksuele genoegens te halen.
Ik sta nergens van te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel vrouwen succesvol zullen zijn om bij homo's hun seksuele genoegens te halen.
ze proberen ze hetero te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het maar asociaal van die vreemdgaande mannen.
die drinken alleen maar wijn enzoquote:
ssssssssssssssstquote:
Hey Phenoquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
[..]
die drinken alleen maar wijn enzo![]()
[..]
ssssssssssssssst![]()
Jortquote:
Je had ook even mee kunnen spelenquote:
Misschien is asociaal niet het juiste woord, trouwens. Egoīstisch klinkt beter. Want omdat zij zonodig meerdere vrouwen willen behagen, blijft er voor anderen niemand overquote:
whehehehequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had ook even mee kunnen spelen.
[..]
Misschien is asociaal niet het juiste woord, trouwens. Egoīstisch klinkt beter. Want omdat zij zonodig meerdere vrouwen willen behagen, blijft er voor anderen niemand over.
schoonmakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
waarom kruipt mn de muisaanwijzer vanzelf naar de bovenkant van mn scherm terwijl mn muis stil ligt
SPOKEN!!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe
sommigen van die vrouwen doen het met meerdere mannen, dus je maakt nog kans
Maar ik wil iemand exclusief voor mezelf, natuurlijk... ik ga geen vriendin delenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe
sommigen van die vrouwen doen het met meerdere mannen, dus je maakt nog kans
quote:
exclusieve vrouwen zijn duurquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik wil iemand exclusief voor mezelf, natuurlijk... ik ga geen vriendin delen.
Die anderen moeten dan zorgen dat zij worden gezien ipv die womenpleaser.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
Misschien is asociaal niet het juiste woord, trouwens. Egoīstisch klinkt beter. Want omdat zij zonodig meerdere vrouwen willen behagen, blijft er voor anderen niemand over.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die anderen moeten dan zorgen dat zij worden gezien ipv die womenpleaser.
Ik heb zelfs foto's in mijn fotoboek gezet, dus aan mij ligt het niet hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die anderen moeten dan zorgen dat zij worden gezien ipv die womenpleaser.
Je weet toch onderhand wel waar de G-spot van de vrouw zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet toch onderhand wel waar de G-spot van de vrouw zit?Tussen haar F- en H-spot toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebberdquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik wil iemand exclusief voor mezelf, natuurlijk... ik ga geen vriendin delen.
Breek me de bek niet open. Oh wacht, dat valt wel mee eigenlijk.quote:
Ik ook, maar die heb ik maar weggehaald na de eerste response.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zelfs foto's in mijn fotoboek gezet, dus aan mij ligt het niet hoor.
Je had meteen 10.000 fans?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar die heb ik maar weggehaald na de eerste response.
Ik ben er mee getrouwd.quote:
Je hield er meteen een echtgenote aan over?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar die heb ik maar weggehaald na de eerste response.
Met ze alle 10.000quote:
geen wonder dat mart er geen krijgt gevondenquote:
godver....quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil gewoon helemaal nmiemand, dat is het makkelijkste en het goedkoopsteOpdonderen allemaal
weer voor niks geredenquote:
Spuit 11quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hield er meteen een echtgenote aan over?.
"Bindingsangst".quote:
Egoīstquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
oh kut..duurde dus maar 10 secondenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
heb mn muis gefixed
![]()
nu heb ik koffie verdiend
aplaus voor jezelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:heb mn muis gefixed
![]()
nu heb ik koffie verdiend
terug die koffiequote:
neujquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
terug die koffie
was dus een vluggertje![]()
zo praat je toch niet over nicolequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut![]()
vergeet hier het koffiemachine aan te zetten kan ik een half uur wachten tot dat kreng heet genoeg is
quote:
ssssssssssssssssstttttttttquote:
Daar zit je al in, je bent op fok.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sssssssssssssssssttttttttt![]()
kom zo nog in de problemen door jou
quote:
Dan moet je nicole een schop geven, toch?quote:
kijk wel link uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je nicole een schop geven, toch?
Waar is die parenclub?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- mag ie zelf antwoord op geven
- Parenclub waar GF de eigenaar van is en ik achter de bar sta
Dat kan zoveel zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar denk je dat die P in MPG voor staat?
Niet LL schoppenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk wel link uit![]()
moet ik eigenlijk LL een schop geven![]()
die is personeel
Misschien vindt ze het wel lekker?quote:
Er is ook niemand die rekening houdt met wat ik lekker vind..quote:
quote:
Als je niets zegt....quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Er is ook niemand die rekening houdt met wat ik lekker vind..
ik wel hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Er is ook niemand die rekening houdt met wat ik lekker vind..
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon niemand schoppen
Naja, bijna niemand dan
Tuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]je geeft nu al om me
Pff nog een uur mensen
Goed puntquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon niemand schoppen
Naja, bijna niemand dan
Ook een goed punt..quote:
Parenclubquote:
als je nou vrijdag of zaterdag met me mee gaat....quote:
Discriminatie.quote:
nee, vraag-aanbodquote:
preciesquote:
Voorheen geldquote:
Kost dat nou eigenlijk..?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je nou vrijdag of zaterdag met me mee gaat....
vrouwen komen vet goedkoop binnen
check de sitequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voorheen geldtegenwoordig vriendlief
[..]
Kost dat nou eigenlijk..?
als vrouw alleen of als koppel en op welke dagquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voorheen geldtegenwoordig vriendlief
[..]
Kost dat nou eigenlijk..?
beter antwoordquote:
ze zijn dom als ze als koppel komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als vrouw alleen of als koppel en op welke dag
nee ze zijn dom als ze alle twee apart komenquote:
Wat heb je op de markt te zoeken zonder ruilmateriaal?quote:
genoegquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je op de markt te zoeken zonder ruilmateriaal?
Verkapte spamquote:
Hmm... er schiet me ineens een naam te binnen... die kwam niet als koppel...quote:
2 voor de prijs van één?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je op de markt te zoeken zonder ruilmateriaal?
Ah, zoals duindigtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een paardenclub, dus dan neem je vriendlief toch gewoon mee?
dan had ik de link ook gepostquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verkapte spam![]()
[..]
Hmm... er schiet me ineens een naam te binnen... die kwam niet als koppel...
dat kan heerlijk zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, toch een tukkie gedaan daarnet
quote:
Dat was het ook, maar het was niet echt geplanned.. had nog niet getukt smiddags in Nederland.quote:
Welke? (naam?)quote:
Waarom, dat is toch het hele idee?quote:
Vriendlief krijgt al een hartaanval als er iemand naar mij kijkt, laat staan aan me zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een parenclub, dus dan neem je vriendlief toch gewoon mee?
Jij bent daar ook?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... er schiet me ineens een naam te binnen... die kwam niet als koppel...
Vakantie of..?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef dndiek het volgende:
Middag
Bijna naar Belfast
over een paar dagen dus
Ja, vanwege een feestje in een rugbyclub van iemand die 50 wordtquote:
Leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, vanwege een feestje in een rugbyclub van iemand die 50 wordt
ik zal je een pm sturen met de linkquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welke? (naam?)
[..]
Waarom, dat is toch het hele idee?
[..]
Vriendlief krijgt al een hartaanval als er iemand naar mij kijkt, laat staan aan me zitMaar sinds ik hem heb, ben ik wel heel monogaam geworden. Eerst wilde ik heel graag naar een parenclub, nu ben ik er gewoon alleen heel nieuwsgierig, gaan zou ik niet meer.
[..]
Jij bent daar ook?
Weekendje, wilde wel langer, maar dat kon helaas nietquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Weekendje, wilde wel langer, maar dat kon helaas niet
Studie en zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ach, weekendje is toch ook lekker?
Dan krijgt ie vast vaak een hartaanval, want er zullen vast mannen naar je kijken. Dan ben je gauw weer single en kan je alsnog gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
Vriendlief krijgt al een hartaanval als er iemand naar mij kijkt, laat staan aan me zitMaar sinds ik hem heb, ben ik wel heel monogaam geworden. Eerst wilde ik heel graag naar een parenclub, nu ben ik er gewoon alleen heel nieuwsgierig, gaan zou ik niet meer.
[..]
Neuh....tho Lady would like me therequote:Jij bent daar ook?
Hij deelt dus mijn standpunt dat een vriendin niet gedeeld dient te worden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
Waar baseer jij dat op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan krijgt ie vast vaak een hartaanval, want er zullen vast mannen naar je kijken. Dan ben je gauw weer single en kan je alsnog gaan![]()
![]()
[..]
Neuh....tho Lady would like me there
Toen jij daarstraks begon over dat je toch wel exclusiviteit wilde toen dacht ik serieus even dat mijn lief een kloon had die mod was.. (dat zijn namelijk exact zijn woorden)quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij deelt dus mijn standpunt dat een vriendin niet gedeeld dient te worden?.
Zo'n vriendin had ik ook. Had. Heb nu een leuke die me wel toe staat naar andere vrouwen te kijken of bekeken te worden. Kom trouwens niet in de parenclub of zo, dat trekt mij ook niet. Nachtclubs echter wel, want dat is wel leuk voor ons.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
Anders steun ik je wel hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij deelt dus mijn standpunt dat een vriendin niet gedeeld dient te worden?.
quote:
Ik zag jouw Lief! dinges in een etalage hangen vandaagquote:
Nu heb je me doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toen jij daarstraks begon over dat je toch wel exclusiviteit wilde toen dacht ik serieus even dat mijn lief een kloon had die mod was.. (dat zijn namelijk exact zijn woorden)
Schat, ben jij het..?
Nou, hij heeft er zelf meer last van dan ik. Mijn eeuh...voorgevel is zeg maar een nogal aanwezig aspect aan mijn lichaam en dat trekt veel bekijks dus hij wordt een beetje verdeeld tussen trots en irritatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had ik ook. Had. Heb nu een leuke die me wel toe staat naar andere vrouwen te kijken of bekeken te worden. Kom trouwens niet in de parenclub of zo, dat trekt mij ook niet. Nachtclubs echter wel, want dat is wel leuk voor ons.
Kan kloppen, is namelijk een merk (hopelijk gaan ze niet om geld vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zag jouw Lief! dinges in een etalage hangen vandaag
Wehehe ja hing in een baby kleding winkelquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Nijns het volgende:
Kan kloppen, is namelijk een merk (hopelijk gaan ze niet om geld vragen) maar leuk dat je aan me dacht!
Okay, kan bepaalde aspecten wel begrijpen ja. Die van mij heeft juist een bijpassend setje borsten (quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij heeft er zelf meer last van dan ik. Mijn eeuh...voorgevel is zeg maar een nogal aanwezig aspect aan mijn lichaam en dat trekt veel bekijks dus hij wordt een beetje verdeeld tussen trots en irritatieAch, liever dit dan dat het hem niets kan schelen, toch?
[..]
Eh?quote:
Als ik single was, ging ik nog niet, want dan had ik allang kunnen gaan. Heb die behoefte niet zoquote:Haha. Ik weet niet of ik (wanneer ik single was) dat zou willen, als het puur om seks gaat, wil het oog toch wat en ik weet heul niet hoe jij er uit ziet
Te laat he chef. Te laat.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat zeg ikquote:
Ik wil ook!!!quote:
Kom maar naar Eindhovuh.quote:
Ding staat buiten, wij binnen, gok ik zoquote:
Dan kan het wel goed ja. Ik kom zo wel ff langs danquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ding staat buiten, wij binnen, gok ik zo.
Ooit op een dag vast welquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar naar Eindhovuh.
Op het TU/e terrein, derde hoge gebouw vanaf het station.
Haha! En opeens had je het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe ja hing in een baby kleding winkelIk heb echt lang lopen denken waarom het me nou zo bekend voor kwam
Iedereen gaat er anders mee omquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Okay, kan bepaalde aspecten wel begrijpen ja. Die van mij heeft juist een bijpassend setje borsten () maar trekt toch wel wat bekijks omdat ze zo licht van huidskleur is (
).. dus ja.... maar het is geen irritatie bij mij.. Trots wel ja.. en dat kan geen kwaad
Eeen hartaanval was lichtelijk overdrevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eh?![]()
Gewoon... elke vrouw wordt wel eens bekeken door mannen, de vraag is: hoe vaak heeft ze het zelf door. Vaak ziet de mannelijke partner dat eerder dan de vrouw zelf (of hij ziet meer dan dat er is)
En jij zegt dat hij al een hartaanval krijgt als iemand naar je kijkt... dus..![]()
![]()
[..]
Als ik single was, ging ik nog niet, want dan had ik allang kunnen gaan. Heb die behoefte niet zo![]()
Ik snap je post verder niet zo goedMaar jij misschien mijn vorige ook niet, want ik snap niet wat het er nu mee te maken heeft hoe ik eruit zie
![]()
![]()
Is het daar wel lekker weer dan?quote:
Ja dat is zeker zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
Iedereen gaat er anders mee omen overal valt wel weer wat voor te zeggen, toch?
quote:
Die doen het niet slecht in de Giro!quote:
nog 5 minuutjes, dan mag ik ook wegquote:
Nee, wij neuken wel.quote:
Laat ze met Desmond praten, die weet hoe het moet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een aantal maagden in de SC.
ja, ik zit hier op de bus te wachtenquote:
Maagden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een aantal maagden in de SC.
Goed gelezen!quote:
Dat komt waarschijnlijk door het voetbalquote:
Zou kunnen, al is er meestal niks op tv natuurlijk. Ik heb March of the Penguins maar weer eens aan gezetquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het voetbal
Ah, die heb ik hier ook in de kast liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou kunnen, al is er meestal niks op tv natuurlijk. Ik heb March of the Penguins maar weer eens aan gezet
Dalek CL finale kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het voetbal
Ik ben al druk bezig het gemiddelde omhoog te "krikken"quote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig het gemiddelde omhoog te "krikken"
neuh niet echtquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die heb ik hier ook in de kast liggen
Al zal niemand dat verbazen
Ik ben er nog voor naar het filmhuis hier in nijmegen geweestquote:
March of the penguins heb ik niet op het grote scherm gezien, maar bij Lost in Translation gebeurde in Groningen inderdaad precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er nog voor naar het filmhuis hier in nijmegen geweest
Zo ook Lost in Translation, echt een goede film. En dan van die mensen die midden in de film weglopen omdat ze de clou niet vatten
Ik heb de film nog eens gekeken nadat we naar japan gingen de eerste keer. Om daarna pure herkenning qua gevoel te zien. De oversteek in Shibuya is in het echt ook zo overweldigend om daar voor het eerst te staan. Dat is ook het enige wat je kan doen: je overdonderd voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
March of the penguins heb ik niet op het grote scherm gezien, maar bij Lost in Translation gebeurde in Groningen inderdaad precies hetzelfde
Wahah dat lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een reisje naar de zuidpool boeken om te kijken of het er echt zo tof is
Je zal zonder mij moeten maatquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een reisje naar de zuidpool boeken om te kijken of het er echt zo tof is
Ze hebben een Poolstation!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal zonder mij moeten maatWaar geen station is hoef ik niet te wezen
Een uniek bordje!quote:
met 82 is het niet geheel misplaatst neequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn laatste oma wordt vergeetachtig. Nou ja, op 82 jarige leeftijd kan dat wel eens gebeuren.
Ze zei zelf al dat ik maar langs moest komen voor ik weer vertrek naar Indonesie "omdat het wellicht de laatste keer is". Beetje luguber, maar wellicht correct. Ben inmiddels al langs geweest en ga voor vertrek zaterdag ook nog wel even langs natuurlijk.quote:
Lijkt me ook niet misplaatstquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zei zelf al dat ik maar langs moest komen voor ik weer vertrek naar Indonesie "omdat het wellicht de laatste keer is". Beetje luguber, maar wellicht correct. Ben inmiddels al langs geweest en ga voor vertrek zaterdag ook nog wel even langs natuurlijk.
Nou ja, ik ben een realist op dat moment. Ik heb liever dat er een goed einde aan komt dan dat ze van ellende maar zit te verpieteren in een stoel. Zo denkt ze zelf ook, dus ik denk dat ze vrij precies kan bepalen wanneer het genoeg voor haar is, zodat ze op een ochtend gewoon niet meer opstaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet misplaatstEn dan hopen dat ze er natuurlijk nog gewoon is als je weer terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |