Doe maar eens zoeken. Is niet moeilijk te vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan in het eeeeecht??
[..]
Welk clubje is daaat?
- mag ie zelf antwoord op gevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan in het eeeeecht??
[..]
Welk clubje is daaat?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
er komen genoeg mannen in de club waar het vrouwtje niets van weet![]()
Ik noem toch geen namen?quote:
Ik vind het maar asociaal van die vreemdgaande mannenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik noem toch geen namen?
het is ook algemeen bekend dat er getrouwde mannen naar de hoeren gaan, dat getrouwde mannen bij homo´s hun sexuele genoegen halen, dat getrouwde mannen gewoon lekker vreemd gaan..
niets geheims aan hoor
Nee, dan vrouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
het is ook algemeen bekend dat er getrouwde mannen naar de hoeren gaan, dat getrouwde mannen bij homo´s hun sexuele genoegen halen, dat getrouwde mannen gewoon lekker vreemd gaan..
Ik denk niet dat veel vrouwen succesvol zullen zijn om bij homo's hun seksuele genoegens te halenquote:
Niet voor Paulquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar denk je dat die P in MPG voor staat?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel vrouwen succesvol zullen zijn om bij homo's hun seksuele genoegens te halen.
Ik sta nergens van te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel vrouwen succesvol zullen zijn om bij homo's hun seksuele genoegens te halen.
ze proberen ze hetero te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het maar asociaal van die vreemdgaande mannen.
die drinken alleen maar wijn enzoquote:
ssssssssssssssstquote:
Hey Phenoquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
[..]
die drinken alleen maar wijn enzo![]()
[..]
ssssssssssssssst![]()
Jortquote:
Je had ook even mee kunnen spelenquote:
Misschien is asociaal niet het juiste woord, trouwens. Egoïstisch klinkt beter. Want omdat zij zonodig meerdere vrouwen willen behagen, blijft er voor anderen niemand overquote:
whehehehequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had ook even mee kunnen spelen.
[..]
Misschien is asociaal niet het juiste woord, trouwens. Egoïstisch klinkt beter. Want omdat zij zonodig meerdere vrouwen willen behagen, blijft er voor anderen niemand over.
schoonmakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
waarom kruipt mn de muisaanwijzer vanzelf naar de bovenkant van mn scherm terwijl mn muis stil ligt
SPOKEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |