lijst maar inquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
Een echte Muckpost!
Ah, dat hoort samen met Eindhoven, Heerlen en nog een rijtje steden zo thuis in de Randstadquote:
helemaal goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, dat hoort samen met Eindhoven, Heerlen en nog een rijtje steden zo thuis in de Randstad.
Vanuit Saturnus gezien wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, dat hoort samen met Eindhoven, Heerlen en nog een rijtje steden zo thuis in de Randstad.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik moet barbeknoeienquote:
Tuurlijk mag jij een ijsje, als die hongerlap van een Mart niet alles op heeft gevreten.quote:
mart voorop? Ik durf te wedden dat je er zelf al minstens 3 achter je kiezen hebt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
* MPG smijt ijsjes op tafel voor die hongerwolven, Mart voorop
Is goedquote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
* MPG smijt ijsjes op tafel voor die hongerwolven, Mart voorop
Maar mart zat te zaniken dat ie ijsjes wou.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
mart voorop? Ik durf te wedden dat je er zelf al minstens 3 achter je kiezen hebt!
Ja hallo, jij bent degene die dwangmatig naar de vriezer loopt als hij ola ziet staan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik moet barbeknoeien![]()
.
[..]
Tuurlijk mag jij een ijsje, als die hongerlap van een Mart niet alles op heeft gevreten.
Weet ik nog nietquote:
pech! Geen trio voor jou vanavondquote:
1 woord:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent degene die dwangmatig naar de vriezer loopt als hij ola ziet staan!
KOFFIE-IJSquote:
quote:
daar vraag ik niet om, ik dwing hem gewoonquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'Gaan we morgen seksen?'-vraag?
Ik noem Venlo toch niet?quote:
M&M seksen volgens een dienstregeling of zo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'Gaan we morgen seksen?'-vraag?
Ja, je had graag Muck gedeeld met Mart?quote:
Ik ben blij dat ik alleen op de kamer zit vandaag... anders moest ik gaan uitleggen waarom ik ineens begon te lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
daar vraag ik niet om, ik dwing hem gewoon
Jij niet dan?quote:
don't you love it?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
Nou nou wat een verwijten/jaloezie/soap-tafarelen hier
*popcorn pakt*
Volgens mij had ik Heerlen dan toch zeker niet moeten noemen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen beschaafde gebieden langskomen in jouw post.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen beschaafde gebieden langskomen in jouw post.
Dan nogquote:
Nee. Ik houd m'n vriendin altijd voor mezelf. Zou ik met Muck dus ook doen als ik jou was!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij had ik Heerlen dan toch zeker niet moeten noemen...![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik alleen op de kamer zit vandaag... anders moest ik gaan uitleggen waarom ik ineens begon te lachen.
Maar... maar... ze deelt jou wel met Feejxquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Ik houd m'n vriendin altijd voor mezelf. Zou ik met Muck dus ook doen als ik jou was!
Dat is juist de grap.... die MPG niet doorzag:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
heeGlen bedoel je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het zo opvat, ben ik ook van de partij. Een avondje vierendelen sla ik nooit af!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ben als geheel veel leuker hoor.
Als je OAdin meeneemt, komt dat goed uit, zijn we met zijn vieren om Mart te delenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het zo opvat, ben ik ook van de partij. Een avondje vierendelen sla ik nooit af!
ik wist niet dat jij zo kinky wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het zo opvat, ben ik ook van de partij. Een avondje vierendelen sla ik nooit af!
Maar dat is alleen digitaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... maar... ze deelt jou wel met Feejx!
Kan die jongen Sjeng ook niet helpen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is juist de grap.... die MPG niet doorzag:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Mja, mijn levendige fantasie schotelde mij een alleraardigste scene voor jaquote:
sielugquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je OAdin meeneemt, komt dat goed uit, zijn we met zijn vieren om Mart te delen.
Toch maar eens toegang aanvragen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij zo kinky was
KEL niets voor je?
Wat snap je niet aan e-daten?quote:
Ssssttttquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, mijn levendige fantasie schotelde mij een alleraardigste scene voor ja.
Muck: MPG, seks!.
MPG: Maar ik heb mijn koffie nog niet op.
Muck: Jammer, seks!.
MPG: Maar, maar...
Muck:. Ik zeg: Seks! Dus hup, aan de slag!
MPG: Mag ik nog even de koffiepot leegmaken?
Muck: Nee. En als die broek niet onmiddellijk uitgaat, krijg je de rest van het jaar geen koffie meer van me!
MPG:. Oke, ik kom al!
Ik ook, maar eerst even een uur pauzeren!quote:
Veel plezier met buitenspelenquote:
ik heb er 43 jaar gewoond het enigste wat veranderd is de rondwegquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Normaal he, heb er 25 jaar gewoond, en er is in de laatste 2.5 jaar vrijwel niets veranderd, dus ik kan zaterdag veilig weer terug
die is niet veranderd, daarom is het nog erger geworden...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er 43 jaar gewoond het enigste wat veranderd is de rondweg![]()
nog erger geworden
Geldkisten op karretjes zetten die daar niet voor bedoeld zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat hebben ze gedaan ?
whehe... en het waren muntjes van 5 cent?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geldkisten op karretjes zetten die daar niet voor bedoeld zijn
Breekt ze eerst bijna haar arm omdat ze dat ding dus vangen moest
En daarna kon ze alsnog gaan rapen
Oud nieuwsquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nuvideo.nl/opm(...)le-man-van-brug.html
welke orgie?quote:
quote:
Nou Nijns, grijp je kansquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke orgie?
morgenavond is hier een orgie
ooh, niets gemist dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke orgie?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geldkisten op karretjes zetten die daar niet voor bedoeld zijn
Breekt ze eerst bijna haar arm omdat ze dat ding dus vangen moest
En daarna kon ze alsnog gaan rapen
Hoe laat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke orgie?
*grijpt*quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe laat?
[..]
*grijpt*
en? en? en? heb ik beet?
Een parasol past in een schuur en mensen in een flat hebben geen tuin zoals op de fotoquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alleen een schuur hebben of in een flat wonen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]paul is een gelukkig mens morgen als dat echt gebeurt
Ik gok Goldfinger.quote:
om 19.00quote:
wie is paulquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]paul is een gelukkig mens morgen als dat echt gebeurt
foutquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok Goldfinger.
Anders kun je nog kiezen uit Golfer, Crossover of Paul (voorheen Paultjuhhh)
whehehe daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fout
Paul is een van de mannen die morgenavond in de club is
Hoe heet jij dan in het eeeeecht??quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok Goldfinger.
Anders kun je nog kiezen uit Golfer, Crossover of Paul (voorheen Paultjuhhh)
Welk clubje is daaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fout
Paul is een van de mannen die morgenavond in de club is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |