Somsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
gebruiken jullie de jokers wel als je bij de albert boodschappen doet?
Het was een portie die ik ha ingevrorenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zelfs het beste paard struikelt wel eens
Nee!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
Je kan bij de service balie nieuwe jokers vragen.
Oh sorry ik liet me even gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
Hoef je niet boos tegen mij te doenHet is maar een tip..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Syfilis, ofwel lues, komt in drie stadia. Stadium 1 is net na de besmetting, de eerste 3 maanden ongeveer, dan kun je kleine zweertjes krijgen bij de plek van besmetting. Doet geen zeer en gaat vanzelf over, dus dat merk je vaak niet eens. Stadium 2 is het eerste jaar, dan kan je grieperig worden en kleine vlekjes op je lijf krijgen maar ook die doen geen zeer of jeuken niet en dus merk je dat ook niet echt op. Daarna kom je in stadium 3. Als je tijdens de eerste twee stadia van syfilis niet bent behandeld, kom je in het 'zogenaamde' sluimerstadium. De bacteriën zijn nog steeds in het lichaam aanwezig zonder dat je er iets van hoeft te merken. Het eerste jaar kan je de ziekte wel doorgeven aan anderen. In dit stadium is de ziekte alleen met bloedonderzoek aan te tonen. Later, vaak na jaren, kunnen verschillende organen beschadigd raken: de hersenen (geestelijke achteruitgang), het ruggenmerg (waardoor verlammingsverschijnselen kunnen optreden), het hart en de aorta (vaatverandering) en de botten (ontsteking).
Ex heeft dus gezegd, toen ik ontdekt had dat ik lues heb, dat hij 1x eenman heeft gepijpt, net voor de zomer van 2008. Dat zou betekend hebben dat ik vorig jaar, toen ik werd behandeld, in stadium 2 zat. Nu blijkt dus dat ik in het sluimerstadium ben en waarschijnlijk een serie extra prikken moet hebben en gecontroleerd moet worden door de cardio en de dermatoloog, omdat daar eventuele beschadigingen het eerst te zien zijn. Hoera, want dat betekent dat hij in zijn bekentenis nog gelogen heeft - toen ik voor het eerst getest werd was ik waarschijnlijk al in fase3...
Omdat ik dat een ware achteruitgang in de servive van de winkel vind, en dan proberen ze het te verkopen door de consumenten wijs te maken dat ze dan minder wachttijd bij de kassa hebben. Maar waar 't om gaat is dat AH op deze manier de helft van hun personeel eruit kan gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Suc7 Daph
Enne KP waarom zelf niet scanne?
ik vind t fijn om zelf te scannen en niet bij zo'n dom wicht (bij mijn buurtsuper zijn geen capabele cassieres te vinden, net zo min als aardige) in de rij te moetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat ik dat een ware achteruitgang in de servive van de winkel vind, en dan proberen ze het te verkopen door de consumenten wijs te maken dat ze dan minder wachttijd bij de kassa hebben. Maar waar 't om gaat is dat AH op deze manier de helft van hun personeel eruit kan gooien.
Ik sta bij andere supers nooit zo lang in de rij, want die hebben altijd backup kassa-chicks in de buurt
Whehe, ja zo doe ik het ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind t fijn om zelf te scannen en niet bij zo'n dom wicht (bij mijn buurtsuper zijn geen capabele cassieres te vinden, net zo min als aardige) in de rij te moetent maakt me ook niet zoveel uit dat er daardoor kassamiepjes minder in dienst komen.... sorry... lekker helemaal op mn eigen tempo boodschappen doen. tussendoor nog een siets terugzetten als t prijskaartje teveel oploopt, rustig inpakken bij de kassa ipv de boodschappen van de volgende al in je nek...
zelfscannen FTW!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef mspoez het volgende:
Even nog voor PieF over mn ex enzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen hier op fok! Moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ooit van progrestaart gehoord, of zelfs gegeten?. Is het iets zuidelijks?
De moeder van m'n vriend vroeg of ik er eentje voor haar wilde maken (ze is m'n grootste fanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen hier op fok! Moment.
De AH hier is een beetje een trieste winkel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Käseplänke, ik vind AH ook niet fijn. Bovendien is het assortiment rap achteruit gegaan. Wij doen boodschappen bij Aldi, Lidl en Plus. Bij Lidl heb je lekkere diepvries gyros!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Hoi, wat was je D?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenstormt
We hebben een mooi schilderij gekocht! Eindelijk wat aan de muur!!
*nu teruglezen gaat
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef mspoez het volgende:
[..]Pffff... Het zit je echt niet mee. En dan ook nog die portemonneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadver!
Hehehe, ik ga eigenlijk alleen naar die op de G'Rijweg omdat ik dan door de Biezen kan lopen, en dat is qua flora een van mijn favoriete straten, die super zuigt idd. Ze hebben er niksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
ola, mn was die ik net zwetend en rillend heb opgehangen ruikt naar natte hond (want een nacht in de wasmachine blijven zitten) en hij (=de wasmachine)heeft een sok en een mooi onderbroekie aangevreten. die zijn aangebrand en uiteengeretenhij zat te vol geloof ik
ik schei dr mee uit voor vandaag...
@ kaas: de AH op dorp is idd. niet zo fijn. die in Bodegraven daarentegen!! ik vind de Hoogvliet bij mijn ouders dan weer geen porem... die aan de G'Rijweg is echt vre-se-lijk...maar mijn mama wil nooit naar de appie... (ik vind brood en vleeswaar van hoogvliet echt niet lekker trws... en het vlees is ook niet je van het) voor vlees moet je gewoon naar Reas en voor brood naar Bakker Fijn (Daar werkte ik vroegah op zaterdagen)
Brompot!quote:
hihi, Jup, van euhm... 2003 tot 2005 ofzo...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hehehe, ik ga eigenlijk alleen naar die op de G'Rijweg omdat ik dan door de Biezen kan lopen, en dat is qua flora een van mijn favoriete straten, die super zuigt idd. Ze hebben er niks![]()
Was jij broodmeisje?Dan heb ik vast wel eens een halfje bij je gekocht!
ik heb had er twee, een low-fit hipster en een klein broekie... voor onder lichte kledingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
Kwak draagt witte onderbroeken
Nee zonde zeg!!!!
Je had er twee!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb er twee, een low-fit hipster en een klein broekie... voor onder lichte kleding
Klopt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
Is best wel een bekend schilderij bekende kunstenares toch?
Zo nee dan wil ik graag een lintje omdat ik dan een kunstkenner ben
Haha! tussen 2004 en 2006 werkte ik hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi, Jup, van euhm... 2003 tot 2005 ofzo...
de Biezen is mooi![]()
Ik snap best dat je daarover valt, 't is tenslotte ook jouw broodwinning....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
Oooooh, dat is een nep Gerdine Duijsens!! Sorry dat ik daar zo over val, maar echt, daar gaan mijn haren van overeind staan. (Iets met ervaring, rechtzaken van 8 jaar enzoverder. ) Waarom koop je dan niet een zeefdruk van Gerdine zelf? Dat is goed te betalen! En ziet er stukken beter uit. Hmmmmz....... Misschien reageer ik nu te fel. Maar het gaat me aan het hart.......
Omdat ik het een mooi schilderij vind, we een enorme ruimte boven de bank hadden te vullen, alle schilderijen die qua formaat en afbeelding in de smaak vielen onbetaalbaar waren, we al een jaar op zoek zijn naar iets dat we alletwee mooi vinden en we dat eindelijk eens zagen, het goed te betalen en in de buurt was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
Oooooh, dat is een nep Gerdine Duijsens!! Sorry dat ik daar zo over val, maar echt, daar gaan mijn haren van overeind staan. (Iets met ervaring, rechtzaken van 8 jaar enzoverder. ) Waarom koop je dan niet een zeefdruk van Gerdine zelf? Dat is goed te betalen! En ziet er stukken beter uit. Hmmmmz....... Misschien reageer ik nu te fel. Maar het gaat me aan het hart.......
Srsly?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
Nou ja. XM begrijp ik ook nog wel in de verte. Die wil gewoon een schilderij. En ze heeft geen geld voor een echte. Maar ik zou dan voor een zeefdruk gaan van de echte kunstenares........
Maar zo'n namaakster vind ik echt heel naar.
En Muis, ik heb nog een ander pauwenschilderij thuis hangen. Zonder pauw zelf, maar alleen de veren en verenogen. Misschien ruilen tegen een taart met bloemetjes??
Ohh I laf joe!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Srsly.
Hij was toch lekker oder was???
durrr gebuuurrrt niks!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef P.F het volgende:
Co! Druk eens op de f5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neen? Bij mij is f5 gewoon de windows f5!!quote:
Gezellig!! Ik vind het een prima deal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh I laf joe!maar vind je dat dan geen slechte deal? En ja hij was lekker
en je mag zelf de vulling kiezen! Dan maak ik hem in de zomer en kom ik hem een keertje langsbrengen in A'dam!
Ik weet niet of het misschien alleen in mijn hoofd zit maar ik vind het er wel strakker en gevormder uit zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef Muis006 het volgende:
Hej Miss S, merk jij dat die buikspieroefeningen werken? En welke doe je dan en hoeveel herhalingen? Dan ga ik dat ook eens doen!
Als ik op appeltje/pijltje druk skip ik naar vorig en volgend nummer en de spatiebalk is pauze. Bedoel je dat??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen? Bij mij is f5 gewoon de windows f5!!
En kun jij ook je itunes bedienen met je toetsenbord?
Die roze was met frambozenjam en lemon curd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Gezellig!! Ik vind het een prima deal.(hoewel de exmr. schilderijen ruilde tegen hele boten en auto's en je dan zou kunnen zeggen dat ik iets niet helemaal goed doe. Maar hee, zo eens in de 10 jaar ben ik een sucker voor taart met bloemetjes van Muizeltof.)
vullinghmmm iets met slagroom en jam of lemoncurd of allebei??
Ik wil ook verkering. Op mijn school (gestart met 5(!!!!! op 8) singles ben ik nu met een collegaatje nog de zielige uitzondering....maar ja, aan de andere kant denk ik dat ik tot mijn dood single blijf, omdat (zie maaaaaaanden van gezeik)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Ik wil een roze schilderij![]()
!
En ik neem de BF mee naar Javier Guzman! Eerste rij, jeweets. Hij weet het alleen nog niet hahaWant dan hebben we bijna 1 jaar verkerings!!!!! (De volgende dag en dan in die nacht ergens, zeg maar!)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die roze was met frambozenjam en lemon curd!
En schilderijen tegen boten en auto's? Is hij toentertijd op die manier aan die boot gekomen terwijl hij geen brevet heeft?
Nee! Laptop was beetje zo van: Ey de laptops zijn in de aanbieding, zuwwe een gaan halen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik op appeltje/pijltje druk skip ik naar vorig en volgend nummer en de spatiebalk is pauze. Bedoel je dat??
Die is lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Gezellig!! Ik vind het een prima deal.(hoewel de exmr. schilderijen ruilde tegen hele boten en auto's en je dan zou kunnen zeggen dat ik iets niet helemaal goed doe. Maar hee, zo eens in de 10 jaar ben ik een sucker voor taart met bloemetjes van Muizeltof.)
vullinghmmm iets met slagroom en jam of lemoncurd of allebei??
Geef me een Kenwood en je krijgt een taartquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is lachen
Ik kan niet verven, maar ik wil ook een taart. Eens nadenken waar ik Muis mee ga verleiden
(misschien wel met een boot)
Kan nog komen Indiaantje. Ik heb ook pas op m'n 30e m'n stylistenbaan aan de wilgen gehangen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wou vroeger ook kunstenares wordenNouja, eigenlijk illustratrice. Maar de kunstacademie was stom. Dus nu ben ik hobbyist
Hobbyist zonder tijd vanwege studie that is. Dus een falende hobbyist.
Best sneu eigenlijk
Ik heb hoop! Ik wil later worden: een schrijfster en illustratrice en kunstenares en part time lecturer @ university! *gaat toekomstplan maken*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan nog komen Indiaantje. Ik heb ook pas op m'n 30e m'n stylistenbaan aan de wilgen gehangen!
Ik werk-ontwijkendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef P.F het volgende:
Ik vertoon studie ontwijkend gedrag![]()
Maar m'n kamer heeft wel weer een leuke indeling
Een Kenwood wátquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Geef me een Kenwood en je krijgt een taart![]()
Ik voel een match! Ik moet morgenochtend een presentatie geven en zit ook nog wat te ploeterenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Fuck, ik zit al de hele avond te piekeren over de opzet van een presentatie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Kenwood wát
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc, etc...
That cake is YOURSquote:
dude! daar heb ik de zomer na mn eindexamen gewerkt! zomer 2001! als stek-snol!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha! tussen 2004 en 2006 werkte ik hiermaar toen woonde ik nog in Schiedam en daarvoor in Rotterdam. Ik woon hier nu alweer 4 jaar ong. en nu werk ik weer in de stad
Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Engelse kostschool idd. Maar is er een absoluut antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn m'n foto's op!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden!
Ik vind dit geen slechte outfit hoor, het heeft wel wat. Wel goed dat hij die sneakers aanheeft, want met gewone schoenen was het direct een bal geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn m'n foto's op!
Dat komt mooi uit, dat je foto's op zijn, want ik ga slapen. Ik moet morgen dubbelen en dat wil ik natuurlijk wel winnen.
trusten!!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden!
Wat een verrassing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn m'n foto's op!
Prrrrr
Tenzij je die al hebt, dan wordt het een magnetronquote:
DaD! Vertel jij die keukenbarbaren hier eens wat een Kenwood is! Ze posten notabene plaatjes van audio-apparatuur!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
My precious..
Nu naar de HA..
Ik ben nog aan het bijlezen, maar het is iets Noord-Limburgs volgens mij. Mijn schoonvader uit Venlo vindt dit de ultieme taart. Ik ben zelf van de ski-taart (dat zal dan wel iets zuidelijks zijn)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ooit van progrestaart gehoord, of zelfs gegeten?. Is het iets zuidelijks?
De moeder van m'n vriend is Brabants en die is er ook dol op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijlezen, maar het is iets Noord-Limburgs volgens mij. Mijn schoonvader uit Venlo vindt dit de ultieme taart. Ik ben zelf van de ski-taart (dat zal dan wel iets zuidelijks zijn)
Jij ook succes vandaag Chica!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Mijn moeder vindt het heel erg leuk om te schilderen, maar ze kan zelf nooit verzinnen wat ze wil maken, dus gebruikt ze vaak voorbeelden van bestaande schilderijen. Om er vervolgens toch wat anders van te maken
. Die hangen alleen bij mij thuis of bij kenissen/familie, ik heb ook een heel groot schilderij boven mn bed
.
Succes vandaag Muizel! Je gaat het redden!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
My precious..
Nu naar de HA..
Hmm ik vind ´t een beetje een mislukte studentencombi. Although hij niet voor paal loopt hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een leuk spelletje, beoordeel de streetstyle!
[ afbeelding ]
haha, wat toevallig; ik heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Javier Guzman voor de verjaardag van mijn vriendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
En ik neem de BF mee naar Javier Guzman! Eerste rij, jeweets. Hij weet het alleen nog niet hahaWant dan hebben we bijna 1 jaar verkerings!!!!! (De volgende dag en dan in die nacht ergens, zeg maar!)
Hoe laat heb je je tentamen?quote:
Welke foutmelding krijg je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef cyclechick het volgende:
Kut! er staat collegesheets online die ik nodig heb voor mijn tentamen, maar ik kan ze niet openen
Haha, ik eet het wel regelmatig. Lekkerrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
@kwak, ieuw, van die spinaziekots over je pastaheb ik als student net iets teveel gegeten om het nog echt lekker te vinden
Dat is een heerlijk gerechtje kwak, maar dat vind ik echt te calorierijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef kwakveense het volgende:
zeg XM, doe eens een gewone maaltijd eten ipv maaltijdsalade na je RPM![]()
gewoon simpel en snel (ik weet dat je koken haat):
volkorenpasta in t water gooeien, tegelijkertijd diepvriesspinazie opwarmen, een uitje en knoflook bakken in een andere pan, champignons erbij, spekjes als je wilt, en dan dat mengen met de spinazie en een pakje (light) boursin/paturain. dat als saus over de pasta.
wat zei de huisarts eigenlijk? vernam ik goed dat je een verwijzing naar een dietiste hebt gekregen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk gerechtje kwak, maar dat vind ik echt te calorierijk.
Hij doet het toch!quote:
lieve schat, je gaat rpm'en en eet ook al geen tuissendoortje s middags... zondr spekjes en met lightkaas is het helemaal niet zo calorierijk. maar goed, iets met dovemansoren... ik hoop dat je advies van een dietiste wél aanneemt... persoonlijk denk ik dat je andersoortige hulp nodig hebt, daarom vroeg ik ook naar de huisarts - want ga je nu naar een dietiste om af te vallen, of om te leren normaal met eten om te gaan??quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk gerechtje kwak, maar dat vind ik echt te calorierijk.
Ben inderdaad doorverwezen naar een diëtiste. Vrijdag ben ik vrij en ga ik er eens een paar afbellen en kijken welke me aanspreekt en ik op korte termijn terecht kan.
ik bedoelde ook niet spinazie a la creme, maar gewone spinazie...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef loveli het volgende:
Sinds ik op de verpakking van Bonduelle diepvriesspinazie a la creme dingen als E621 (smaakversterker die ik niet mot), gehard vet en weet ik wat voor andere troep zag staan, ben ik wat huiverig voor dat spul. Neemt niet weg dat een echte maaltijd beter is dan een maaltijdsalade met de witte pasta die ze er standaard in flikkeren.
En ik mis nog iets eiwitrijks voor het spinnen. Doe nog maar een bakje kwark ofzo, met gebroken lijnzaad. Da's gezond en je lijf schreeuwt om dat soort dingen.
Zeg, een beetje in XM's defense: ik weet niet hoe laat ze spint, maar ik eet ook zelden meer dan wat groente na het spinnen. Omdat ik totaal geen trek meer heb. Dus ik vind een maaltijdsalade al best wat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:
je verdíent gewoon een goed maal, als je je lijf zover gepusht hebt met rpm... zo maak je jezelf écht kapot.... en jouw lijf is al zo kwetsbaar...
tsja, voor een MAAALTIJD vind ik 450 kcal nog steeds vrij weinig... maar als je ze als extraatje of als lunch gaat eten dan zijn ze wel stevig ja. voor een avondmaaltijd vind ik het persoonlijkte weinig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik verbaas me er trouwens wel eens over hoeveel kcal er in sommige van die maaltijdsalades zitten..
Ik maak mijn salades het liefst zelf
De les is van 18:30 - 19:30, dus meestal ben ik dan rond kwart voor 8 thuis en dan ga ik er echt niet nog veel ingooien. Heb ik meestal dan ook helemaal geen zin meer in. Voor de les eet ik doorgaans een boterhammetje of een krentenbol ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, een beetje in XM's defense: ik weet niet hoe laat ze spint, maar ik eet ook zelden meer dan wat groente na het spinnen. Omdat ik totaal geen trek meer heb. Dus ik vind een maaltijdsalade al best wat!
Vantevoren eet ik wel veel meer, natuurlijk
oh ik ook hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, voor een MAAALTIJD vind ik 450 kcal nog steeds vrij weinig... maar als je ze als extraatje of als lunch gaat eten dan zijn ze wel stevig ja. voor een avondmaaltijd vind ik het persoonlijkte weinig.
als je zelf salade maakt kom je vaak nóg lager in de calorieën uit (er zit werkelijk niks in sla en rauwe groentes) want dan moeten alle calorieën meestal komen uit een beetje vis of vlees of een beetje kaas n dressing, maar je gebruikt daarvan vaak minder dan wanneer je een gewone maaltijd zou eten...
helaas helaas. Een paar regendruppels, en dat was't. Nu lijkt het wel weer herfst, zo hard waait het.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Nynke, heb je nog onweer gehad gister?
Je weet dat er ongeveer alleen suiker in een krentebol zit en geen dingen die je nodig hebt? Van mij mogen die achter de ontbijtkoek aan. Voor het sporten kun je het beste eiwitten eten, zodat je je spieren voedt/behoudt. Vandaar het bakje kwark met lijnzaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de les eet ik doorgaans een boterhammetje of een krentenbol ofzo.
Volgens mij heeft onze C1000 dat gewoon, van zonnatura. Het bevat veel eiwitten, gezond vet en voedingsvezels, dingen die je echt nodig hebt. Geen loze ckals, maar elk calorietje is verantwoord. Als je ze niet gebroken koopt, moet je goed kauwen, anders haal je er niets uit.quote:Loveli; gebroken lijnzaad, waar haal je dat in godesnaam. Heb er echt nog nooit van gehoord
.
De Duitse DM-drogist waar ik aan verslaafd ben heeft het volgens mij ook. Toch eens een pak meenemen de volgende keer (en opzoeken wat gebroken lijnzaad in het Duits isquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Je weet dat er ongeveer alleen suiker in een krentebol zit en geen dingen die je nodig hebt? Van mij mogen die achter de ontbijtkoek aan. Voor het sporten kun je het beste eiwitten eten, zodat je je spieren voedt/behoudt. Vandaar het bakje kwark met lijnzaad.
[..]
Volgens mij heeft onze C1000 dat gewoon, van zonnatura. Het bevat veel eiwitten, gezond vet en voedingsvezels, dingen die je echt nodig hebt. Geen loze ckals, maar elk calorietje is verantwoord. Als je ze niet gebroken koopt, moet je goed kauwen, anders haal je er niets uit.
Ik dacht eerst, hoezo samen lijnen?quote:
omdat jij eten als iets slechts ziet. denk ik. en de meesten van ons het als iets lekkers/fijnsn zien en er graag moeite in steken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe vinden jullie de motivatie om zoveel werk / moeite te maken en doen voor je eten? Ik vind dat echt zó zonde van m'n tijd en sta iedere minuut die ik in de keuken sta te balen. Ik vind het echt drie keer niks. Recepten zoek ik niet zozeer uit op wát het is, maar op bereidingstijd. Hoe korter, hoe beter. Liefst zou ik helemaal niet koken, maar ja, dat gaat natuurlijk ook weer niet. Helaas.
Ik hoef daar geen motivatie voor te vinden, ik hou gewoon van etenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe vinden jullie de motivatie om zoveel werk / moeite te maken en doen voor je eten? Ik vind dat echt zó zonde van m'n tijd en sta iedere minuut die ik in de keuken sta te balen. Ik vind het echt drie keer niks. Recepten zoek ik niet zozeer uit op wát het is, maar op bereidingstijd. Hoe korter, hoe beter. Liefst zou ik helemaal niet koken, maar ja, dat gaat natuurlijk ook weer niet. Helaas.
Als ik niet zelf kook of ongezond eet, krijg ik op den duur last van diarree, kramp, brekende nagels, vermoeidheid, etc. Dan leer je het wel af. En koken ls leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
omdat etenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
da's puikquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
M'n artikel is zo goed als af en ik ben er zo trots op. M'n eerste echte artikel!
.
ik gebruik altijd een mixje van 2 appels.. vaak sowieso braeburns, en dan nog iets wat er goed uit zietquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:57 schreef Blurred86 het volgende:
over koken gesproken (of nou ja, bakken): welke appels zijn het lekkerst voor appeltaart?
Uhuh. Ik moest er echt weer even inkomen en het was een hele strijd, maar het voelt zo goed als je echt iets af hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Viking!Lijkt me bijzonder idd.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat etenis, koken
is en ga zo maar door...
Plank vol kookboeken en lekker bladeren en dan eens in de zoveel tijd iets eten wat er allebei nog nooit hebben gegeten
ik vind 't gewoon heerlijk
Yay!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
joechei! maandag mag ik een afspraak maken met de chef van dienst van het klpd in driebergen om daar een dienst mee te draaien
Bleekselderij...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
yay indeed
rabarberdat vind ik net zo fiessssss als bleekselderij
DaDate.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben dol op rabarber. En op bleekselderij
DaD, staat onze date eigenlijk nog?Volgens mij heb ik 'm nooit bevestigd, maar het staat wel in m'n agenda
Dankje Muizelquote:
Sawquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Slapen ging prima! Voordat ik in slaap was duurde wel heel lang, maar we hebben in bed nog een stuk Saw 3 (iehhhhhhh!!!!) gekeken. Normaal hou ik niet van dat soort films, nu vond ik het wel wat
Ben maar twee keer wakker geworden ofzo omdat ik me dan in mijn slaap omdraaide en dan steekt het, maar verder viel het me best mee. Vandaag verveel ik me te pletter thuis en de hond en kat willen bruut spelen, maar dat kunnen ze nog even vergeten
Leuk!! Ik ga a.s. zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen![]()
[..]
haha, wat toevallig; ik heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Javier Guzman voor de verjaardag van mijn vriend(de voorstelling is alleen een half jaar na zijn verjaardag en het zijn niet zo'n goeie plaatsen want het was bijna uitverkocht
) maar toch:
Fijn dat het relatief goed gaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Slapen ging prima! Voordat ik in slaap was duurde wel heel lang, maar we hebben in bed nog een stuk Saw 3 (iehhhhhhh!!!!) gekeken. Normaal hou ik niet van dat soort films, nu vond ik het wel wat
Ben maar twee keer wakker geworden ofzo omdat ik me dan in mijn slaap omdraaide en dan steekt het, maar verder viel het me best mee. Vandaag verveel ik me te pletter thuis en de hond en kat willen bruut spelen, maar dat kunnen ze nog even vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
amen to that!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik hoef daar geen motivatie voor te vinden, ik hou gewoon van eten![]()
Ik hou van denken over eten, praten over eten, lezen over eten en ook van het bereiden van eten. Ik eet liever iets waar ik tijd en moeite (en liefde!) in gestopt heb, dan iets dat je kant en klaar in de supermarkt koopt.
Zelfgemaakt is zo veel lekkerderen stiekem ben ik altijd heel trots als ik zelf iets gemaakt heb dat écht goed gelukt is
hehe het komt een beetje geobsedeerd over zo, maar misschien ben ik dat ook wel![]()
bleekselderij met pindakaas!quote:
Heel goed dat je gaat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn zo, Greys. Je vervelen is vaak een goed teken..
Ik moet volgende week woensdag voor een uitstrijkje!
Voor m'n spiraaltje.quote:
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor m'n spiraaltje.. Dat doet m'n huisarts zelf, en als de uitslag goed is mag ik naar de anticonceptiepoli in het ziekenhuis. Nog iets waar ik nog nooit van had gehoord.
. Ik heb een heel fijne huisarts, maar ik zie er toch een beetje tegenop om zo met m'n benen wijd voor d'r te gaan liggen.
.
Nee dat klopt, zij doet het voorbereidende werk, maar omdat ik nog geen kind gebaard heb (wat klinkt dat stomquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?
En met je benen wijd daar gaan liggen is echt niemands hobbyWeet je wat je je maar moet proberen te bedenken? Dat ook ZIJ zelf dat wel eens moet en dan is het nog rotter, want dan is het bij een collega ofzo want ik neem aan dat de dokter niet haar eigen uitstrijkje kan doen
oeh dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
amen to that!
Ik denk dat ik vanavond dit ga maken: http://www.kayotic.nl/blog/?p=3212#more-3212
zowieso een hele leuke blog!
Wat ongelofelijk kuit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werkOngeveer 60 uur werk voor jan-nop
Ahhhh dat is echt klotequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werkOngeveer 60 uur werk voor jan-nop
Oei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn huisarts is een man, hoe moet je je daar beter bij voelen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?
En met je benen wijd daar gaan liggen is echt niemands hobbyWeet je wat je je maar moet proberen te bedenken? Dat ook ZIJ zelf dat wel eens moet en dan is het nog rotter, want dan is het bij een collega ofzo want ik neem aan dat de dokter niet haar eigen uitstrijkje kan doen
En het is geen kwestie van simpelweg de oude cijfertje vervangen door nieuwe?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
Niet goed functionerende macro's, niet goed geinformeerd zijn, belangrijk info mogelijk meteen weer vergeten, drukte, stress, onoplettendheid. Er zijn meerdere redenen voor aan te geven. Een deel ligt bij mij, een deel niet. Vervelende samenloop van omstandigheden dus.
Jawel, maar dat kost heel veel tijd. En daar heb ik eigenlijk geen tijd voor/zin in (wat doe ik hier eigenlijk, ik hoor te werkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
En het is geen kwestie van simpelweg de oude cijfertje vervangen door nieuwe?
Hey dat ken ik! Dat heb ik in het weekend heel vaak. Uhm ... iets van vla/yoghurt? (vloeibaar voedsel, zodat het niet te plat op de maag valt en je niet tijdens het kauwen denkt "maar dit wil ik helemaal niet eten") Als je dat lust tenminste?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb te weinig gegeten door mn misselijkheid, en nu heb ik wél honger maar nergens meer trek in. whelp!
nope, is zuivelquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey dat ken ik! Dat heb ik in het weekend heel vaak. Uhm ... iets van vla/yoghurt? (vloeibaar voedsel, zodat het niet te plat op de maag valt en je niet tijdens het kauwen denkt "maar dit wil ik helemaal niet eten") Als je dat lust tenminste?
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, is zuivelnu zit ik een bakje met en uiteengeplukt kipfiletje met wat maggi op te eten. straks nog wat radijsjes eten ofzo...
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:26 schreef mspoez het volgende:
PieF, zag ik jou op Leiden Centraal vanochtend? Roze jas, paarsigwitte lange rok?
Alles prima.quote:
Ja nou ja ik was het gewoon niet, ik kom nooit in Leiden en ik heb niet dat soort kleding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
PF: altijd duidelijk! En kort en bondig!
[..]Alles wel?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:
Devorige bewoner van m'n flat heeft de gaatjes van kozijn 2 precies verkeerd geboord
, waardoor ik nog steeds geen tweede jaloezie heb opgehangen.
En ik mocht 'em toch al niet, mede omdat 'ie 2 murenzwart
had geverfd.
IKEA maakt ophangbeslag in spiegelbeeld. Kneuzen.
Hmm, weet je hoe ze uitstrijkjes doen bij mannen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Mijn huisarts is een man, hoe moet je je daar beter bij voelen?
Gruwelijk verhaal?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bijgelezen.
Bleekselderij.![]()
Wat een gruwelijk verhaal MoBlo.![]()
Misschien dacht hij: O ik mag m'n muur niet in een kleur verven.. Nou, zwart is toch geen kleurquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:
Devorige bewoner van m'n flat heeft de gaatjes van kozijn 2 precies verkeerd geboord
, waardoor ik nog steeds geen tweede jaloezie heb opgehangen.
En ik mocht 'em toch al niet, mede omdat 'ie 2 murenzwart
had geverfd.
IKEA maakt ophangbeslag in spiegelbeeld. Kneuzen.
quote:
Brrrr...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag zat er in de diepvrieszak groente voor door de pasta (op de camping) ook bleekselderij, maar dat had ik pas door eigenlijk toen ik een hele grote hap nam
teh horrorquote:
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, mot je over de knie?Ik hoop dat je enkel een burger en friet hebt genomen en niet nog eens allemaal bakjes met vieze-kippenseparatoren-met zoete-saus erbij?
Muysch, het valt vast meeNu even rust?
Lekker!quote:
Watte?quote:k hoop dat je enkel een burger en friet hebt genomen en niet nog eens allemaal bakjes met vieze-kippenseparatoren-met zoete-saus erbij?![]()
Heb jij om 19 uur een tentamen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neemorgen om 19.00 mag ik weer. Morgenavond rust!
Same herequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiii.
Tentamen ging redelijk voor mijn gevoel, maar mijn gevoel laat me vaak in de steek dus rond 8 uur (als de antwoordsleutel online komt) kan ik jullie een indicatie geven hoe het ging
Chico, fijn dat het bij jou zo goed ging!
fijn dat het er in ieder geval opzit, Muis! Morgen de laatste?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiii.
Tentamen ging redelijk voor mijn gevoel, maar mijn gevoel laat me vaak in de steek dus rond 8 uur (als de antwoordsleutel online komt) kan ik jullie een indicatie geven hoe het ging
Chico, fijn dat het bij jou zo goed ging!
Voorlopig in ieder geval wel. Ik mag eind juni weer en dan 1 juli voor het laatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
fijn dat het er in ieder geval opzit, Muis! Morgen de laatste?
Ik heb ze liever om 9.00. En dan wel allemaal, niet eerst in de middag/avond en de dag daarna om 9.00quote:
Nou geweldig!quote:
O nee. Die vind ik fiessssssssssss.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...zitten op een stokje
Afijn: ik bedoelde van die eh, McNuggets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |