abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 mei 2009 @ 12:32:18 #226
163650 Greys
pi_69451156
Slapen ging prima! Voordat ik in slaap was duurde wel heel lang, maar we hebben in bed nog een stuk Saw 3 (iehhhhhhh!!!!) gekeken. Normaal hou ik niet van dat soort films, nu vond ik het wel wat
Ben maar twee keer wakker geworden ofzo omdat ik me dan in mijn slaap omdraaide en dan steekt het, maar verder viel het me best mee. Vandaag verveel ik me te pletter thuis en de hond en kat willen bruut spelen, maar dat kunnen ze nog even vergeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69451185
Lijstje:

O: rijstwafel (1) met pindakaas
T: banaan
L: drie boterhammen met pindakaas en sambal
T: appel
S: Martial Fit
D: risotto met groentes
Ja doei.
pi_69451191
Grmbl. Ik krijg net een mail van StudentSelect over een vacature, met mijn e-mailadres tussen ongeveer honderd anderen. Nooit gehoord van BCC ofzo?? Ik heb even gereplied dat ik daar dus niet van gediend ben en dat het bovendien niet echt professioneel overkomt zo. Prutsers.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69451205
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Slapen ging prima! Voordat ik in slaap was duurde wel heel lang, maar we hebben in bed nog een stuk Saw 3 (iehhhhhhh!!!!) gekeken. Normaal hou ik niet van dat soort films, nu vond ik het wel wat
Ben maar twee keer wakker geworden ofzo omdat ik me dan in mijn slaap omdraaide en dan steekt het, maar verder viel het me best mee. Vandaag verveel ik me te pletter thuis en de hond en kat willen bruut spelen, maar dat kunnen ze nog even vergeten
Saw

en goed dat 't meevalt over het algemeen
Ja doei.
pi_69451271
@Greys: Fijn dat je goed hebt geslapen. Succes met rustig aan doen, lijkt me nog best lastig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69451332
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen
[..]

haha, wat toevallig; ik heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Javier Guzman voor de verjaardag van mijn vriend (de voorstelling is alleen een half jaar na zijn verjaardag en het zijn niet zo'n goeie plaatsen want het was bijna uitverkocht ) maar toch:
Leuk!! Ik ga a.s. zaterdag Hahaha! Ik laat wel weten hoe het was
pi_69451404
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het relatief goed gaat . Heb je nog ergens een domme serie die je al tijden wil kijken? Dan is dit hét moment om dat eens te gaan doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69451710
Ik werd wakker met een algeheel gevoel van neerslachtigheid, en nog door m'n wekker heen geslapen ook
Komt waarschijnlijk omdat ik vandaag geen colleges heb of afspraken en sinds lange tijd weer helemaal alleen in m'n kamertje ben
pi_69451774
Fijn zo, Greys. Je vervelen is vaak een goed teken. .

Ik moet volgende week woensdag voor een uitstrijkje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:05:20 #235
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69452088
Greys, fijn dat je goed geslapen hebt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:09:22 #236
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69452207
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik hoef daar geen motivatie voor te vinden, ik hou gewoon van eten
Ik hou van denken over eten, praten over eten, lezen over eten en ook van het bereiden van eten. Ik eet liever iets waar ik tijd en moeite (en liefde!) in gestopt heb, dan iets dat je kant en klaar in de supermarkt koopt.
Zelfgemaakt is zo veel lekkerder en stiekem ben ik altijd heel trots als ik zelf iets gemaakt heb dat écht goed gelukt is

hehe het komt een beetje geobsedeerd over zo, maar misschien ben ik dat ook wel
amen to that!

Ik denk dat ik vanavond dit ga maken: http://www.kayotic.nl/blog/?p=3212#more-3212

zowieso een hele leuke blog!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:11:33 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69452277
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef Merel het volgende:
bleekselderij met roomkaas

(slechte tvp)
bleekselderij met pindakaas!

Rabarber

mmm..ik hou van eten! Zo eens bedenken wat de lunch gaat worden...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69452304
Vrijdag is er een feest en "iedereen" gaat er heen. Op zich lijkt het mij leuk maar als ik ga zou ik graag met iemand samen er heen gaan.. Dat is op zich wel te regelen moarr ik weet niet of ik in de leer vibe kom als ik vrijdag ga feesten..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 mei 2009 @ 13:15:16 #239
163650 Greys
pi_69452401
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn zo, Greys. Je vervelen is vaak een goed teken. .

Ik moet volgende week woensdag voor een uitstrijkje!
Heel goed dat je gaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69452495
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel goed dat je gaat!
Voor m'n spiraaltje. . Dat doet m'n huisarts zelf, en als de uitslag goed is mag ik naar de anticonceptiepoli in het ziekenhuis. Nog iets waar ik nog nooit van had gehoord. . Ik heb een heel fijne huisarts, maar ik zie er toch een beetje tegenop om zo met m'n benen wijd voor d'r te gaan liggen. .
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:19:25 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69452517
Ik vind het wel knap hoor, jullie kook-motivatie. Weet je wat het stomme is, ik kan op zich best aardig koken. Het is niet zo dat ik alles verpruts ofzo, helemaal niet. Maar ik beleef absoluut geen lol aan het doorbladeren van kookboeken . Ik denk alleen maar "pff, veel werk, geen zin in". Ook voor vrienden koken, vind ik niet écht leuk. Ben altijd blij als ze het heerlijk vinden en nog eens extra opscheppen, maar dat proces er naartoe haat ik echt. Koop alles ook zoveel mogelijk voorgesneden, scheelt weer werk en tijd. Het is echt een noodzakelijk kwaad. Ik strijk nog liever 10 overhemden bij wijze van spreken.

Ik denk dat ik gewoon te lui ben .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 mei 2009 @ 13:23:44 #242
163650 Greys
pi_69452652
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Voor m'n spiraaltje. . Dat doet m'n huisarts zelf, en als de uitslag goed is mag ik naar de anticonceptiepoli in het ziekenhuis. Nog iets waar ik nog nooit van had gehoord. . Ik heb een heel fijne huisarts, maar ik zie er toch een beetje tegenop om zo met m'n benen wijd voor d'r te gaan liggen. .
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?
En met je benen wijd daar gaan liggen is echt niemands hobby Weet je wat je je maar moet proberen te bedenken? Dat ook ZIJ zelf dat wel eens moet en dan is het nog rotter, want dan is het bij een collega ofzo want ik neem aan dat de dokter niet haar eigen uitstrijkje kan doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69452797
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?
En met je benen wijd daar gaan liggen is echt niemands hobby Weet je wat je je maar moet proberen te bedenken? Dat ook ZIJ zelf dat wel eens moet en dan is het nog rotter, want dan is het bij een collega ofzo want ik neem aan dat de dokter niet haar eigen uitstrijkje kan doen
Nee dat klopt, zij doet het voorbereidende werk, maar omdat ik nog geen kind gebaard heb (wat klinkt dat stom ) plaatst ze het spiraaltje zelf niet. Ik vind het wel prima, ik neem maar aan dat ze bij de anticonceptiepoli weten wat ze doen!

Ik bedenk me maar gewoon dat ik niet de eerste ben bij wie ze dat doet, en ook niet de laatste, dus voor haar is het niets bijzonders!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 mei 2009 @ 13:30:34 #244
163650 Greys
pi_69452852
DaD, het is echt lopende-band-werk voor huisartsen, zo'n uitstrijkje maken. Je staat ook zó weer buiten.
Maar ik weet nog donders goed dat ik hier heel erg liep te piepen dat ik er zo tegenop zag, dus ik weet hoe je je voelt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:30:55 #245
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69452860
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

amen to that!

Ik denk dat ik vanavond dit ga maken: http://www.kayotic.nl/blog/?p=3212#more-3212

zowieso een hele leuke blog!
oeh dat ziet er lekker uit

en wat een leuke blog inderdaad, mooie foto's ook! snel bookmarken en weer verder met met mijn scriptie
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:37:57 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69453050
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werk Ongeveer 60 uur werk voor jan-nop
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:43:16 #247
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69453200
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werk Ongeveer 60 uur werk voor jan-nop
Wat ongelofelijk kuit!

Ik heb een baaldag en niet zo'n beetje ook
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69453256
Zo, dat is balen, Tink. .
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:49:22 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69453385
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ahhhh dat is echt klote
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69453595
Wat kut Hoe kan dat dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')