Sawquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Slapen ging prima! Voordat ik in slaap was duurde wel heel lang, maar we hebben in bed nog een stuk Saw 3 (iehhhhhhh!!!!) gekeken. Normaal hou ik niet van dat soort films, nu vond ik het wel wat
Ben maar twee keer wakker geworden ofzo omdat ik me dan in mijn slaap omdraaide en dan steekt het, maar verder viel het me best mee. Vandaag verveel ik me te pletter thuis en de hond en kat willen bruut spelen, maar dat kunnen ze nog even vergeten
Leuk!! Ik ga a.s. zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen![]()
[..]
haha, wat toevallig; ik heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Javier Guzman voor de verjaardag van mijn vriend(de voorstelling is alleen een half jaar na zijn verjaardag en het zijn niet zo'n goeie plaatsen want het was bijna uitverkocht
) maar toch:
Fijn dat het relatief goed gaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Slapen ging prima! Voordat ik in slaap was duurde wel heel lang, maar we hebben in bed nog een stuk Saw 3 (iehhhhhhh!!!!) gekeken. Normaal hou ik niet van dat soort films, nu vond ik het wel wat
Ben maar twee keer wakker geworden ofzo omdat ik me dan in mijn slaap omdraaide en dan steekt het, maar verder viel het me best mee. Vandaag verveel ik me te pletter thuis en de hond en kat willen bruut spelen, maar dat kunnen ze nog even vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
amen to that!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik hoef daar geen motivatie voor te vinden, ik hou gewoon van eten![]()
Ik hou van denken over eten, praten over eten, lezen over eten en ook van het bereiden van eten. Ik eet liever iets waar ik tijd en moeite (en liefde!) in gestopt heb, dan iets dat je kant en klaar in de supermarkt koopt.
Zelfgemaakt is zo veel lekkerderen stiekem ben ik altijd heel trots als ik zelf iets gemaakt heb dat écht goed gelukt is
hehe het komt een beetje geobsedeerd over zo, maar misschien ben ik dat ook wel![]()
bleekselderij met pindakaas!quote:
Heel goed dat je gaat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn zo, Greys. Je vervelen is vaak een goed teken..
Ik moet volgende week woensdag voor een uitstrijkje!
Voor m'n spiraaltje.quote:
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor m'n spiraaltje.. Dat doet m'n huisarts zelf, en als de uitslag goed is mag ik naar de anticonceptiepoli in het ziekenhuis. Nog iets waar ik nog nooit van had gehoord.
. Ik heb een heel fijne huisarts, maar ik zie er toch een beetje tegenop om zo met m'n benen wijd voor d'r te gaan liggen.
.
Nee dat klopt, zij doet het voorbereidende werk, maar omdat ik nog geen kind gebaard heb (wat klinkt dat stomquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?
En met je benen wijd daar gaan liggen is echt niemands hobbyWeet je wat je je maar moet proberen te bedenken? Dat ook ZIJ zelf dat wel eens moet en dan is het nog rotter, want dan is het bij een collega ofzo want ik neem aan dat de dokter niet haar eigen uitstrijkje kan doen
oeh dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
amen to that!
Ik denk dat ik vanavond dit ga maken: http://www.kayotic.nl/blog/?p=3212#more-3212
zowieso een hele leuke blog!
Wat ongelofelijk kuit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werkOngeveer 60 uur werk voor jan-nop
Ahhhh dat is echt klotequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werkOngeveer 60 uur werk voor jan-nop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |