abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69439854
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
Geen leuk spelletje ?
Engelse kostschool idd. Maar is er een absoluut antwoord?
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:16:11 #127
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69439862
tvp...

even bijlezen, en dan richting bed!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69439939
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Engelse kostschool idd. Maar is er een absoluut antwoord?
Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu zijn m'n foto's op !
pi_69440219
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef P.F het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit geen slechte outfit hoor, het heeft wel wat. Wel goed dat hij die sneakers aanheeft, want met gewone schoenen was het direct een bal geworden.

Dat komt mooi uit, dat je foto's op zijn, want ik ga slapen. Ik moet morgen dubbelen en dat wil ik natuurlijk wel winnen.

trusten!!
pi_69440239
Slaap lekker!! En succes!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:47:31 #131
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69440651
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef P.F het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een verrassing!
Prrrrr
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:21:16 #132
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69441315
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
koelkast?
Tenzij je die al hebt, dan wordt het een magnetron

Truste allen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 27 mei 2009 @ 06:47:52 #133
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69443313
Goeiemorgen . Mijn moeder vindt het heel erg leuk om te schilderen, maar ze kan zelf nooit verzinnen wat ze wil maken, dus gebruikt ze vaak voorbeelden van bestaande schilderijen. Om er vervolgens toch wat anders van te maken . Die hangen alleen bij mij thuis of bij kenissen/familie, ik heb ook een heel groot schilderij boven mn bed .

Succes vandaag Muizel! Je gaat het redden!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:41:07 #135
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69443421
Dr is toch geen vrije dag vandaag? Tis zo stil in de tram...
pi_69443517
Mogguh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:07:27 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69443650
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mogguh.
DaD! Vertel jij die keukenbarbaren hier eens wat een Kenwood is! Ze posten notabene plaatjes van audio-apparatuur! .

Goedemorgen . Lekker zonnetje . Ik ga zo m'n artikel af maken en straks even naar de bieb, want daar liggen drie reserveringen voor me klaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_69443855

My precious. .

Nu naar de HA. .
pi_69443861
Goedemorgen

Wat een dag.. Ik word wakker en blijk opeens snipverkouden te zijn Fijn, want ik heb vanmiddag Het Gesprek. Ik hoop maar dat het niet erger wordt.

Goed ding van vandaag (onder het motto: met een positieve insteek wordt je vanzelf vrolijk): ik heb mijn nieuwe gestreepte lange blouse aan and it looks goohoohood Daarnaast heb ik vandaag ook nog werk, dus ik kan mijn uren schrijven = centjes verdienen. Hooray!

Ik ga zo even teruglezen, dus sorry dat ik nog niet op alles reageer

Lijstplanning:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: thee, water en twee appels
L: 3 bruine boterhammen, waarvan 2 met surimisalade en ik denk 1 met hagelslag en een beker optimel
T: thee, water, kiwi o.i.d. voor ik naar Het Gesprek ga
D: wat de pot schaft (geen idee nog)

Ik heb geen idee of mijn L gaat lukken, want er staat een nieuw mannetje in de kantine en die had gisteren opeens allemaal dingen die we normaal gesproken op donderdag en vrijdag hebben Nou ja, ik zal het wel zien.. Moet vanmiddag 3 kwartier rijden naar Het Gesprek, en vervolgens mag ik vanmiddag weer 40 minuten terugrijden. Hoewel ik denk dat ik er op de terugweg eerder anderhalf uur over doe in verband met de file, maargoed ik zal het wel zien (normaal gesproken zou ik nooit zo laat weggaan, dus dat scheelt al qua reistijd)

Einde egopost!
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:37:59 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69443970
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

My precious. .

Nu naar de HA. .

Yes, yes, my precious!

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:54:08 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69444221
Goeiemorgen

Het zonnetje schijnt. Nog.

De planning, nog géén idee of ik me er aan ga houden

O: 2 crackers; 1x appelstroop, 1x speculoospasta (soms moet ik even toegeven aan die behoefte)
T: bakje kwark
L: luxe belegd broodje (krijg visite vandaag op het werk)
T: -
S: RPM Heb er
D: ??? Boodschappen moeten nog gedaan worden. Zal wel maaltijdsalade worden .
T: -
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69444259
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ooit van progrestaart gehoord, of zelfs gegeten? . Is het iets zuidelijks?
Ik ben nog aan het bijlezen, maar het is iets Noord-Limburgs volgens mij. Mijn schoonvader uit Venlo vindt dit de ultieme taart. Ik ben zelf van de ski-taart (dat zal dan wel iets zuidelijks zijn)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69444384
Morgen!

gisteravond borrel met de wielrennertjes, was leuk, maar voel mijn biertjes wel een beetje..
succes met alle lerende studerende kinders en de tentamens, ik ga ook nog even aan de slag.. Wel goed vooruitzicht: als ik rond 16.00 genoeg heb gedaan, heb ik afgesproken om met iemand van de wielrenvereniging de giro te gaan kijken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69444397
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het bijlezen, maar het is iets Noord-Limburgs volgens mij. Mijn schoonvader uit Venlo vindt dit de ultieme taart. Ik ben zelf van de ski-taart (dat zal dan wel iets zuidelijks zijn)
De moeder van m'n vriend is Brabants en die is er ook dol op. .
pi_69444536
Deze wilde ik jullie trouwens niet onthouden..

Gisteren op de bedrijvenmarkt stond mijn huidige werkgever ook. Ik stond samen met een klasgenootje (dat al stage gelopen had hier ook, vorig jaar) aan een tafel om onze namen te laten aftekeken - het was verplicht dus ja. Toen kwam de HR stagiaire van mijn werkgever naar ons toe en de volgende dialoog speelde zich af:
HR stagiaire: "Mag ik jullie een flyer aanbieden?"
Klasgenootje en ik: "Nee, dankje"
HR stagiaire met verbaasde blik: "Waarom niet?"
Klasgenootje: "Ik heb al stage gelopen bij jullie, vorig jaar"
HR stagiaire: "Oh.." *kijkt naar mij* "En jij?"
Daph_: "Ik ben al in dienst"
HR stagiaire: *kijkt me schaapachtig aan* en zegt vervolgens op de domste toon die ze maar kon aanslaan "Oh ja?"

!! FAIL
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:15:07 #146
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69444630
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Mijn moeder vindt het heel erg leuk om te schilderen, maar ze kan zelf nooit verzinnen wat ze wil maken, dus gebruikt ze vaak voorbeelden van bestaande schilderijen. Om er vervolgens toch wat anders van te maken . Die hangen alleen bij mij thuis of bij kenissen/familie, ik heb ook een heel groot schilderij boven mn bed .

Succes vandaag Muizel! Je gaat het redden!
Jij ook succes vandaag Chica!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:15:26 #147
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69444638
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

My precious. .

Nu naar de HA. .
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:16:15 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69444657
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een leuk spelletje, beoordeel de streetstyle !

[ afbeelding ]
Hmm ik vind ´t een beetje een mislukte studentencombi. Although hij niet voor paal loopt hoor.
Ik zou een andere broek aangetrokken hebben. Een die anders valt onder het jasje. En mij zal je nooit met een das om zien, al heeft hij wél het bovenste knoopje los.

Ik vind zo´n jasje wel tof eigenlijk maar ik zou óf geen blouse eronder maar een tof T-shirt dragen, óf wel met een blouse maar dan andere sneakers en andere jeans.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:22:43 #149
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69444785
goedemorgen
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
En ik neem de BF mee naar Javier Guzman! Eerste rij, jeweets. Hij weet het alleen nog niet haha Want dan hebben we bijna 1 jaar verkerings!!!!! (De volgende dag en dan in die nacht ergens, zeg maar!)
haha, wat toevallig; ik heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Javier Guzman voor de verjaardag van mijn vriend (de voorstelling is alleen een half jaar na zijn verjaardag en het zijn niet zo'n goeie plaatsen want het was bijna uitverkocht ) maar toch:

lijstjeees:

lijstje gisteren: resultaat:
O: brinta met banaan en rozijnen
L: 4x allinson volkoren (1x 30+ kaas, 1x vegapate) lunchen in la place: salade (aardappeltjes, mozzarella, groene asperges , courgette, aubergine, tomaat, komkommer, sla, olijven, hazelnoten, pestodressing) en een mediterraan broodje (met gegrilde groenten erin) met een latte macchiato.
T: 2x golden kiwi?activia yoghurtje aardbei
D:? (ga waarschijnlijk uit eten) het is uiteindelijk indiaas geworden ik had lamsvlees maar heb eigenlijk van alles wat gegeten en een beetje veel wijn gedronken

lijstje vandaag:
O: brinta met banaan en rozijnen
L: ? waarschijnlijk weer uit lunchen
T: druiven met yoghurt?
D: ?

Het is wel een beetje nutteloos om lijstjes te bedenken (en posten) zo En met al dat uit eten gaan verlang ik stiekem een beetje naar een lekker zelfgemaakte maaltijd met heel veel groente
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69444828
Kut! er staat collegesheets online die ik nodig heb voor mijn tentamen, maar ik kan ze niet openen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')