Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Engelse kostschool idd. Maar is er een absoluut antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn m'n foto's op!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden!
Ik vind dit geen slechte outfit hoor, het heeft wel wat. Wel goed dat hij die sneakers aanheeft, want met gewone schoenen was het direct een bal geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn m'n foto's op!
Dat komt mooi uit, dat je foto's op zijn, want ik ga slapen. Ik moet morgen dubbelen en dat wil ik natuurlijk wel winnen.
trusten!!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe. Nee hoor! Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden!
Wat een verrassing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zijn m'n foto's op!
Prrrrr
Tenzij je die al hebt, dan wordt het een magnetronquote:
DaD! Vertel jij die keukenbarbaren hier eens wat een Kenwood is! Ze posten notabene plaatjes van audio-apparatuur!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
My precious..
Nu naar de HA..
Ik ben nog aan het bijlezen, maar het is iets Noord-Limburgs volgens mij. Mijn schoonvader uit Venlo vindt dit de ultieme taart. Ik ben zelf van de ski-taart (dat zal dan wel iets zuidelijks zijn)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ooit van progrestaart gehoord, of zelfs gegeten?. Is het iets zuidelijks?
De moeder van m'n vriend is Brabants en die is er ook dol op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijlezen, maar het is iets Noord-Limburgs volgens mij. Mijn schoonvader uit Venlo vindt dit de ultieme taart. Ik ben zelf van de ski-taart (dat zal dan wel iets zuidelijks zijn)
Jij ook succes vandaag Chica!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:24 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Mijn moeder vindt het heel erg leuk om te schilderen, maar ze kan zelf nooit verzinnen wat ze wil maken, dus gebruikt ze vaak voorbeelden van bestaande schilderijen. Om er vervolgens toch wat anders van te maken
. Die hangen alleen bij mij thuis of bij kenissen/familie, ik heb ook een heel groot schilderij boven mn bed
.
Succes vandaag Muizel! Je gaat het redden!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
My precious..
Nu naar de HA..
Hmm ik vind ´t een beetje een mislukte studentencombi. Although hij niet voor paal loopt hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een leuk spelletje, beoordeel de streetstyle!
[ afbeelding ]
haha, wat toevallig; ik heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Javier Guzman voor de verjaardag van mijn vriendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
En ik neem de BF mee naar Javier Guzman! Eerste rij, jeweets. Hij weet het alleen nog niet hahaWant dan hebben we bijna 1 jaar verkerings!!!!! (De volgende dag en dan in die nacht ergens, zeg maar!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |