Nee! Laptop was beetje zo van: Ey de laptops zijn in de aanbieding, zuwwe een gaan halen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik op appeltje/pijltje druk skip ik naar vorig en volgend nummer en de spatiebalk is pauze. Bedoel je dat??
Die is lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Gezellig!! Ik vind het een prima deal.(hoewel de exmr. schilderijen ruilde tegen hele boten en auto's en je dan zou kunnen zeggen dat ik iets niet helemaal goed doe. Maar hee, zo eens in de 10 jaar ben ik een sucker voor taart met bloemetjes van Muizeltof.)
vullinghmmm iets met slagroom en jam of lemoncurd of allebei??
Geef me een Kenwood en je krijgt een taartquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is lachen
Ik kan niet verven, maar ik wil ook een taart. Eens nadenken waar ik Muis mee ga verleiden
(misschien wel met een boot)
Kan nog komen Indiaantje. Ik heb ook pas op m'n 30e m'n stylistenbaan aan de wilgen gehangen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wou vroeger ook kunstenares wordenNouja, eigenlijk illustratrice. Maar de kunstacademie was stom. Dus nu ben ik hobbyist
Hobbyist zonder tijd vanwege studie that is. Dus een falende hobbyist.
Best sneu eigenlijk
Ik heb hoop! Ik wil later worden: een schrijfster en illustratrice en kunstenares en part time lecturer @ university! *gaat toekomstplan maken*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan nog komen Indiaantje. Ik heb ook pas op m'n 30e m'n stylistenbaan aan de wilgen gehangen!
Ik werk-ontwijkendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef P.F het volgende:
Ik vertoon studie ontwijkend gedrag![]()
Maar m'n kamer heeft wel weer een leuke indeling
Een Kenwood wátquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Geef me een Kenwood en je krijgt een taart![]()
Ik voel een match! Ik moet morgenochtend een presentatie geven en zit ook nog wat te ploeterenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Fuck, ik zit al de hele avond te piekeren over de opzet van een presentatie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Kenwood wát
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc, etc...
That cake is YOURSquote:
dude! daar heb ik de zomer na mn eindexamen gewerkt! zomer 2001! als stek-snol!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha! tussen 2004 en 2006 werkte ik hiermaar toen woonde ik nog in Schiedam en daarvoor in Rotterdam. Ik woon hier nu alweer 4 jaar ong. en nu werk ik weer in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |