tsja, voor een MAAALTIJD vind ik 450 kcal nog steeds vrij weinig... maar als je ze als extraatje of als lunch gaat eten dan zijn ze wel stevig ja. voor een avondmaaltijd vind ik het persoonlijkte weinig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik verbaas me er trouwens wel eens over hoeveel kcal er in sommige van die maaltijdsalades zitten..
Ik maak mijn salades het liefst zelf
De les is van 18:30 - 19:30, dus meestal ben ik dan rond kwart voor 8 thuis en dan ga ik er echt niet nog veel ingooien. Heb ik meestal dan ook helemaal geen zin meer in. Voor de les eet ik doorgaans een boterhammetje of een krentenbol ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, een beetje in XM's defense: ik weet niet hoe laat ze spint, maar ik eet ook zelden meer dan wat groente na het spinnen. Omdat ik totaal geen trek meer heb. Dus ik vind een maaltijdsalade al best wat!
Vantevoren eet ik wel veel meer, natuurlijk
oh ik ook hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, voor een MAAALTIJD vind ik 450 kcal nog steeds vrij weinig... maar als je ze als extraatje of als lunch gaat eten dan zijn ze wel stevig ja. voor een avondmaaltijd vind ik het persoonlijkte weinig.
als je zelf salade maakt kom je vaak nóg lager in de calorieën uit (er zit werkelijk niks in sla en rauwe groentes) want dan moeten alle calorieën meestal komen uit een beetje vis of vlees of een beetje kaas n dressing, maar je gebruikt daarvan vaak minder dan wanneer je een gewone maaltijd zou eten...
helaas helaas. Een paar regendruppels, en dat was't. Nu lijkt het wel weer herfst, zo hard waait het.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Nynke, heb je nog onweer gehad gister?
Je weet dat er ongeveer alleen suiker in een krentebol zit en geen dingen die je nodig hebt? Van mij mogen die achter de ontbijtkoek aan. Voor het sporten kun je het beste eiwitten eten, zodat je je spieren voedt/behoudt. Vandaar het bakje kwark met lijnzaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de les eet ik doorgaans een boterhammetje of een krentenbol ofzo.
Volgens mij heeft onze C1000 dat gewoon, van zonnatura. Het bevat veel eiwitten, gezond vet en voedingsvezels, dingen die je echt nodig hebt. Geen loze ckals, maar elk calorietje is verantwoord. Als je ze niet gebroken koopt, moet je goed kauwen, anders haal je er niets uit.quote:Loveli; gebroken lijnzaad, waar haal je dat in godesnaam. Heb er echt nog nooit van gehoord
.
De Duitse DM-drogist waar ik aan verslaafd ben heeft het volgens mij ook. Toch eens een pak meenemen de volgende keer (en opzoeken wat gebroken lijnzaad in het Duits isquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Je weet dat er ongeveer alleen suiker in een krentebol zit en geen dingen die je nodig hebt? Van mij mogen die achter de ontbijtkoek aan. Voor het sporten kun je het beste eiwitten eten, zodat je je spieren voedt/behoudt. Vandaar het bakje kwark met lijnzaad.
[..]
Volgens mij heeft onze C1000 dat gewoon, van zonnatura. Het bevat veel eiwitten, gezond vet en voedingsvezels, dingen die je echt nodig hebt. Geen loze ckals, maar elk calorietje is verantwoord. Als je ze niet gebroken koopt, moet je goed kauwen, anders haal je er niets uit.
Ik dacht eerst, hoezo samen lijnen?quote:
omdat jij eten als iets slechts ziet. denk ik. en de meesten van ons het als iets lekkers/fijnsn zien en er graag moeite in steken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe vinden jullie de motivatie om zoveel werk / moeite te maken en doen voor je eten? Ik vind dat echt zó zonde van m'n tijd en sta iedere minuut die ik in de keuken sta te balen. Ik vind het echt drie keer niks. Recepten zoek ik niet zozeer uit op wát het is, maar op bereidingstijd. Hoe korter, hoe beter. Liefst zou ik helemaal niet koken, maar ja, dat gaat natuurlijk ook weer niet. Helaas.
Ik hoef daar geen motivatie voor te vinden, ik hou gewoon van etenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe vinden jullie de motivatie om zoveel werk / moeite te maken en doen voor je eten? Ik vind dat echt zó zonde van m'n tijd en sta iedere minuut die ik in de keuken sta te balen. Ik vind het echt drie keer niks. Recepten zoek ik niet zozeer uit op wát het is, maar op bereidingstijd. Hoe korter, hoe beter. Liefst zou ik helemaal niet koken, maar ja, dat gaat natuurlijk ook weer niet. Helaas.
Als ik niet zelf kook of ongezond eet, krijg ik op den duur last van diarree, kramp, brekende nagels, vermoeidheid, etc. Dan leer je het wel af. En koken ls leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
omdat etenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |